Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Sr dec 16, 2009 10:47 pm

Pa mislite da bo to kr tak prodal? Jaz dam glas za to da natunaš svojega :twisted:
 
altf4s6
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po nov 06, 2006 8:32 pm

Napisal/-a altf4s6 Sr dec 16, 2009 11:02 pm

uf, mojga lepotca pa ne morem kr tako prodati :D velik problem je bil najti lepo ohranjenega z ročnim menjalnikom.
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Če dec 17, 2009 12:00 am

altf4s6 je napisal/-a:uf, mojga lepotca pa ne morem kr tako prodati :D velik problem je bil najti lepo ohranjenega z ročnim menjalnikom.


Hja pol, pa ti u bistvu ostane sam še nadgradnja ... kot si že sam omenil :) .... očitno niso denarci največji problem :P ... v galvnem ... pelat avto do ene dobre tunning ''hiše'' in naj naredijo svojo čarovnijo ...

LP
Matej
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če dec 17, 2009 1:10 am

Tole je dobro nabavit za zacetek

http://cgi.ebay.de/Audi-RS6-V8-Motor-mi ... 518ed11baa

Preprogramirat elektroniko, potem pa ojacat rocni menjalnik, saj ni receno da se bo strinjal z navorom V8 turbo motorja in tezo avtomobila.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Če dec 17, 2009 9:51 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Tole je dobro nabavit za zacetek

http://cgi.ebay.de/Audi-RS6-V8-Motor-mi ... 518ed11baa

Preprogramirat elektroniko, potem pa ojacat rocni menjalnik, saj ni receno da se bo strinjal z navorom V8 turbo motorja in tezo avtomobila.


Filozofirate, kot da se pogovarjate o swapu Tomos-a...

Ni samo kupit motor in getribo in premontirat. Veliko je dodatnih stvari, ki ne pašejo, tko da brez nepotrebnega posploševanja prosim. Da ne govorim, da je potrebno imeti oba računalnika, vso inštalacijo, vse senzorje, intercollerje, boost cevi... da ima motor malo drugačno konfiguracijo kot atmosferc.
Skratka za premontažo je ogromno dela, če hočeš, da je narejeno dobro in skorajda neopazno. Delo je poleg vsega naštetega tudi velika postavka, če sam nimaš preveč časa in če si mehankar z izkušnjami. Pa še štromar. Pa še auspuhar,...

Back to avtor;

- če si zadovoljen z 450hp, kot jih ponuja tovarniški rs6 motor, potem toliko zdrži že tvoj original, brez nadgradnje motorja. Seveda ob primerni turbini ali kompresorju.
Če bi šel na bolj "resne konje" potem je potreben poseg v motor zaradi same vzdržljivosti.

Najprej napiši s katerimi konji si zadovoljen, pa se lahko dotaknem teme bolj podrobno.

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če dec 17, 2009 12:04 pm

V vsakem primeru je zelo veliko sraufanja. S tovarniskimi deli dobis se precej delov ki pasejo zraven.
PRi V8 je malce na tesno z montazo turbine. Zakaj torej ne uporabit kar je ze razvila tovarna.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Če dec 17, 2009 12:48 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:V vsakem primeru je zelo veliko sraufanja. S tovarniskimi deli dobis se precej delov ki pasejo zraven.
PRi V8 je malce na tesno z montazo turbine. Zakaj torej ne uporabit kar je ze razvila tovarna.


Pa veš kaj vse je še razvila tovarna poleg tega kar kupiš na ebayu, da potem vse dela?
Ne nabijaj... ko boš kakega rs6 v8 naredil konkretno s rpedelavo, se seznanil z vsemi razlikami od atmosferca, potem podaj razlike tukaj gor predebatiramo.
Jaz sem.

In ni vse samo motor kupiš in zabiješ not in si že glavni na vasi.
Da vse skupaj narediš da res deluje brez težav, ni enostavno. Je pa res, da je tovarna že vse razvila ampak potem moraš preložiti KOMPLETEN RS6 v s6...
Veš dobro, kaj vse to potegne za sabo...
- inštalacijo
- oba računalnika
- motor + getribo
- kardan - dolžina
- intercoolerje
- hladilnike
- vso povezavo
- vse agregate
- bencin pumpo
--.... pa še in še, če hočeš imeti rs6 tehniko

Ali pa prilagajaš med seboj obe tehniki, kar rabiš veliko znanja, časa, volje, idej in $..

Bo boljše da kar kupiš ali vse od rs6 ali pa kar drug rs6...

lahko se pa igraš s kolektorji od rs6 in turbine na osnovni motor...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Če dec 17, 2009 1:01 pm

Samo kaj ko stane novi RS6 okrog 150.000 € ;)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Če dec 17, 2009 1:02 pm

BBS je napisal/-a:Samo kaj ko stane novi RS6 okrog 150.000 € ;)


Saj kle je govora o starem modelu, kateri se prodajajo rabljeni za manj kot tretjino te cene
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če dec 17, 2009 1:46 pm

V vsakem primeru je treba vse to premenjat. Ja celo benz pumpo.
Racunalnik od atmosferca pa se da predelat da bo delal s turbo motorjem. Ne rabis menjat instalacije. Saj ce bi ze original atmo motor predela na turbino, bi tudi chipal original racunalnik.

Menjalnik bo ostal isti, saj je zelja po rocnem menjalniku. Ni potrebe po menjavah kardana in dodatkov.

Intercooler in vejretno zmogljivejsi hladilnik vode ter olja je tudi treba zamenjat v vsakem primeru.

Ce sestejem kaksnih 20 turbo predelav, razno raznih avtov, ki sem jih naredil dosedaj, si drznem reci, da vem kaj pisem.

Original mootor ima kar visoko kompresijsko razmerje. Zelo zelo pametno bi bilo odpreti motor in nekaj narediti na tem da se zniza. Kar spet prinese kar nekaj stroskov.




rs2 je napisal/-a:
In ni vse samo motor kupiš in zabiješ not in si že glavni na vasi.
Da vse skupaj narediš da res deluje brez težav, ni enostavno. Je pa res, da je tovarna že vse razvila ampak potem moraš preložiti KOMPLETEN RS6 v s6...
Veš dobro, kaj vse to potegne za sabo...
- inštalacijo
- oba računalnika
- motor + getribo
- kardan - dolžina
- intercoolerje
- hladilnike
- vso povezavo
- vse agregate
- bencin pumpo
--.... pa še in še, če hočeš imeti rs6 tehniko

Ali pa prilagajaš med seboj obe tehniki, kar rabiš veliko znanja, časa, volje, idej in $..

Bo boljše da kar kupiš ali vse od rs6 ali pa kar drug rs6...

lahko se pa igraš s kolektorji od rs6 in turbine na osnovni motor...
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Če dec 17, 2009 2:31 pm

Aha, potem pa pardon, jaz poznam samo tega novega ;)
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Če dec 17, 2009 6:48 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:V vsakem primeru je treba vse to premenjat. Ja celo benz pumpo.
Racunalnik od atmosferca pa se da predelat da bo delal s turbo motorjem. Ne rabis menjat instalacije. Saj ce bi ze original atmo motor predela na turbino, bi tudi chipal original racunalnik.

Menjalnik bo ostal isti, saj je zelja po rocnem menjalniku. Ni potrebe po menjavah kardana in dodatkov.

Intercooler in vejretno zmogljivejsi hladilnik vode ter olja je tudi treba zamenjat v vsakem primeru.

Ce sestejem kaksnih 20 turbo predelav, razno raznih avtov, ki sem jih naredil dosedaj, si drznem reci, da vem kaj pisem.

Original mootor ima kar visoko kompresijsko razmerje. Zelo zelo pametno bi bilo odpreti motor in nekaj narediti na tem da se zniza. Kar spet prinese kar nekaj stroskov.




rs2 je napisal/-a:
In ni vse samo motor kupiš in zabiješ not in si že glavni na vasi.
Da vse skupaj narediš da res deluje brez težav, ni enostavno. Je pa res, da je tovarna že vse razvila ampak potem moraš preložiti KOMPLETEN RS6 v s6...
Veš dobro, kaj vse to potegne za sabo...
- inštalacijo
- oba računalnika
- motor + getribo
- kardan - dolžina
- intercoolerje
- hladilnike
- vso povezavo
- vse agregate
- bencin pumpo
--.... pa še in še, če hočeš imeti rs6 tehniko

Ali pa prilagajaš med seboj obe tehniki, kar rabiš veliko znanja, časa, volje, idej in $..

Bo boljše da kar kupiš ali vse od rs6 ali pa kar drug rs6...

lahko se pa igraš s kolektorji od rs6 in turbine na osnovni motor...


Plavaš po suhem...
Lahko si naredil 2000predelav, pa če se nisi srečal točno s to predelavo, te čaka še marsikaj kot le to kar si napisal...
Me zanima, kdaj boš ti atmo računalnik od konkretno s6 predelal, da bo deloval s rs6 tehniko kot mora...in your dreams maybe

Edino kar se strinjava je, da stroškov ni malo. vse ostalo pa ocenjuješ preveč na splošno in paušalno... Sej da se vse a če v začetku oceniš le v tvojem stilu "ala vse se da, pač zamenjaš ipd." bo lastnik na koncu še kredit vzel...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če dec 17, 2009 7:06 pm

Ce se da "chipat" ostale VAG Motronice na vecje injektorje in nadtlak, recimo R32 Golfe, se verjetno da tudi ta racunalnik iz S6.

Motorja sta v osnovi enaka. V8 v obeh primerih. Isti senzorji.
Isto kot ce bi vzel atmo motor in ga predeloval na turbo.

S RS6 motorjem dobi sesalne cevi za turbine, ki so precej zanimivo oblikovane.
Izpusne kolektorje ter turbine. Zraven so ze primerno veliki injektorji za gorivo.

Ce gres predelovat atmo motor, je treba najprej znizati kompresijsko razmerje.
Se pravi odpirat motor in menjat bate s temi od RS6. Podlaganje glave je zoprno, ker so potem glave bolj narazen in sesalni kolektor se sede pravilno.
Se pravi motor ven, povsem razdret in sestavit.

Sedaj izracunaj koliko pridejo posamezni deli za turbo motor, ce jih kupujes posebej,
predelava motorja in mnozica ostalih sprememb.

Medtem ko lahko v "paketu" dobis ze vse pripravljano. Zamenjas motorja, in nadaljujes s izpusnimi cevmi ter cevmi do intercoolerja.

Kadar kaj delam zmeraj iscem najbolj prakticno in stroskovno upraviceno resitev.
Meni se taka zdi ta, ki sem jo predlagal.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Če dec 17, 2009 10:42 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Ce se da "chipat" ostale VAG Motronice na vecje injektorje in nadtlak, recimo R32 Golfe, se verjetno da tudi ta racunalnik iz S6.

Motorja sta v osnovi enaka. V8 v obeh primerih. Isti senzorji.
Isto kot ce bi vzel atmo motor in ga predeloval na turbo.

S RS6 motorjem dobi sesalne cevi za turbine, ki so precej zanimivo oblikovane.
Izpusne kolektorje ter turbine. Zraven so ze primerno veliki injektorji za gorivo.

Ce gres predelovat atmo motor, je treba najprej znizati kompresijsko razmerje.
Se pravi odpirat motor in menjat bate s temi od RS6. Podlaganje glave je zoprno, ker so potem glave bolj narazen in sesalni kolektor se sede pravilno.
Se pravi motor ven, povsem razdret in sestavit.

Sedaj izracunaj koliko pridejo posamezni deli za turbo motor, ce jih kupujes posebej,
predelava motorja in mnozica ostalih sprememb.

Medtem ko lahko v "paketu" dobis ze vse pripravljano. Zamenjas motorja, in nadaljujes s izpusnimi cevmi ter cevmi do intercoolerja.

Kadar kaj delam zmeraj iscem najbolj prakticno in stroskovno upraviceno resitev.
Meni se taka zdi ta, ki sem jo predlagal.


Mičo, sedaj pa resno. NIMAŠ POJMA. Vsaj o tem kar pišeš ne.
Verjamem, da imaš ogromno izkušenj a ne o rs6 in s6 motorju.
ISTA OSNOVA? Očitno nisi nikoli odprl motojra od rs6 in s6. Daleč od iste osnove. Ampak seveda to ne moreš vedet, ker nisi nikoli kaj podobenga tuniral, kaj šele mehanično predelova in obdeloval.
Dokler govoriš o VERJETNOSTI, da se da chipat s6 računalnik na nadtlak si zelo paušalen, dokler ne dokažeš. Ker ugibaš.
Motorja v osnovi enaka? Ne bluzi. Daleč od enakosti. ne bom razlagal razli, da te kaj po nepotrebnem ne naučim. Kupi rs6 motor in s6 motor pa se nauči, dotedaj tavaj v temi. Daleč od enakosti oziroma podobnosti.
Očitno je zate dovolj, da sta oba V8 motorja... amater.

Mičo; mi smo podložili glave od s6 motorja, pa je zadelo v haubo da je vse o.d.f.u.k.a.l.

Ne gre se kaj si predlagal, gre se predvsem zato, da nabijaš v prazno. V PRAZNO.
Strelaš v LLERLAUF :EE

Naj se oglasi še kaj dec, ki je začel temo, kaj sploh hoče.

Seveda je rs6 motor super zadeva ampak ni samo to, da kupiš rs6 motor in si zmagal. Tam se šele začne veseli del predlave...
Vprašanje kaj je ceneje za 450hp...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Če dec 17, 2009 10:57 pm

pa fantje no ne se kregat; js se tud strinjam da nista enaka

najlažja pa najcenejš varianta je tale (za moje pojme, pleh pa prodaš):
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1


tista dva hladilnika bo pa že kupo,pa vezno

samo je avtomatik
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe dec 18, 2009 8:13 am

rs2 je napisal : Mičo; mi smo podložili glave od s6 motorja, pa je zadelo v haubo da je vse o???

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Potem pač niste dovolj dobro naredili . Pa nič zato. Tudi nam se kdaj kaj ponesreči če gremo preko meja.

Zadnja podložitev glave je bila za 5,5 mm , in je držala 3,2 Bara .
Držala bi še danes, če nebi cilindra sklalo .

O podobnostih pa morda kdaj drugič , ker moram iti delati zdaj, in to brez "lerlaufou" .

Lp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Pe dec 18, 2009 8:21 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Pe dec 18, 2009 8:19 am

in smo prišli na primerjavo 1.4 kafe mlinčka in 4.2 V8 motorja :lol: :lol: :lol: :lol:

kak že reče kopron? juhej naprej?
the brand with the three stripes :)
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe dec 18, 2009 8:36 am

croma_man je napisal/-a:in smo prišli na primerjavo 1.4 kafe mlinčka in 4.2 V8 motorja :lol: :lol: :lol: :lol:

kak že reče kopron? juhej naprej?
Sej je vseeno, motor kot motor...nobene atomske znanosti. Je pa res da nima to veze v tej temi. :lol: Juhej naprej#&% :D
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe dec 18, 2009 8:37 am

ko berem tole se mi zdi da je swap iz rs6 v s6 naresti tako kot iz Gt punta zložiti v 55-ko.. ma bomo popoldan naredili... :lol:
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe dec 18, 2009 9:03 am

Mal smo ga spil včeri :EE , pa sm bolj nazorno opisal prejšnji post...

Sej ni o.d.f.u.... haube... =I ....ne vidim razloga zakaj bi jo...

Kakorkoli, point je v tem, da pri direktnem swapu motorja je rs6 res različen od s6 in je potrebno dosti več kot "le" kupiš motor in getribo in premontiraš...in verjetno cenovno preveč glede na cene v8 rs6 celega avta...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov