Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Po sep 15, 2008 12:24 pm

jst mam bonalume-ja že na drugem turbaču pa dela tipi topi.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po sep 15, 2008 1:40 pm

Pa ti kaj poveča moč, če daš blow off ventil?
 
DeNiŠ
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Po jan 28, 2008 6:16 pm

Napisal/-a DeNiŠ Po sep 15, 2008 1:44 pm

Doche je napisal/-a:
DeNiŠ je napisal/-a:pri fiat bravotu ?? a je sploh možno ?


To gre na turbo motorje.


kak a samo na turbo motorje?? če sm zadnič vidu kliota 1.4 rt ko je meu to noter , pa mu je normalno delal ?? kak to mogoče ??
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Po sep 15, 2008 1:51 pm

na kolesa gre tud, cigota v košarco pa bo vsakmu pssssst delal k bi ga rad nasral za kej. Da ti pa v cliotu 1 po možnosti belem to dela rabiš pa od 1.7 volvota turbo motor notr met :shock:

Pa če boš zelo pozoren ima njegov kolega tud megana 1.6e coupeja k mu dela psssssst :twisted:
the brand with the three stripes :)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po sep 15, 2008 2:06 pm

BOV je ventil, namenjen izpustu odvečnega tlaka, ki nastaja pri polnjenju s turbinskim polnilnikom. 1.4 RT ima to lahko le za okras :)


LpF
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 To sep 16, 2008 8:00 am

Kaj pa tale kit za megana RS, ima že kdo izkušnje s to firmo ali mi priporočate kako drugo?

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=1282
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To sep 16, 2008 8:12 am

plug & play - odlična cena.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa To sep 16, 2008 9:29 am

shusuglao je napisal/-a:
Roady je napisal/-a:Sam imam od Bonalume-ja in sem zelo zadovoljen. Tudi s Forge-jom neboš nič zgrešil.

Sam ne kupovat nekega sranja za 50 eur, ker sem probal in glih tolk, da neki prdne ven z njega. Bonalume pa konkretno sikne ;)

Lp



moje "sranje" za 40€ :shock: :lol: :lol:
pe dela v redu in tudi glasen je dovolj
očitno ni vse v denarju

http://www.youtube.com/watch?v=3kP3wGbHlWI


Dam cisto prav...meni je pa glih "Sranje" za 150 eu krepalo :).

Drugace tistim, ki se ni jasen princip za kaj je BOV in da to ne gre na NA masino:

BOV sluzi izpustu pritiska(dejmo rect kontrapritisk), ki nastane ko spustimo gas ter se s tem zapre loputa , kar povzroci, da "neuporabljen" tlak udari nazaj proti turbini.Se pravi , ce nimas BOV-a ti ta pritisk udari nazaj na lopatice turbine, kar ti posledicno zaustavlja turbo in zaradi tega se poveca pri naslednjem stisku gasa spool turbine kakor seveda sama odzivnost masine.
Jazst
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To sep 16, 2008 2:58 pm

to pa ni res. sm na prejsnji strani prlepu bov za ne-turbo avto ki da 50 konjev dodatne moci. :twisted:
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr sep 17, 2008 1:08 am

axa je napisal/-a:
shusuglao je napisal/-a:
Roady je napisal/-a:Sam imam od Bonalume-ja in sem zelo zadovoljen. Tudi s Forge-jom neboš nič zgrešil.

Sam ne kupovat nekega sranja za 50 eur, ker sem probal in glih tolk, da neki prdne ven z njega. Bonalume pa konkretno sikne ;)

Lp



moje "sranje" za 40€ :shock: :lol: :lol:
pe dela v redu in tudi glasen je dovolj
očitno ni vse v denarju

http://www.youtube.com/watch?v=3kP3wGbHlWI


Dam cisto prav...meni je pa glih "Sranje" za 150 eu krepalo :).

Drugace tistim, ki se ni jasen princip za kaj je BOV in da to ne gre na NA masino:

BOV sluzi izpustu pritiska(dejmo rect kontrapritisk), ki nastane ko spustimo gas ter se s tem zapre loputa , kar povzroci, da "neuporabljen" tlak udari nazaj proti turbini.Se pravi , ce nimas BOV-a ti ta pritisk udari nazaj na lopatice turbine, kar ti posledicno zaustavlja turbo in zaradi tega se poveca pri naslednjem stisku gasa spool turbine kakor seveda sama odzivnost masine.



No, zanimivo je, da si ravno to omenil. Sam sem na svojem avtu odklopil cev, ki povezuje BOV nazaj s turbino in pustil ventilu odprto pot. Za posledico ima to ravno tisto neodzivnost o kateri govoris in ne obratno. Lag je sicer komaj obcuten, opazi pa se. Po pricevanjih uporabnikov istega vozila (z drugega foruma) lahko to dodatno potrdim. Do neke mere mi je stvar tudi logična:

Po sprostitvi plina, se odpre ventil skozi katerega odvecen zrak roma po tej cevi nazaj do turbine in jo zavrti. Tako ima turbina ob naslednjem pritisku na plin ze nekaj momenta in se ne zavrti vec "z mesta". Govorim o v praksi preverjenih zadevah in sem zato toliko bolj zmeden glede tega k čemu BOV dejansko pripomore? :?

Zna kdo na nazornem primeru razlozit?

LpF
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Sr sep 17, 2008 12:22 pm

Sam sem na svojem avtu odklopil cev, ki povezuje BOV nazaj s turbino in pustil ventilu odprto pot. Za posledico ima to ravno tisto neodzivnost o kateri govoris in ne obratno


morda imaš kje senzor pretoka zraka pa ti jo je elektronika zagodla
moja mašinca je bolj odzivna če spusti zrak ven, kot če ga zakroži nazaj pred turbo

pa najbrž je tudi bolje da potegne nov svež in hladen zrak kot pa da stiska in greje tistega ki ga je že pred eno sekundo segrelo

glede vrtenja turbine; tisto sekundo ko spustiš gas in prestaviš v višjo prestavo, se turbina še prosto vrti tudi če nič ne piha v sesalni konec, po moje jo tisti zrak bolj ustavi kot pa da bi jo pomagal vrteti

je pa še tretja teorija o odzivnosti in sicer da je motor brez bov-a najbolj odziven, ker stisnjen zrak ostane v sistemu in turbini ni treba še enkrat vsega polniti,


zase vem da mi bolje dela če je bov gor, pa še turbina in intercoolerji so mi hvaležni :D
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr sep 17, 2008 12:27 pm

Senzorjev ni nikjer, samo cev - ampak zanimive ugotovitve ;)


LpF
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr sep 17, 2008 12:30 pm

gofra je napisal/-a:Senzorjev ni nikjer, samo cev - ampak zanimive ugotovitve ;)


LpF


za kater avto se gre?
the brand with the three stripes :)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr sep 17, 2008 1:12 pm

Abarth Grande Punto
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 Sr sep 17, 2008 7:47 pm

A kdo ve kje bi lahko dobil forge bov za megana rs? in kam bi lahko to dal zmontirat al ni tok zaj**** in bi lahko sam montiru?
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr sep 17, 2008 11:05 pm

pskoda je napisal/-a:Pa ti kaj poveča moč, če daš blow off ventil?

Itak,na povprečnem motorju do 5 konjev na turbo pa 10. 8)

DeNiŠ je napisal/-a:kak a samo na turbo motorje?? če sm zadnič vidu kliota 1.4 rt ko je meu to noter , pa mu je normalno delal ?? kak to mogoče ??

Ma čist možn sj veš vse se da tuning mojstri to obvladajo. To mal zvežeš tja, malo sem pa laufa pa še funkcijo ima. Itak ziher se da ne morš rečt da ni mogoče. :twisted: Med drugim se prodajajo posebni kiti ki skozi zvočnik spustijo tak zvok. Najboljši način za zapravit 200€. 8)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
ZgAgEc
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Ne nov 03, 2002 11:24 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a ZgAgEc To sep 23, 2008 4:34 pm

Voith je napisal/-a:tegale

Slika


lool to sm jest kupu :)) za foro...kr neki, najbl bedo zabitih 20 eu :bonk :rofl
Slika
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 Sr sep 24, 2008 4:51 pm

Mi lahko kdo pove kakšna je razlika me tema ventiloma
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=1282
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMFK054


Zanima me zakaj se pri FORGE bovu zapre tista odprtina (ne vem kaj sploh to je)

Slika

pri Ktec bovu pa se samo poveže na že original.

Slika
 
Valjo
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Po apr 07, 2003 7:00 pm

Napisal/-a Valjo Če sep 25, 2008 2:56 pm

forge. po možnosti s kompletom dodatnih fedrov in podložk da se lahko mal igraš ;)
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 Pe sep 26, 2008 6:25 am

Ja sej bom kar forge naročil, ampak me še vedno zanima kaj je razlika če zapreš tisto cev al pa samo povežeš na tko kot je original???
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost