Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po nov 10, 2008 5:06 pm

Nissan fan je napisal/-a:Z odstranitvijo katalizatorja se poveča poraba. :roll:


zmanjša ker se avto manj matra oziroma je pretok izpušnih plinov bolj "sproščen" ;) ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po nov 10, 2008 5:43 pm

mi lahko malo razlozis termin: "turbina prevrti? "
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po nov 10, 2008 8:04 pm

imilet1 je napisal/-a:mi lahko malo razlozis termin: "turbina prevrti? "

kokr sem seznanjen neki v tem smislu da je mansi upor plinou in se turbina lahko dost hitreje zavrti,pa ma poj lahko negativne posledice.jst k sm hotu ga dol dat mi je blo recen da bi blo fajn poj cip (mapo) popravt.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech Po nov 10, 2008 10:53 pm

Pri dizlih ( TDI&co) ki imajo VTG turbino (variabilno krmiljenje lopatic) močno odsvetujem odstranitev katalizatorja še posebej če ja avto "čipan".

Zakaj?

VTG turbina v primerjavi z "klasično" nima wastegate lopute, ki bi spuščala odvečni tlak in flow izp.plinov mimo turbine. Tu grejo vedno vsi plini preko izpušnega rotorja. Z kotom lopatic se spreminja "šoba" skozi katero pritekajo plini na lopatico podobno, kot je včasih delovalo mlinsko kolo na prastarih mlinih.
Če odstranimo katalizator podremo zastojni tlak v izpušnem sistemu in s tem se "poruši" delovna mapa v ECUju v kateri je prednastavljen kot lopatic oziroma dutycycle elektromagnetnega ventila, ki krmili vakumsko membrano na turbini.
Rezultat je, da se vsakič ko pritisnemo na plin turbina zavrti na višje vrtljaje in ustvari višji tlak kot je potreben in s tem se dodatno obremnejujejo ležaji na rotorju , kar gotovo slabo vpliva na njeno življensko dobo.
V mejnih področjih, kjer "čipan" motor že z katalizatorjem dosega vrednosti čez 300.000 rpm na rotorju turbine pa se kaj hitro zgodi, da se le-ta zavrti preko 350.000 rpm kar pa v zelo kratkem času pomeni KABUMMM.

Drugi problem pa je doseganje končne hitrosti pri vozilih brez katalizatorja. Pri visokih vrtlajih motorja (nad 4000 rpm) je namreč flow plinov že tako velik, da tudi, če so lopatice postavljene v skrajnem položaju turbina preveč fila in dobimo kompresor efekt (ker imamo preveč zraka in premalo goriva). To se da sicer preprogramirati v ECUju vendar se bo potem turbine vseeno razletela saj ima previsoke vrtljaje.

Edini plus je ta da se toplota bolje odvaja iz motorja in je s tem turbina termično manj obremenjena vendar ta plus v primerjavi z ostalimi minusi zbledi.

In še namig: dieselski motor da večjo moč samo z večjo količino goriva , ki pa se z odstranitvijo katalizatorja ne poveča ...

Lp,
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po nov 10, 2008 11:03 pm

no tko nekak je blo tut men razlozeno tole.sicer bol na kratko ampak z dobrimi argumenti (prevrtenje,zivljenska doba...) da se za to nisem odlocil.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech To nov 11, 2008 9:25 am

nejkonej je napisal/-a:Jaz mam eno podobno vprašanje.. Lahko odstranim srednji lonec na mojem 1.8T

Kakšni so plusi in minusi tega postopka... nekaj vem sam se rajš tu prepričam.


1.8 T ima "klasično" turbino zato je vsako zmanjšanje zastojnega tlaka dobrodošlo.

Lp,
 
Uporabniški avatar
Nissan fan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne sep 28, 2008 10:41 pm
Kraj: Gorenjska je moj dom

Napisal/-a Nissan fan To nov 11, 2008 2:13 pm

im nobody je napisal/-a:
Nissan fan je napisal/-a:Z odstranitvijo katalizatorja se poveča poraba. :roll:


zmanjša ker se avto manj matra oziroma je pretok izpušnih plinov bolj "sproščen" ;) ;)


Moj katalizator gre dol :twisted:
Človek se boji časa, a čas se boji NISSANa hehe
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash To nov 11, 2008 2:22 pm

kako pa je recimo pri navadni atmosferski mašini?

recimo 1.4 16v 75km

pa 1.4 60km

a se tukaj lahko tudi kaj uniči, ali je samo bolje če katalizator stran vzameš (če izvzamemo tehnični pregled ter ekologijo)?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 11, 2008 4:07 pm

No ok po ugotovljeni porabi 6.6 litra na sto.....bom jaz katalizator kr pustil. Poleg tega pri 60.000km bi moral bit še novi. Edino prerjal bo slej kot prej......zato tud sprašujem za nasvete.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe To nov 11, 2008 8:30 pm

RSR_Tech je napisal/-a:Pri dizlih ( TDI&co) ki imajo VTG turbino (variabilno krmiljenje lopatic) močno odsvetujem odstranitev katalizatorja še posebej če ja avto "čipan".

Zakaj?

VTG turbina v primerjavi z "klasično" nima wastegate lopute, ki bi spuščala odvečni tlak in flow izp.plinov mimo turbine. Tu grejo vedno vsi plini preko izpušnega rotorja. Z kotom lopatic se spreminja "šoba" skozi katero pritekajo plini na lopatico podobno, kot je včasih delovalo mlinsko kolo na prastarih mlinih.
Če odstranimo katalizator podremo zastojni tlak v izpušnem sistemu in s tem se "poruši" delovna mapa v ECUju v kateri je prednastavljen kot lopatic oziroma dutycycle elektromagnetnega ventila, ki krmili vakumsko membrano na turbini.
Rezultat je, da se vsakič ko pritisnemo na plin turbina zavrti na višje vrtljaje in ustvari višji tlak kot je potreben in s tem se dodatno obremnejujejo ležaji na rotorju , kar gotovo slabo vpliva na njeno življensko dobo.
V mejnih področjih, kjer "čipan" motor že z katalizatorjem dosega vrednosti čez 300.000 rpm na rotorju turbine pa se kaj hitro zgodi, da se le-ta zavrti preko 350.000 rpm kar pa v zelo kratkem času pomeni KABUMMM.

Drugi problem pa je doseganje končne hitrosti pri vozilih brez katalizatorja. Pri visokih vrtlajih motorja (nad 4000 rpm) je namreč flow plinov že tako velik, da tudi, če so lopatice postavljene v skrajnem položaju turbina preveč fila in dobimo kompresor efekt (ker imamo preveč zraka in premalo goriva). To se da sicer preprogramirati v ECUju vendar se bo potem turbine vseeno razletela saj ima previsoke vrtljaje.

Edini plus je ta da se toplota bolje odvaja iz motorja in je s tem turbina termično manj obremenjena vendar ta plus v primerjavi z ostalimi minusi zbledi.

In še namig: dieselski motor da večjo moč samo z večjo količino goriva , ki pa se z odstranitvijo katalizatorja ne poveča ...

Lp,


ewo to sm hotu slišat, vsaj en pametn odgovor :)

LP
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Sr nov 12, 2008 9:09 pm

splash je napisal/-a:kako pa je recimo pri navadni atmosferski mašini?

recimo 1.4 16v 75km

pa 1.4 60km

a se tukaj lahko tudi kaj uniči, ali je samo bolje če katalizator stran vzameš (če izvzamemo tehnični pregled ter ekologijo)?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr nov 12, 2008 11:00 pm

bolj rad se bo zvrtel ane pa lažje bo motor dihal...tud bolj poskočen zna bit
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr nov 12, 2008 11:23 pm

im nobody je napisal/-a:bolj rad se bo zvrtel ane pa lažje bo motor dihal...tud bolj poskočen zna bit

Pa tud dvomim v to....Lahko posnamem kako živahn je motor ki ma realnih 60.000km 13 let star ....skor težko verjamem da je lahko še bolj poskočen za svojih 65 konjev. Aja pa pri porabi 6.6....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr nov 12, 2008 11:59 pm

p dobro lisko,poraba 6,6 je ze kar visoka za tvojo petko.Mal dvotaktola al pa mal pomfrija zmesaj, da bo manj zrl...
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Če nov 13, 2008 11:47 am

Tukaj ne gre za 5-ko, ker 5-ka ima 55 KM in porabi 4,2 - 4,5 l/100 km ;)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če nov 13, 2008 2:04 pm

splash je napisal/-a:
splash je napisal/-a:kako pa je recimo pri navadni atmosferski mašini?

recimo 1.4 16v 75km

pa 1.4 60km

a se tukaj lahko tudi kaj uniči, ali je samo bolje če katalizator stran vzameš (če izvzamemo tehnični pregled ter ekologijo)?


lahk odstranis katalizaroe,brez kakrsnih koli kasnejsih posledic (ce odstejes tejnicni pregled)
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če nov 13, 2008 3:55 pm

imilet1 je napisal/-a:p dobro lisko,poraba 6,6 je ze kar visoka za tvojo petko.Mal dvotaktola al pa mal pomfrija zmesaj, da bo manj zrl...


Imilet1 Moja 1.6Dizl petka še vedno žere 4.2 do 4.7 :) in tako ali tako nimam katalizatorja. :) Gre se za 1.4 petko z bencin motorjem:)

chevy gre se za petko :) Samo za 1.4 bencinarja s 65 konji:) Ne pozab da imam doma tri petke :) 1.1, 1,4 in 1.6 dizla.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Če nov 13, 2008 4:04 pm

Aha zakon ;) A nima 1.4 petka 60 KM oz. 44 kW - usaj naša jih je imela :roll:
Aja še nekaj informativno @lisko: katera porabi več: 1.4 ali 1.1 :?:

LP
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Če nov 13, 2008 4:39 pm

tema je o katalizatorjih
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če nov 13, 2008 5:28 pm

se opravicujem... Herr lisko :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost