Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Ne apr 18, 2010 1:48 pm

Aha moja napaka, spregledal tisti del, "Klasična friziranja pa so:", sem mislil da naštevaš to pod stvari ki jih je treba spremeniti za predelavo na turbo.

Lp
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
sundaydriver
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: So sep 23, 2006 12:32 pm

Re: kako povečati Kw in navor 2,4 16v atmosfercu

Napisal/-a sundaydriver Sr apr 21, 2010 12:00 am

lucijaS je napisal/-a:pozdravljeni vsi skupaj..moj avto ima 2,4 kubičen 16v, 125 kilovatni benzinski motor brez turbine..motor je odličen za moj način vožnje(večinoma relacije 80-100 kmh) le malček več navora bi pogrešal pri < 2500rpm..170 konjev dejansko čutiš šele nad 3500 rpm..no, kakorkoli zanima me ali bi lahko s kakšno dodelavo rešil tale moj "problemček"?
D


Obstaja preprosta rešitev. Kupi dizla.
 
Uporabniški avatar
Milan_48
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne jan 01, 2006 12:59 pm
Kraj: Šavrinija

Napisal/-a Milan_48 Sr apr 21, 2010 8:41 am

Ja, ampak ne takega s samo eno turbino, ki se zbudi šele nad polovičnimi obrati. Ali pa bognedaj dizla brez turbine. Sicer pa bencinski turbi pri cca 1400ccm dosegajo in presegajo po vseh lastnostih dizle z cca 2000ccm in to že na začetku njihove turbobencinske razvojne poti. Nagrade za najboljše motorje leta zadnja leta pobirajo turbo bencinci TSI. Če dodaš še breizgubni hitri menjalnik DSG si zmagal. Vse ostalo je tehnološka šara, ki bo počasi izginjala in le vztrajnost mišljenja ljudi (konzervativnost, kar se Janezek nauči, ...) še prodaja ostale motorje.
Za navor je pa itak najboljši elektromotor (od 0 obratov vleče kot "zmešan") in se slišimo čez pet let, ko se bo videlo kaj vse gre zaradi električnega pogona v staro šaro.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po apr 26, 2010 4:36 pm

Vse se da ce se hoce.
Primer Oplovega 2.5V6 motorja. Vsi mehanski deli so original Opel razen izpusnega kolektorja, ki je narejen pomeri, da je original zelo restriktiven.
Vsemu temu se je prilagodial se elektronika

Moc motorja povecana s 175 na 265KM Seveda pri vsej motorih ne gre enako lahko, eni imajo v sebi vec skritega potenciala.

Slika
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Po apr 26, 2010 4:42 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Vse se da ce se hoce.
Primer Oplovega 2.5V6 motorja. Vsi mehanski deli so original Opel razen izpusnega kolektorja, ki je narejen pomeri, da je original zelo restriktiven.
Vsemu temu se je prilagodial se elektronika

Moc motorja povecana s 175 na 265KM Seveda pri vsej motorih ne gre enako lahko, eni imajo v sebi vec skritega potenciala.



Pa sej uporabnica ne išče prirastka moči 50+ KM ... sao navor bi izboljšala ... ne pa naredila dirkalnika ;)

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po apr 26, 2010 4:57 pm

Saj navor se je tudi kar izboljsal. iz 230NM na 270Nm. Linija navora je zelo uporabna, ze iz nizkih obratov.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Re: kako povečati Kw in navor 2,4 16v atmosfercu

Napisal/-a alanq4 Po apr 26, 2010 7:24 pm

lucijaS je napisal/-a:pozdravljeni vsi skupaj..moj avto ima 2,4 kubičen 16v, 125 kilovatni benzinski motor brez turbine..motor je odličen za moj način vožnje(večinoma relacije 80-100 kmh) le malček več navora bi pogrešal pri < 2500rpm..170 konjev dejansko čutiš šele nad 3500 rpm..no, kakorkoli zanima me ali bi lahko s kakšno dodelavo rešil tale moj "problemček"?

za odgovore se vam že vnaprej zahvaljujem in vas vseh lepo pozdravljam

D


lucijaS je napisal/-a:aja, pa v mislih sem imel posege do nekje 1000e..glede na to da motorji brez turbine ob čipanju ne pridobijo nevem kaj ali bi mi svetovali kak drug poseg (menjava izpušnega sistema,..) ali bi ga vseeno čipali?

hvala za odgovore

lp


Dej vseved ne spamaj spet pa preberi raje dobro kaj uporabnica želi.
Ne pa neke domače turbo projekte itd.... :roll:
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po apr 26, 2010 7:29 pm

lucijaS je napisal/-a:aja, pa v mislih sem imel posege do nekje 1000e..glede na to da motorji brez turbine ob čipanju ne pridobijo nevem kaj ali bi mi svetovali kak drug poseg (menjava izpušnega sistema,..) ali bi ga vseeno čipali?

hvala za odgovore

lp


Realno se z 1000eu ne da kaj veliko naresti na NA motorju.
Se pa čipanje oz. optimiziranje elektronike sigurno malo pozna. Ravno s krivuljo navora se da malo poigrat z drugačnim predvžigom in količino ter časom vbrizganega goriva.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To apr 27, 2010 7:52 pm

Razumel sem da se zeli vec navora. Za bolj lagodno voznjo. In sem nakazal kaj se da narediti iz podobno velikega (2.5) atmosferskega motorja. Nikjer ni omenjen kaksen turbo projekt?

Lepo bi bilo, ce bi se kdo pokazal kaj uoorabnega in se potem uporabnik, ki sprasuje po nasvetu lahko lazje odloci kako in kaj.

Mnogo je odvisno tudi od motorja, nekateri imajo kar nekaj rezerve v sebi.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Milan_48
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne jan 01, 2006 12:59 pm
Kraj: Šavrinija

Napisal/-a Milan_48 To apr 27, 2010 9:03 pm

Off Topic: ProTuning: Nekje sem bral, da ima tudi MB CLK320 (bencinar) nekaj rezerve v sebi. Imaš kaj izkušenj s tem motorjem :?:
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr apr 28, 2010 6:29 pm

Tega se nisem delal. Lahko pa se zadeva pogleda in vidi kaj se da narediti.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov