Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Pe dec 12, 2008 6:01 pm

no lepo da priznaš da si se zmotil :D
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk So dec 13, 2008 3:50 pm

Ja
A2R.SI
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar So dec 13, 2008 11:02 pm

zlabon je napisal/-a::bonk :bonk
pa ti ne razumeš da je to serijsko že dokaj optimalno? a misliš da so pumpa in injektorji tok švoh da mašina laufa na lean? Dej nehi no,če bi blo tko bi vsakmu drugemu serijskemu avtu prežgalo bate zarad prešvoh mešance :roll:
Fora je v tem da je verjetno že serijsko motor bolj "zalit"...tako kot skoraj vsak avto ki pride iz štacune.
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi Ne dec 14, 2008 11:10 am

za X14XE je treba kr veliko denarja vložit, da se pokaže prirastek konjev, najlažje je pa, da zamenjaš celotni izpušni sistem (za začetek)
Tigra ... by Opelklinika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne dec 14, 2008 2:54 pm

zazi je napisal/-a:za X14XE je treba kr veliko denarja vložit, da se pokaže prirastek konjev, najlažje je pa, da zamenjaš celotni izpušni sistem (za začetek)
... kolikor jaz vem iz teh motorjev iztisnejo samo z sesalnim kolektorjem 10 konjev ker serijski je zelo slabo pretočen - Lexmaul je naredil prav za ta motor enega ki spravi Corso na ene 104 km 1.6 pa tudi na 120 ... seveda z optimirano elektroniko če greš menjavati odmične popraviti še sesalne in izpušne kanale ter olajšati spodnji del ( motorna gred in vztrajnik) bi moral dobiti tam okrog 135 km dobro bi bilo tudi sesalno loputo zamenjati z večjo - tako da jo izenačiš z širino vstopne odprtine v sesalni kolektor cca 54 mm ... z kako boljšo elektroniko in pa sistemom ločenih loput ter celotnim izpušnim sistemom pa bi verjetno lahko računal že nad 150 km ...

http://www.lexmaul.de/ecom/shop/catalog ... cts_id=183
Priponke
8220010.jpg
Z optimizacijo elektronike in dobrim izpušnim sistemom se kar dobro pozna na moči in bolj temperamentnem delovanju motorja ... lahko bi zamenjal še odmične gredi in iztisnil še nekaj več 9 -13 km ...
Zadnjič spremenil Mad, dne Ne dec 14, 2008 3:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Ne dec 14, 2008 2:57 pm

špila v nulo
Slika
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne dec 14, 2008 3:05 pm

jay je napisal/-a:špila v nulo
Slika
... jay ... tlak goriva nastavljen na 2.75 :) isto sem imel jaz ... nad 3 se že začne zaganjat in rad strelja pri menjavah prestav ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi Ne dec 14, 2008 3:48 pm

sm meu mašino X14XE je bila najcenejša varianta tuninga swap mašine :) drgač pa ista tema : http://www.opelforum.si/index.php?showt ... 2&hl=x14xe
Tigra ... by Opelklinika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne dec 14, 2008 7:24 pm

zazi je napisal/-a:sm meu mašino X14XE je bila najcenejša varianta tuninga swap mašine :) drgač pa ista tema : http://www.opelforum.si/index.php?showt ... 2&hl=x14xe


... seveda je najbolje iti na swap a če želiš tudi iz svojega mlinčka iztisneš še kak konj in to je on vprašal - ker ni nujno da boš z C20LET zadovoljil njegove zahteve ... meni je všeč, če si lahko z 1.4 i z samo 8 v privoščim koga, ki ima kak 2.0 16v ali še kaj več pa se mu odpeljem :) ... pušča dober okus v ustih ... še posebej, ko se ti nastavi spredaj pa te ne pusti naprej kot češ ... kaj pa bi ti v kantici zadaj rad in vozi pod omejitvijo in pospeši samo takrat, ko je dovolj dolga ravnica, da ga z prehitevanjem ogrožaš :) pa še to : ne spremeniš avtomobilu voznih lastnosti kakor bi mu z kakim v6 motorjem (teža razmerje sprednji /zadnji del ) .
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj To dec 16, 2008 6:33 pm

corse 1.4 se ne splača rihtati po mojem ...kupiš GSI in gre zelo dobro ...koplje in koplje...
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
CyberMatrix
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Ne okt 06, 2002 9:24 pm

Re: dodajanje moči Opel Corsi 1.4i

Napisal/-a CyberMatrix To dec 23, 2008 12:16 am

vranica je napisal/-a:zanima me kaj se lahko vse doda na opel corso swing 1.4i 1997 da se doda kej konjeu
za sportni filter vem sam za druge stvari pa bol malo
hvala za odgovor


Ker ne vem točno ali je to 60 ali 82 konjski motor ti povem možnosti za oba z chip tuningom. Ne rabiš nič drugega, v bistvu bi za ostalo navlako potreboval spet prilagoditev elektronskega krmiljenja.


Pri nas bi ti lahko ponudili sledeče:

Opel Corsa 1.4 60KM
Moč [KM] 60 / 5400 min-1 --> 72 / 5490 min-1
Navor [Nm] 106 / 3000 min-1 --> 120 / 2850 min-1
Hitrost [km/h] 155 --> 163
Posepešek 0-100 km/h [s] 15.0 --> 13.8
Poraba ostane ista.

Opel Corsa 1.4 82KM
Moč [KM] 82 / 5800 min-1 --> 93 / 5900 min-1
Navor [Nm] 114 / 3400 min-1 --> 129 / 3230 min-1
Hitrost [km/h] 175 --> 180

Cena je pri obeh 450 EUR. Na optimizacijo je 5 let garancije.
V ponudbi so tudi drugi bencinski motoji (po povpraševanju, tudi prestižnejši modeli).
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To dec 23, 2008 9:28 am

A to je merjeno na valjih prej in potem?
 
Uporabniški avatar
CyberMatrix
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Ne okt 06, 2002 9:24 pm

Napisal/-a CyberMatrix So dec 27, 2008 1:56 am

drmocar je napisal/-a:A to je merjeno na valjih prej in potem?


Navedel sem za 2 tipa motorja.

Kar piše to drži in se dobi. Več iz tega motorja ni možno.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat So dec 27, 2008 10:56 am

CyberMatrix sem ti poslal PM za Hondo
sicer pa ali je možno pri vas zadevo zmerit na valjih in ali je možno zadevo stestirat preden bi se odloču za nakup
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne dec 28, 2008 11:22 am

čip tuning je vse kar lahko potegneš iz serijske opreme in tudi to stane začetnih 450€

da pa se da, samo še 10% izvleči iz atmosferskega motorja, je takle bolj za lase privlečeno..
če pogledamo F1, ki naj bi bila hi-tech, so prišli že preko 300hp/l

individualno vprašanje: "Do kje je smisel tuninga za cestno vožnjo?" beri: "cena in poraba, ter smisel tistih nekaj dodatnih hpjev za *astronomsko ceno"

kot je bilo že povedano...začne se pri čipanju, potem sesalnem in izpušnem kolektorju,
odmični gredi..posledično ventilih, vzmeteh in dročnikih (čim večji in čim lažji..mehanska regulacija)...usmerjeno v to da dobimo več zraka v motor in lahko tako vbrizgamo več bencina..
zmanjšamo škodljiv kompresijski prostor, posledično vgradimo lažje in trdnejše bate, zaradi večje moči zamenjamo ojnice,
vzameo čim več mase vrtečim se delom zaradi odzivnosti motorja..
za vsako menjavo je potrebno ponovno nastavljati parametre vžiga in vbrizga. Pri nas to naredimo najpogosteje kar po "domače"! Zvišamo tlak goriva dokler to prenesejo injektorji, potem menjamo injektorje in spuščamo tlak, oz. uporabljamo kar lamda trotle regulacijo. Tisti z več potrebami vozimo v tujino (italija, Nemčija, Češka) je pa to cena polovico kosov

Sedaj se vgrajuje Titan (vse kar je gibljivo), tako dobimo, za isto trdnost, veliko manjšo kotno silo...posledično več vrtljajev in višji izkoristek..
potem pride še izdelava komplet glave na CNC stroju..
samo tole zadje pride za tale tvoj motor,,,čez palec 20.000€


LP
 
Uporabniški avatar
CyberMatrix
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Ne okt 06, 2002 9:24 pm

Napisal/-a CyberMatrix Ne dec 28, 2008 1:08 pm

seat je napisal/-a:CyberMatrix sem ti poslal PM za Hondo
sicer pa ali je možno pri vas zadevo zmerit na valjih in ali je možno zadevo stestirat preden bi se odloču za nakup


Poslal sem ti odgovor.

Reklamacije so možne v zakonsko določenem roku, ne morem ti pa ponuditi pred testiranja, vsaj ne za tako specifičen avtomobil. Kot že rečeno pa so rezultati na dlani in za njimi stoji priznan tuner iz tujine.

Valarjev nimamo (še), ker bo podjetje poslovalo še na drugih področjih in so druge investicije pomembnejše. Bo pa v januarju objavljena spletna stran.
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Re: dodajanje moči Opel Corsi 1.4i

Napisal/-a urosch Ne dec 28, 2008 11:12 pm

vranica je napisal/-a:zanima me kaj se lahko vse doda na opel corso swing 1.4i 1997 da se doda kej konjeu
za sportni filter vem sam za druge stvari pa bol malo
hvala za odgovor


http://www.risse-motorsport.de/shop_mot ... ndex.shtml


Ko sem bil še lastnik podobne corse, sem razmišljal o turbini T2 ali pa o sami zamenjavi motorja in sedaj ne cilam na 2.0 ampak na 1.6 (še najraje tisti, ki so ga imele astre f gt). 1.6 motor z eno odmično, ki ima okoli 100 konjev če se ne motim. Vizualno sta si podobna tako, da ne bi blo kaj preveč komplikacij.

Dejstvo je, da če si zelo želiš in če imaš denar, potem ti bo uspelo
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov