Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jun 28, 2009 4:46 pm

kinkyllama je napisal/-a:ok, tlak integralno pada..20% je samo prvi milimeter

z odmičnim je še večji križ

30hp dodat pri tem motorju res ne bi smel bit kakšen drastičen poseg

bo tole vredu?

zvišat kompresijo iz 10 na 12
za koliko pobrusit blok lahko izračunaš iz teh podatkov..če so pravilni?
premer 82.50 mm... hod 92.80mm

odmične..... bo predlagal mad...za 200€

bolj pretočne izpušne lonce in kakšen filter z čim manj upora
zvišat blokado za 1000rpm.....kar tudi ne bo škodilo



Pri Colombo & Bariani na osnovi tvojih podatkov ( iz tvojih želja) prebrusijo originalne odmične tako da se lahko računa na nekje 12-14 km pri 2000 ccm vsaj toliko jih je meni vrglo ven in najboljše variante so za moje potrebe 280 stopinjske z koti 30/70 70/30 npr. ...

Dettagli albero
Codice V16.SM1
Marca Volkswagen - Audi - Seat - Skoda
Modello GOLF GTI 1800 16v
Alberi associati V16.103.280S (1)
V16.097.268S (1)

Utilizzo Stradale Medio
Dvig sesalna stran ASP 10.3
Dvig izpuh SCA 9.7
Delvni koti - 280°/268°
Faza distribucije 28°-72° / 64°-24°
Dwel 112°
Dvig : PMS ASP/SCA 1.9 / 1.0
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov