Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet Pe dec 04, 2009 11:29 pm

Po grafu sodeč bi rekel, da je evo malo "zdrsel" pri meritvi, zato tak poskok navora.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 04, 2009 11:42 pm

4x4 ne zdrsne pri tako malo KM oziroma navoru. Sem naredil vec meritev in je bilo zmeraj enako.

Se vsaj vidi kaj se da z malimi posegi narediti. Nekaj v stilu chipanja TDI-jev.
Dostopno vsakemu z malce veselja do tehnike.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet Pe dec 04, 2009 11:56 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:4x4 ne zdrsne pri tako malo KM oziroma navoru. Sem naredil vec meritev in je bilo zmeraj enako.

Se vsaj vidi kaj se da z malimi posegi narediti. Nekaj v stilu chipanja TDI-jev.
Dostopno vsakemu z malce veselja do tehnike.


Zdrsne, če so valji slabi (pregladki,z obrabljeno strukturo).

Graf je v vsakem primeru "netipičen" za EVOta.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 12:02 am

Ce je kje kaksen "tipicen" EVO naj se javi, da se ga izmeri.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky So dec 05, 2009 12:06 am

Js vem za enega!
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So dec 05, 2009 12:09 am

Pridem jz :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 12:09 am

Se bo izmeril brez stroskov za lastnika. V raziskovalne namene.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet So dec 05, 2009 12:10 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Se bo izmeril brez stroskov za lastnika. V raziskovalne namene.


Aha potem ste še bolj na začetku ? :twisted:
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet So dec 05, 2009 12:12 am

LoCo je napisal/-a:Pridem jz :)


Loco po postih sodeč bi rekel, da te Mičo "nima preveč rad" in tako obstaja utemeljen sum prirejanja meritve. :twisted:

Lp, D.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So dec 05, 2009 12:17 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Se bo izmeril brez stroskov za lastnika. V raziskovalne namene.


Pridem jz, dam za rundo pol med komentarji.

beemveempet je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:Pridem jz :)

Loco po postih sodeč bi rekel, da te Mičo "nima preveč rad" in tako obstaja utemeljen sum prirejanja meritve. :twisted:
Lp, D.


Me al pa me nima, jz se javim brez problema za meritev, tut mene firbca kok bo napisal. Naredil sm vse mozne razlicne meritve prek g-techov, driftoboxov, računice iz logov, iphone... In vem približno kok konjev moj avto ima.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 12:24 am

V ponedeljek?

vreme bo bolj ali manj isto kot danes.

Sedaj moramo samo se ugotovi, ce je ta avto "tipicen" EVO.

Danasnji EVO je komaj "premagal" Saxo 1.4 turbo. S tem da Saxo ni bil merjen pri teh nizkih temperaturah. Obetam se boljsih rezultatov .
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So dec 05, 2009 12:25 am

Lahko v ponedeljek.

Ura? Kam pridem?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 12:28 am

Od 10 ure dalje. Avtoelektronika v Crnucah.

Seveda bi bilo dobro imeti zraven se en avto za kontrolo, da nismo slucajno
"sfrizirali" valjev.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So dec 05, 2009 12:31 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Od 10 ure dalje. Avtoelektronika v Crnucah.

Seveda bi bilo dobro imeti zraven se en avto za kontrolo, da nismo slucajno
"sfrizirali" valjev.


Sej mas kej pred bajto k lah na valje postavmo? :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 12:36 am

Kaj pa ce je se tak avto "sfriziran" , rabil bi kaksen "neodvisen" avto, da potem ne bo dvoma.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Stasky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če avg 24, 2006 12:01 am
Kraj: Koper

Napisal/-a Stasky So dec 05, 2009 12:37 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Avta sta bila izmerjena s pol ure razmaka. Tudi napisal sem o njma kar je pomembno.

Oba imata odprt izpuh, nisem sel merit premera cevi. Izpuh je izpuh, ni kaj dosti za izumit. Ce ga dajes na turbo avto samo direkt in je najvec efekta.
Vecje intercoolerje. Edino WRX ima STI turbino. Vse ostalo serijsko, Nic posebno ekstremenga. Je pa zato toliko bolj zanimiva primerjava obeh.

Verjetno je zanimivo za koga, ki razmislja o takem avtu ali pa ga ze ima in lahko vidi kaj se dobi po cisto osnovni predelavi. Navzgor pa itak ni meje.

Kaj te moti o izgubi moci? Je cisto realna. In zelo dobro pokaze. Ce ima kdo serijskega Evota ali Imprezo, bo dobil izmerjeno zelo zelo podobno tovarniskim podatkom. Zato so mi ti valji tudi vsec. Vecina jih je ponavadi razocarana, pricakujeoi se kaksnega konjicka vec.
Bom poskusi dobiti cimprej se kaksen cisto serijski avto (ce je se kaksen serijski EVO tu naokoli) in ga izmerit.

Lahko pa kdaj pripeljes tvoj avto, in primerjas s tema dvema. Recimo v takih temperaturnih razmerah.

Ce bi meril samo en avto niti nebi dajal podatkov gor, ker nebi imel orientacije.
Tako pa je primerjav obeh zelo zanimiva.

Imam tudi izmerjene se 3 ali 4 Impreze letnik 2000 in starejse in se meritve lepo ujemajo s temi.


LoCo je napisal/-a:Dyno grafi brez primerjave pred in potem. Različni dnevi, različni avtomobili, različni pogoji. Neuporabne informacije. Dyno je orodje za ugotavljanje pridobitve moči, ne tako kot v Sloveniji vsi smatrajo da merijo konje. Izguba moči preko prenosa iz motorja na evotu manj kot 10%? Žalostni podatki. Isti avto, drug dyno, druge številke.

Uglavnem, moje osebno mnenje o prvem postu: neuporabno zaradi premalo podatkov.


Če bi blo tko da bi biu izpuh tko nepomemben bi ga vsi odšraufali dol in prihranli na teži... zakaj misliš, da ljudje menjujejo izpuhe ko predelujejo avte? Glede na tvoje znanje ki ga izkazuješ skozi svoje poste v tej temi dajaš vtis enega vajenca ki dela šolsko prakso in se hoče s tem zdej mal pohvalit pa brez zamere... če že nekaj postaš postaj nekaj primerljivega... postaj podatke od avta pred in po predelavi pa bomo lahko kej konkretno debatirali... če rečeš oba sta osnovno predelana... kaj pomeni zate osnovno? Kaj pomeni zate odprt izpuh? Brez zadnjega lonca, brez katalizatorja, brez česa?
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 12:48 am

Klasicen pretocen izpuh. Saj ni treba tako zakomplicirat enega ubogega izpuha.
Kaj je spremenjeno je ze napisano.
Predelave so cisto osnovne, nobene visje matematike ni zraven. Ko bi sel chipat TDI-ja ali kaj podobnega. Ce kdo hoce zganjat visjo matematiko iz teh dveh avto pa naj jo.

Meritve od "prej" ni, je samo od "sedaj".

Zdel se mi je ravno pravi trenutek in sem izkoristll moznost ter v casu zanimive debate izmeril avte o katerih se govori. Da se vsaj kdaj pa kdaj pisanje dopolni s kaksnim primerom iz prakse.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Stasky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če avg 24, 2006 12:01 am
Kraj: Koper

Napisal/-a Stasky So dec 05, 2009 1:00 am

Kot sm zastopu delaš pri Avto Elektroniki?
Če je tko pol dej rajši objavit meritve kšne impreze ki pride k vam serijska in jo chipate pa da vidimi razliko prej/po. Al pa 2 serijskih avtou (torej impreze in evota) v istih pogojih. Že samo da ima en avto menjano turbino igra veliko vlogo...
Meni osebno ta meritev ne pomaga kej dosti za debato...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 1:06 am

Saj te meritve niso bile za serijske avte. Temvec, da se pokaze kaj se da narediti z malo domisljija. Ce je ze bila debata o predelavah teh avtomobilov. Rezultat je tak in tak po osnovnih posegih. Nobenih pretresljivih predelav.

Razen za STI, ki je imela samo odprt izpuh.

Ob priliki se bo naslo se kaj za prej in potem.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet So dec 05, 2009 1:09 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Danasnji EVO je komaj "premagal" Saxo 1.4 turbo. S tem da Saxo ni bil merjen pri teh nizkih temperaturah. Obetam se boljsih rezultatov .


Saxo je neuporaben projekt (kolikor sem uspel spoznati preko tvojih postov). Nevaren nad 100 km/h, poleg tega ga ne odlikuje moč ampak razmerje moč:teža.
Če smo realni 1.4 turbo in nekje (zelo ozko uporabnih) 300 KS ni noben dosežek.
Zanima me kje bo ta mlinček čez 10.000 prevoženih km.

Zame je dober tuning: uporabni konji in navor (ne špice), vsakodnevno uporaben avto in avto, ki me ne bo silil k nakupu delnic podjetja, ki se ukvarja z avto vleko.

Če se gre v tako rigorozne posege kot pri Saxoju tudi pri EVOtu je Saxo le trenutna prebavna motnja EVOtu.

Pa še nekaj Mičo, slišim, da se na avtoelektroniki širokoustiš o projektih na vse pretegel ampak dejansko ni še nič konkretnega prišlo iz tvojih rok. Predlagam, da se lotiš enega konkretnega projekta (uporabnega) npr. EVO je več ko odlična izbira in da vidimo, kako se počutiš pri projektih 300+ KS :evil: 300 KS ni noben pravi tuning. Za to niso potrebni motorznalci, danes to počnejo ljudje, ki se večinoma ukvarjajo s popravili računalnikov, vrtenjem števcev in ki so pred časom servisirali gsm aparate in televizorje.
Za prehode med "pro" tunerje je potrebno pokazati kaj več. 300 klub je danes poln dizlov, hibridov ipd. Ni več "zanimivo", ker je preveč dosegljivo.

Ideja: z Locom se dogovorita za challenge kdo "naredi" boljšega EVOta. To bi bilo zanimivo. Test se pa naredi recimo na pisti (uporabnost prirastkov), npr. na grobniku. Isti neodvisni šofer in oba vozila. Ter tudi na valjih...

Lp D.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov