Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Če nov 06, 2003 8:12 pm

joj no kake fantazije copate ... katastrofa

no uglavnem je dejansko tako

tdi 90km in tdi 110km sta si sama zelo podobna isti delovni tlak turbine zelo podobna intercoolerja po dimenzijah jedra ....
kar pa je razlicno sta injektorja ..
razlika je da od 110km so bolj high (constant) flow injektorji ... to samo pomeni da lahko vecje kolicine goriva vbrizgajo v izgorevalni prostor...

no zamenas to in nic drugega pa se ti dvigne moc do cca 105km al pa 110km odvisno od stanja masine ...

potem dvignes mal tlaka turbine pa se malo pretoka goriva (cip tuning) si brrezproblema na 125km

ce ti bi zacel kaditi je treba misliti v ok 3 stvareh .... kajenje je posledica prevelike količine goriva v izgorevalnem prostoru ali prezgodni vbrizg goriva...

resitev so lahko :

-nastavis cas ker mas se mehanicno pumpo to gre mal si poglej postopek (pumpo se malo zarotera z tem nastavis cas vbrizga da pa ves kok ga mores natavit mas pa vag-com program k ti to lepo v graf narise)

-spucas intercooler (ponavadi se nabere v intercoolerju razna omazenija recmo hlapi od olja pridejo do tja al pa od turbota ...

-zamens intercoler za aluminjastega

ali najslabs

-zmanjsas kolicino vbrizganega goriva

no to je to pomoje bremze bi ble kr uredu no ja pomoje jih bos prej znucal .. .. ce mas bobmne zadaj pusti tako kot je itak avti bremzajo z 70% na spredne gume .. tako da ni pene

lezaje menal zakaj ze ? ( ce mislis pri kolesih ) nimajo veze z tem kok je mocn avto ampak kok je tezek pa kake odarce morejo pretrpeti.

pol sem se zasledil menjavo merilca pretoka zraka .. neumnost tisti k je to reku nima pojma kaj govori

-na loputo deluje tako da sam pretok zraka potiska loputo v doloceno pozicijo ta pozicja da določeno napetost ki jo pol pc pogleda
-dobre lasnosti ... preprostost , pa ni pene deluje
-dusenje , odzivnost sistema

-na litko (hot wire)
deluje na teoriji da ce tece tok zraka cez greto nitko jo bo zrrak zaradi toka zraka oglajal ... skratka odvzema toploto nitke ... no zato mi dajemo vec elektrike na nitko da je enako vroca pol pa pogledamo kok je treba dati elektrike in glede na preizkuse (tabele) vemo kok je pretok zraka ....

tukaj so bolj problemi obcutlivosti sistema
-nitka zelo tanka ce kej gor pace (smet) lahko raztrga nitko
-kontaminacija nitke (oljni hlapi)
-itd...
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Če nov 06, 2003 8:43 pm

lep opis, ampak ene 2x si pa mal v temo brcnil. ti z merilno urico brez vag-coma (drgač bl pofl, sam za preverjaneje kar dobr) nastaviš u piko zadevo. razen če nisi z uradnega, kjer pa itaq šlampajo u nulo. pa še par stvari, drugač pa pohvalno da se je enmu dal mal bl obširno pisat. enkrat bo.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če nov 06, 2003 10:11 pm

X-Hair je napisal/-a:A ti bi ga dal recimo samo zato da bi ga potem bolj zgal po cesti. So recim pa tudi drugi z drugacnim mislejnjem. Recimo pri nas si je en ata kupil imprezo ta svoh z 225 konji. Pa ne zato, da bi se spuscal po cesti. Ni bilo dolgo nazaj ko sva ga s kolegom srecala cisto pocasi po ceti. Pa sem si rekel, kaj hudica si je kupil taklele avto. Ob tem razmusljanju na glas mi je kolega razlozil situacijo. Tak stroj ima zato da ko rabi moc jo ima res NA PRETEK, tako da s prehitevanjem nima problema :D . Ta stroj se bo splacalo kupiti, ce se bo prodajal. Jaz bi si dal iz istega razloga. Pa seveda kaksen vrhnski klanec bi bil potem se lazji :wink: .



Mislm da s 150 konjskim serijskim golfom TDI ne bi smel met problemov s prehitevanjem! Zato pravm da kaj ti bo tistih dodatnih 30ps če jih ne boš koristu!

Mihc: med 90ko in 110ko je razlika tut v turbini!!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Če nov 06, 2003 11:39 pm

super98 je napisal/-a:
X-Hair je napisal/-a:A ti bi ga dal recimo samo zato da bi ga potem bolj zgal po cesti. So recim pa tudi drugi z drugacnim mislejnjem. Recimo pri nas si je en ata kupil imprezo ta svoh z 225 konji. Pa ne zato, da bi se spuscal po cesti. Ni bilo dolgo nazaj ko sva ga s kolegom srecala cisto pocasi po ceti. Pa sem si rekel, kaj hudica si je kupil taklele avto. Ob tem razmusljanju na glas mi je kolega razlozil situacijo. Tak stroj ima zato da ko rabi moc jo ima res NA PRETEK, tako da s prehitevanjem nima problema :D . Ta stroj se bo splacalo kupiti, ce se bo prodajal. Jaz bi si dal iz istega razloga. Pa seveda kaksen vrhnski klanec bi bil potem se lazji :wink: .



Mislm da s 150 konjskim serijskim golfom TDI ne bi smel met problemov s prehitevanjem! Zato pravm da kaj ti bo tistih dodatnih 30ps če jih ne boš koristu!

Mihc: med 90ko in 110ko je razlika tut v turbini!!


kolektor. 90ka ma kratkega na kote 110 pa za 10 cm širšega pa drugo turbino.
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Če nov 06, 2003 11:41 pm

-zamens intercoler za aluminjastega


ke si pa zadnje case videl intercooler iz cesa drugega. nej bojo iz bakra?
 
Uporabniški avatar
lazo
Novinec
 
Prispevkov: 298
Pridružen: So apr 19, 2003 6:39 pm

Napisal/-a lazo Pe nov 07, 2003 12:12 am

dejte si mal pogledat to stran ,neki za dizel motorje pa kao ni cip ampak en vmesnik,ka lahko dajes dol pa gor , pa kao ne upiva na garancijo,pa kao lahko dol das pa das na drugi avto ,poglejte kaj menite


http://www.car-invent.com/ponudba/diese ... /index.php

:?
lep pozdrav,lazo
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Pe nov 07, 2003 2:25 pm

lazo je napisal/-a:dejte si mal pogledat to stran ,neki za dizel motorje pa kao ni cip ampak en vmesnik,ka lahko dajes dol pa gor , pa kao ne upiva na garancijo,pa kao lahko dol das pa das na drugi avto ,poglejte kaj menite


http://www.car-invent.com/ponudba/diese ... /index.php

:?


tuning boxi. ne dajo take moči kot chip-tuning, bolj so rizični, manj prilagodljiv na motor, etc...po domače upor tuning.

pa kere svetovne majo teli pri car Inventu:)

več navora > več prijetne vožnje v nižjih obratih > dobro za motor

:) :) :) ko da bi pisali vozi s 5to 60 da ne boš slišal dizlce kak poje - ekstremno prijeten občutek. :)
 
Uporabniški avatar
lazo
Novinec
 
Prispevkov: 298
Pridružen: So apr 19, 2003 6:39 pm

Napisal/-a lazo Pe nov 07, 2003 4:49 pm

kr3mn1 je napisal/-a:
lazo je napisal/-a:dejte si mal pogledat to stran ,neki za dizel motorje pa kao ni cip ampak en vmesnik,ka lahko dajes dol pa gor , pa kao ne upiva na garancijo,pa kao lahko dol das pa das na drugi avto ,poglejte kaj menite


http://www.car-invent.com/ponudba/diese ... /index.php

:?


tuning boxi. ne dajo take moči kot chip-tuning, bolj so rizični, manj prilagodljiv na motor, etc...po domače upor tuning.

pa kere svetovne majo teli pri car Inventu:)

več navora > več prijetne vožnje v nižjih obratih > dobro za motor

:) :) :) ko da bi pisali vozi s 5to 60 da ne boš slišal dizlce kak poje - ekstremno prijeten občutek. :)




a si sam pogledu cene da dol pades ,hotu sm to sprobat pa pravjo prines 170 baksi pa ce ti ni vsec ti vrnemo denar nazaj,ma bebci,a brat je pri enmu sprobu chip zastonj ,noro 8)
lep pozdrav,lazo
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Pe nov 07, 2003 8:50 pm

lazo je napisal/-a:
kr3mn1 je napisal/-a:
lazo je napisal/-a:dejte si mal pogledat to stran ,neki za dizel motorje pa kao ni cip ampak en vmesnik,ka lahko dajes dol pa gor , pa kao ne upiva na garancijo,pa kao lahko dol das pa das na drugi avto ,poglejte kaj menite


http://www.car-invent.com/ponudba/diese ... /index.php

:?


tuning boxi. ne dajo take moči kot chip-tuning, bolj so rizični, manj prilagodljiv na motor, etc...po domače upor tuning.

pa kere svetovne majo teli pri car Inventu:)

več navora > več prijetne vožnje v nižjih obratih > dobro za motor

:) :) :) ko da bi pisali vozi s 5to 60 da ne boš slišal dizlce kak poje - ekstremno prijeten občutek. :)




a si sam pogledu cene da dol pades ,hotu sm to sprobat pa pravjo prines 170 baksi pa ce ti ni vsec ti vrnemo denar nazaj,ma bebci,a brat je pri enmu sprobu chip zastonj ,noro 8)


mah dražje je kot chip tunig. sm ga sam doma naredil ko sm mel se 1.9tdi ja. sej gre mal bolje, mal vec je kuril, pa na vsake tolk cajta je racunalnik zablokiral. :) ce koga zanima 10 konj za 10 tolarjev, me lahk vpraša :)
 
Uporabniški avatar
lazo
Novinec
 
Prispevkov: 298
Pridružen: So apr 19, 2003 6:39 pm

Napisal/-a lazo Pe nov 07, 2003 10:08 pm

zejeban odgovor :)
lep pozdrav,lazo
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov