Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Sr jan 27, 2010 2:36 pm

abbe je napisal/-a:
TOYOTA je napisal/-a:jaz sem dobil skoraj 20 hp, samo je kompletni izpuh od aps performance...tako da, da se... :lol:

preverjeno na valjih?ob podobnih pogojih?
pa brez popravka elektronike?


brez popravka elektronike, po popravku je cca. 380

Slika
meritev je bila opravljena par dni narazen tudi v italiji in so bile številke skoraj enake: moč 323, 3, le navor je bil 53,7 kg/m
aps izpuh 76 mm
aps direct intake, sicer je papir že par let star , ampak dejstvo je da se prirastek vidi...na žalost pa ne najdem dynota po čipanju :cry:
lp,a.
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr jan 27, 2010 2:38 pm

sergej je napisal/-a::lol:

Bravo zaradi takuh, raje ne pišem po tem forumu.
Mislil sem če kdo zna preračunat fi cevi pa kakšno propustnost bi moral imet izpuh, glede na kw in litražo motorja.Govorim seveda za "zaugera",

ADIJO


turbina se prevrti in jo lahka razfuka ker nima nobenega "opora"
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr jan 27, 2010 2:41 pm

im nobody je napisal/-a:turbina se prevrti in jo lahka razfuka ker nima nobenega "opora"


in pol se zbudiš in padeš iz pojstle.

zakaj ima večina drag mobilov direkt downpipe in izhod spredaj čez blatnik? turbina ne rabi backpressure za delo, in lažje se odvrti, boljše je.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr jan 27, 2010 3:48 pm

im nobody je napisal/-a:
sergej je napisal/-a::lol:

Bravo zaradi takuh, raje ne pišem po tem forumu.
Mislil sem če kdo zna preračunat fi cevi pa kakšno propustnost bi moral imet izpuh, glede na kw in litražo motorja.Govorim seveda za "zaugera",

ADIJO


turbina se prevrti in jo lahka razfuka ker nima nobenega "opora"


LOOOOOL

Pa kaj misliš da turbino kontroliraš z izpuhom? Turbina se mora čim lažje in čimhitreje zavrteti, to pa pomeni čimmanj ovir na poti plinov ven iz turbine.
Proti "prevrtenju" in previsokem tlaku turba pa so druge kontrole (preko ecu in različnih komponent v samem sistemu)
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr jan 27, 2010 3:54 pm

TOYOTA je napisal/-a:jaz sem dobil skoraj 20 hp, samo je kompletni izpuh od aps performance...tako da, da se... :lol:


Ja ljudje ko so to prebrali so verjetno mislili, da ti je moč narasla iz 90 km na 110 :) Piši raje v procentih kolko si pridobil. Če ti je narasla moč iz 360 na 380 hp je to cirka 5%.

Jaz sem videl v reviji ko so na alfo 147 1.6 montirali razne zadnje izpušne lonce gor pa provali na dynotu. Pa je moč narastla iz 123 km na cirka 127, odvisno od lonca. Neki malega so pridobili. Samo možno, da so bli tisti lonci narejeni nalašč za ta model, če ima to kaj vpliva na performanse.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr jan 27, 2010 4:03 pm

Turbince in NA avtomobile skupej metat v isti topic in primerjat izpuhe je tko kot da primerjaš dizelske motorje in belo tehniko...

Logika izpuha pri turbincu je zlo enostavna - bigger is better.

Za kontrolo proti prevrtenju se uporablja pa wastegate ki je ali eksterni ali interni, v obeh primerih pa služi istemu namenu - izpusti določeno količino izpušnih plinov mimo izšušnega dela turbine, da ti zaobidejo veternico in posledično ne poganjajo turbine v nenormalne hitrosti.

Bistvo tega da se uporablja wastegate je pa to da se lahko uporablja manjši turbo in se ga regulira, namesto da bi moral uporabljati dovolj velik turbo da ga nebi prevrtel. (Turbo lag dobi nov pomen ko bi tole probal)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Sr jan 27, 2010 4:41 pm

sergej je napisal/-a::lol:

Bravo zaradi takuh, raje ne pišem po tem forumu.
Mislil sem če kdo zna preračunat fi cevi pa kakšno propustnost bi moral imet izpuh, glede na kw in litražo motorja.Govorim seveda za "zaugera",

ADIJO


:roll:

Povej kaki avto maš pa bomo pogledli če se kaj tipskega dobi...
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Sr jan 27, 2010 4:57 pm

Blinder je napisal/-a:
TOYOTA je napisal/-a:jaz sem dobil skoraj 20 hp, samo je kompletni izpuh od aps performance...tako da, da se... :lol:


Ja ljudje ko so to prebrali so verjetno mislili, da ti je moč narasla iz 90 km na 110 :) Piši raje v procentih kolko si pridobil. Če ti je narasla moč iz 360 na 380 hp je to cirka 5%.


mislim da si narobe razumel, narasla je moč za okrog 20 hp, iz cca. 300 na cca. 324 hp
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jan 27, 2010 5:10 pm

im nobody je napisal/-a:
sergej je napisal/-a::lol:

Bravo zaradi takuh, raje ne pišem po tem forumu.
Mislil sem če kdo zna preračunat fi cevi pa kakšno propustnost bi moral imet izpuh, glede na kw in litražo motorja.Govorim seveda za "zaugera",

ADIJO


turbina se prevrti in jo lahka razfuka ker nima nobenega "opora"


pri traktorju ja
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Sr jan 27, 2010 5:10 pm

Ja valda, da se da dobit remus, ....itd. Vendar pač sprašujem po mnenju, kaj zgublam če ga preveč odprem oz. koliko bi naj bila optimalna propustnost glede na kw zna kdo zračunat. Dal bi mogoče dynomax vendar nevem če bo ok. Zadeva mi je zanimiva saj je poceni.
Imam pa bmw 318ti 103kw plus optimizacija je narejena.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr jan 27, 2010 5:15 pm

TOYOTA je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:
TOYOTA je napisal/-a:jaz sem dobil skoraj 20 hp, samo je kompletni izpuh od aps performance...tako da, da se... :lol:


Ja ljudje ko so to prebrali so verjetno mislili, da ti je moč narasla iz 90 km na 110 :) Piši raje v procentih kolko si pridobil. Če ti je narasla moč iz 360 na 380 hp je to cirka 5%.


mislim da si narobe razumel, narasla je moč za okrog 20 hp, iz cca. 300 na cca. 324 hp


Aja, nisem pozorno gledal. No iz 300 na 324 je 8%. Mogoče je to mal bolj specifično za imprezo, da pridobi veliko.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej Sr jan 27, 2010 5:24 pm

Sepravi v končni fazi ni računice pri kw ker na 140km je 5% 6-8km, pa še to z tipskim komplet izpuhom.
Pridobim le zvok če ga malo odprem z kakšnim bolj propustnim zadnim loncem.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr jan 27, 2010 9:50 pm

sergej je napisal/-a:Sepravi v končni fazi ni računice pri kw ker na 140km je 5% 6-8km, pa še to z tipskim komplet izpuhom.
Pridobim le zvok če ga malo odprem z kakšnim bolj propustnim zadnim loncem.


Beri kaj ti je mikelima napisal na prejšnji strani.

To kar ti zdaj primerjaš je prirastek na turbincu z izpuhom proti atmosfercu. Če boš ti dobil 8%, al pa 5% se lahko jz papež pišem...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr jan 27, 2010 10:04 pm

jst k sm dal katalizator stran sm zgubu na moci.je pa res da je dizl
loco daj mal razloz zakaj?
Ni vse res kar napišem
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jan 27, 2010 11:19 pm

Kok pa majo rally avti fi izpuha, 63mm?
RiDe hArD
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Če jan 28, 2010 8:59 am

Poučna tema :D NOT!
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Če jan 28, 2010 9:41 am

abbe je napisal/-a:je pa res da je dizl

Odgovor je na dlani.
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jan 28, 2010 9:53 am

brejker je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:je pa res da je dizl

Odgovor je na dlani.

sj ce nimas ksnga bol konstruktivnega odgovora poj raj ne odgovarjaj.
seprau ker je turbodizl zgubi na moci,ce bi bil pa turbobencinar bi pa dobu na moci?
Ni vse res kar napišem
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če jan 28, 2010 2:32 pm

Dizel turbine imajo vecinoma regulacijo preko gibljivih lopatic na izpusnem ohisju.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
byfabiani izpuhi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne feb 07, 2010 9:14 pm
Kraj: Šempeter v Savinjski dolini

Napisal/-a byfabiani izpuhi Ne feb 07, 2010 11:00 pm

croma da man ;)
ByFABIANI IZPUHI

IZDELAVA/OBNOVA/PREDELAVA IZPUHOV PO NAROČILU
IZDELAVA OKRASNIH KONČNIKOV
mobi:031/487-241, Matej
FACEBOOK pod imeno: Byfabiani Izpuhi
MSN:matej123@live.com
web:www.byfabiani.si
http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=3483974
http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=3483898
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov