Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 To nov 24, 2009 12:23 pm

Iz katerega "tabora" pa je?

Da ne bo kaj na nas letelo...glede na to, da se z EvoLocotom poznamo...

EvoLoco sam mapira svoje zadeve in se poglablja kolikor je meni znano bolj v Evo-te...

Sam za info...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad To nov 24, 2009 7:15 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Daj nam vsaj kak namig kam ciljaš...no, odmične so že bile namig, ampak premalo poznam EVO-te, da bi vedel kje je meja za menjavo...Kakšne pa imaš injektorje v mislih?


Sem dobil resno grožnjo od skupine zagrizenih VAGovcev da nimam kaj delati v njihovi klasi 700-800 KM, zato gremo na nekje 900KM. (pa da ne bo kdo resno mislil)

Največ kar še vržem na avto (zaenkrat) je turbina od evo9 ker bi pripomogla še kakšnih 20-30 dodatnih konjičev, bogoče še kakšnega čez. Serijski injektorji pa bodo povsem zadovojili dosedanji apetit.
Če bi na avto navlekel še kakšnega večjega slinarja bi pa moral razmišljati že o menjavi glavne gredi, ojnic in kup šare ki pa posledično nanese še kup stroška. Moram pa plačati vse položnice in pa nahraniti otroke da ne bodo lačni :D

lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To nov 24, 2009 7:29 pm

To bo pol od 380 do 420KM nekje :?: 8)
Počas bo pa avtomobilizem forum še zanimiv postal hehe...
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad To nov 24, 2009 7:35 pm

Zato pa sem začel to temo da se lastniki in pa naši tunerji razpišejo in da vidimo koliko navitega riža je po naši mali deželici kjer prevladujejo VAGovci.

Drugače bi sedel v kotu in bil popolnoma tiho :D


lp
evo4fun
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To nov 24, 2009 7:48 pm

alanq4 je napisal/-a:...Počas bo pa avtomobilizem forum še zanimiv postal hehe...
:lol:
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky To nov 24, 2009 8:13 pm

RSR_Tech je napisal/-a:@ LoCo:

Ravnokar sem pogledal fajl ki sem ga "naložil" v dotično 9ko in ti povem, da tvoje navedbe ne držijo. Moja LowOctan Fuel mapa je serijska, tako da ta fajl, ki si ga ti snel definitivno ni več moj. Moj fajl je tudi signiran z imenom moje firme in datumom vgradnje na določeni adresi, ki ga z hex editorjem lepo prebereš (Hex to Asci). Verjetno si našel ta zapis, da s tako sigurnostjo trdiš, da gre za moj fajl, čeprav dvomim.
Kdo se je kasneje igral po avtu ne vem. Vem da je avto v kratkem času zamenjal kar nekaj lastnikov in mehanikov.
Sem pa tudi jaz kasneje slišal za ta avto, da ne gre več kot bi moral iti.

Sicer pa ker vem iz katerga "tabora" prihajaš me tvoj način pisanja niti malo ne preseneča. Jaz se iz te debate umikam, ker ne mislim naprej srati po Kingroadovi temi.
Lp,

P.S: Če pa si v fajlu našel mojo signaturo mi prosim napiši na kateri adresi je in kateri datum vgradnje je zapisan notri.


1. Ne pripadam nobenemu taboru, tak avto kot ga imam je delan zame, od mene, se pac spoznam na Evote mal boljs kot na ostalo in posledično rad pametujem v zvezi s tem.

2. Avto je zamenjal 2 lastnika in nobenega mehanika v obdobju od takrat ko je bil čipan do takrat ko sem jaz mapo pobral dol (približno eno leto nazaj), zdej v bližnji preteklosti je res šel malo naokol ampak takrat ko sm jz mape pobiral dol je avto še zmerej bil na servisih pri mehaniku s katerim tudi ti sodeluješ. (T.I.)

3. Ni edini avto s katerega imam vaše mape in sem si ogledal tudi za ostale kako so narejene... In definitivno sem opazil napredek v tem kako je bil zmapiran Bohov avto (osebni, rdec IX), še vedno pa ni rezultat vaših raziskav in vašega znanja. Rabiš dokaz? MIVEC mapa je do točke natančna kopija MrFredove MIVEC mape iz EvoM-ja. Za tak avto kot je njegov (modifikacije na avtu) je ta mapa suboptimalna. Predvžig v visokih obratih je prenizek in posledično bi avto lahko mel vsaj 20 konjev več. Rabiš dokaz? Ga bom prilepil takoj ko avto premapiram jaz in ga bomo peljali na valje z vašo in novo mapo (back to back, prejšnja mapa in nova mapa). Vsaj jaz mislim da bo tako, bomo vidl :)

Sumasumarum: nimam nobenih osebnih zameri proti RSR-u niti nism v nekem SKN štabu kot si ti to razlagaš, me pa moti ko berem po forumu kako ste "vi razvil, vi nardil, vi odlični", medtem ko je pol stvari skopirani od drugih.

Da pa ne bom sam slabih stvari govoru, vem da če bom kdaj v življenju mel micko ki bo laufala na Motec, vem da jo bom k vam prpelu in si bom želel da mi jo maži zmapira. V njegovo delo pa nimam nobenih dvomov.

Želim vam še naprej uspešno poslovanje in čimveč hitrih delujočih avtomobilov.

Edit: se opravičujem, nism opazu da sm na wukyja logiran ker sm pri njemu na obisku , tko da ne bom še 1x iz svojga accounta postu.

lp, LoCo
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad To nov 24, 2009 9:58 pm

@LoCo: Daj ne bodi tako skrivnosten in napiši kaj si pomenjal in kakšen je končni rezultat.


lp
evo4fun
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To nov 24, 2009 10:08 pm

kingroad je napisal/-a:Zato pa sem začel to temo da se lastniki in pa naši tunerji razpišejo in da vidimo koliko navitega riža je po naši mali deželici kjer prevladujejo VAGovci.

Drugače bi sedel v kotu in bil popolnoma tiho :D


lp


Zdej ne vem, mogoče so že leta, ampak če se spomnim objave v moji temi, si tudi ti bil nekoč VAG-ovec :P

Kje pa je pri VIII meja z originalnimi odmičnimi?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad To nov 24, 2009 10:32 pm

Seveda sem bil, takrat smo navijali G IV GTI z 1.8T motorjem. Potem sem se malo zresnil sedaj pa me zopet nekaj daje :D

Koliko bi iztisnili z določenimi komponentami lahko le ugibamo. Obstajajo neke okvirne številke vendar je na koncu odvisno kako ti tuner naredi mapo. Jaz pričakujem da bi morali z do sedaj pomenjanimi stvarmi in serijsko turbino prilesti na nekje 360KM. Če bi menjal še turbino od evo9(80) bi se že lahko bolj približali številki 400. Z menjavo odmičnih se bo pridobil navor v nižjih vrtljajih.

lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima To nov 24, 2009 11:06 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Kje pa je pri VIII meja z originalnimi odmičnimi?


Z motorja z vsem originalnim na njem, razen auspuha in elektronike, mi je ratalo 396 konj iztisnit, ampak ze zelo zelo nezdravih. Res samo za par sekund za zobe komu pokazat.
Drug problem je, da sem videl ze kar nekaj evotov pri nas, pa ne vem, ce jih lahko na prste roke prestejem, ki ne bi bili tako ali drugace preparirani se predno so prisli v SLO. Tako da je tezko rect koliko so realne te cifre. Se vsak motor cisto drugace odziva.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To nov 24, 2009 11:34 pm

MikeLima je napisal/-a:Z motorja z vsem originalnim na njem, razen auspuha in elektronike, mi je ratalo 396 konj iztisnit, ampak ze zelo zelo nezdravih. Res samo za par sekund za zobe komu pokazat.


Koliko tlaka? Serijski filter?

MikeLima je napisal/-a:Se vsak motor cisto drugace odziva.

Ko bojo ljudje to dojeli, bodo tut razumeli zakaj je treba avtomobile tunat individualno in bojo nehal govorit o ralliart elektronki in prodrive kitih ki so vnaprej narejene mape prirejene da delajo na vsakem avtu in daleč od optimalnega. Lepo povedano.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To nov 24, 2009 11:37 pm

kingroad je napisal/-a:Seveda sem bil, takrat smo navijali G IV GTI z 1.8T motorjem. Potem sem se malo zresnil sedaj pa me zopet nekaj daje :D

Koliko bi iztisnili z določenimi komponentami lahko le ugibamo. Obstajajo neke okvirne številke vendar je na koncu odvisno kako ti tuner naredi mapo. Jaz pričakujem da bi morali z do sedaj pomenjanimi stvarmi in serijsko turbino prilesti na nekje 360KM. Če bi menjal še turbino od evo9(80) bi se že lahko bolj približali številki 400. Z menjavo odmičnih se bo pridobil navor v nižjih vrtljajih.

lp


400 boš zlo težko naredu brez odmičnih na 8ki. Na 9ki gre, na 8ki pa zlo težko. (Govorim stock turbo VIII ali IX). Oziroma boljše povedano, odmične so zelo poceni (konjev/eur) mod za 8ko ker se mnogo mnogo bolj poznajo kot pri 9ki.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr nov 25, 2009 1:17 am

alanq4 je napisal/-a:To bo pol od 380 do 420KM nekje :?: 8)
Počas bo pa avtomobilizem forum še zanimiv postal hehe...


če bi šlo kot smo si želeli, bi že zdavnaj gledali še eno žverco...sam je še ni, nekoč bo, upam da uskoro :cry:
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Sr nov 25, 2009 7:35 am

@LoCo: povšno si bral, odmične bodo druge notri ( BC 272/272) :D

lp

p.s.: se pa že dogovarjam za evo9 turbino 80 serije :twisted:
evo4fun
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr nov 25, 2009 12:23 pm

kingroad je napisal/-a:@LoCo: povšno si bral, odmične bodo druge notri ( BC 272/272) :D

lp

p.s.: se pa že dogovarjam za evo9 turbino 80 serije :twisted:


Smem vprašat na podlagi česa si se odločil za brian crowerje?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr nov 25, 2009 12:51 pm

LoCo je napisal/-a:Koliko tlaka? Serijski filter?

Green vlozek, ostalo serijsko, tlaka skoraj 2 bara.

LoCo je napisal/-a:Ko bojo ljudje to dojeli, bodo tut razumeli zakaj je treba avtomobile tunat individualno in bojo nehal govorit o ralliart elektronki in prodrive kitih ki so vnaprej narejene mape prirejene da delajo na vsakem avtu in daleč od optimalnega. Lepo povedano.

Saj je se nekaj drugega za razumet. Ne samo, da delas vsak avto individualno na motor, ga je treba tudi na voznika. Sta vsaj dva svetova. En je dirkaski svet, kjer se spuli tiste zadnje konjicke iz motorja, ki itak v sezoni med revizijama ne bo naredil toliko, kot jih nadebudni lastnik eva naredi cez vikend. Pa se tudi tu prilagaja motor na voznika, na stil voznje....

Drugo je za mestno hitrostne dirkace MHD-jevce avte delat. Saj se clovek trudi, pa govori, da nikar po AC tiscat, da za to naj si NA Porsche omisli, da evo ni za to. Da lahko gre s pumpe v Trzicu do mitnice na Ljubelju cist kolkor avto zmore kolkorkrat hoce, pa bo z evom vse OK, ce bo pa na AC od LJ do Postojne tiscal skoz v poden, bo pa motor skuril 2x. Pa mislis, da kdo poslusa?
In ko poci, potegnem z dirkalca log dol, pa povem, da je mimo pete v tretjo porinil, pa se glej ga zlomka naenkrat spomni, da je to bilo res... Ko pa MHD-jevec stalo naredi, mu je pa tuner za en k*** avto nastelal, ker pojma nima in potem serje po vseh forumih in se kje. Zato pocestne avte pac ne gre do konca odpirat. Tisti tuner ki jih, si ne pise dobre zgodbe. Pustimo specialne predelave pa to, ker to je tretji svet, svet ozavescenih glede posledic...

LP
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Sr nov 25, 2009 5:20 pm

LoCo je napisal/-a:Smem vprašat na podlagi česa si se odločil za brian crowerje?


Ker jih vozi 90% navitih evotov po VB.

lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Sr nov 25, 2009 7:03 pm

MikeLima je napisal/-a: Da lahko gre s pumpe v Trzicu do mitnice na Ljubelju cist kolkor avto zmore kolkorkrat hoce, pa bo z evom vse OK
LP


imaš podatke za hitrost iz tunela ven, na vrhu klanca pred desnim ovinkom, zanima me, za primerjavo...lahko na PM

sorry za OT.
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Sr nov 25, 2009 8:29 pm

Tako, avto gre naslednji teden na menjavo odmičnih gredi, poleg bomo naredili še velik servis (jermeni, šponarji, vodna črpalka,....) čeprav poseg še ni tako potreben (servisni interval) bom vseeno pomenjal te stvari da si potem še enkrat ne belim glave. Potem pa samo še k dobremu tunerju da mi "zveže" vse vgrajene komponente v eno dobro mapo in to je to. Skratka gužve ni, tako da še dopuščam možnost da se vgradi še kakšna komponenta ki bi pripomogla k večji moči avta. Samo pod prste mi mora priti :twisted:

lp
evo4fun
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Sr nov 25, 2009 8:36 pm

Mene zanima kam vozijo SLO dirkaci optimirat svoje mice. Peljhan,Boh ,Klemencic,Rihtar,Pixi,Sedej....,imajo oni tud svoje tabore :?:
CARPE IMPREZAM
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost