Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Re: honda civic

Napisal/-a HB_Honda_VTI Če sep 03, 2009 1:50 pm

canis je napisal/-a:Aja pa se jermeni,hladilnika se pa dotikal nisem ceprav je tenak sluzi svojemu namenu.Edin ce ga bos pulu v obratih.Men se se ni nikdar pregrel ceprav je serijski hladilnik res svoh.Aja pa se plastika nad koloteki.Dobis jo na AVTODELI.NET,kosta pa tm nek okrog 30€ kos!Ja draga je!Zato jo pa raje sam namontiraj pa glej da bos na toplem upasoval to plastiko al pa segrej pred montazo,da bo sla lazji gor.Pa zih bos se kej najdu za zamenat...boh ne dej ksnih ojnicnih lezaj.Glede na tvoj post si navezan na ta avto.Pleh je zlo lep pa obrobe tud.


A univerzalni avto PVC koloteki ki se jih najde na google pod slovenskimi prodajalci niso dobri? Mislim da je eden povprečno ceno 10€ za zadnje in povpr. 20€ za prednje (1kom)
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Če sep 03, 2009 2:00 pm

generalka te pride 1000€ da bo motor tak kot je treba
pa zanima me koliko si star??ali je to tvoja prva honda ali nasploh prvi avto?' lep pozdrav aleš
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI Če sep 03, 2009 2:50 pm

ales. je napisal/-a:generalka te pride 1000€ da bo motor tak kot je treba
pa zanima me koliko si star??ali je to tvoja prva honda ali nasploh prvi avto?' lep pozdrav aleš


đezus... :) kaj misliš da sem 15,17,18??? hjo fantje ne se podajat z teme! Prosim pomagat,

sam tolk ti povem da sem si ga sam kupil, ko sem zadost zaslužil! Sam tolko povem! Da GA JE VREDNO OBNOVIT RAVNO ZARADI TEGA!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če sep 03, 2009 3:26 pm

Glede hladilnika in teh esi D16Z motorjev. V orginalu je premajhen hladilnik, predvsem ker ko se avto tišči na AC se začne zadeva hitro pregrevat in začne hitro olje pit.
Če bi meli vsi lastniki glavo poštimano in vozili tako kot treba, se te težave ne bi pojavljale.

Večina teh motorjev se je skozi leta takole zjb. Predvsem na račun nevestnih voznikov.

Naredit generalko, in dat večji hladilnik od VTI-ja alias B16 motorja.
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Če sep 03, 2009 7:33 pm

tule boš vse probleme rešo

http://www.hondaclub-si.com/forum/

tale mehanik je pa najbolši v slo kar se hond tiče
Vojko iz Žetal (mašinerija in ostale zadeve kot so generalke,turbo, swap.... itd.)

051 684 890
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
sky88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 533
Pridružen: Po mar 26, 2007 9:16 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a sky88 Pe sep 04, 2009 3:51 pm

Mislim, da se nisi zmotil, ko si rekel, da je to VTI. Kolikor jaz vem, je to nek special edition australian VTI, ki naj bi res bil dokaj redek!


LP
Zadnjič spremenil sky88, dne Pe sep 04, 2009 4:07 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
1996 Honda Civic EJ9...bivša
1996 Honda Civic EK4...bivša
1999 Honda Civic EJ9...bivša
2003 Audi A4 B6 Avant...daily driven
1997 Honda Civic EK4...track driven
 
Uporabniški avatar
sky88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 533
Pridružen: Po mar 26, 2007 9:16 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a sky88 Pe sep 04, 2009 3:54 pm

Daj če lahko slikaj motorni prostor in dj sliko gor. Drugače pa če res hočeš porihtat avto kot je treba, pokliči Vojkota, iz Žetal, ker je res doktor za honde.


LP
1996 Honda Civic EJ9...bivša
1996 Honda Civic EK4...bivša
1999 Honda Civic EJ9...bivša
2003 Audi A4 B6 Avant...daily driven
1997 Honda Civic EK4...track driven
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe sep 04, 2009 5:52 pm

Še vedno je to D16Z motor, 5ps več naprom navadnemu esi-ju. Ni to drug motor.
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI So sep 05, 2009 2:47 pm

CupraR je napisal/-a:Še vedno je to D16Z motor, 5ps več naprom navadnemu esi-ju. Ni to drug motor.


Tok je napisano na prometni zdej... hmm... ma jest nevem, ma lastnik pa je napisal da je D16Y1 je to mogoče?
Se da kje pogledat na motorju?

Ma glava od pokrova ventilov je čist drugače kot pri vseh esijih, vti pa itak ma dohc, tak da to tud ni to...

ma bolj je podoben kakemu novejšemu motorju recimo od 97 dalje.
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI So sep 05, 2009 2:50 pm

sky88 je napisal/-a:Mislim, da se nisi zmotil, ko si rekel, da je to VTI. Kolikor jaz vem, je to nek special edition australian VTI, ki naj bi res bil dokaj redek!
LP


saj vem, ma le redki so slišali za take modele, sam pa tile k vozijo esi se kregajo da je esi, čeprav malokdo pozna dejansko koliko vrst in modelov je pri eni sami seriji... huufff... ma dosti... sem jih že dost zasledil... tak da ni vse letnik...

Čujte tisti ki bi mi pomagali radi.... se splača zamenjati gumice (dihtunge) na ventilih? Pol baje nebi žrlo toliko olja, mi je predlagal mehanik... sem pozabil kok se jim reče :)
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI So sep 05, 2009 3:05 pm

Kaj pravite na Remus izpušni sistem na civicu? je dober ali ne?

Imam možnost si za polovično ceno nabavit... pa me zanima kakšen bi bil dober ter če bi se podal na sredini ali pa 2x vsak na svoji strani?

tnx za pomoč
 
Uporabniški avatar
sky88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 533
Pridružen: Po mar 26, 2007 9:16 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a sky88 So sep 05, 2009 4:27 pm

Hondam najbolj paše en konkretn izpuh na desni strani, clean&simple!


LP
1996 Honda Civic EJ9...bivša
1996 Honda Civic EK4...bivša
1999 Honda Civic EJ9...bivša
2003 Audi A4 B6 Avant...daily driven
1997 Honda Civic EK4...track driven
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI So sep 05, 2009 5:29 pm

sky88 je napisal/-a:Hondam najbolj paše en konkretn izpuh na desni strani, clean&simple!


LP


A kaj na sredini pa ob straneh ne?? ma dej.... kaj tale Remus ni dober?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So sep 05, 2009 8:04 pm

Je tipski za Civica? Sama kvaliteta je več kot odlična, vendar če je tipski ne bo glasna zadeva. Logično, drgač ne bi bilo papirjev za homologacijo.

Lonec ti bo dalj bolj globoko barvo zvoka, fajn je da daš katalizator dol da lepo zadiha. Z enim K&N panelnim filtrom se super ujame, bolj globok, športen zvok, vendar ne glasno.

Tip motorja maš v prometni btw..

In vizualno sta D16Y1 in D16Z enaka. +D16Y1 je bil v aus Civicih, torej kjer imajo volan na desni, torej serijsko no go v evropi.

Kako maš filter speljan, kot 6G 1.4?? Škatla z filtrom za pokrovom ventilov? Ne levo od pokrova?

Lahko da so bile pač tudi v evropi verzije z ZC 1,6 SOHC motorjem, ki je pa druga oznaka za D16Z6 motorj. Vizualno je drug pokrov (samo honda napis) in drug sistem postavitve zračnega filtra. Mehanika motorja pa enaka esi D16Z6 motorju.
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI So sep 05, 2009 8:31 pm

CupraR je napisal/-a:Je tipski za Civica? Sama kvaliteta je več kot odlična, vendar če je tipski ne bo glasna zadeva. Logično, drgač ne bi bilo papirjev za homologacijo.

Lonec ti bo dalj bolj globoko barvo zvoka, fajn je da daš katalizator dol da lepo zadiha. Z enim K&N panelnim filtrom se super ujame, bolj globok, športen zvok, vendar ne glasno.

Tip motorja maš v prometni btw..

In vizualno sta D16Y1 in D16Z enaka. +D16Y1 je bil v aus Civicih, torej kjer imajo volan na desni, torej serijsko no go v evropi.

Kako maš filter speljan, kot 6G 1.4?? Škatla z filtrom za pokrovom ventilov? Ne levo od pokrova?

Lahko da so bile pač tudi v evropi verzije z ZC 1,6 SOHC motorjem, ki je pa druga oznaka za D16Z6 motorj. Vizualno je drug pokrov (samo honda napis) in drug sistem postavitve zračnega filtra. Mehanika motorja pa enaka esi D16Z6 motorju.



Ja zelo je podoben 6g ampak filter je na levi strani od motorja... no saj nima veze...

Misliš da nebi blo dobro met pa da nebi dobro zgledalo z dvema izpuhoma? no ja saj meni se gre za izgled pa da dobim še kaj na moči zraven, je to mogoče? panelnim filtrom? zračnim misliš? pa to ne škodi motorju? baje dosti jih pravi da škodi motorju športne filtre dajat gor ali?

Homologacijo? se ne sekiram (to je vse kar povem glede tega) :) :)

Misliš da bi bilo dobro zamenjat teflone? ker preveč pije olja?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So sep 05, 2009 8:46 pm

Itak menjat teflone če pije olje.

Izpuhe daš komot levo desno, kamor ti paše. Na moči z zadnjimi lonci ne boš dobil nič. Samo zvok.

Športni filtri, sploh panelni nikakor ne škodijo motorju.
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI So sep 05, 2009 10:08 pm

CupraR je napisal/-a:Itak menjat teflone če pije olje.

Izpuhe daš komot levo desno, kamor ti paše. Na moči z zadnjimi lonci ne boš dobil nič. Samo zvok.

Športni filtri, sploh panelni nikakor ne škodijo motorju.


-tefloni se dajo poceni menjat ane? Veš kolk kaj stanejo? Kaj bi se še mimogrede pol ko menjuješ teflone dalo zamenjat? vsaj eno tako bolj poceni varianto mi povej....

pol ko zamenjam teflone se bo poznalo le da bo pil recimo 1l na 10000km? Upam vsaj naj mi bog da da bo če ne vsaj naj pije vse na 3500/1l :) al kake so razlike?

-povej mi, kje se dajo kupit vsaj tak panelni filter za mojega civica (moram met športni filter, al na navadno škatlico tudi paše?) kolk so kaj cene teh?

-pa daj povej mi kaj naj v njega vlivam.... zdaj vlival castrol magnatec polsintetično a3b3 10w40 a je dobro al se še da boljše glede na cenovni razred?

hvala na pomoči
 
Uporabniški avatar
HONDEK
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Ne mar 06, 2005 9:28 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a HONDEK Ne sep 06, 2009 2:16 am

Kolk olja ti pokuri? Kadi plavo fejst?

Drugač pa če bi rad generalko delal ,ti je res okrog 1000€ in najbolše da pelaš
dr Vojkotu 8)
Gasilec z srcem dušo in telesom =)
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI Ne sep 06, 2009 8:55 am

HONDEK je napisal/-a:Kolk olja ti pokuri? Kadi plavo fejst?

Drugač pa če bi rad generalko delal ,ti je res okrog 1000€ in najbolše da pelaš
dr Vojkotu 8)


plavo kadi? niti nisem opazil tako da ne... samo pa smrdi in pa na zadnji strani na braniku opazim da je vse polno malih črnih pikic...

1l / 1000 km .... :)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne sep 06, 2009 1:02 pm

Če požre liter olja na 1.000km. Hmmmm potem mora tisti ki vozi za tabo kar precej trpeti (iskreno povedano nazadnje sem kaj takega doživel pri Zastavinih motorjih). Da ne opaziš modrega dima, skoraj ne verjamem. Pri takem motorju bi bilo normalno da ob priganjanju požre liter olja na 7-10.000km. Tole kar kliče po menjavi teflonov, pa verjetno še česa. Najboljše da avtomobil odpelješ h kakšnem dobrem poznavalcu, da ga pregleda (koga poklicat si že dobil nasvete). Glede na to, da bi rad avtomobil uredil kot se spodobi ti mora biti res pri srcu. Konec koncev boš za generalko, dober izpuh pa še kakšno malenkost kleparskih del dal več kot si plačal za avtomobil. Se splača? Če gledaš na vse skupaj realno ne. Če ti je avtomobil res toliko pri srcu go for it.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov