Pro_Tuning je napisal/-a:Potem lahko recemo, da je vse izmisljeno. In je itak vse brezveze.
Pridi kam v LJ in ti prinesem pokazat moj prenosnik na katerem so nalozeni original avi filmcki iz fotoaparata s katerim sem snemal.
Naj gremo sedaj podirat diferencial in stet zobe vprico tebe? Da bo dovolj kredibilno.
Lastnik avta, ga je ze podrl ravno zato da je ugotovil tocno prestavno razmerje.
Sedaj pa velja poiskat koga, ki vozi 530i V8 in ga vprasati koliko gre avto po stevcu, recimo na 7000 obratov. Da bo orientacija lazja.
gofra je napisal/-a:Lahko popestrimo temo in zacnemo ugibat kaksni so dejasnki pospeski tegale avta?
0-100 = 6-5
100-200 = 16
...in na koncu tegale posnetka ni sel vec kot 150, morda 160, roko dam v ogenj.
Zdej pa, ce ze imas nalozene video posnetke - objavi jih? Ce zelis, ti pomagam.
Za hec ti bom postal video na podobni cesti pri cca 140 km/h...
LpF
gofra je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=hlCdKO0ABCk
Tole je priblizno 140 km/h (pa se to radodarnih) - posnetek pa je popolnoma avtenticen in nemodificiran...
LpF
Pro_Tuning je napisal/-a:Zadnje case je govora samo se o turbo avtih. Malce spremembe ne skodi.
BMW serija 3, E21. Vgrajen V8 iz 530i. Dodane posamicne sesalne lopute iz BMW M5 . Elektronika Megasquirt.
Izredno lepo obnovljen oldtimer, vendar z modernim srcem. Dolge trobente so za dirko ali kak avto show. Za vsak dan so krajse da se skrijejo pod pokrovom motorja.
Se kratka testna voznja z osnovnimi nastavitvami. Recimo da ima kar nekaj vec moci kot originalnih 218KM.
http://videos.streetfire.net/video/BMW- ... 647398.htm
http://videos.streetfire.net/video/BMW- ... 647399.htm
Pocasi pride na vrsto se kak V10 ali V12.
Pro_Tuning je napisal/-a:Kot ze receno stevec za hitrost ni bil v delujocem stanju. Ker je cisto drugi menjalnik v avtu kot v originalu, prav tako diferencial in seveda gume.
Torej so obratomer in podatki o prenosih dober pokazatelj hitrosti.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov