Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Ne nov 09, 2003 8:53 pm

greddy

Hehehe... malo moreš pretiravat da zamoriš tipa :lol: 8)

Ne ma dejstvo je, da na cliota 1.4 se ne splača stavit turbine, ker moreš zamenjat oz. dodat preveč reči, pa tudi moreš malo razmislt o stabilnosti avta in žljafah, tko da se ti dosti bol splača kupi en clio williams al pa petko turbo.


Sam če hočeš neki uredi narjeno da bi imel rečno enih 100 konju več, moreš pa menjat bate in take reči kar te pride drago stat.

Rečmo za moj avto od bonalume turbo kit te pride stat 2200 eurou, dobiš novo turbino, pop off, nov intercooler in še neke malenkosti, garantirajo naj bi dobilo 195 konjev.

Tko da za ne turbo avto, ki ga hočeš nrdit v turbo bo stalo več kot 3000 eurou, ker moreš še marsi kaj dodat novga, da ne govorimo o žlajfah podvozju,.......
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Po nov 10, 2003 12:30 pm

Ja to je dejstvo..sej to se ve..
Ampak dobr, za fiata ne poznam, kolk zdrziojo ojnice in stock bati, tako da bi tezko reku..Ampka na civicu recimo zdrzi na 0.3 bara motor, mogoce se malo gor, ampak nebi raskiral, to pomeni, 220-230ps na gredi..kar je ubistvu + 60 ps z bolt on turbo kitom..
Za vec rabis narediti nekaj na kompresiji, vti ima previsoko kompresijo, ali menjas samo tesnilo glave (debelejse), ter zacasno resis problem, drugace ti pa ne preostane drugega, kot pa da menjas bate (nizje kompresijske-kovane), ter ojnice, ter, se ene par stvari lezaji, sklopka..Potem lahko vozis na 1bar kar pa je okoli 300ps, tukej pa ni vec M3ja, k bi te prehitu..Seveda posledicno mors menjat se zavore itd..enim je to izziv..kot si rekel 3000 eur, za 300ps na civicu je ena realna stevilka..
Kaj si reku, da ti dajo pop off??Kaj je to?
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Po nov 10, 2003 1:24 pm

Moj avto se vrti v bostu do 1,7 bara in v konstanti 1,2 bara, tko da bati od fiata zdržijo kar velik pritisk, eni imajo celo 2 bara ma z original turbino, z tako ku imam jst not je 1,7 bara res maximu, mogoče bi šlo še za 0,1 bara ma ne bi riskiral.
(čene original gt se vrti v bostu 1,6 bara in v konstanti pa 0,9 bara)

Pop off ali blow off ali ventil by-pass, pop off= pihanje zraka ven, by-pass pa pihanej zraka nazaj v obtok.

Malo dvomim da če vzdigneš pritisk iz 0,3 bara na 1 bar, da dobiš 70-80 konjev, moreš kupit tudi večjo turbino za take konje in tudi bol močni injektorji, pumpa benzina,...

Kaj ti imaš civic VTI?
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To nov 11, 2003 11:39 am

No glede pop off prvic slisim, blow off pa obstaja, vw koncern recimo uporablja na svojih 1.8t motorjih diverter valve..tudi bov uporabljajo americani, pop off prvic slisim..

Glede turbine je tako kot si rekel..Ubistvu ce enkrat ze kupis turbino, (vti je N/A avto, se pravi brez turbine) in ce enkrat kupis turbino recimo T3, al pa T3/T4 hybrid je prva zmozna dat ven 300ps, druga pa 460ps..Te turbine pa tudi po vecini vgrajujejo americani v vtije..Glede tega, pa lahko preveris podatke, pri 0.3 bara ima avto cca 230ps, pri 1 bar pa 300, s tem, da se menjajo za 300ps bati, ojnice, lezaji, sklopka, ter seveda dober tuning motorja..oziroma da se preprogramira ECU..Ker tvoja turbinca je mejckena..zaradi tega jo pa tudi filas pod takim velikim pritiskom..nima turbo luknje, ker se rada hitro zavri..oziroma turbo luknja bi morala bit, malo bi se je moral obcutit, ker je le 1.4 motor..
T3/T4 je pa ze konkretna turbina... :lol: kot pravim pridela lahko ven 460ps, tako, da na 1 baru komot da zraven se 140ps..

Drugace pa imam vtija, saj je menda nekje v garazi, na temle forumu.. :lol:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To nov 11, 2003 12:03 pm

Tako kot on pravi, glede tipa turbine.

Fora je v tem kolikšen pretok zraka ima turbina in ne samo tlak, ker vsi vemo da deci zraka pri enem baru ni isto kot liter pri istem tlaku.

Res je tudi to da se manjša turbina veliko raje zavrti in je zato tudi bolj odzivna, ampak zato nima tolikega pretoka kot večje.

Pop off valve pa ima vsak možnost slišat v Getaway in Stockholm 2, kjer se pri Cosworthu prav lepo sliši izpust zraka.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To nov 11, 2003 2:53 pm

johnyr je napisal/-a:
Pop off valve pa ima vsak možnost slišat v Getaway in Stockholm 2, kjer se pri Cosworthu prav lepo sliši izpust zraka.


Damn :evil: :twisted:
kaki pop off..najdite mi stran, kjer blow off ali diverter valve, ali bov poimenujejo pop off..
blow off ventil..definicija blow off ventila je ubistvu, da ohranja turbino v dobri kondiciji..Ko spustimo gas, se dusilna loputa na sesalnem kolektorju zapre, turbina pa se kar fila zrak, v cevi se povisa pritisk, tako da ubistvu turbina zacne sama sebe bremzat kar ni dobro, pojavi se backpressure, ki slabo vpliva na kondicijo turbine..in tukaj svojo nalogo zelo dobro opravla bov, ko se dusilna loputa zapre, bov enostavno spusti zrak ven..tako obdrzimo turbino v dobri kondiciji.. :wink:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To nov 11, 2003 4:52 pm

Elia je pred časom prodajal Turbo kit za 1.8 16V cena je takrat bla cca. 10.000 dem.

Zadevo je dokaj hitro opustil, ker motor dolgo tega ni zdržal. Mislim, da ma še eno na dvorišču, ki ni v voznem stanju, kot nekak dokaz, da je možno!
...ne smem kar želim...
 
Yacksy
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: To apr 01, 2003 6:49 pm
Kraj: Okolica Novega mesta

Napisal/-a Yacksy To nov 11, 2003 5:07 pm

Sam kaj je to moral delat, ko je še funkcijoniral
Bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum :shock: :shock: :shock:
Shit Happens
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc To nov 11, 2003 6:32 pm

joj no mate fajn zadeve :) ta mi je se najbolj usec tista zadeva z tlakom :) mal sem se nasmejal

ok zgleda da je vam termodinamika spanska vas

vsak motor potrebuje določeno količino masnega pretoka ... ( zrak)

masni pretok je podobno volumskemu pretoko ali po domace je to tist zrak ki potuje po ceveh do motorja :)

no vglavnem turbina sama se vrti po določeni hitrosti .... narejena je da optimalno dela v takem in takem tlačnem razponu pri takih in takih obratih

no sedej pa kar sem hotu povedat .: :)
ce mas turbino ki se enako hitro vrti na 1.4 l avtu bo genererala tlak 1.4bara
ce pa das to na 2.0l avto pa bo posledicno generirala manjsi tlak zato ker je vecji pretok zraka ,...

aja injekotrji ne morejo biti močnejsi :) lahko kvecem majo vecji pretok goriva ..
pumpa je lahko edino močnejša


aja pa se to kok je kvalitetna predelava se vidi kok casa motor zdrzi pri določeni moči ... !!! ne pa kok kojnov
jaz dam lahko tudi na svoj motor turbino nastavim da mam 2.bara boosta pa bo delal ene 10dni .... pa bom mel tistih 200km ali vec ...
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT To nov 11, 2003 7:20 pm

Mihc:

Dobro no močnejši v tem smislu, da imajo večji pretok bezina, bol zmoglivejši... ufff..


greddy:

VTI je pa dobra mašinca, mi je kar všeč ta avto, predvsem pa zvok kadar ga stisneš, prou hudo :twisted: :twisted:

Nevem no, na kake turbine si ti navajen, ma Garrett T25 se mi ne zdi lih tako mičkinia turbina :roll:

Ma kako nisi še slišal za Pop off ??? pa za Power pop si slišu?
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To nov 11, 2003 8:17 pm

Power pop??nimam pojma, pokazi mi stran, kjer omenja blow off kot power pop?
Vsi americani imenujejo ta ventil bov oziroma blow off..

Glede vtija ja, vredu zadevca je ja, ne menjam za nobeden denar.. :lol:

Mihc: ne vem, al je tole letelo na mene al na koga..logicno je, da ima manjsa turbina manjsi pretok zraka pri istem pritisku kot pa vecja....

Injektorji so pa lahko večji ja, močnejši ne morejo bit, recimo za vtija do 300hp so dobri 440cc injektorji, lahko gremo pa tudi naprej 550cc, 720cc itd.. :twisted:
AUDI S2, little modified
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT To nov 11, 2003 8:33 pm

 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc To nov 11, 2003 9:01 pm

jah pomoje so najbolj za tako igranje masine k so najbolj predimenzionirane v nekih pogledih ne to so une k jih nej bi ferari mal pogledu k so jih notr v fiate dajal pa honda seveda je vedla da vti ja nav nobeden normaln vzel :) ampak samo uni k so odvisni od cifre 8000 rpm :twisted: tako da so ze v zacetku dali tako ustrezne materjale ... bati pa ojnice ki so izdelane z pomocjo preoblikovalnih metod so res najbolj dobri za to so pa se ena vrsta ki ma pa ojnica svojo steno malo votlo pa na patu izvedene kanale za mazanje to so tapravi high performance pristopi skratka dry slump pa to ...

pop off walve je en izraz ki je je pomoje od vseh teh izrazol najbolj faljen pomoje ga uporabljajo tisti k ne vejo ne vem kok ang al pa funkcije tega ventila pop of bi pomenil da bi bil to ventil k bi se odpru kot stoflc od flase za sampanc .... pa posledicno nikol zapru hmmm no ja k tako mislim je to vsak boshov blow off al pa diverter valve ... hmm no ja sej izraz je prav :)
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 12, 2003 12:35 am

PUNTOGT: To so si ze italjani poitaljanili.. :lol: ce bos kaksnmu americanu reku za pop off te bo sam debelo gledu.. :lol:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 12, 2003 12:38 am

Mihc: Vse kar si napisal je res, ampak vtiji imajo taksne ojnice od 96>..malodko ve, da so vti motorji zelo primerni za turbine.. :twisted:
AUDI S2, little modified
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost