Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
blink182
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe sep 05, 2003 10:32 am

Napisal/-a blink182 Če sep 25, 2003 12:59 pm

Ma sej je kul. Najlonka je dodatna zascita, brez filtra se pa rajs ne bom fural...
 
Yacksy
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: To apr 01, 2003 6:49 pm
Kraj: Okolica Novega mesta

Napisal/-a Yacksy Če sep 25, 2003 6:28 pm

Jest sem pa eno plastiko odrezu, ki je zraven hladilnika motorja, pa sem tam not napelu (na isti strani kot je filter).

Sam je vse kar neki poliman, moram še uštimat.

Me zanima, kaj bodo na lpp-ju rekl, al pa na tehničnem. Po mojem bom za take priložnosti to kar dol snel.

Že moj fotr, k je mehanik se mi smeje pa prav "Če bi to res kej pomagal, veš kje bi pol mel ljudje vse cevi" To da mu pravim, kaj pa misliš da je IC, ter Turbo nč ne pomaga.

Sej mogoče je filing kako mal bolj potegne mal psihološki (sej veste, nova stvar, mora da ide bolje), sam porka duš, da je mal razlike !!!(bolj z veseljem na gas prtisnem :twisted:

Bomo vidl kaj bo poraba rekla.
Shit Happens
 
Uporabniški avatar
Trigger
Novinec
 
Prispevkov: 320
Pridružen: Po sep 22, 2003 10:50 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Trigger So sep 27, 2003 12:23 pm

Jst sm meu notranjega-ugradnega sportni filter na moji 206-ki, pol pa en dan tko mesec pa pol po ugradji probam uzgat auto ne gre. Fak kej cem nrdit bo nc avto je v garanciji se pravi da bo treba servis klicat. Sam da nebi tm kej tezili sm reku da bom nazaj originalnega not vrgu. Menjam sportnega za original, se enkrat probam uzgat in lej to k je uzgau in u prvo ter brez problemu, prej sm ga pa nevem kolk cajta forciru. Od takrat naprej vozim z originalnim e sono senza problemi.
Ni vse 206 kar se sveti :-)Slika
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po sep 29, 2003 6:29 am

Trigger je napisal/-a:Jst sm meu notranjega-ugradnega sportni filter na moji 206-ki, pol pa en dan tko mesec pa pol po ugradji probam uzgat auto ne gre. Fak kej cem nrdit bo nc avto je v garanciji se pravi da bo treba servis klicat. Sam da nebi tm kej tezili sm reku da bom nazaj originalnega not vrgu. Menjam sportnega za original, se enkrat probam uzgat in lej to k je uzgau in u prvo ter brez problemu, prej sm ga pa nevem kolk cajta forciru. Od takrat naprej vozim z originalnim e sono senza problemi.


To se pa skor upam trdit da nima veze s filtrom. Sej tut nobene logike ni, ker filter samo zmanjša upor z katerim motor dobiva zrak in nič drugega (sploh če je ugradni).
http://www.raceland.si
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po sep 29, 2003 8:12 am

Živijo;

Najprej to, Atmosferski motorji si sami vzamejo toliko zraka kolikor ga rabijo in nič več zato, trditve, da z športnim filtrom dobi preveč zraka so napačne. drugo pa je kako je elektronika naštimana.

Notranji športni filter je pa tudi samo komercijalni trik, saj ima že original filter večjo prepustnost kot airbox sam.

danes airboxi so snovani tako, da na visokih obratih dušijo motor ker imajo pač omejen pretok zraka. To pa zaradi tega, da voznik ne "vleče" motor na obrate in s tem podalša življensko dobo motorja in zmanjša porabo goriva.

Z športnim filtrom dosežemo samo to, da se mašina lepše zavrti in nič drugega.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po sep 29, 2003 9:12 am

lucky je napisal/-a:Živijo;

Najprej to, Atmosferski motorji si sami vzamejo toliko zraka kolikor ga rabijo in nič več zato, trditve, da z športnim filtrom dobi preveč zraka so napačne. drugo pa je kako je elektronika naštimana.

Notranji športni filter je pa tudi samo komercijalni trik, saj ima že original filter večjo prepustnost kot airbox sam.

danes airboxi so snovani tako, da na visokih obratih dušijo motor ker imajo pač omejen pretok zraka. To pa zaradi tega, da voznik ne "vleče" motor na obrate in s tem podalša življensko dobo motorja in zmanjša porabo goriva.

Z športnim filtrom dosežemo samo to, da se mašina lepše zavrti in nič drugega.


Se strinjam. Do nekih težev bi lahko prišlo samo pri zelo visokih obratih, če bi injektorji bili "prešvoh" in ne bi mogli dati zadosti goriva.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po sep 29, 2003 12:27 pm

Yacksy je napisal/-a:blink182 kod si pa napelu cev?

Jes sem danes kupu obično cev za napo (premera 100mm, ker manjše ni mel-a obstaja manjša?), pa sem napelu. Še prej pa sem jo polimu z močnim salotejpom. Cev sem na filter kar prilimal z salotejpom. Zaenkrat drži. V prihodnje pa bom moral itak nekaj druzga pogruntat, ker to se mi ne zdi ravno posrečeno.

1. Cev za zrak se dotika odzračne cevi pri hladilniku= cev se rahlo segreva
2. Filter je pritrjen na mašino = Ohišje filtra ter kasneje še filter se segrejeta
3. Ful placa zavzame (a kdo ve za kakšno tanjšo cev?)

Probal sem tako, da sem se enkrat zapeljal v hrib (ni se mi dalo dolg vozt, pa bolj na hribu sem doma). Mislim, da se mu pozna pri malo višjih vrtljajih. Mašina se lažje razvrti, pa malo bolj vleče v hrib.Pri nižjih vrtljajih pa ni ne vem kaj razlike.

A ve kdo za cev preseka cca. 50 mm, ker ta je odločno prevelika.

Pa ma moja makina MAF senzor (neke žice so napelane tam kjer sesa mašina zrak)


Idi u stacuno! metalko ali kako gradbeno trgovino in nabavi kos drenazne cevi(cena za meter okol 400sit)!
Slika
zgleda pa takole!
MEni je ta zadeva spilala :)[/img]
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Re: Slabe lastnosti sportnega filtra?!

Napisal/-a Alex Po sep 29, 2003 4:47 pm

CybKnight je napisal/-a:Zanimam se za nakup sportnega filtra za mojega r clio 1.4... Pa sem dans govoru t mehanikom (tip je rally vozu, pa se zdaj ustimuje rally avte) pa mi je reku da sportni filter sam slabo nardi motorju, zato ker potem motor dobiva preveč zraka, in da če bi hotu met filter bi mogu pol še motor na novo nastavt da bi vse delal kot je treba!? Ker motor ima nastavljeno tako mesanico zraka pa tako mesanico benzina, in ce je prevec zraka potem je tu problem... Prosim za resne odgovore!!

Zdaj, ko se je ze malo ohladilo, motor avta k ma sp.filter postane kar malce nemiren (vsaj ko je se mrzu) in jaz bi se raje odlocu za sportni izpuh..
lp
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po sep 29, 2003 10:37 pm

Bit pameten pri taki zadevi je praktično nemogoče. Kako ti bo mašina delala če boš dal športni filter gor ve samo KOPPERFIELD! ali nekdo, ki ima popolnoma izti avto ko ti z športnim filtrom.

Motor ima toliko enih senzorjev ki mirijo vstopni zrak ( temperatura, gotota, vlažnost, pretok,...) in vse to obdela ECU v interpolaciji z ostalimi senzorji okoli motorja ( temp. motorja, vbrizg, pozicija glavne gredi, odprtje metuljčka, sonda lambda,.....) in če filter spremeni samo eno vrednost od zgoraj naštetega se lahko zgodi , da ne bo delalo več nič (GOLF GTI 2) ali, kot pravi ALEX, bo nemiren pri nizkih obratih ali kot se dogaja pri večini bo vse delovalo normalno.

Priporočam ti, ne ozirajoč se, na vse do sedaj napisano, da zadevo preizkusiš in boš sam videl če ti stvar odgovarja akli ne. Sposodisi filter in preizkusi.
Če boiš kaj po obali letal, ti jaz lahko svojega posodim, da vidiš kako se obnese.

l.p.
 
KAVKAPUB
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: To sep 30, 2003 7:50 pm
Kraj: NM

Napisal/-a KAVKAPUB Sr okt 01, 2003 7:55 pm

hmmm....k poslusam vse te izjave....hmmm.....iz mojih izkusen....original polo1.4 60 km,poraba 5-6 litrov; nato pa sport. filter gor, dovod zraka cez haubo na filter, nov kolektor, katalizator stran, vse lonce do zadnjega izpusnega starn + sport filter, plus menjava podvozja, feltne,........in kaj sledi: poraba 8-10 litrov, konca v dolino 195km/h, mal boljsi pospesek, potlej te pa v hrib prehiti 10 let star ciroen AX z masino 1.0 ali pa renault twingo 1.2.....ma clovk se kr zamisl, kolk dnarja se vrze na avto s svoh masino da dobi tistih bogih 5 KM, pa se to v vecini primerov NE.....ampak vsak mora pac to sam sprobat.... :D
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če okt 02, 2003 6:14 am

KAVKAPUB je napisal/-a:hmmm....k poslusam vse te izjave....hmmm.....iz mojih izkusen....original polo1.4 60 km,poraba 5-6 litrov; nato pa sport. filter gor, dovod zraka cez haubo na filter, nov kolektor, katalizator stran, vse lonce do zadnjega izpusnega starn + sport filter, plus menjava podvozja, feltne,........in kaj sledi: poraba 8-10 litrov, konca v dolino 195km/h, mal boljsi pospesek, potlej te pa v hrib prehiti 10 let star ciroen AX z masino 1.0 ali pa renault twingo 1.2.....ma clovk se kr zamisl, kolk dnarja se vrze na avto s svoh masino da dobi tistih bogih 5 KM, pa se to v vecini primerov NE.....ampak vsak mora pac to sam sprobat.... :D



1. Če je predelava slaba, lahko mašini v končni fazi celo vzame konje.

2. V primeru športnega filtra poraba naraste samo zato, ker se potem bolj stiska gas, da bi čim bolj rohnel.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
jurk
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: To feb 05, 2002 8:14 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a jurk Ne sep 26, 2004 6:46 pm

Konusni filter naceloma celo zmanjsa porabo bencina, ampak v realnem svetu je tko, da poraba skoci za vsaj 1l/100km, krivec -> voznik. Mam konusni filter pa opazam vecjo porabo ker je uzitek posaltat 2 nizje namesto samo 1 ker se lepo slisi .... Da bi pa opazu kako veliko razliko v delovanju avta pa skoraj da ne, edino mogoce se malo lepse zvrti pri srednjih obratih (3000 - 5000 rpm), od 5 do 7 gre pa itak zadeva ze v osnovi podivjano :lol:
Ford Team Slovenija @ http://www.ford-team.si/
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Ne sep 26, 2004 7:10 pm

CybKnight je napisal/-a:Hvala!
Moj clio je letnik 94... A imam fargazar el ne? PA motor je neki energy


ti maš 4 točkovni vbrizg(neposredni vbrizg)
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
VECTRA 2.0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po sep 20, 2004 12:13 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a VECTRA 2.0 To sep 28, 2004 10:55 am

MacAudio je napisal/-a:
CybKnight je napisal/-a:Hvala!
Moj clio je letnik 94... A imam fargazar el ne? PA motor je neki energy


ti maš 4 točkovni vbrizg(neposredni vbrizg)

ne bi reku; al je frgazer, al je pa monotronic
 
Uporabniški avatar
pubi2cv
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Pe apr 19, 2002 9:51 am
Kraj: Breg pri Polzeli

Napisal/-a pubi2cv Pe okt 01, 2004 7:23 am

Yacksy je napisal/-a:blink182 kod si pa napelu cev?

Jes sem danes kupu obično cev za napo (premera 100mm, ker manjše ni mel-a obstaja manjša?), pa sem napelu.


Ja, obstaja. Dobil sem celo cev premera 40mm, ko sem jo rabil. Mislim, da celo v trgovini z avtodeli..... :wink:
pubi
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe okt 01, 2004 8:48 am

lucky je napisal/-a:Bit pameten pri taki zadevi je praktično nemogoče. Kako ti bo mašina delala če boš dal športni filter gor ve samo KOPPERFIELD! ali nekdo, ki ima popolnoma izti avto ko ti z športnim filtrom.

Motor ima toliko enih senzorjev ki mirijo vstopni zrak ( temperatura, gotota, vlažnost, pretok,...) in vse to obdela ECU v interpolaciji z ostalimi senzorji okoli motorja ( temp. motorja, vbrizg, pozicija glavne gredi, odprtje metuljčka, sonda lambda,.....) in če filter spremeni samo eno vrednost od zgoraj naštetega se lahko zgodi , da ne bo delalo več nič (GOLF GTI 2) ali, kot pravi ALEX, bo nemiren pri nizkih obratih ali kot se dogaja pri večini bo vse delovalo normalno.

Priporočam ti, ne ozirajoč se, na vse do sedaj napisano, da zadevo preizkusiš in boš sam videl če ti stvar odgovarja akli ne. Sposodisi filter in preizkusi.
Če boiš kaj po obali letal, ti jaz lahko svojega posodim, da vidiš kako se obnese.

l.p.



Tocno tako, zato se pa dela cip tunink. :!:
Slika
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso Ne mar 06, 2005 4:27 pm

No tu v tej temi sem zasledil ,da se lahko debimeter zapacka . S cim pa se ocisti debimeter oz. kak ga ocistit? LP
AH NI NAM LAHKO!
 
Uporabniški avatar
Kemični
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: Sr feb 16, 2005 7:56 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a Kemični Ne mar 06, 2005 10:39 pm

Pugi je napisal/-a:Tocno tako, zato se pa dela cip tunink. :!:

Mogoč mal off topic ampak...
Mene pa zanima, če bi se splačalo oz. sploh če bi se dalo na 1.2 (58 km) mašino delat čip tuning? :roll: :roll: ;)
LP
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Ne mar 06, 2005 10:59 pm

Se ne splača, ker bo dubu zlo mal konjev (od 5 do 10), ker ja mašina atmosferska, dnarja za čip glede pridobljenih konjev boš pa dal preveč, ne vem, tm okol 70 jurjev. Druga stvar so turbine pri dizlih in bencinarjih, kjer pridobiš več konjev (okol 30 do 40) - sam s čipom brez drugih predelav
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Ne mar 06, 2005 11:01 pm

Kemični je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Tocno tako, zato se pa dela cip tunink. :!:

Mogoč mal off topic ampak...
Mene pa zanima, če bi se splačalo oz. sploh če bi se dalo na 1.2 (58 km) mašino delat čip tuning? :roll: :roll: ;)
LP


Absolutno se ne splača in verjetno se tudi neda.

Fantje močnejše motorje bo treba kupit za športno vožnjo.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov