evo,po dolgih letih sem se odločil,da pridem spet malo pokukat na a.com...torej:sam imam S4,ki je med drugim trenutno tudi v remontu(beri:predelavi)...torej:če vprašaš mene za mnenje,mi je že skorej malo žal,da se nisem že v osnovi odločil za RS-a...RS je bil zame finančno nedosegljiv,pa vendar...ko začnem seštevat,koliko denarja bom zabil za dele,ki jih RS ima že serijsko...bi bilo že boljše v osnovi pogledat za RS-om...za na tele motorje se dobi že garrett GT eliminatorje,ki so dejansko bolt-on,mislim da v USA za cca 3k USD,pa ti ni treba skor nič menjavat razen injektorjev,večje pumpe,auspuha in še nekaj malenkosti,če pa hočeš biti na safe-side,vržeš not še druge ojnice,ki so pri teh motorjih žal-kot je že Edo omenil- nad 500HP šibka točka...imaš že dokaj vredu IC-je,ki so za ˝normalno˝ predelavo za silo dovolj,vse sesalne in tlačne cevi,LMM,sesalni kolektor,glave,odmične,sklopka,skratka en kup delov je,ki so pri RS-u že serijsko in ki jih moram sam sedaj na novo rihtat in predelovat,ker nisem dovolj zgodaj mislil...
...ja,nekateri točno vejo kaj je vse za zamenjat,pa kako se kaj najbolj na easy naredi,pa za par EUR,ampak verjemi,da ko enkrat začneš rihtat...se kar nabira...tako,da svetujem,da se lepo obrneš na SKN ali na rs2-ja,ker za razliko od nekaterih tu vejo,kaj govorijo oz. pišejo

pa tudi informacije boš dobil taprave,tukej ob branju te teme se pa človeku že zazdi,da je nekaterim cilj potencialnega kandidata bolj zmedit kot pa mu pomagat
pa brez zamere ,LP in vesel preostanek božičnega večera
