
Fora je v tem da je verjetno že serijsko motor bolj "zalit"...tako kot skoraj vsak avto ki pride iz štacune.zlabon je napisal/-a::bonk![]()
pa ti ne razumeš da je to serijsko že dokaj optimalno? a misliš da so pumpa in injektorji tok švoh da mašina laufa na lean? Dej nehi no,če bi blo tko bi vsakmu drugemu serijskemu avtu prežgalo bate zarad prešvoh mešance
... kolikor jaz vem iz teh motorjev iztisnejo samo z sesalnim kolektorjem 10 konjev ker serijski je zelo slabo pretočen - Lexmaul je naredil prav za ta motor enega ki spravi Corso na ene 104 km 1.6 pa tudi na 120 ... seveda z optimirano elektroniko če greš menjavati odmične popraviti še sesalne in izpušne kanale ter olajšati spodnji del ( motorna gred in vztrajnik) bi moral dobiti tam okrog 135 km dobro bi bilo tudi sesalno loputo zamenjati z večjo - tako da jo izenačiš z širino vstopne odprtine v sesalni kolektor cca 54 mm ... z kako boljšo elektroniko in pa sistemom ločenih loput ter celotnim izpušnim sistemom pa bi verjetno lahko računal že nad 150 km ...zazi je napisal/-a:za X14XE je treba kr veliko denarja vložit, da se pokaže prirastek konjev, najlažje je pa, da zamenjaš celotni izpušni sistem (za začetek)
zazi je napisal/-a:sm meu mašino X14XE je bila najcenejša varianta tuninga swap mašinedrgač pa ista tema : http://www.opelforum.si/index.php?showt ... 2&hl=x14xe
vranica je napisal/-a:zanima me kaj se lahko vse doda na opel corso swing 1.4i 1997 da se doda kej konjeu
za sportni filter vem sam za druge stvari pa bol malo
hvala za odgovor
seat je napisal/-a:CyberMatrix sem ti poslal PM za Hondo
sicer pa ali je možno pri vas zadevo zmerit na valjih in ali je možno zadevo stestirat preden bi se odloču za nakup
vranica je napisal/-a:zanima me kaj se lahko vse doda na opel corso swing 1.4i 1997 da se doda kej konjeu
za sportni filter vem sam za druge stvari pa bol malo
hvala za odgovor
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov