Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4380
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl Ne okt 03, 2010 8:05 pm

-hm,za vsak avto posebaj,to je verjetno zaradi različnih konektorjev,v osnovi so v "drobovju" najbrž enaki,ali pa so za vsak avto posebaj programirani?
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne okt 03, 2010 8:10 pm

Konektorji so drugačni, za drobovje pa nebi vedel.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4380
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl Po okt 04, 2010 8:15 pm

-koliko razumem,ta zadeva ti ne da več moči,ampak odzivnost,krajši reakcijski čas,ki pomeni določeno prednost,a ne?
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po okt 04, 2010 8:37 pm

Predvsem bolj odziven motor, kar se pri clio rs 182 pozna kot več navora v spodnjem območju vrtljajev. Serijsko je motor spodaj zelo zaspan, ravno zaradi te elektronske lopute. Verjetno je tako pri večini motorjev z dbw loputo.
 
cocan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:42 am

Napisal/-a cocan So okt 16, 2010 1:34 pm

monster_d je napisal/-a:
cocan je napisal/-a:Se opravičujem.Sem malo na hitro skupi spisu pa sm se mal zabesedu.Imel pa sem v mislih turbo boost števec.


kjerkoli na sesalni kolektor

Me lahko kdo informira z slikovnim materjalom katero cevko je treba oreščipnit da vežemo vmes Gauge?

Hvala že v naprej.

Lp
 
cocan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 23, 2010 8:42 am

Napisal/-a cocan To okt 19, 2010 6:28 pm

Nobeden ne nima slikovnega gradiva?Ali vsaj ve približno kje, kar precvikat, ker ceevi je polno.

Lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost