abbe je napisal/-a:to je v 16.a ni?
Je je. Tole je reganov stroj.
abbe je napisal/-a:Strojnik10 je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:torej...ladijski motorji so za ladje v uporabi veliki pocasno hodni dizel motorji...premer valja je okoli 960mm, do slli tudi cez 1000, ampak s temi je bilo precej tezav.....
glede števila valjev....so vsi linijski, ker V bi vzeli veliko prostora...ker tej motorji imajo kriznik, bat in ojnico...tko da bi bla ladja pol presiroka......4t motorji za ladje so tudi V12
Kar se tice hlajenja vstopnega zraka...pri 2T diel motorji se uporabljajo intercoolerji ki se jim tudi rece izmenjevalci toplote...itaq na ladji so vse izmenjevalci toplote....in sicer se vstopni zrak hladi s slano vodo...prav tako se vso toploto odvaja s slano vodo...drugace pa itaq 2T motorji nebi delovali brez turbin.....in pri zagonu se tudi uporablja ventilatorje da se jih zalaufa, ker pri zagonu turbine ne laufajo....
še koga kaj zanima glede tega?
LP
Omejil si se samo na ladje. V lokomotivah so ti motorji dokaj majhni(no, še vedno so ogromni) in so lahko tudi V oblike, oz. praviloma so V oblike...
z 4mi ventili na valj,pa dvema bosch pumpama
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost