Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE So nov 28, 2009 11:53 am

Hvala za pomoč vsem :tomidelej:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Po nov 30, 2009 4:59 pm

PRODRIVE je napisal/-a:nikoli ni dovolj,zato sprasujem in sem vesel vsake informacije,S4 so v tujini cenovno zelo ugodne,vsa stvar je potem v piljenju avta


Najprej se moraš sam odločit, kje ti je meja oziroma kaj sploh potrebuješ;

sam motor zdrži tam nekje 500hp, lahko tudi več ob tem,da se ne pretirava v spodnjih obratih.
Če ti je to dovolj, pomenjaš v osnovi:
- turbine,
- narediš odprti auspuh,
- večje intercollerje,
- benz pumpo
- injektorje
- prilagojen program
- sklopko pogojno, odvisno koliko se boš izživljal s štarti
- vsaj en ta velik servis z vključenimi ojničnimi ležaji in šraufi ojnic
- vse mora biti diht, dobra regulacija tlaka (N75), kaka 2 forga gor,...

Če pa ti to ni dovolj, pomenjaš ojnice, znižaš malo kompresijo (bati), daš še večje turbine, odmične, predelaš hlajenje, pojačaš blok, obdelaš glave ali daš bolj pretočne gor,.. in vse ostalo potrebno - odvisno glede konjev ki jih želiš.

Zakaj 2.7 ne bi bila dobra osnova za tuning? Ker jih pri nas ni z resnimi konji? Je več kot dobra.... Se da narediti lep vsakodnevni avto z kakimi 650hp z zelo lepim spoolom, po potrebi dnarediš 3.0L...

Imaš zgoraj več kot dovolj info-ta, če se boš kaj odločal...
Več pa takrat, ko ne boš imel le želja ampak tudi kaj investiral v izpolnitev...

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Po nov 30, 2009 5:59 pm

rs2 tole je pošten odgovor,če kdaj,nekoč :roll: vem kam se obrniti,hvala še enkrat za pošten odgovor
CARPE IMPREZAM
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Če dec 03, 2009 7:03 pm

....kako je z menjalnikom serija drži ta naval
CARPE IMPREZAM
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr dec 16, 2009 12:08 am

RiDe hArD
 
Ferrarist.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So mar 12, 2005 2:45 pm

Napisal/-a Ferrarist. Pe dec 25, 2009 5:45 pm

evo,po dolgih letih sem se odločil,da pridem spet malo pokukat na a.com...torej:sam imam S4,ki je med drugim trenutno tudi v remontu(beri:predelavi)...torej:če vprašaš mene za mnenje,mi je že skorej malo žal,da se nisem že v osnovi odločil za RS-a...RS je bil zame finančno nedosegljiv,pa vendar...ko začnem seštevat,koliko denarja bom zabil za dele,ki jih RS ima že serijsko...bi bilo že boljše v osnovi pogledat za RS-om...za na tele motorje se dobi že garrett GT eliminatorje,ki so dejansko bolt-on,mislim da v USA za cca 3k USD,pa ti ni treba skor nič menjavat razen injektorjev,večje pumpe,auspuha in še nekaj malenkosti,če pa hočeš biti na safe-side,vržeš not še druge ojnice,ki so pri teh motorjih žal-kot je že Edo omenil- nad 500HP šibka točka...imaš že dokaj vredu IC-je,ki so za ˝normalno˝ predelavo za silo dovolj,vse sesalne in tlačne cevi,LMM,sesalni kolektor,glave,odmične,sklopka,skratka en kup delov je,ki so pri RS-u že serijsko in ki jih moram sam sedaj na novo rihtat in predelovat,ker nisem dovolj zgodaj mislil...


...ja,nekateri točno vejo kaj je vse za zamenjat,pa kako se kaj najbolj na easy naredi,pa za par EUR,ampak verjemi,da ko enkrat začneš rihtat...se kar nabira...tako,da svetujem,da se lepo obrneš na SKN ali na rs2-ja,ker za razliko od nekaterih tu vejo,kaj govorijo oz. pišejo ;) pa tudi informacije boš dobil taprave,tukej ob branju te teme se pa človeku že zazdi,da je nekaterim cilj potencialnega kandidata bolj zmedit kot pa mu pomagat :shock:


pa brez zamere ,LP in vesel preostanek božičnega večera ;)
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah Pe dec 25, 2009 6:41 pm

tud jaz mislim da je bolje direkt vzet rsa.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov