Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Strojnik10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So jan 30, 2010 9:36 am

Napisal/-a Strojnik10 To feb 09, 2010 1:43 pm

abbe je napisal/-a:to je v 16.a ni?


Je je. Tole je reganov stroj.
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima To feb 09, 2010 2:42 pm

Tale video je pa prav nespektakularen proti zagonu kake 661 ali 644 (V16 ali V12). Pocel to veckrat kot mulc praktikant in bil vsakic vzhicen. Ko vseka cvajtakt skoz tiste rebraste 'kao' auspuhe, gre kapljica v hlace nujno.

Za cvajtakte se ne splaca zraka hladit, ker ni nekega tlaka. Se zrak sploh ne segreje. Vem, da so testirali neke dodatne dusilce hrupa. Ker te reci po vseh standardih hrupa spadajo v Labrador, ne pa na dolenjsko zeleznico in je motor izgubil pol moci ze pri zanemarljivem zastojnem tlaku v izpuhu. Bi bilo treba takrat tlak iz rootsa povisat in jasno ni slo. In zadeva se danes ropota grozljivo.

732 so imele ze leta 1977 CAT motorje, tako da jest takrat nisem videl cvajtakta v njih.

Francoske so bile bolj revscina z ene 500 konji dizel/elektro.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To feb 09, 2010 5:38 pm

abbe je napisal/-a:
Strojnik10 je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:torej...ladijski motorji so za ladje v uporabi veliki pocasno hodni dizel motorji...premer valja je okoli 960mm, do slli tudi cez 1000, ampak s temi je bilo precej tezav.....
glede števila valjev....so vsi linijski, ker V bi vzeli veliko prostora...ker tej motorji imajo kriznik, bat in ojnico...tko da bi bla ladja pol presiroka......4t motorji za ladje so tudi V12 ;)

Kar se tice hlajenja vstopnega zraka...pri 2T diel motorji se uporabljajo intercoolerji ki se jim tudi rece izmenjevalci toplote...itaq na ladji so vse izmenjevalci toplote....in sicer se vstopni zrak hladi s slano vodo...prav tako se vso toploto odvaja s slano vodo...drugace pa itaq 2T motorji nebi delovali brez turbin.....in pri zagonu se tudi uporablja ventilatorje da se jih zalaufa, ker pri zagonu turbine ne laufajo....

še koga kaj zanima glede tega? :)

LP


Omejil si se samo na ladje. V lokomotivah so ti motorji dokaj majhni(no, še vedno so ogromni) in so lahko tudi V oblike, oz. praviloma so V oblike...

z 4mi ventili na valj,pa dvema bosch pumpama :)


2t dizel s 4imi ventili na valj? ja??

Ja, jaz sem se omejil na ladje...o lokomotivah po pravici nimam pojma....drugace pa so ladijski motorji visoki......za lokomotive ne vem, ampak dvomim da imajo kriznik, batnico pa ojnico, tko kot ladijski motorji... ;)

LP
Slika
 
Strojnik10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So jan 30, 2010 9:36 am

Napisal/-a Strojnik10 To feb 09, 2010 6:29 pm

Dariooo je napisal/-a:2t dizel s 4imi ventili na valj? ja??
LP


Ja. ;)

Motorji v lokomotivah imajo bat in ojnico. Ni potrebe po križniku.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To feb 09, 2010 6:46 pm

kko imajo bat in ojnico...in brez kriznika...kdo pol radialno omejuje kriznik..?! ne stekam...ok, ce ima ojnico ki se suce okoli sornika v batu ok, ma če je batnica..ki je fiksna na bat...more bit se kriznik ki ima vodila, tako da se bocne sile na batnico prenasajo breko kriznika, vodil na blok motorja...ne pa na bat..?!

LP
Slika
 
Strojnik10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So jan 30, 2010 9:36 am

Napisal/-a Strojnik10 To feb 09, 2010 7:05 pm

Nihče ne govori o batnici, ki je fiksna na batu.
Bat ima sornik okoli katerega se suče ojnica...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To feb 09, 2010 7:11 pm

aja bat in ojnica...ker ladijski motorji imajo batnico in ojnico ;)
Slika
 
Strojnik10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So jan 30, 2010 9:36 am

Napisal/-a Strojnik10 To feb 09, 2010 8:37 pm

Seveda, tam pa je križnik obvezen.

Kot tule recimo...

Slika

SŽ 33-037.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost