R 34 GT-R je napisal/-a:Daj nam vsaj kak namig kam ciljaš...no, odmične so že bile namig, ampak premalo poznam EVO-te, da bi vedel kje je meja za menjavo...Kakšne pa imaš injektorje v mislih?
RSR_Tech je napisal/-a:@ LoCo:
Ravnokar sem pogledal fajl ki sem ga "naložil" v dotično 9ko in ti povem, da tvoje navedbe ne držijo. Moja LowOctan Fuel mapa je serijska, tako da ta fajl, ki si ga ti snel definitivno ni več moj. Moj fajl je tudi signiran z imenom moje firme in datumom vgradnje na določeni adresi, ki ga z hex editorjem lepo prebereš (Hex to Asci). Verjetno si našel ta zapis, da s tako sigurnostjo trdiš, da gre za moj fajl, čeprav dvomim.
Kdo se je kasneje igral po avtu ne vem. Vem da je avto v kratkem času zamenjal kar nekaj lastnikov in mehanikov.
Sem pa tudi jaz kasneje slišal za ta avto, da ne gre več kot bi moral iti.
Sicer pa ker vem iz katerga "tabora" prihajaš me tvoj način pisanja niti malo ne preseneča. Jaz se iz te debate umikam, ker ne mislim naprej srati po Kingroadovi temi.
Lp,
P.S: Če pa si v fajlu našel mojo signaturo mi prosim napiši na kateri adresi je in kateri datum vgradnje je zapisan notri.
kingroad je napisal/-a:Zato pa sem začel to temo da se lastniki in pa naši tunerji razpišejo in da vidimo koliko navitega riža je po naši mali deželici kjer prevladujejo VAGovci.
Drugače bi sedel v kotu in bil popolnoma tiho![]()
lp
R 34 GT-R je napisal/-a:Kje pa je pri VIII meja z originalnimi odmičnimi?
MikeLima je napisal/-a:Z motorja z vsem originalnim na njem, razen auspuha in elektronike, mi je ratalo 396 konj iztisnit, ampak ze zelo zelo nezdravih. Res samo za par sekund za zobe komu pokazat.
MikeLima je napisal/-a:Se vsak motor cisto drugace odziva.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
kingroad je napisal/-a:Seveda sem bil, takrat smo navijali G IV GTI z 1.8T motorjem. Potem sem se malo zresnil sedaj pa me zopet nekaj daje![]()
Koliko bi iztisnili z določenimi komponentami lahko le ugibamo. Obstajajo neke okvirne številke vendar je na koncu odvisno kako ti tuner naredi mapo. Jaz pričakujem da bi morali z do sedaj pomenjanimi stvarmi in serijsko turbino prilesti na nekje 360KM. Če bi menjal še turbino od evo9(80) bi se že lahko bolj približali številki 400. Z menjavo odmičnih se bo pridobil navor v nižjih vrtljajih.
lp
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
kingroad je napisal/-a:@LoCo: povšno si bral, odmične bodo druge notri ( BC 272/272)![]()
lp
p.s.: se pa že dogovarjam za evo9 turbino 80 serije
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:Koliko tlaka? Serijski filter?
LoCo je napisal/-a:Ko bojo ljudje to dojeli, bodo tut razumeli zakaj je treba avtomobile tunat individualno in bojo nehal govorit o ralliart elektronki in prodrive kitih ki so vnaprej narejene mape prirejene da delajo na vsakem avtu in daleč od optimalnega. Lepo povedano.
MikeLima je napisal/-a: Da lahko gre s pumpe v Trzicu do mitnice na Ljubelju cist kolkor avto zmore kolkorkrat hoce, pa bo z evom vse OK
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost