
altf4s6 je napisal/-a:uf, mojga lepotca pa ne morem kr tako prodativelik problem je bil najti lepo ohranjenega z ročnim menjalnikom.
Pro_Tuning je napisal/-a:Tole je dobro nabavit za zacetek
http://cgi.ebay.de/Audi-RS6-V8-Motor-mi ... 518ed11baa
Preprogramirat elektroniko, potem pa ojacat rocni menjalnik, saj ni receno da se bo strinjal z navorom V8 turbo motorja in tezo avtomobila.
Pro_Tuning je napisal/-a:V vsakem primeru je zelo veliko sraufanja. S tovarniskimi deli dobis se precej delov ki pasejo zraven.
PRi V8 je malce na tesno z montazo turbine. Zakaj torej ne uporabit kar je ze razvila tovarna.
rs2 je napisal/-a:
In ni vse samo motor kupiš in zabiješ not in si že glavni na vasi.
Da vse skupaj narediš da res deluje brez težav, ni enostavno. Je pa res, da je tovarna že vse razvila ampak potem moraš preložiti KOMPLETEN RS6 v s6...
Veš dobro, kaj vse to potegne za sabo...
- inštalacijo
- oba računalnika
- motor + getribo
- kardan - dolžina
- intercoolerje
- hladilnike
- vso povezavo
- vse agregate
- bencin pumpo
--.... pa še in še, če hočeš imeti rs6 tehniko
Ali pa prilagajaš med seboj obe tehniki, kar rabiš veliko znanja, časa, volje, idej in $..
Bo boljše da kar kupiš ali vse od rs6 ali pa kar drug rs6...
lahko se pa igraš s kolektorji od rs6 in turbine na osnovni motor...
Pro_Tuning je napisal/-a:V vsakem primeru je treba vse to premenjat. Ja celo benz pumpo.
Racunalnik od atmosferca pa se da predelat da bo delal s turbo motorjem. Ne rabis menjat instalacije. Saj ce bi ze original atmo motor predela na turbino, bi tudi chipal original racunalnik.
Menjalnik bo ostal isti, saj je zelja po rocnem menjalniku. Ni potrebe po menjavah kardana in dodatkov.
Intercooler in vejretno zmogljivejsi hladilnik vode ter olja je tudi treba zamenjat v vsakem primeru.
Ce sestejem kaksnih 20 turbo predelav, razno raznih avtov, ki sem jih naredil dosedaj, si drznem reci, da vem kaj pisem.
Original mootor ima kar visoko kompresijsko razmerje. Zelo zelo pametno bi bilo odpreti motor in nekaj narediti na tem da se zniza. Kar spet prinese kar nekaj stroskov.rs2 je napisal/-a:
In ni vse samo motor kupiš in zabiješ not in si že glavni na vasi.
Da vse skupaj narediš da res deluje brez težav, ni enostavno. Je pa res, da je tovarna že vse razvila ampak potem moraš preložiti KOMPLETEN RS6 v s6...
Veš dobro, kaj vse to potegne za sabo...
- inštalacijo
- oba računalnika
- motor + getribo
- kardan - dolžina
- intercoolerje
- hladilnike
- vso povezavo
- vse agregate
- bencin pumpo
--.... pa še in še, če hočeš imeti rs6 tehniko
Ali pa prilagajaš med seboj obe tehniki, kar rabiš veliko znanja, časa, volje, idej in $..
Bo boljše da kar kupiš ali vse od rs6 ali pa kar drug rs6...
lahko se pa igraš s kolektorji od rs6 in turbine na osnovni motor...
Pro_Tuning je napisal/-a:Ce se da "chipat" ostale VAG Motronice na vecje injektorje in nadtlak, recimo R32 Golfe, se verjetno da tudi ta racunalnik iz S6.
Motorja sta v osnovi enaka. V8 v obeh primerih. Isti senzorji.
Isto kot ce bi vzel atmo motor in ga predeloval na turbo.
S RS6 motorjem dobi sesalne cevi za turbine, ki so precej zanimivo oblikovane.
Izpusne kolektorje ter turbine. Zraven so ze primerno veliki injektorji za gorivo.
Ce gres predelovat atmo motor, je treba najprej znizati kompresijsko razmerje.
Se pravi odpirat motor in menjat bate s temi od RS6. Podlaganje glave je zoprno, ker so potem glave bolj narazen in sesalni kolektor se sede pravilno.
Se pravi motor ven, povsem razdret in sestavit.
Sedaj izracunaj koliko pridejo posamezni deli za turbo motor, ce jih kupujes posebej,
predelava motorja in mnozica ostalih sprememb.
Medtem ko lahko v "paketu" dobis ze vse pripravljano. Zamenjas motorja, in nadaljujes s izpusnimi cevmi ter cevmi do intercoolerja.
Kadar kaj delam zmeraj iscem najbolj prakticno in stroskovno upraviceno resitev.
Meni se taka zdi ta, ki sem jo predlagal.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov