Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
lukavr6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne dec 06, 2009 11:27 pm

Napisal/-a lukavr6 Sr jun 23, 2010 6:14 am

kremni ma nek čuden fetiš na ventilarje, in kar je tega zna svašta ven stisnit. od k-jetov do digifantov in raznoraznih p!izdarij.

kar se pa tiče čipanja abf-a ma pa titan prav, s čipom brez predelav gre se dobi 170 konjev, če menjaš odmične in kolektor, pa ga daj zaprav čipat, da boš sploh lahko kaj mel od teh predelav, drugače si naredil bore malo in motor ti ne bo nikoli tekel tako lepo kot mora.

kakšne odmične pa so notri če ni skrivnost?
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr jun 23, 2010 9:51 am

Kar se tiče optimizacije ti priporočam Erca (tunerc). On ti bo povedal kaj lahko naredi in za koliko.

Definitivno se bo poznalo, ker brez optimizacije elektronike si en falus naredil, ker elektronika se sama nikoli ne prilagodi toliko da bi maksimalno izkoristil vse predelave na motorju.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jun 28, 2010 9:50 pm

Turbina zelo dobro deluje na teh motorjih. Tole smo naredili pred leti.

Slika
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a To jun 29, 2010 10:23 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Turbina zelo dobro deluje na teh motorjih. Tole smo naredili pred leti.

Slika


kaksna turbina je bla gor?
kolektor,downpipe.domaca izdelava?
sesalni koletkor od 1.8 20v?
sem meu ze v mislih to ampak nekak nevem kolk bi zdzala dihtunga na glavi glede na top da je treba dat dve jekene skupaj.

za kolk gnara si pa ti to naredil?
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1957
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Napisal/-a nejc1 To jun 29, 2010 10:31 am

http://www.chip-tuning.name/Tuning/Vozi ... wagen.html

Evo tu so podatki, moč se iz 150KM poveča na 178KM, navor pa iz 180NM na 210NM.
Cena za vozila do letnika 2004 je pa samo 250EUR. :lol:
 
Uporabniški avatar
(Ales)
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: To feb 07, 2006 7:51 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a (Ales) To jun 29, 2010 4:43 pm

Zgledajo nekam velike cifre pri atmosferskih motorjih (+ 10-15%)
avto pa pes morata imeti nemške starše, baba je pa lah tud eksotična
got k-jet? Slika
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a To jun 29, 2010 10:36 pm

(Ales) je napisal/-a:Zgledajo nekam velike cifre pri atmosferskih motorjih (+ 10-15%)


pise da merijo pred in po?
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To jun 29, 2010 11:59 pm

KKK K24 od Audija 2.2 turbo. Sesalni kolektor je bil narejen doma.
Izpusni kolektor prav tako od Audija 2.2 turbo.

Dve jekleni tesnili drzita brez problema. Razno zato ker sta celi kovinski.

Odvisno za koliko dobis rabljen izpusni del od Audija. Turbina, wastegate, izpusni kolektor. Nato se elektronik\, v tem primeru je bil vgrajen Megasquirt. Dodaj se intercooler, vecje injektorje za gorivo ter po moznosti se vecjo pumpo za gorivo.
Pod 2000 EUR bolj tezko. Bolj proti 3000.


a1986a je napisal/-a:kaksna turbina je bla gor?
kolektor,downpipe.domaca izdelava?
sesalni koletkor od 1.8 20v?
sem meu ze v mislih to ampak nekak nevem kolk bi zdzala dihtunga na glavi glede na top da je treba dat dve jekene skupaj.

za kolk gnara si pa ti to naredil?
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Sr jun 30, 2010 5:49 am

(Ales) je napisal/-a:Zgledajo nekam velike cifre pri atmosferskih motorjih (+ 10-15%)


jest sm za slabih 20 konjev mogu motor na glavo obrnt, lih tko auspuh + čip... ona bi pa to sam s čipom :lol: Bučke ma tale ct.name... :)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr jun 30, 2010 10:15 am

2E mašina da dobi 200Nm navora z čipom? To res res tešk verjamem... Bi bilo lepo :lol:

Za ABF se pa lahko club GTI forum malo pregleda, pa se najde par primerjav na valerjih pred in po.
Slika
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1957
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Napisal/-a nejc1 Sr jun 30, 2010 1:46 pm

Ampak piše da moč izmerijo pred in po čipiranju tako da bi podatki skoraj morali držat.
 
Uporabniški avatar
(Ales)
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: To feb 07, 2006 7:51 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a (Ales) Sr jun 30, 2010 3:02 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:KKK K24 od Audija 2.2 turbo. Sesalni kolektor je bil narejen doma.
Izpusni kolektor prav tako od Audija 2.2 turbo.

Dve jekleni tesnili drzita brez problema. Razno zato ker sta celi kovinski.

Odvisno za koliko dobis rabljen izpusni del od Audija. Turbina, wastegate, izpusni kolektor. Nato se elektronik\, v tem primeru je bil vgrajen Megasquirt. Dodaj se intercooler, vecje injektorje za gorivo ter po moznosti se vecjo pumpo za gorivo.
Pod 2000 EUR bolj tezko. Bolj proti 3000.


a1986a je napisal/-a:kaksna turbina je bla gor?
kolektor,downpipe.domaca izdelava?
sesalni koletkor od 1.8 20v?
sem meu ze v mislih to ampak nekak nevem kolk bi zdzala dihtunga na glavi glede na top da je treba dat dve jekene skupaj.

za kolk gnara si pa ti to naredil?


2.2T je 5 cilindor, 2.0 16v pa 4je. Ni mi jasno kako to skupaj skombinirate :D
avto pa pes morata imeti nemške starše, baba je pa lah tud eksotična
got k-jet? Slika
 
Uporabniški avatar
(Ales)
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: To feb 07, 2006 7:51 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a (Ales) Sr jun 30, 2010 3:04 pm

Žiiga je napisal/-a:
(Ales) je napisal/-a:Zgledajo nekam velike cifre pri atmosferskih motorjih (+ 10-15%)


jest sm za slabih 20 konjev mogu motor na glavo obrnt, lih tko auspuh + čip... ona bi pa to sam s čipom :lol: Bučke ma tale ct.name... :)


Jaz če hočem 20% več moči morm mašino menjat, 500€ za 1.8 16v pa je 140 konjev :D

Za turbinarje jim še verjamem, ma za atomosferce nikoli.
avto pa pes morata imeti nemške starše, baba je pa lah tud eksotična
got k-jet? Slika
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a Sr jun 30, 2010 3:48 pm

turbina od 2.2t lahko ja.ampak izpusni pa sesalni koletkor od 2.2t?????????
js ce bi seu to ze delat bi predelal navaden kolektor sesalneka bi dau pa od 1.8 20v.

ni mi jasno kako si dau od petcilinderskega motorja izpusni koletkor gor?
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr jun 30, 2010 3:57 pm

zakrpal je kako odvečno luknjo :)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr jun 30, 2010 4:42 pm

Tudi sesalni kolektorji se uporablajo od 5 cilindrašov z odrezanmu cilindrom :)

Legokocke pač :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Sr jun 30, 2010 6:39 pm

Žiiga je napisal/-a:
(Ales) je napisal/-a:Zgledajo nekam velike cifre pri atmosferskih motorjih (+ 10-15%)


jest sm za slabih 20 konjev mogu motor na glavo obrnt, lih tko auspuh + čip... ona bi pa to sam s čipom :lol: Bučke ma tale ct.name... :)


Tud tvojih 20km so bol kot ne buče. ;)
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a Sr jun 30, 2010 7:22 pm

TITan je napisal/-a:Tudi sesalni kolektorji se uporablajo od 5 cilindrašov z odrezanmu cilindrom :)

Legokocke pač :lol:


mozno samo bi mogu vedet da so razmaki med vijaki isti na kolektorjih ne verjamem da ima 5 cilindras isto to.da bi lahk samo odrezal en clen kolektorja stran...mislim mozno nism se ubadal s tem
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr jun 30, 2010 10:42 pm

Od 10v audi mašin (200tkina 2.1t, 2.2t) vem da paše na 8v-je.
Se mi pa zdi, da od 20v (5cyl) paše na 16v (samo z ventilarji se nisem nikoli neki ubadal pa gledal).
Slika
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Sr jun 30, 2010 10:50 pm

nightmare je napisal/-a:
Žiiga je napisal/-a:
(Ales) je napisal/-a:Zgledajo nekam velike cifre pri atmosferskih motorjih (+ 10-15%)


jest sm za slabih 20 konjev mogu motor na glavo obrnt, lih tko auspuh + čip... ona bi pa to sam s čipom :lol: Bučke ma tale ct.name... :)


Tud tvojih 20km so bol kot ne buče. ;)


No prou, ti jih bom nabrou pa damu prnesu :lol: Se ne obremenjujem s tem, kaj ti mislš o tem. Sam vem da je bil motor konkretno popravljen, kompresija povečana, portani kanali in polirani, odprt auspuh, ostrej odmične + čip. Zakaj za vraga je tukej +20 km iluzija? :roll:
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov