Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
BigEgo-t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jun 11, 2009 10:22 am

Napisal/-a BigEgo-t Če jun 11, 2009 2:12 pm

@ Jerch_: No zacniva v zacetku tvojega poste 1. moj vzdevek je BigEgo-T ;) ,

Tukaj ni tema moj avto ;) ampak razlika med bi turbo in turbo ;) pa tema ni moj podpis ;) .

Moj podpis je le ena ameriška šala v kateri je bilo veliko smeha ko sm spoznal te ljudi ;).

No kateri avto vozim žal za 1x ne mislim niti predstavljati, ker do sedaj nimam dobrega vtisa na vse skupaj o te forumu. Drugače je znamke honda ena bol redkih je jih skoraj da ne vidiš vsaki dan ;) . In seveda če te že zanima moj avto je narjen popolnoma na novo , od zavornega sistema do koplet narjenega motorja podvozja itd.
Big ego is my middle name ....No turbo no F.Fun

Citat of Slade:
My oil pressure is low, oil temperature full,water temperature is off the scale, i'm running out of petrol but the clock is correct :D
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če jun 11, 2009 2:18 pm

@bigego-t: voziš Prelude BB3 "white angel" ?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jun 11, 2009 2:20 pm

Dragi Escape - kmalu boš letel, če bo vsak tvoj drugi post pritoževanje čez forum in uporabnike - ob tem, ko hkrati govoriš, da nobenemu ne soliš pameti.

Če so se ljudje obesili na V4, je to samo zato, ker si to ti napisal in povzročil - ob vsem tvojem "poznavalstvu" - in bi seveda lahko vedel, da na to bodo odzivi. Je bilo morda namerno?

V "poznavalstvo" ne boš nikogar prepričal niti z vztrajnim ponavljanjem "celindrov". Vsak srednješolec ve, da se reče "cilinder".

Zdaj pa se umiri in nehaj s kritiko foruma. Sam nisi nič prispeval h kvaliteti, kvečjemu obratno.

lp
Zadnjič spremenil esem, dne Če jun 11, 2009 2:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
BigEgo-t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jun 11, 2009 10:22 am

Napisal/-a BigEgo-t Če jun 11, 2009 2:22 pm

@ adis: Kot moderator foruma bi lahko bil vzor drugim se ti ne zdi? ;) In kot zgleda se 1x žal morem ponovit da tema je biturbo in turbo razlika med njima. In ne ni moj avto Prelude BB3 "white angel" . LP

P.S. Se 1X vas prosim tema je Biturbo in turbo (razlika med njima). in prosim kake odgovore glede tega kaka je razlika pri cem se najbol pozna itd. Hvala

@ esem: No se opravičujem in celinder bom popravil v cilinder in seveda vem tudi jst da se tako piše se bom potrudu bol slovnični pisat. LP
Zadnjič spremenil BigEgo-t, dne Če jun 11, 2009 2:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Big ego is my middle name ....No turbo no F.Fun

Citat of Slade:
My oil pressure is low, oil temperature full,water temperature is off the scale, i'm running out of petrol but the clock is correct :D
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če jun 11, 2009 2:32 pm

crx laufa? :lol:
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
BigEgo-t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jun 11, 2009 10:22 am

Napisal/-a BigEgo-t Če jun 11, 2009 2:36 pm

@ croma_man: Crx??????
Big ego is my middle name ....No turbo no F.Fun

Citat of Slade:
My oil pressure is low, oil temperature full,water temperature is off the scale, i'm running out of petrol but the clock is correct :D
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jun 11, 2009 3:46 pm

Da nima morda Same Aurus ( Avrus) V4 60 HP ?

Lp 8)

( p.s.: Biturbo ? Supercoolhot, kar zmontiraj , da le ne boš dobil biproblem ) :) :D :)
 
Uporabniški avatar
BigEgo-t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jun 11, 2009 10:22 am

Napisal/-a BigEgo-t Če jun 11, 2009 3:57 pm

@ kopron: Pozdravjen ;) hehe jah sj bomo montiral samo da vidim v cem je razlika bi turbo in navaden turbo kar mi se noben ni odgovoril ker ce ni neke razlike potem bolse da dam gor vecjo turbino in smo koncal hehe
Big ego is my middle name ....No turbo no F.Fun

Citat of Slade:
My oil pressure is low, oil temperature full,water temperature is off the scale, i'm running out of petrol but the clock is correct :D
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Če jun 11, 2009 4:33 pm

BigEgo-t je napisal/-a:@ kopron: Pozdravjen ;) hehe jah sj bomo montiral samo da vidim v cem je razlika bi turbo in navaden turbo kar mi se noben ni odgovoril ker ce ni neke razlike potem bolse da dam gor vecjo turbino in smo koncal hehe


to nared rajš.... ;)
>>ZIDEK<<
Slika
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Če jun 11, 2009 5:11 pm

BigEgo-t je napisal/-a:@ kopron: Pozdravjen ;) hehe jah sj bomo montiral samo da vidim v cem je razlika bi turbo in navaden turbo kar mi se noben ni odgovoril ker ce ni neke razlike potem bolse da dam gor vecjo turbino in smo koncal hehe


že sama beseda biturbo ti pove kaj je to. to sta dve turbini, naprimer audi s4 2.7 bi turbo ima v6 motor, in vsaka stran tega motorja ima svojo turbino.

navadn turbo je pa to kar ima večina vozil, pač eno turbino ki oskrbuje ves motor.

če kaj ni prav naj me kdo popravi. ;)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jun 11, 2009 5:17 pm

BigEgo-t je napisal/-a:@ kopron: Pozdravjen ;) hehe jah sj bomo montiral samo da vidim v cem je razlika bi turbo in navaden turbo kar mi se noben ni odgovoril ker ce ni neke razlike potem bolse da dam gor vecjo turbino in smo koncal hehe


Ja, bo boljš , ker boš dobil boljši navor + odzivnost, ker se ti bosta turbini llažje zavrteli/prej zbudili, ker imata vetrnice manjše mase , pa tudi konji bodo lažje rastli ...

Kratko + jedrnato . Anything else ? 8)

Lp + Dp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Če jun 11, 2009 5:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Če jun 11, 2009 5:18 pm

imaš še twin-scroll sistem, kot ima to oplov 2.8 v6 turbo (v bistvu ena turbina, ki ima učinek 2h, kolikor sem se pozanimal). če prav razumem gre pri bi-turbo sistemu za to, da vsaka turbina deluje na svojem področju obratov? torej, da imaš optimalno moč in navor skozi velik razpon obratov in zmanjšuješ turbo luknjo? ni to tako?

ne vem, zato vprašam
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če jun 11, 2009 5:19 pm

RAPMAN je napisal/-a:
BigEgo-t je napisal/-a:@ kopron: Pozdravjen ;) hehe jah sj bomo montiral samo da vidim v cem je razlika bi turbo in navaden turbo kar mi se noben ni odgovoril ker ce ni neke razlike potem bolse da dam gor vecjo turbino in smo koncal hehe


to nared rajš.... ;)


in kaj zastopis ce das vecjo turbino??....

Ce das 2 turbine bos imel boljso krivuljo moci in navora, kot pa ce das le eno vecjo turbino, s kater bos imel le več konjev...oz če ti je to cilj, pol pa akcija :)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jun 11, 2009 5:20 pm

tads je napisal/-a:že sama beseda biturbo ti pove kaj je to. to sta dve turbini, naprimer audi s4 2.7 bi turbo ima v6 motor, in vsaka stran tega motorja ima svojo turbino.

navadn turbo je pa to kar ima večina vozil, pač eno turbino ki oskrbuje ves motor.

če kaj ni prav naj me kdo popravi. ;)


O "biturbo" poimenovanju smo že govorili v drugi temi. Ni nujno, da sta dve "vzporedni" turbini, vsaka za svojo stran. Obstajata tudi 2 zaporedni turbini (manjša za nižje obrate), ki se jim kdaj tudi reče biturbo. Poimenovanje pač (še) ni standardizirano. Torej ni nujno, da je V motor ali več kot 4 valji za biturbo.
Je pa še možnost, ki jo išče Escape in ki jo omenja Kopron.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če jun 11, 2009 5:26 pm

...ce smo ze picajzlasti - na linijskem motorju obstaja resitev, ki se ji rece TWIN turbo ;) Pojem BITURBO je za V motorje, kjer ima vsak paket cilindrov svojo (enako) turbino. Twin turbo je lahko sestavljen iz manjse in vecje turbine in na ta nacin pokrijes bistveno vecji rezim delovanja motorja. Ni to nobena novost, nekaj serijskih avtomobilov je imelo tako reseno - med njimi zloglasna Supra, na svojih sestvaljnikih...

LpF

EDIT: Eh, esem, si me prehitel. Nomenklatura je tule se vedno prosto po presernu, se strinjam, ampak v vecini primerov se uporabljata omenjena termina...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jun 11, 2009 5:32 pm

No, ja to je res, ... torej reče se Twin Turbo, ampak oni bo šel po moje na dve enaki turbini, ker sta cenejši kot pa dve različni, pa še cenejša izdelava te pride, ker delaš po 2 enaki prirobnici .

Lp
 
Uporabniški avatar
rosa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr jun 10, 2009 8:56 pm

Napisal/-a rosa Če jun 11, 2009 7:12 pm

kopron je napisal/-a:
BigEgo-t je napisal/-a:@ kopron: Pozdravjen ;) hehe jah sj bomo montiral samo da vidim v cem je razlika bi turbo in navaden turbo kar mi se noben ni odgovoril ker ce ni neke razlike potem bolse da dam gor vecjo turbino in smo koncal hehe


Ja, bo boljš , ker boš dobil boljši navor + odzivnost, ker se ti bosta turbini llažje zavrteli/prej zbudili, ker imata vetrnice manjše mase , pa tudi konji bodo lažje rastli ...

Kratko + jedrnato . Anything else ? 8)

Lp + Dp + #

:D :) :shock: ja itak kje pa tebe najdem dj se dobimo bomo mi naredl en ornk turbo moped spet
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 Če jun 11, 2009 7:54 pm

Manjša+večja turbina (za ubijanje turbo-laga) je pa twin-stage-turbo :D

Sem moral dodati prispevek, da bom lahko spremljal pod "moje" objave, ker bo spet smešna tema tole :shock:
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jun 11, 2009 8:27 pm

rosa je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
BigEgo-t je napisal/-a:@ kopron: Pozdravjen ;) hehe jah sj bomo montiral samo da vidim v cem je razlika bi turbo in navaden turbo kar mi se noben ni odgovoril ker ce ni neke razlike potem bolse da dam gor vecjo turbino in smo koncal hehe


Ja, bo boljš , ker boš dobil boljši navor + odzivnost, ker se ti bosta turbini llažje zavrteli/prej zbudili, ker imata vetrnice manjše mase , pa tudi konji bodo lažje rastli ...

Kratko + jedrnato . Anything else ? 8)

Lp + Dp + #

:D :) :shock: ja itak kje pa tebe najdem dj se dobimo bomo mi naredl en ornk turbo moped spet


:?:
 
Uporabniški avatar
BigEgo-t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jun 11, 2009 10:22 am

Napisal/-a BigEgo-t Če jun 11, 2009 8:29 pm

@ RAPMAN: Se strinjam stabo ;) da nardim bomo poskusl kako bo ratalo.

@ Dariooo: torej kokr opazam pr vseh kot pravite je res boljsa krivulja navora in moci to mi je všeč.

Hvala za odgovore bistvo se razume, in bo treba tole zadevo sprobat, da vidimo kaj bo nastalo in kako bo kaj z mocjo in navorom.

LP
Big ego is my middle name ....No turbo no F.Fun

Citat of Slade:
My oil pressure is low, oil temperature full,water temperature is off the scale, i'm running out of petrol but the clock is correct :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost