drgac pa jst mislm da te ornk plosice k delajo ko se orn zagrejejo niso glih najbolse za avto z navadnimi diskui.
ker ko se ploscice zgrejejo na delovno temperaturo je disk ze pregret

xsara je napisal/-a:ne kupuj športnih ploščic, če ne misliš bit na poligonih, ker za dnevno uporabo so nemogoče za vozit, jest sm mel športne na turbaku in je občutek skoraj tak ko so hladne, ko ne bi mal servo ojačevalnika zavor, seveda ko se pa segrejejo pa so fantastične, aja pa navadni diski pri športni uporabi avtomobila z športnimi ploščicami kmalu grejo po gobe........
CupraR je napisal/-a:xsara je napisal/-a:ne kupuj športnih ploščic, če ne misliš bit na poligonih, ker za dnevno uporabo so nemogoče za vozit, jest sm mel športne na turbaku in je občutek skoraj tak ko so hladne, ko ne bi mal servo ojačevalnika zavor, seveda ko se pa segrejejo pa so fantastične, aja pa navadni diski pri športni uporabi avtomobila z športnimi ploščicami kmalu grejo po gobe........
Ni čist tko, velik takih ploščic zagrabi tudi mrzlih bp. Ponavadi samo bolj cvilijo.
Mam Fritech Racing na avtu, mel tudi od Sinterja karbonske (te so dobre samo za rally, ker drgač gre disk stran po par tisoč km), tako da nekaj izkušenj imam. Se treba pa vsekakor pred določenimi modeli prej pozanimat, ker zadeva je res lahko problematična.
Fritech vsekakor priporočam, za omenjeno Hondo so cca 60€ (kar je đabe),samo morajo ti odgovarjat. Da prežviš da svinajjo u pm, cviljo pr nizkih hitrostih in da grabi ko prs..
CupraR je napisal/-a:xsara je napisal/-a:ne kupuj športnih ploščic, če ne misliš bit na poligonih, ker za dnevno uporabo so nemogoče za vozit, jest sm mel športne na turbaku in je občutek skoraj tak ko so hladne, ko ne bi mal servo ojačevalnika zavor, seveda ko se pa segrejejo pa so fantastične, aja pa navadni diski pri športni uporabi avtomobila z športnimi ploščicami kmalu grejo po gobe........
Ni čist tko, velik takih ploščic zagrabi tudi mrzlih bp. Ponavadi samo bolj cvilijo.
Mam Fritech Racing na avtu, mel tudi od Sinterja karbonske (te so dobre samo za rally, ker drgač gre disk stran po par tisoč km), tako da nekaj izkušenj imam. Se treba pa vsekakor pred določenimi modeli prej pozanimat, ker zadeva je res lahko problematična.
Fritech vsekakor priporočam, za omenjeno Hondo so cca 60€ (kar je đabe),samo morajo ti odgovarjat. Da prežviš da svinajjo u pm, cviljo pr nizkih hitrostih in da grabi ko prs..
xsara je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:xsara je napisal/-a:ne kupuj športnih ploščic, če ne misliš bit na poligonih, ker za dnevno uporabo so nemogoče za vozit, jest sm mel športne na turbaku in je občutek skoraj tak ko so hladne, ko ne bi mal servo ojačevalnika zavor, seveda ko se pa segrejejo pa so fantastične, aja pa navadni diski pri športni uporabi avtomobila z športnimi ploščicami kmalu grejo po gobe........
Ni čist tko, velik takih ploščic zagrabi tudi mrzlih bp. Ponavadi samo bolj cvilijo.
Mam Fritech Racing na avtu, mel tudi od Sinterja karbonske (te so dobre samo za rally, ker drgač gre disk stran po par tisoč km), tako da nekaj izkušenj imam. Se treba pa vsekakor pred določenimi modeli prej pozanimat, ker zadeva je res lahko problematična.
Fritech vsekakor priporočam, za omenjeno Hondo so cca 60€ (kar je đabe),samo morajo ti odgovarjat. Da prežviš da svinajjo u pm, cviljo pr nizkih hitrostih in da grabi ko prs..
se strinjam s tabo, toda v mojem primeru pa je bilo točno tko kot sem napisal, vgrajene sem imel EBC bluestuff za endurance racing in dejansko so hladne prijele cca
50 % manj kot potem segrete, in so bile recimo za na šiht zelo zoprne in glasne za vozit in z slabim zavornim učinkom, seveda vse do segretja potem so grabile noro........
lenivec je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Mogoče da se prej ustaviš. Take ploščice pač ustvarijo več trenja, bolj grabijo..
in v kolko primerih so dirkalne ploščice zagrete na optimalno temperaturo? recimo se pelješ pozimi na AC 10 km in pred tabo zapelje ven tovornjak. ni šanse da se boš s tistimi hladnimi ploščicami prej ustavo kot z recimo green stuff.
gum in amortizerjev pa nerabiš ogrevat prej da delujejo kot morajo. tako da ne primerjaj tega.
lenivec je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Mogoče da se prej ustaviš. Take ploščice pač ustvarijo več trenja, bolj grabijo..
in v kolko primerih so dirkalne ploščice zagrete na optimalno temperaturo? recimo se pelješ pozimi na AC 10 km in pred tabo zapelje ven tovornjak. ni šanse da se boš s tistimi hladnimi ploščicami prej ustavo kot z recimo green stuff.
gum in amortizerjev pa nerabiš ogrevat prej da delujejo kot morajo. tako da ne primerjaj tega.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost