Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 Pe nov 13, 2009 12:29 am

Veliko sreče! :lol:
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

stabilizator

Napisal/-a ludvik Pe nov 13, 2009 4:09 pm

robi1000 je napisal/-a:Veliko sreče! :lol:

Lahko preveriš prosim če je pravilna kataloška,ker sem bil na R-servisu in pod to št. ni našel nič.HVALA
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Pe nov 13, 2009 5:25 pm

smem vprašat... zakaj vbistvu pa hočeš manj nagibanja? Ker clio rs ga že sam po sebi nima kaj dosti. Ali si res dirkač ala grobnik itd ali je tvoj cilj zvoziti ovinek na koncu ulice kolikor hitro se le da.

Just askin'
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

stabilizator

Napisal/-a ludvik Pe nov 13, 2009 6:27 pm

Ne me smatrat za kakega divjaka ampak,če sem sam v avtu pa nobenega prometa na cesti se vsak ovinek peljem do meje drsenja.Pa toliko krožišč so napravili zadnja leta ,da je milina drseti v njih. :lol:
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga So nov 14, 2009 12:21 am

pred ovinkom levo desno levo pa še mal ročno cuknš, boš ne samo ovink oddrsel... še kakšen pločnik ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 So nov 14, 2009 1:50 pm

Saj sem rekel da vso srečo s servisi. To ni kataloška od rednega nadomestnega dela. To so kataloške od dirkalnega programa, tako da v svojem dialogysu ne bo najverjenteje našel nič.

Sam se sicer nisem hotel vtikat v to zakaj to sploh rabiš, ampak kot je Žiga izpostavil... Sport ma že original čist ok podvozje. Bolj ko boš spredaj tršal, manj bo oprijema. Je pa res da bo občutek boljši. Bolj ko boš zadaj tršal, bolj bo rit odnašalo. Če ti je pa original vzmetenje premehko, pa kupi nastavljive Konije (ampak samo po trdoti). Avto se najbolje pelje na serijski višini (za cestno uporabo).

Vprašaj se kaj ti je cilj. Biti hiter čez ovinke, ali imeti občutek da si hiter?

LP
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

stabilizator

Napisal/-a ludvik So nov 14, 2009 11:28 pm

robi1000 je napisal/-a:Saj sem rekel da vso srečo s servisi. To ni kataloška od rednega nadomestnega dela. To so kataloške od dirkalnega programa, tako da v svojem dialogysu ne bo najverjenteje našel nič.

Sam se sicer nisem hotel vtikat v to zakaj to sploh rabiš, ampak kot je Žiga izpostavil... Sport ma že original čist ok podvozje. Bolj ko boš spredaj tršal, manj bo oprijema. Je pa res da bo občutek boljši. Bolj ko boš zadaj tršal, bolj bo rit odnašalo. Če ti je pa original vzmetenje premehko, pa kupi nastavljive Konije (ampak samo po trdoti). Avto se najbolje pelje na serijski višini (za cestno uporabo).

Vprašaj se kaj ti je cilj. Biti hiter čez ovinke, ali imeti občutek da si hiter?

LP

Kaj bi pa dosegel,če bi zmanjšal hod sprednjih amortizerjev? :?:
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 So nov 14, 2009 11:36 pm

Jah pomoje bi dosegel to da bi ti avto poskakoval, ker bi se vozil na bumpstopih. Krajši hod bi dosegel z nižjimi vzmetmi?

Pomoje bo najboljše da malo opišeš kako bi ti rad da se avto pelje (malo več kot samo to da imaš rad drsenje) pa bomo potem skupaj pogruntal kaj bi blo fajn narest.
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne nov 15, 2009 10:41 am

Kolikor sem se pogovarjal z enim lastnikom RS-a z cup podvozjem je RS zadaj premehak. Tako tudi v tujini ugotavljajo. Posledično se zaradi tega prenese več teže na sprednje zunanje kolo, ker pa je ob enem avto spredaj kar težak je understeer še toliko večji.

Zanimivo je to da so ugotovili da se najboljše pelje spredaj mehak in zadaj trd. Več boš moral pa sam ugotovit.

Serijsko podvozje je še vedno serijsko podvozje, tudi cup, ker je narejen za na cesto in cestne gume. Ob večjem gripu (zaradi gum) bi bil efekt nagibanja še toliko večji.
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

stabilizatoir

Napisal/-a ludvik Po nov 16, 2009 5:03 pm

Za enkrat bom pustil tak kot je ker mam zadaj dva stabilizatorja,za spredaj pa če slučajno uspem dobit bom kupil in sprobal pa bom videl.Hvala
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po nov 16, 2009 5:13 pm

Vsak fwd avto se bolje pelje če je zadaj trši, ker potem spredaj obdrži grip v ovinku. Seveda je treba ujeto pravo razmerje. Prava pot je zadaj bolj tog stabilizator, seveda če je že vse ostalo narejeno.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov