Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Po jan 05, 2009 11:36 am

Js sm gledu enkrat en auto k je meu gor turbino iz tovornjaka, tko da če Audijeve turbine nemorš gor namonterat pol pa tut nevem :lol: :lol: :lol:

P.S.: mal za šalo mal pa zares :twisted: :P

LP
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po jan 05, 2009 1:18 pm

brejker je napisal/-a:Sei vs popolnoma razumem. Na vseh forumih se najde začetnik ko je vs povn sebe a ko ugotovi, da si dela sam sebi škodo... mu je žal.
Nazaj na temo... Da delajo turbine na drugačen način? Dvomim!
Poglejte si tale link: http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... sc&start=0

Speljal bi cevi ven proti haubi, da se turbina vidi. Le večja težava bo potem speljat izbuh nazaj dol in pod cel avto :roll:

p.s. Hvala za dobrodošlico :D

mislm teb se pa res dogaja ej.einstein mogoce?
velka je razlika med turbinami.prvic niti nevemo s kega motorja si dobu turbino,tko da ti tut pomagat ne moremo.
drugo da se ti gre samo zato da en tm vid turbino pa blow off.sj vrjetn mas ene 16 let an.
vazn da se hvals da mas turbino ni pa vzn ce dela.
zakaj bi jo vn dau?a sploh ves kako turbo deluje....pa vse kar gre zravn....
Ni vse res kar napišem
 
vectra driver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: To maj 24, 2005 10:36 pm
Kraj: rakek

Napisal/-a vectra driver Po jan 05, 2009 2:21 pm

kaj pa tist plav vw scirocco iz prekmurja al štajerske, kakor jest vem je mel turbino od omege dizl?
 
B3NZ0
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Ne apr 18, 2004 1:49 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a B3NZ0 Po jan 05, 2009 4:27 pm

Vsi ste preveč zaverovani v svoja prepričanja, če bi se kdo od vas pametnjakovičev spravil kaj delat, bi ugotovil, da se marsikaj da, samo ogromno volje in časa rabiš zadevo izpeljat.
Vem da se bo slišalo smešno, ampak kolega je montiral od avtomobilskega DIZLA turbino na mislim da celo DVOTAKT motor in je zadeva nomalno funkcionirala kot more, še največji problem je bilo izdelati mazanje turbine...
Tko da z veliko dobre volje in časa se da narediti marsikaj, tisti ki pa tako pametujete kako dizl turbina ne bo šla na bencinarja, se pa raje spravite malo stran od računalnika in raje malo experimentirajte in poskusite kaj naresti, da vas ne bojo samo prazne besede... Kjer je volja tam je moč pravjo :D
Pa brejkerju mal prizaneste ker je nov tuki, da ne bo kdaj on vas na kakšnem drugem forumu podjeb***, kjer je pa on dalj časa prisoten, dejstvo je da se vsi učimo in kar je za nekoga znanstvena fantastika je za nekoga drugega mala malica in obratno...
Drgač pa ogrinc, kot sm ti že reku maš tle u kamniku kr ene par majstrov, kateri ti bojo znal dobr pomagat in jih niso sam prazne besede, ker so že marsikaj naredili, tko da je bolš da se na njih obrneš kot tu na forumu sprašuješ, bo učinek 10x boljši, žal.

Lp, Boštjan
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po jan 05, 2009 5:19 pm

Dizelska turbina gre komot na bencinarja. Kake to eni pišete, da dela na drugačen način, na kakšen že?
Fora je da naprimer pri enem normalnem dizlu turbina polno fila od cca. 2000 obratov naprej, pa tam do 4000 lahko manj ali več, odvisno a je variabilna itd...

Dizelska turbina recimo lepo dela na vw hrošu, ki nima ravno visokovrtečega motorja, in ima avto velik navor in lepo vleče do 5000 obratov in tudi čez.

Večja dizelska turbina na manjšem benzinskem motorju bo malo kasneje "prijela" in višje v obrate efektivno polnila motor.
Problem bo edino če je ta turbina variabilna, ker nimaš krmiljenja zanjo.

ps: @ brejker
Malo lepše piši, pa ti bo marsikdo svetoval, ker po pisanju marsikdo sklepa da se norčuješ in ne veš kaj bi rad. (verjamem da ni tako)
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Po jan 05, 2009 8:20 pm

Se bom trudil malo lepše pisati. ( Pišem ne slovnično ali zmešam besede, da me težko razumeti kaj hočem povedati?)
Variabilna turbina ni. Rabil bi potem celo elektroniko zanjo.
Dobil sem jo od Garetta za 1.9 Audija. Prav zaprav imam DVE :shock: Ena gre v chopperja ki sem jo že predelal v kompresor, da jo bom lahko gnal preko jermenice.
Ta tadruga pa čaka na Avto :lol: Kaine turbo kaine špas (nemšk tud neznam :vc)
@B3nz0:
a.com je le tako velik, da se zbere vsa "smetana" tuninga v ssLOVEniji. Nisem pričakoval, odgovorov na vsa moja vprašanja (od nekaterih sem dobil nekaj konkretnega-tako, da se vidi kdo se spozna na stvari in kdo ne).
Vsekakor bom iskal povezave v bljižini svojega doma. Za začetk avta nebo pri meni ko ga bom šraufal ampak pri prijatelju k isto skos neki šraufa in to nebo problem.

p.s. Star sem 19 let :vrum in nebom imel avta, da se bom vozil v službo. Ampak, da bom lahko koristno izrabljal svoj prosti čas s svojim "športnim rekvizitom" nekateri mogoče težko to dojemate, a taka je resnica.
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Po jan 05, 2009 8:28 pm

Yoni je napisal/-a:Učinek turbine na 2-taktnem motorju je točno NIČ.

200Kubično Gillero sem videl na lastne oči in ti povem, da princip deluje.
Ali lahko pojasniš svoj post? Zakaj NIČ?
Mogoče zaradi tega ker 2t mašine nimajo ventilov in je sesalni in izpušni kanal vedno odprt. In ko bi turbina polnila izgorevalno komoro bi šli vsi hlapi ven skozi avspuff-zaradi tlaka. (takšna je teorija)

Aja...sedaj sem pa že odgovoril na zate tako težko vprašanje.

Se opravičujem Matej
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po jan 05, 2009 8:35 pm

kako naj te nekdo resno jemlje,ce pravis da bi v glavnem rad samo da ko odpres haubo da se vid ta bigass turbo?
to je lahko samo izjava enga otroka k neve kaj bi pa mu je dolgcajt...
@benzo ja se strinjam da se vse da sam ce je volja ...ampak zakaj bi si otezeval zadeve pa bi turbino postavljal "ven" (pred masko na haubo)...jst tukaj niti ene pozitivne stvari ne vidim.

@brejker kako si ti predelal turbino da jo bos lahko prek jermena gnal?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po jan 05, 2009 8:41 pm

alanq4 je napisal/-a:Dizelska turbina gre komot na bencinarja. Kake to eni pišete, da dela na drugačen način, na kakšen že?
Fora je da naprimer pri enem normalnem dizlu turbina polno fila od cca. 2000 obratov naprej, pa tam do 4000 lahko manj ali več, odvisno a je variabilna itd...

Dizelska turbina recimo lepo dela na vw hrošu, ki nima ravno visokovrtečega motorja, in ima avto velik navor in lepo vleče do 5000 obratov in tudi čez.

Večja dizelska turbina na manjšem benzinskem motorju bo malo kasneje "prijela" in višje v obrate efektivno polnila motor.
Problem bo edino če je ta turbina variabilna, ker nimaš krmiljenja zanjo.

ps: @ brejker
Malo lepše piši, pa ti bo marsikdo svetoval, ker po pisanju marsikdo sklepa da se norčuješ in ne veš kaj bi rad. (verjamem da ni tako)



verjemi negre, ce bi slo bi ze bla na mojem in te nebi danes obiskal
Slika
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Po jan 05, 2009 8:49 pm

_Turbina je zgrajena iz dveh delov: turbine in kompresorja. Turbini sem matice odžagal (bile so zapečene na materjal) razdrl vse skupaj (slike) in namesto turbinskih lopatic bom dal delati jermenico :roll: To je to. Seveda nesmem spustiti, preden bo prišel jermen do kompresorja bo imel za seboj veliko prestavnega razmerja, tako daaa_vrtel se bo. Pihal pa prav tako :P
Narobe si me razumel s biggass turbino! Navdušujem se nad drift sceno in mi je všeč tak stil tuneranja... Prilagam sliko_kako mislim to izvest.
Upam, da nisi mislil, da bom dal turbo nad pokrov motorja. (videl sem 1x enga Švaba z golfom 2ko, ki je imel tako turbino namonterano :cry: )
Priponke
3SG-Turbo.gif
drift style TURBO
1.jpg
0.1.jpg
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po jan 05, 2009 9:11 pm

to me pa prou zanima a bo laufal al ne.
sj nevem neki ful o turbinah sam kle bojo lezaji sli zlo hitro.niti ni balansirana turbina niti nic.pa kje bos naredu take prenose.to bi rad videl...ko/ce bo narejeno
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jan 05, 2009 9:14 pm

Yoni je napisal/-a:
B3NZ0 je napisal/-a:Vsi ste preveč zaverovani v svoja prepričanja, če bi se kdo od vas pametnjakovičev spravil kaj delat, bi ugotovil, da se marsikaj da, samo ogromno volje in časa rabiš zadevo izpeljat.
Vem da se bo slišalo smešno, ampak kolega je montiral od avtomobilskega DIZLA turbino na mislim da celo DVOTAKT motor in je zadeva nomalno funkcionirala kot more, še največji problem je bilo izdelati mazanje turbine...
/quote]

Učinek turbine na 2-taktnem motorju je točno NIČ.


Potem pa tole poglej ; http://www.youtube.com/watch?v=GGXcM9evUpo

Lp
 
fleko
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Ne jan 13, 2008 4:42 pm

Napisal/-a fleko Po jan 05, 2009 9:27 pm

O turbinah na 2-taktnih motorjih je veliko govora. Tomos je razvijal 25 let (tam nekje) da bi turbino namonteral na motor pa mu ni uspelo. Milsim da je Hondi uspelo na motor spravit kompresor in baje je imel nek efekt.
Fora pri 2-t mašinah ni samo zdj o kanlih ker nima ventilou ampak tudi razadi izpuha. Resonanca pa to...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jan 05, 2009 9:43 pm

Sploh ne, ampak je problem v mazanju.
Namreč, z čim boš mazal puhalnik ?? ;-)
Sicer pa menim, da je ona "domača" Vespa prva + za1X - še zadnja .
Lp :-)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Po jan 05, 2009 10:02 pm

Na dvotaktne motorje se lahko da turbina gor, in tudi nekaj učinka da, samo to je samo za domače predelave. Če bi pa ta stvar res dobro delovala bi pa marsikateri tvotaktni motor že serisko imel turbino-se vam nezdi da res?
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jan 05, 2009 10:05 pm

lancia hf je napisal/-a:Na dvotaktne motorje se lahko da turbina gor, in tudi nekaj učinka da, samo to je samo za domače predelave. Če bi pa ta stvar res dobro delovala bi pa marsikateri tvotaktni motor že serisko imel turbino-se vam nezdi da res?


To je itak bolj za zabavo kot zares . Logicly ...
Nič resnega . Resno Turbino rabi 4-taktar !
off-t.
Lp
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jan 05, 2009 11:53 pm

70 % velikih ladijskih motorjev je dvotaktnih ... Turbo pa so večalimanj vsi ...od leta 1928 ko jih je Hitler začel tlačit v močno oklopljene vojne ladjice z ogromnimi topovi ...

http://www.mandiesel.com/category_000090.html
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker To jan 06, 2009 12:52 am

fleko je napisal/-a:O turbinah na 2-taktnih motorjih je veliko govora. Tomos je razvijal 25 let (tam nekje) da bi turbino namonteral na motor pa mu ni uspelo.

Tomos je razvijal... Namesto, da bi denar vložil v razvijanje MOTOCIKLOV :shock: Sam mopede štanca že ceu življenje pa še proizvodnjo selijo v indijo :evil:
_za mazanje ležajev bom uporabil pumpo za olje. Delam OLDSCHOLL chopperja ki bo imel spodaj pod zicom Carbonski tank za olje. No polovica bo olja za turbino, polovica pa za akumolator in elektroniko, za vžig in tako dalje...
Kakšni prenosi? iz magneta na velik verižnik, dalje na manjši verižnik na isti gredi veelika jermenica-jermen in naprej na turbino ki ima manjšo jermenico. Simpl k pasulj ;) Vrtljaji se pa mimo grede povečajo za kakšne 4x_ še nisem delal izračunov :oops:
Slika motorja:
Priponke
O.C.B..JPG
dRUGAČE JE OKVIR RDEČ_le fotografija je slaba
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker To jan 06, 2009 9:08 pm

Kakršne koli (nespametne)projekte s turbino ponavadi ženejo emocije.
DIY maniac.
 
B3NZ0
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Ne apr 18, 2004 1:49 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a B3NZ0 To jan 06, 2009 9:09 pm

Možno ja, ampak po drugi strani, zakaj bi dajal turbino na motor, saj je motor težak 150kg, za tako težo se da pa naresti NA motor, ki bo dovolj močan in dovolj vzdržljiv in to brez turbine... Torej kaj se češ jeb*t s turbino, če ni potrebe po tem?
Jest sem dal samo za primer kaj se da narediti, ker je dosti ljudi pametnih, da se niti dizl turbine ne da montirati na bencinarja, kaj šele kaj drugega...
Tudi kopronu ste pametovali glede saxoja, pa je dokazal svoje, kaj se da narediti in kaj ne...

LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov