Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To maj 05, 2009 12:33 pm

u angliji.
drgac pa jst mislm da te ornk plosice k delajo ko se orn zagrejejo niso glih najbolse za avto z navadnimi diskui.
ker ko se ploscice zgrejejo na delovno temperaturo je disk ze pregret :D
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To maj 05, 2009 1:13 pm

ne kupuj športnih ploščic, če ne misliš bit na poligonih, ker za dnevno uporabo so nemogoče za vozit, jest sm mel športne na turbaku in je občutek skoraj tak ko so hladne, ko ne bi mal servo ojačevalnika zavor, seveda ko se pa segrejejo pa so fantastične, aja pa navadni diski pri športni uporabi avtomobila z športnimi ploščicami kmalu grejo po gobe........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab To maj 05, 2009 1:41 pm

Jaz sem bil do zdaj še vedno najbolj zadovoljen z originalnimi ploščicami. Ostale racing varijante so po namembnosti samo za na pisto in tako naj tudi ostane. Aja pa tudi original diski so čisto vredu.
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To maj 05, 2009 4:35 pm

xsara je napisal/-a:ne kupuj športnih ploščic, če ne misliš bit na poligonih, ker za dnevno uporabo so nemogoče za vozit, jest sm mel športne na turbaku in je občutek skoraj tak ko so hladne, ko ne bi mal servo ojačevalnika zavor, seveda ko se pa segrejejo pa so fantastične, aja pa navadni diski pri športni uporabi avtomobila z športnimi ploščicami kmalu grejo po gobe........


Ni čist tko, velik takih ploščic zagrabi tudi mrzlih bp. Ponavadi samo bolj cvilijo.

Mam Fritech Racing na avtu, mel tudi od Sinterja karbonske (te so dobre samo za rally, ker drgač gre disk stran po par tisoč km), tako da nekaj izkušenj imam. Se treba pa vsekakor pred določenimi modeli prej pozanimat, ker zadeva je res lahko problematična.

Fritech vsekakor priporočam, za omenjeno Hondo so cca 60€ (kar je đabe),samo morajo ti odgovarjat. Da prežviš da svinajjo u pm, cviljo pr nizkih hitrostih in da grabi ko prs..
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To maj 05, 2009 5:54 pm

CupraR je napisal/-a:
xsara je napisal/-a:ne kupuj športnih ploščic, če ne misliš bit na poligonih, ker za dnevno uporabo so nemogoče za vozit, jest sm mel športne na turbaku in je občutek skoraj tak ko so hladne, ko ne bi mal servo ojačevalnika zavor, seveda ko se pa segrejejo pa so fantastične, aja pa navadni diski pri športni uporabi avtomobila z športnimi ploščicami kmalu grejo po gobe........


Ni čist tko, velik takih ploščic zagrabi tudi mrzlih bp. Ponavadi samo bolj cvilijo.

Mam Fritech Racing na avtu, mel tudi od Sinterja karbonske (te so dobre samo za rally, ker drgač gre disk stran po par tisoč km), tako da nekaj izkušenj imam. Se treba pa vsekakor pred določenimi modeli prej pozanimat, ker zadeva je res lahko problematična.

Fritech vsekakor priporočam, za omenjeno Hondo so cca 60€ (kar je đabe),samo morajo ti odgovarjat. Da prežviš da svinajjo u pm, cviljo pr nizkih hitrostih in da grabi ko prs..


se strinjam s tabo, toda v mojem primeru pa je bilo točno tko kot sem napisal, vgrajene sem imel EBC bluestuff za endurance racing in dejansko so hladne prijele cca
50 % manj kot potem segrete, in so bile recimo za na šiht zelo zoprne in glasne za vozit in z slabim zavornim učinkom, seveda vse do segretja potem so grabile noro........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To maj 05, 2009 5:56 pm

CupraR je napisal/-a:
xsara je napisal/-a:ne kupuj športnih ploščic, če ne misliš bit na poligonih, ker za dnevno uporabo so nemogoče za vozit, jest sm mel športne na turbaku in je občutek skoraj tak ko so hladne, ko ne bi mal servo ojačevalnika zavor, seveda ko se pa segrejejo pa so fantastične, aja pa navadni diski pri športni uporabi avtomobila z športnimi ploščicami kmalu grejo po gobe........


Ni čist tko, velik takih ploščic zagrabi tudi mrzlih bp. Ponavadi samo bolj cvilijo.

Mam Fritech Racing na avtu, mel tudi od Sinterja karbonske (te so dobre samo za rally, ker drgač gre disk stran po par tisoč km), tako da nekaj izkušenj imam. Se treba pa vsekakor pred določenimi modeli prej pozanimat, ker zadeva je res lahko problematična.

Fritech vsekakor priporočam, za omenjeno Hondo so cca 60€ (kar je đabe),samo morajo ti odgovarjat. Da prežviš da svinajjo u pm, cviljo pr nizkih hitrostih in da grabi ko prs..


se strinjam s tabo, toda v mojem primeru pa je bilo točno tko kot sem napisal, vgrajene sem imel EBC bluestuff za endurance racing in dejansko so hladne prijele cca
50 % manj kot potem segrete, in so bile recimo za na šiht zelo zoprne in glasne za vozit in z slabim zavornim učinkom, seveda vse do segretja potem so grabile noro........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi To maj 05, 2009 6:38 pm

No glede performance friction lahko povem da so super, sam je pa res da mam od njih diske in ploscice. Nic ne cvilijo, ko so hladne mogoce res manj primejo, samo ne tolk da se ne bi mogu ustavt. Ko pa so segrete...:D Diski so pa floating in so mogoce mal glasni.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To maj 05, 2009 9:24 pm

xsara je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:
xsara je napisal/-a:ne kupuj športnih ploščic, če ne misliš bit na poligonih, ker za dnevno uporabo so nemogoče za vozit, jest sm mel športne na turbaku in je občutek skoraj tak ko so hladne, ko ne bi mal servo ojačevalnika zavor, seveda ko se pa segrejejo pa so fantastične, aja pa navadni diski pri športni uporabi avtomobila z športnimi ploščicami kmalu grejo po gobe........


Ni čist tko, velik takih ploščic zagrabi tudi mrzlih bp. Ponavadi samo bolj cvilijo.

Mam Fritech Racing na avtu, mel tudi od Sinterja karbonske (te so dobre samo za rally, ker drgač gre disk stran po par tisoč km), tako da nekaj izkušenj imam. Se treba pa vsekakor pred določenimi modeli prej pozanimat, ker zadeva je res lahko problematična.

Fritech vsekakor priporočam, za omenjeno Hondo so cca 60€ (kar je đabe),samo morajo ti odgovarjat. Da prežviš da svinajjo u pm, cviljo pr nizkih hitrostih in da grabi ko prs..


se strinjam s tabo, toda v mojem primeru pa je bilo točno tko kot sem napisal, vgrajene sem imel EBC bluestuff za endurance racing in dejansko so hladne prijele cca
50 % manj kot potem segrete, in so bile recimo za na šiht zelo zoprne in glasne za vozit in z slabim zavornim učinkom, seveda vse do segretja potem so grabile noro........


Logično, blue so res samo za dirkat, yellow so nekako če hočeš da tudi mrzle grabijo :D
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To maj 05, 2009 9:32 pm

Mogoče da se prej ustaviš. Take ploščice pač ustvarijo več trenja, bolj grabijo..

Zakaj za vraga bi mel gor bolše gume, boljše amortizerje itd..
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To maj 05, 2009 9:36 pm

lenivec je napisal/-a:btw. zakaj zavraga bi mel dirkalne ploščice na osebnem avtu? totalna norost

ja cist dirkalne je res bedarija met na avtu.eno bol sportno varianto je pa kr ok met na avtu.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Sr maj 06, 2009 8:31 am

no ja jest konkretno sem bil dost na poligonih s turbakom in menjava ploščic pred vsako športno uporabo in potem spet menjava za navadne ploščice za vsakodnevno vožnjo pač ni prišla v poštev je preveč dela......
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr maj 06, 2009 9:13 am

lenivec je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Mogoče da se prej ustaviš. Take ploščice pač ustvarijo več trenja, bolj grabijo..


in v kolko primerih so dirkalne ploščice zagrete na optimalno temperaturo? recimo se pelješ pozimi na AC 10 km in pred tabo zapelje ven tovornjak. ni šanse da se boš s tistimi hladnimi ploščicami prej ustavo kot z recimo green stuff.

gum in amortizerjev pa nerabiš ogrevat prej da delujejo kot morajo. tako da ne primerjaj tega.


Pa kaj bluziš, ne znaš brat mogoče. Sm lepo napasal da obstaja tudi tak tip dirkalnih ploščič ko že mrzle primejo odlično (precej bolje kot orginal in razni green j***a), samo cvilijo ko so neogrete.

In ja tudi gume treba dobro ogret, da bolj primejo.

Dejte enkrat probat kaj, ne samo brat..
 
Uporabniški avatar
rumena ibiza
Poznavalka foruma
 
Prispevkov: 997
Pridružen: To nov 01, 2005 10:12 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rumena ibiza Sr maj 06, 2009 9:24 am

lenivec je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Mogoče da se prej ustaviš. Take ploščice pač ustvarijo več trenja, bolj grabijo..


in v kolko primerih so dirkalne ploščice zagrete na optimalno temperaturo? recimo se pelješ pozimi na AC 10 km in pred tabo zapelje ven tovornjak. ni šanse da se boš s tistimi hladnimi ploščicami prej ustavo kot z recimo green stuff.

gum in amortizerjev pa nerabiš ogrevat prej da delujejo kot morajo. tako da ne primerjaj tega.


ja ustavil se boš, če boš bremzau z green stuff samo je vprašanje kje pa kdaj :P ravno včeraj sem testirala jih spet, meni so totalno razočaranje, resno...
zadnjič sem si malo privoščila ( zvečer ) na avtocesti in izkoristila GTI-jeve konje, dvakrat gas do konca pa so bile bremze tak vroče, da niso več prijele...razočarana sem in mi je žal, da nisem vzela red stuff...
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Sr maj 06, 2009 9:26 am

ja očitno nekateri še niso peljali na race tracku, pa potem samo na pamet govorijo.......treba je it probat,d a vidiš kaj pomeni ogreta-neogreta guma, hladne-segrete ploščice, temperatura zraka, asfalta.............lahko je govort, pejte na dirkališče in se poizkusite in boste videli o čem govorim..........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
profii
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Če avg 14, 2003 9:51 am

Napisal/-a profii Sr maj 06, 2009 9:59 am

So red stuff primerne za vsakodnevno uporabo? Imajo kakšne slabosti?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr maj 06, 2009 10:32 am

profii je napisal/-a:So red stuff primerne za vsakodnevno uporabo? Imajo kakšne slabosti?

so primerne.nobenih slabosti.tut mrzle primejo dobro.
Ni vse res kar napišem
 
profii
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Če avg 14, 2003 9:51 am

Napisal/-a profii Sr maj 06, 2009 10:40 am

abbe je napisal/-a:
profii je napisal/-a:So red stuff primerne za vsakodnevno uporabo? Imajo kakšne slabosti?

so primerne.nobenih slabosti.tut mrzle primejo dobro.


Hvala abbe! Kako je pa z obrabo diskov? jih kaj bolj/manj pobira od originala? Kako pa kaj z prahom na platiščih?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr maj 06, 2009 10:41 am

diske bol pobira.kar se pa prahu tice pa nevem mam crne feltne :D
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost