Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Po okt 06, 2003 8:03 pm

1 stopinja = 1 konja hehehehehehehehhehee
ce mas ti hladnejsi zrak lahko ti mas vecji boost ce mas vecji boost vec konjeh spotoma k je hladnejsi zrak lahko tudi vzig zrihtas da je bol agresiven ne pa tako konzervativen kot stara babica :)

pomembno je samo da mas tak intercooler da ni prevec restrikticven nujno iz aluminija narejen in primeren za termalnni tok katerega hoces hladiti .... !! to ti da najvec moci
ce mas prevelek intercooler bos mel tak turbo lag da res ne bo !
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po okt 06, 2003 8:20 pm

Mihc je napisal/-a:1 stopinja = 1 konja hehehehehehehehhehee
ce mas ti hladnejsi zrak lahko ti mas vecji boost ce mas vecji boost vec konjeh spotoma k je hladnejsi zrak lahko tudi vzig zrihtas da je bol agresiven ne pa tako konzervativen kot stara babica :)

pomembno je samo da mas tak intercooler da ni prevec restrikticven nujno iz aluminija narejen in primeren za termalnni tok katerega hoces hladiti .... !! to ti da najvec moci
ce mas prevelek intercooler bos mel tak turbo lag da res ne bo !


Maš prav. Večji kot je IC večji je lag. Ampak pri serijskih avtomobilih je v večini primerov IC ravno na meji zadostnega, zato je upgrade intercoolerja v večini primerov dobra zadeva.

Tole glede boosta se pa ne strinjam. Sigurno nemorš boosta navit na polno če imaš mini intercooler. Ampak spet lahko dam konkreten primer iz mojga avtomobila. Turbina (garret t25) zdrži tlak tja do cca 1 bara. Kar je več že močno vpliva na njeno življenjsko dobo. Torej, s serijskim intercoolerjem se da več kot 1 bar tlaka dobit (če daš večjo turbino gor) tako da to ni IC vedno ozko grlo pri višanju tlaka. Prej se lahko nardi da turbina ne potegne več, da je kompresija že prevelika ali pa da injektorji ali elektronika ne sfolga in premalo bencina pride v cilindre.

Vžig je pa odvisen tudi od drugih stvari. Svečke recimo pa bencin...

In vsekakor hladnejši zrak v motorju pomeni več moči, ne zaradi večjega boosta, ne zaradi bolj agresivnega timinga ampak zaradi dejstva da je v hladnem zraku več kisika kot v toplem.
Kisik je tisti ki pospešuje izgorevanje v motorju in zato ni dobro če montiraš športni filter gor da ti topel zrak not vleče ampak more bit cold air intake narjen.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po okt 06, 2003 11:12 pm

Vse odgovore bom dal ko bo zadeva končana! In bom tud konje z in brez zmeru!

Če bo rezultat nič bom pač nekaj drugega počenjal saj vrjetno ni pomebno da nismo vsi tako pametni kot kremni in direkt nardimo najbolj važno!
Mislim, da tud nekaj šteje ideja!
V zadnjem mesecu dni sem se prav namuču z vsemi preprekami in če tud ne dobim enega konja več mi nebo žal! Pač ena izkušnja!
Za vse, ki pa vse veste že vnaprej kot kremni pa vam povem, da kopirat in po ustaljenem delat je lahko. Neko novo zamisel spravit na cesto pa že težje! Nikakor ne trdim, da več vem od katerega šraufača tukaj mi tud ni pomebno! Sem pač delal v okviru svojih zmagljivosti!

Vsem, ki ste pa mi izrekli podporo pa velika hvala mi dost pomeni, če nekdo ceni trud , ki ga vlagaš kljub nizkemu efektu!

Pa brez zamere!
Lp! Zoran
"...kljub temu se vrti..."
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 To okt 07, 2003 12:21 am

nono zoran, smo tud sami sprobal pa mal preračunaval, tak da jasnovidci nismo. varil ICje, pa sonde not dajal, sprobaval ce AGR drugac nastavmo, druge kolektorje dajal na turbo, pop-offu močnejše fedre pa tko naprej. in nam nikol ni noben reku, to stari, dej!!! še fotr me dons zabija v tla, češ, kaj počneš oslarije. pa za opomin. nismo eni "šraufači". in mogoče VEMO že od prej, in ne v naprej. nikol ni noben reku da nič ne dobiš, sam 20% se mi pa zdi preveč. sam tko vprašam, ne bi raj dal druge odmične ali pa olajšal vztrajnika? tud dalši kolektor za turbo ali pa direkten kolektor (kjer pihajo izpušni plini direktno v pogonski del in ne grejejo še pol mašinerije). zakaj ne to? in je direkt iz rejlija, oz. krožnih. ti da un še bolj vroč zrak več konjev kot pa hlajenje ICja.

lepo je to da se sam nekaj spraviš delat, ampak ej...prosm ce si zelenc in še to napišeš, ni treba druge tlačit pol dol ki majo to že za sabo.

lp, kr3mn1
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To okt 07, 2003 12:48 pm

Sem zelenc, sem kiroplastičar!

Kremni jest bi dal drugo odmično sam cena!
Jest bi dal drug kolektor gor sam cena!
Jest bi dal..............sam cena!

Kok pa jest vem si se tud ti igral z hlajenjem IC-ja z Co2 sam se ti ni izšlo bojda te je zmrževanje šob jezlo! A res.

Sem pa si kupo dans alu anteno a si jo lahko montiram???

Pa brez zamere!

Lp! Zoran
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 To okt 07, 2003 2:34 pm

bojda sem res to delal ja :) ampak, lej ga šment, ni blo problemov, sam sem po določenem času reku dejmo to raj ven, preden nam ventil zmrzne. ventil! in to ni bil en navadn gasiln aparat. čist zares.

lp, kr3mn1
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To okt 07, 2003 2:47 pm

Zoran, saj je lepo in prav da se lotiš predelav in da probaš kakšne nove ideje, ampak 20% boš teško pridobil na ta način. Teretično boš morda res kaj pridobil, ampak ne vem če se splača. Raje probaj z vodo.

Ali si kdaj računal koliko zraka gre skozi IC pri recimo 100 kmh? Koliko CO2 boš rabil da bo kakšna opazna razlika pri večjih hitrostih? Jeklenke niso ravno lahke in imajo omejeno količino zraka ki se lahko spravi v njih.

Pri vodi je malo drugače ker ne rabijo teških rezervoarjev in ker se lahko napolni iz vsake pipe ;) Pa v tem primeru se energija ne odvaja na račun tega da bi bila voda hladna, ampak se odvaja z izparevanjem vlage, kar drastično poboljša iskoristek IC

Pa na valjih tudi nebo objektien prikaz delovanja tvojega sistema, ker je iskoristek IC odvisen od pretoka zraka! Bolj objektivno je meritev pospeškov med vožnjo pri različnih hitrostih.

Sicer pa probaj in poročaj o rezultatih.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To okt 07, 2003 2:50 pm

kr3mn1 je napisal/-a:bojda sem res to delal ja :) ampak, lej ga šment, ni blo problemov, sam sem po določenem času reku dejmo to raj ven, preden nam ventil zmrzne. ventil! in to ni bil en navadn gasiln aparat. čist zares.

lp, kr3mn1


in kakšen efekt je bil med vožnjo?
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex To okt 07, 2003 3:05 pm

Ma ne se prepirat no, na nikogarsnji strani nisem ampak, saj je ZW napisal da je tistih 20% teorija in da bo dejansko moc probal na valjih. Se strinjam. In pa, kr3-1 sej je kul da ste to probaval, samo potem moras se tolk bol razumet druge, ko delajo podobno. Pa kako naj npr on ve preden se je kaj lotil kaj vse je kdo na tem forumu ze sprobal.. :shock: in kaj je komu pokazalo..? Pac vsak ima svoje veselje in zakaj nebi pocel s svojim avtom kar ga je volja?
lp
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To okt 07, 2003 4:18 pm

...ne smem kar želim...
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To okt 07, 2003 4:38 pm

:lol: :lol: :lol: :lol:
SlikaSlika
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc To okt 07, 2003 7:52 pm

koliko zraka potegne masina nima veze z hitrostjo avta ampak z obrati motorja !!!!
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 To okt 07, 2003 8:16 pm

Pero je napisal/-a:
kr3mn1 je napisal/-a:bojda sem res to delal ja :) ampak, lej ga šment, ni blo problemov, sam sem po določenem času reku dejmo to raj ven, preden nam ventil zmrzne. ventil! in to ni bil en navadn gasiln aparat. čist zares.

lp, kr3mn1


in kakšen efekt je bil med vožnjo?


svaba :/ za moje pojme nism nc naredu pa cajt stran vrgel ce ni tolk obcutna razlika da se mi vrat zaskoci ko pohodim gas in gledam skozi stransko :)
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To okt 07, 2003 9:44 pm

:lol:
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr okt 08, 2003 7:12 am

Mihc je napisal/-a:koliko zraka potegne masina nima veze z hitrostjo avta ampak z obrati motorja !!!!


koliko zraka ki hladi je odvisno od hitrosti avta. Mislim na zrak ki HLADI ne tisti ki ga je treba ohladit.

sicer pa probaj, stoj na mestu pa 3000 obratov pa glej temperaturo, ali pa pelji 100 kmh in glej temperaturo
 
Uporabniški avatar
PoLOdivjan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Če maj 09, 2002 8:22 am
Kraj: Koper - Ljubljana

Napisal/-a PoLOdivjan Ne okt 12, 2003 8:35 pm

iKst je napisal/-a:In vsekakor hladnejši zrak v motorju pomeni več moči, ne zaradi večjega boosta, ne zaradi bolj agresivnega timinga ampak zaradi dejstva da je v hladnem zraku več kisika kot v toplem.
Kisik je tisti ki pospešuje izgorevanje v motorju in zato ni dobro če montiraš športni filter gor da ti topel zrak not vleče ampak more bit cold air intake narjen.


Hm tole si mal čudno napisal, vroč zrak je redkejši kot mrzel, zato je boljši hladnejši zrak, o kisiku si pa preberi v postu z naslovom -kisik-,http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=5933...

lep pozdrav
Slika
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po okt 13, 2003 10:30 am

Vsem, ki ste trdili, da zadeva ne bo delovala po mojih zamislih SE OPRAVIČUJEM!!!!

IMELI STE PRAV! Žal zadeva ne daje vidnejših in občutnejših rezultatov! Zato sem kompletni projekt opostil! Preveč časa, denarja in živcev je vzelo in enostavno se mi ne ljubi nadaljevat!

Tak kot sam se včeraj z @kremnim pogovarjala začet bo potrebno razmišljat o drugih ukrepih! Nikakor pa ni straha, da se na avtu nebo dalje šraufalo!
"I be back" (moj ingliš ni ravno nevemkaj)

btw: Ni mi žal časa, ki sem ga vložu! Ena iskušnja več, čepra je @kremni skozi trdil, da zadeva nima smisla! Prav si mel! Saj vem, da si legenda me predelovalci ampak sem pač on model ki se uči na lastnih napakh, čeprav je bolj pametno na tujih...hehe!!

Pa brez zamere!

Lp! Zoran
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po okt 13, 2003 10:52 am

Spelji hlajenje tako, da hladiš cev za zrak od interkulerja proti mašini - to bi ti prineslo najbrž še malo hladnosti zraku, ki prihaja v mašino - če bi bila cev konstantno mrzla.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Po okt 13, 2003 1:52 pm

kva tem okol ušes!
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po okt 13, 2003 5:53 pm

kr3mn1 je napisal/-a:kva tem okol ušes!


...hehehe...

@nebivedu smo že razmišljali
prva verzija okoli cevi speljat splet cevk, ki bi bile ohlajenje bolj primeren je ta način za avte brez IC-ja
druga verzija da je ta splet cevk v cevi, nevarnost, da pride voda v motor saj se na cevkah nabira kondenz.
Tok me je ovi CO2 razpizdu, da enostavno ne razmišljam več karkoli trenutno z njim počet!
...ne smem kar želim...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov