Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Sr nov 19, 2008 11:30 am

nižje vzmeti da se avto malo bolj posede in predno masko kjer je napis kia stran in se da eno lepo mrežico ( in ne iz merkurja , ker tiste ki dajejo te mrežice gor so za naodstrel )z velikimi okenci brez znaka kia in zmagaš, ker vse ostalo na tem avtu je super tako kot je.

muzika dela že original super tako da tam nimaš kaj veliko delat.Spojlerji in tako je pa brez veze verjemi. Ko bo avto nižji bo popolnoa drugi izgled.
 
Uporabniški avatar
Dras
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Ne nov 16, 2003 11:25 am

Napisal/-a Dras Sr nov 19, 2008 11:11 pm

hude 17" felge+nižanje+temnenje šip in to je to :woohoo

Lp
 
Uporabniški avatar
eFxx
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po avg 14, 2006 1:20 pm

Napisal/-a eFxx Sr nov 19, 2008 11:30 pm

Za tak budget - resno znižat, zatemnit stekla pa serijske felne na temnejso barvo pobarvat, recimo neko temno gunmetal sivo oziroma nekaj podobnega. Na belih avtih temne felne dokaj solidno sedejo. Sicer odvisno od same oblike platisc, ampak ce solidno zgledajo take kot so bodo dobro zgledale tud temne. Nato jih vozis do naslednje zime, medtem pa sparas za solidne 18''ke, te pa porabis za zimske.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
 
Uporabniški avatar
eFxx
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po avg 14, 2006 1:20 pm

Napisal/-a eFxx Sr nov 19, 2008 11:55 pm

Recimo.

Prej:

Slika


...in po:

Slika




Mislim, da bi tukaj (kot na sliki - brez temnenja stekel) moral prit komot pod 500 eur s podvozjem, homologacijo, ter peskanjem&barvanjem platisc.

EDIT: zdaj vidim, kje se ta tema sploh nahaja. TO NI TUNING!!! (no ajde, podvozje morda, ampak ostalo pa ne)
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Če nov 20, 2008 1:49 pm

17 col na tem avtu nikakor ne more zgledat hudo, hudo bodo zgledale 19tke, seveda ob spuščenem avtu.

To vse za 500€ pa raje pozabi, ker boš za ta denar še gume 19 col težko dobil.
Slika
 
Kenzooki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr sep 03, 2008 11:10 am

Napisal/-a Kenzooki Če nov 20, 2008 10:42 pm

Takle odgovor sem danes dobil s servisa:

"Kot ste pravilno ugotovili, ima vaš model vozila pnevmatike dimenzije 185/65/15,poleg tega pa so lahko na tem vozilu tudi pnevmatike 195/65/15 in 205/55/16 (seveda s platiščem 16").Na vaše vozilo se ne more montirati 17" platišča so pa modeli pro ceed kjer je to mogoče."

Hm...? Torej.. Nižanje. Koliko ga naj znižam? Kam naj ga dam nižat? O tem nimam pojma sploh, lahko kdo malo na kratko? -- A je to res, da potem v vsakem primeru izgubim garancijo??

Zdaj sem mislil pol gor ruknit ene 16", glede na to da so zimske. Letne pa bi potem 17" oz 18" šle z enimi kul feltnami. S tem da moram preračunat da bodo stale še zdele jeklene feltne zraven gum, če te ne bodo šle več gor. Pa kako se reče tisti jekleni zadevi v gumi? pod feltno..? no ja.. kot vidte se na avte ne spoznam najbolje. Se že vnaprej opravičujem za neumna vprašanja.

Zvočniki in vse je že serijsko (za moj okus) v avtu ful dobro poštimano.

No, še vedno pa me bega zgornji odgovor..

Lp
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Pe nov 21, 2008 12:47 am

to naredi pa si zmagal.. dosti za malo kesa!


Slika
 
Kenzooki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr sep 03, 2008 11:10 am

Napisal/-a Kenzooki Pe nov 21, 2008 3:43 pm

kako? če so rekli da ne morem dat več kot 16"?!
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Pe nov 21, 2008 4:00 pm

Seveda lahko daš 16'' gor, ampak jih moraš homologirat z ustreznim TUV certifikatom. Sicer nevem zakaj trdiš, da ne moreš dat gor 16'', če so ti na servisu povedali, da lahko daš poleg 185/65/15, ki jih imaš sedaj gor 195/65/15 in 205/55/16. Najbolje bi sedle gor 18'' al 17'' (bolj cenovno ugodne), temnenje šip in nižanje z športnimi fedri (tam nekje 35/35). Z raznoraznim ''wanabe'' xenon kit-am ne fantazirat, ker potrebuješ poleg dodatnih € za xenon kit še dodatne € za žaromet z lečo, dodatne € za samodejno nastavljanje višine snopa in napravo za pranje žrometov + TUV in homologacija (dodatni €).
1.4 mašino se NE DA ČIPAT, ker nimaš turbine in čim lažje feltne dat gor (zaradi moči avta).
Lahko začneš z odstranjevanjem natpisov in drugo masko oz. mrežico.
Fantje so ti prej lepo vse povedali.
Jaz bi za začetek to naredil:
- H&R 35/35 > klik
- temnenje šip ( dejmo reč 150€)
- odstrani nalepke, natpise (fen + laks)
- druga maska oz. mrežica (brez KIA znak)

Kasneje si prišparaj € in kupi kakšne 17'', 18'' + gume.

LP
Zadnjič spremenil chevy, dne Pe nov 21, 2008 4:17 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Kenzooki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr sep 03, 2008 11:10 am

Napisal/-a Kenzooki Pe nov 21, 2008 4:14 pm

saj sem rekel da nemorem dat gor več kot 16. S servisa so mi povedal da druge ne sedejo gor?! A to so mislli da se jih ne da montirat gor brez homologacije al kako? tega dela nisem razumel.

Še to me zanima. A z nižanjem avta.. A to v vsakem primeru izgubiš garancijo, al je kakšna pot da to obideš in ti ostane? Sem nekje bral, da če daš gor amortizerje istega proizvajalca kot jih imaš sedaj, da ti garancija ostane?
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Pe nov 21, 2008 4:29 pm

Kenzooki je napisal/-a:saj sem rekel da nemorem dat gor več kot 16. S servisa so mi povedal da druge ne sedejo gor?! A to so mislli da se jih ne da montirat gor brez homologacije al kako? tega dela nisem razumel.

Še to me zanima. A z nižanjem avta.. A to v vsakem primeru izgubiš garancijo, al je kakšna pot da to obideš in ti ostane? Sem nekje bral, da če daš gor amortizerje istega proizvajalca kot jih imaš sedaj, da ti garancija ostane?


:?: Seveda lahko daš 16'' -> Kot ste pravilno ugotovili, ima vaš model vozila pnevmatike dimenzije 185/65/15, poleg tega pa so lahko na tem vozilu tudi pnevmatike 195/65/15 in 205/55/16 (seveda s platiščem 16"). ...ob ustrezni 16'' feltni. Se pravi za 16 moraš kupit 16'' feltno in gume 205-55-16. V homologacijskem kartončku imaš to napisano. Zraven dobiš TUV certifikat (ob nakupu 16'' feltne). Paziti tudi moraš, da imaš ustrezen ET feltne, razmak vijakov (se mi zdi, da ti imaš 4 × 114,3), centirna luknjo (se da rešit z rinko), ustrezni vijaki, matice :!: Ni to kar tako :P
A sedaj razumeš :roll: :?:
Z nižanjem ne izgubiš garancije (pol nebi nobeden nižal novega avta - jih je veliko na forumu) ob ustrezni homologaciji - se pravi spet rabiš TUV certifikat, ki ga dobiš zraven, greš homologirat (pokažeš certifikat in list od strokovne vgradnje) in greš na optiko :!:
Tisto glede amortizerjev istega proizvajalca pa nevem.
Aja drugi montizerji niso nižanje. Nižaš s fedri :!: Če vzameš oz. kupiš vzmeti/fedre 50 in več potem moraš tudi druge amortizerje.

p.s.: lahko bi mu tudi kdo drugi razložil oz. popravil mene, če se motim glede kakšnega stavka :!: nisem vseved :P

LP
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Pe nov 21, 2008 4:38 pm

tist da ne morš dat gor 17" so po vsej verjetnosti misll da 17" niso tovarniško homologirane oz. ob tem motorju ne morš dat gor original 17" feltn ker niso "preizkušene"... to pa ne velja za aftermarket platišča, ki imajo TUV in kjer je navedena 17" guma... ta primer poznam ker je enak pri Peugeotu - mam TUV za original feltne in je samo do 16", na aftermarket TUV-u so pa zapisane še 17"...

torej, če dobiš aftermarket feltne z 19" homologacijo, je to to...

Lp
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Pe nov 21, 2008 7:13 pm

Enostaven odgovor --> izbereš si feltne 17 ali 18 za tvoj avto. Preden jih kupiš, se pozanimaš pri prodajalcu, če ima TUW certifikat za tvoj avto in če ga ima, kupiš. Nato pogledaš v TUW certifikat, katere dimenzije gum gredo gor in kupiš gume. Feltne daš na avto in greš na tehničnega (po novem menda lahko na vseh tehničnih homologirajo stvari), oni pregledajo feltne in ti vpišejo v homologacijski kartonček (to je tisti velik bel karton) dimenzije nove feltne in dimenzije gum na njih, ti se skeširaš ene 30-40€ in postopek je opravljen.Ko te ustavi policaj, mu pokažeš kartonček in zaželi ti srečno vožnjo.
Glede nižanja pa tako --> imaš več vrst fedrov; Eibach, H&R, Vogtland,Weitech,FK itd. Pri teh fedrih obstaja možnost, da imajo več opcij na izbiro; recimo 30/30, 40/40, 60/40 itd. (to pomeni, koliko se spusti spredaj in zadaj). Če boš spuščal tja do nekje max 40/40 ti še ni treba menjati amortizerjev, kar je pa več, pa kupi športne kite, kateri zajemajo športne amortizerje in fedre. Športni amortizerji imajo krajšo štangico in so malo bolj trši od originalov, vendar je lahko že tovarniški avto trd, če imaš kako sport opremo.
Prodajalci v Slo so pa naslednji: A3M, Fazer, Asstuning, Kisstuning, Technoracing, Sunside, Procar, RSRMotorsport... Najbolje, da pokličeš vse in boš videl, kako ponudbo imajo ;)

L.p. Cash
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Pe nov 21, 2008 9:18 pm

Kenzooki je napisal/-a:"Kot ste pravilno ugotovili, ima vaš model vozila pnevmatike dimenzije 185/65/15,poleg tega pa so lahko na tem vozilu tudi pnevmatike 195/65/15 in 205/55/16 (seveda s platiščem 16").Na vaše vozilo se ne more montirati 17" platišča so pa modeli pro ceed kjer je to mogoče."


Kaj imaš ti potem sploh? Ceed al Pro'Ceed? Ta del besedila me nekako moti. Na servisu so ti povedali, da nemoreš montirat 17 ker je to za Pro'Ceeda, v prvem postu pa omenjaš, da bi predelal Pro'Ceeda?
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Pe nov 21, 2008 9:23 pm

On ima Pro_cee'd-a...dobro si opazil, jaz sem spregledal :roll:
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Pe nov 21, 2008 9:32 pm

^^Ja kako ga ima če pa so mu na servisu rekli, da ne more montirat 17'', ker so 17 samo za Pro_Cee'd :D torej ga nima, al pa se je napačno izrazil hehe.

Drugač pa se pridružujem mnenjem tistim, ki predlagajo denar najprej vložit v nižanje in potem ko se spet nabere pa večje felne. Pa pobrat napise dol itd..
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Pe nov 21, 2008 9:35 pm

Doche je napisal/-a:^^Ja kako ga ima če pa so mu na servisu rekli, da ne more montirat 17'', ker so 17 samo za Pro_Cee'd :D torej ga nima, al pa se je napačno izrazil hehe.

Drugač pa se pridružujem mnenjem tistim, ki predlagajo denar najprej vložit v nižanje in potem ko se spet nabere pa večje felne. Pa pobrat napise dol itd..


Tukaj si pa ti spregledal :P ...poglej njegov prvi post v tej temi pa slikico ;) ...pa še sam je napisal, da gre za Pro_cee'd :)
Drgač @Kenzooki poglej si tiste vzmeti (cenovno ugodne), ki sem ti jih pripopal par postov nazaj ;)

LP
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Pe nov 21, 2008 9:44 pm

v tistmu tekstu k je kopiru, je blo mišljen tko da nekateri modeli pro ceeda majo pa lahko 17", npr. tisti z močnejšimi mašinami....
 
Kenzooki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr sep 03, 2008 11:10 am

Napisal/-a Kenzooki So nov 22, 2008 11:38 am

Aha, se pravi če jaz sedaj prav razumem, je še vedno najenostavneje če grem nekam na Kio in naročim 17" gume, s tem da mi bodo oni moral dat zraven ta TUV certifikat. Zraven rečem da hočem še ena jeklena platišča s pokovi? (glede na to, da imam zdaj 15" menjam pa na 17" in ne bodo šle gume gor, rabim nova platišča) samo grdo izgleda potem :/
Al je bolje da vzamem kar ena lita platišča samo za zimo?


p.s. se opravičujem ker se je ta tema sprevrgla v tako zelo noob vprašanja, ampak to je moj prvi avto in se nebi rad zajebal + skoraj nič ne vem o avtomobilih :/

Sicer pa se vsem zahvaljujem za vse odgovore in trud :)
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy So nov 22, 2008 12:44 pm

Kenzooki je napisal/-a:Aha, se pravi če jaz sedaj prav razumem, je še vedno najenostavneje če grem nekam na Kio in naročim 17" gume, s tem da mi bodo oni moral dat zraven ta TUV certifikat. Zraven rečem da hočem še ena jeklena platišča s pokovi? (glede na to, da imam zdaj 15" menjam pa na 17" in ne bodo šle gume gor, rabim nova platišča) samo grdo izgleda potem :/
Al je bolje da vzamem kar ena lita platišča samo za zimo?


p.s. se opravičujem ker se je ta tema sprevrgla v tako zelo noob vprašanja, ampak to je moj prvi avto in se nebi rad zajebal + skoraj nič ne vem o avtomobilih :/

Sicer pa se vsem zahvaljujem za vse odgovore in trud :)


Ja je najenostavneje, je pa tudi dražje - original platišča proizvajalca (Kia). Najbolje je, da kupiš aftermarket 17'' (prišparaš €), zraven dobiš TUV certifikat in pogledaš/ti prodajalec pogleda ali ustrezajo tvojem avtu oz. ali je vpisano za tvoj avto (dimenzija gum). Če je, montiraš feltne + gume, se odpraviš na LPP, tehnični (kot je napisal @Cash) in ti oni vse pregedajo in vpišejo v homologacijski kartonček.
Glede fedrov lahko začneš z H&R 35/35 > klik, tukaj narediš isto (sem ti par postov nazaj razložil kaj in kako) in temniš šipe (do 150€, nebi smelo biti več)
Glede zimskih gum in platišč ti je najbolje, da to sezono pustiš tako kot imaš, do naslednje si pa prišparaš € pa daš ene 16'' gor.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov