Pro_Tuning je napisal/-a:Ce hodijo se iz Italije na Grobnik. Ce kdo res želi preskusat svoj avto ni problem.
Poudarek na: res želi.
Komur tam ni vsec ima se Avtrijo in Madzarsko in seveda Italijo.
Pro_Tuning je napisal/-a:Izlgeda, da se Italijanom splaca ata karnet in morebitni stroski, kljub temu da imajo v Italiji kar nekaj dirkalisc. In vseeno rinejo na Grobnik.
Pro_Tuning je napisal/-a:Ce hodijo se iz Italije na Grobnik. Ce kdo res želi preskusat svoj avto ni problem.
Poudarek na: res želi.
Komur tam ni vsec ima se Avtrijo in Madzarsko in seveda Italijo.
Vsakemu svoje.
Tako informativno 20 najhitrejsih 5.12.
1. Dalibor Opačak-Nissan Z350-1:41.660
2. Marin Čolak-BMW M3-1:43.516
3. Leonardo Gasparini-Lotus Exige S-1:44.008
4. Tomislav Bodrožić-Corvetta Z06-1:44.028
5. Matteo Pirazzi-Noble M12-1:45.234
6. Sandi Boh-Porsche Turbo 996-1:45.338
7. Dan Lipošćak-Nissan GT-R-1:45.345
8. Hrvoje Petrović-Ford Focus RS-1:45.358
9. Gašper Grošelj-Evo IX-1:46.816
10. Damir Nakić-Renault Megane F1-1:46.936
11. Aljoša Tušek-K1-1:47.169
12. Aleš Fajdiga-Porsche Turbo 997-1:47.192
13. Matjaž Volovec-Renault Megane F1-1:47.243
14. Goran Drndak-BMW M3-1:47.256
15. Francesco Voneki-Subaru Impreza-1:47.350
16. Tomislav Pavić-BMW M3-1:47.471
17. Sandro Jefić-Mitsubishi Evo IX-1:47.894
18. Saša Lončar-Corvetta Z06-1:48.065
19. Matko Olujić-Mazda 3 MPS-1:48.371
20. Filip Bezić-Audi S3-1:48.419
http://www.track4fun.com
MikeLima je napisal/-a:hemingway je napisal/-a:Mam nekaj izkušenj z inercijskimi valji........
Tocno to sem prej govoril! Bravo hemingway!
Ce so inercijski valji narejeni kot je treba, ce je elektronika precizna in programje pedantno napisano, se mora videti vsak prdec na izpuhu. Ce so pa kot bi monrojevo merlinko gledal, je nekaj ziher faljeno. In to, da se vse vidi, je velika pomoc tunerju, ker vidi, da tam nekaj ni kot bi bilo treba. Oble krivine so dobre samo za neuke stranke okoli prinasat.
kopron je napisal/-a:MikeLima je napisal/-a:hemingway je napisal/-a:Mam nekaj izkušenj z inercijskimi valji........
Tocno to sem prej govoril! Bravo hemingway!
Ce so inercijski valji narejeni kot je treba, ce je elektronika precizna in programje pedantno napisano, se mora videti vsak prdec na izpuhu. Ce so pa kot bi monrojevo merlinko gledal, je nekaj ziher faljeno. In to, da se vse vidi, je velika pomoc tunerju, ker vidi, da tam nekaj ni kot bi bilo treba. Oble krivine so dobre samo za neuke stranke okoli prinasat.
Wrooooong, Hemingway .
Namreč, če boš imel valje z prevelikim premerom in posledično torej z večjo vztrajnostno maso, se bodo tudi manjša nihanja/odstopanja težje zaznala/pokazala. To bi že lahko vedeli , ...
Lp + #
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov