Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne jun 14, 2009 1:34 pm

Še vedno ne vidim bistva te teme...

Vsak setup ima svoje prednosti in slabosti, tako da ne vidim poante v tej temi oz. točnega odgovora na to temo ni.

- Večja turbina ima pri določeni prostornini lahko večjo turbo luknjo kot dve zaporedni (ena večja, druga manjša)
- Sistem z eno večjo turbino je cenejši in lažje izvedljiv.
- Tudi z eno večjo turbino je lahko turbo luknja dokaj majhna, samo si na račun višje kompresije omejen na določen boost in s tem na max. št. konjev.
- Itd.

V teoriji marsikaj dostikrat zgleda lažje, boljše, cenejše v praksi pa se pokaže drugače.
Preveč je tu faktorjev da bi vse upošteval. Na koncu je pa itaq vse odvisno od tistega, ki bo avto vozil kaj si sploh želi.

Poglej na stran od DPengineering-a pa boš videl kakšen je rezultat z eno, dvema turbinama in še kompresorjem.

No da ne boš iskal imaš tukaj graf:

http://www.dp-engineering.nl/inc/photo. ... urbo_3.jpg
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po jun 15, 2009 4:15 pm

No da še jz prmaknem eno tlele notr...

Velikost turbine in lag sta povezana - večja turbina večji lag. Faktorjev kolk moči pa da turbina iz sebe je pa mal več kt ste jih vi tukej naštel.

Večja turbina bo kasneje dala od sebe potencialno moč, moč bo višja, in power curve bo prenešen bolj v desno stran grafa, bo pa pri višjih obratih ta turbina tudi boljše vzdrževala moč. Pri vsem tem pa je treba povedat da večji turbo sam od sebe ne naredi veliko. Najbolj važne so na avtu modifikacije za podpret tako turbino oz. tako imenovani "Supporting mods".

Pa da ne bom sam v prazno govoru:
Avtomobil je 2.0L DOHC s 16g turbino/10,5 housing (nočem se spustit v imena ker VTEC je itak bolš k tole...)
Moč je v WHP (wheel horse power), graf je mal čudn zaradi prehitrega logiranja in ker se ga nikomur ne da polepšat. No pa da gremo na graf - če si pogledate rdečo črto oz. navor se vidi da navor pada pri višjih obratih. To je posledica tega ko turbina ne more več filat željenega boosta in boost pri višjih obratih pada. Moč pa raste skozi power band. Na vseh avtomobilih s turbino boste videli točno to.

Zelena puščica - spool oz. "nabiranje hitrosti turbine"
Bela puščica - peak boost oz. trenutek ko se turbina zvrti do točke ki smo jo želeli in da od sebe pritisk ki ga hočemo
Rumena puščica - boost z obrati pada in posledično tudi navor - turbina ne more slediti motorju da bi vzdrževala isti pritisk - ampak ne zamešajte tega, ker obenem pa se pretok zraka še vedno povečuje ampak pri manjšem pritisku, količina zraka je večja
Roza puščica - prikazuje del grafa ko moč še vedno narašča in proti koncu začne padati - to je trenutek pri katerem damo v naslednjo prestavo

Upam da bo dost nazorno.
P.S. 352 lbft je priblizno 476 Nm navora.
Slika

Lp.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov