Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Sr sep 22, 2010 11:44 am

hippo je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:nism najdu niti enga ustreznega boxa za normalno ceno, kjer bi recimo z potenciometrom lahko uravnaval več nastavitev (kanalov). Na žalost so taki boxi samo sanje...

Vsi boxi, ki jih jaz rihtam so nastavljivi, lahko s potenciometrom, lahko z jumperji, kakor ti je všeč (samo cena ni ista, ker ni isti dobavitelj).
Dragi pa tudi niso. So pa preverjeni, ker sem jih dal notri tako v A6 2.7 TDI kot v raznorazne MB CDI ali pa BMW-je, z ali brez DPF-ja, pa ni bilo problemov. Boxi se sicer razlikujejo za kateri tip motorja so (common rail, pumpe düse, bosch VP37 in bosch VP44). Vgradil sem jih že v vse tipe motorjev, pa je ok.
Res pa je, da tuning box in klasični chip tuning ni isto. In tudi performanse niso iste, je pa seveda tudi razlika v ceni. Vsaka stvar ima svoj + in -.
O cenah ne bi, lahko pa na zs.

ja majo potenciometer ali mostiče ampak ne v smislu da bi imeli recimo 3 potenciometre enega za pritisk turbine, enega za pritisk pumpe in tretjega za nevemkaj....
no če slučajno imaš kaj takega mi lahko kak link pošlješ na ZS
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Sr sep 22, 2010 11:51 am

vojkostar je napisal/-a:ja majo potenciometer ali mostiče ampak ne v smislu da bi imeli recimo 3 potenciometre enega za pritisk turbine, enega za pritisk pumpe in tretjega za nevemkaj....
no če slučajno imaš kaj takega mi lahko kak link pošlješ na ZS

Potenciometer za pritisk turbine nimajo zato, ker tega ne uravnavajo. Dvokanalni boxi imajo drugi kanal za čekiranje LMM-ja. Torej je ponavadi samo en poti za uravnavanje senzorja pritiska v railu. So pa sedaj zunaj od enega proizvajalca boxi z nastavitvijo pritiska v railu ter dodatni dip switch za nastavljanje časovnega trajanja in dodajanja v nižjih obratih. Po domače, poleg uravnavanja moči lahko tudi izbiraš krivuljo navora v nizkih obratih.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Sr sep 22, 2010 12:32 pm

cena take zadeve ?
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Sr sep 22, 2010 12:56 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Golf V 1.9 TDI 90 in 105KM ima isto mašino, tako sem izvedel na servisu že ob nakupu, nekdo tukaj je potrdil, da so po katalogu vsi rezervni deli enaki in tudi pri SKN-u so rekli, da je tako. Čipan na 130 laufa kot urca! Starejši pa vem, da niso imeli istih mašin.



je tako ;) iz 90 čipan na cca. 135 konjev že kakih 90t kilometrov,laufa brez problema.

tudi kataloške številke so včasih druge,ampak to ne igra nobene vloge,kar se materialov tiče,.itd.

primer za motorje 1.9tdi 74 kw,četrta generacija:

el_diablo je napisal/-a:>>ATD in AXR-kakšna je razlika med tema dvema motorjema?oba sta 1.9tdi,74kw,nevem pa zakaj različne oznake.
mogoče druga serija,verzija?

Razlika je v batih - druga kataloška številka, lahko so kljub temu identični. Potem v izvedbi AGR, v izvedbi cevi za vodo, razlika je v katalšških številkah za šobe, en motor ima KKK turbino, drug Garrett, različna je tudi izvedba cevi za zrak do turbine in iz nje do motorja, prav tako je drugačen intercooler, a po vsej verjetnosti enako zmogljiv. Torej če mene vprašaš, sta motorja praktično enaka, vsaj funkcionalno.<<

odgovor na moje vprašanje na enmu drugmu forumu,odgovoril je @blueGTI
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Sr sep 22, 2010 1:10 pm

vojkostar je napisal/-a:cena take zadeve ?

149 eur, priklop samo na senzor pritiska raila (enokanalni).
 
Uporabniški avatar
gorav
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Ne sep 19, 2010 5:20 am
Kraj: VELENJE

Napisal/-a gorav Sr sep 22, 2010 6:42 pm

Pozdravljeni!

Na hrvaškem netu našel ponudbo za chipanje golfa 1,6 TDI 105 KS:

Original SM Optimum SM Power
Snaga (KS/rpm) 105/4400 135/4350 147/4370
Obrtni moment (Nm/rpm) 250/1500 307/1480 333/1500
Cijena (euro) - 500 680

Garancija 3 leta, v primeru da daste na svoje vozilo reklamo, njihovo spletno stran je 25 % ceneje.

Zanima me vaše mnenje.

Hvala in lp
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr sep 22, 2010 7:06 pm

hippo je napisal/-a:To so nekateri govorili za stare VAG TDI 90 in 110 KM ......


na rotacijsko črpalko(Bosch pumpo) je tako kot si opisal - daleč, da bi bila enaka...

PD motorja v golfu V (90/105ps) sta popolnoma enaka(kot so že napisali) z enakimi identičnimi deli, oba imata enako variabilno turbino, enak intercolor, enake PD šobe, tar enako BXF oznako - na default se čipata 140 konjev po besedah tunerjev, v resnici jih je pa nekako 120-130

V golfu VI 110ps CR motor ni enak tistemu 140, ker že v samem štartu je v turbini razlika, ker ni variabilna, 140 motor pa ima tudi Piezo brizgaljke - torej že razlika v samem tlaku....

gorav je napisal/-a:
Na hrvaškem netu našel ponudbo za chipanje golfa 1,6 TDI 105 KS:

to raje odmisli......
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Sr sep 22, 2010 8:12 pm

CR 110 KM 2.0 ima variabilno turbino:
npr.
http://www.oct-polska.pl/wp-content/fil ... _en.ds.pdf
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr sep 22, 2010 8:34 pm

uros11 je napisal/-a:CR 110 KM 2.0 ima variabilno turbino:
npr.
http://www.oct-polska.pl/wp-content/fil ... _en.ds.pdf

potem so se avtomagazinovci zmotili (zanimivo, da sem tudi enako v HR avto-klubu zasledil)
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Sr sep 22, 2010 9:29 pm

gorav je napisal/-a:Pozdravljeni!

Na hrvaškem netu našel ponudbo za chipanje golfa 1,6 TDI 105 KS:

Original SM Optimum SM Power
Snaga (KS/rpm) 105/4400 135/4350 147/4370
Obrtni moment (Nm/rpm) 250/1500 307/1480 333/1500
Cijena (euro) - 500 680

Garancija 3 leta, v primeru da daste na svoje vozilo reklamo, njihovo spletno stran je 25 % ceneje.

Zanima me vaše mnenje.

Hvala in lp


spominja me na tuning boxe
http://www.racechip.de/racechip-chiptun ... 354-r.html
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Če sep 23, 2010 8:47 am

vojkostar je napisal/-a:spominja me na tuning boxe
http://www.racechip.de/racechip-chiptun ... 354-r.html

RaceChip ma blago rečeno "ZELO OPTIMISTIČNE" številke. Ne dobi se toliko ven, se pa lepo bere in sliši.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Če sep 23, 2010 9:36 am

hippo je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:spominja me na tuning boxe
http://www.racechip.de/racechip-chiptun ... 354-r.html

RaceChip ma blago rečeno "ZELO OPTIMISTIČNE" številke. Ne dobi se toliko ven, se pa lepo bere in sliši.


Pa je to res ali je bolj baba rekla baba čula
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Če sep 23, 2010 10:08 am

pskoda je napisal/-a:
hippo je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:spominja me na tuning boxe
http://www.racechip.de/racechip-chiptun ... 354-r.html

RaceChip ma blago rečeno "ZELO OPTIMISTIČNE" številke. Ne dobi se toliko ven, se pa lepo bere in sliši.


Pa je to res ali je bolj baba rekla baba čula

Če je kaj res?
 
vwafn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To jan 18, 2011 6:23 pm

Re: CHIP TUNING ZA VW GOLF VI

Napisal/-a vwafn Če jan 20, 2011 9:15 pm

Za chip tuning 1.6 tdi potrebuješ čitalnik z Can-Bus s katerim lahko potegneš dol program iz računalnika ki je v avtomobilu in naložiš novega s katerim chipaš avto.Takšna naprava stane 3700€ tako da ko bodo chiptunerji tole imeli bodo pa lahko chipali te novejše motorje.Drugače pa sam 1.6 tdi mislim da ne bo delal problemov.Samo jedro motorja je isto kot v golfu 2 razen dodali so 16 ventilsko glavo pa seveda elektroniko ,drugačen vbrizg...itd.Tako da po mojem mnenju bo zdržal,in potegnil bo konkretno saj ima 1600ccm in se motor zelo hitro zvrti če primirjaš kakšnega 2.5 tdi. Je pa res da končna ne bo neki velika. Original 1.6 tdi 105km gre 198! pa niti milimetra ne več. pa če ga pod ne vem ker hrib spustiš zgleda da ga elektronika bremza.Varnost je na 1 mestu .
 
legendarac
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po mar 05, 2007 9:28 pm

Re: CHIP TUNING ZA VW GOLF VI

Napisal/-a legendarac Če jan 20, 2011 9:28 pm

Z novim Passatom 1.6 TDI sem po elektronskem števcu v prikazovalniku peljal 200 km/h.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3870
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: CHIP TUNING ZA VW GOLF VI

Napisal/-a Blinder Če jan 20, 2011 10:00 pm

vwafn je napisal/-a:Za chip tuning 1.6 tdi potrebuješ čitalnik z Can-Bus s katerim lahko potegneš dol program iz računalnika ki je v avtomobilu in naložiš novega s katerim chipaš avto.Takšna naprava stane 3700€ tako da ko bodo chiptunerji tole imeli bodo pa lahko chipali te novejše motorje.Drugače pa sam 1.6 tdi mislim da ne bo delal problemov.Samo jedro motorja je isto kot v golfu 2 razen dodali so 16 ventilsko glavo pa seveda elektroniko ,drugačen vbrizg...itd.Tako da po mojem mnenju bo zdržal,in potegnil bo konkretno saj ima 1600ccm in se motor zelo hitro zvrti če primirjaš kakšnega 2.5 tdi. Je pa res da končna ne bo neki velika. Original 1.6 tdi 105km gre 198! pa niti milimetra ne več. pa če ga pod ne vem ker hrib spustiš zgleda da ga elektronika bremza.Varnost je na 1 mestu .


ma si siguren da imajo kaj skupnega 1.6 tdi in stari iz golfa II? Poleg naštetega so spremenili kompresijsko razmerje, bate, ojnice, verjetno tudi ročično gred, bral sem, da so za 1.6 tdi uporabili neko posebno reč za zmanjšat trenje med batom in cilindrom(diamond like coating). Drugačen je tudi vztrajnik. Iz napisanega bi rekel da če imajo kaj skupnega so kakšni vijaki, tisti so ostali nespremenjeni :D
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: CHIP TUNING ZA VW GOLF VI

Napisal/-a airmike Če jan 20, 2011 10:08 pm

Blinder je napisal/-a:
vwafn je napisal/-a:Za chip tuning 1.6 tdi potrebuješ čitalnik z Can-Bus s katerim lahko potegneš dol program iz računalnika ki je v avtomobilu in naložiš novega s katerim chipaš avto.Takšna naprava stane 3700€ tako da ko bodo chiptunerji tole imeli bodo pa lahko chipali te novejše motorje.Drugače pa sam 1.6 tdi mislim da ne bo delal problemov.Samo jedro motorja je isto kot v golfu 2 razen dodali so 16 ventilsko glavo pa seveda elektroniko ,drugačen vbrizg...itd.Tako da po mojem mnenju bo zdržal,in potegnil bo konkretno saj ima 1600ccm in se motor zelo hitro zvrti če primirjaš kakšnega 2.5 tdi. Je pa res da končna ne bo neki velika. Original 1.6 tdi 105km gre 198! pa niti milimetra ne več. pa če ga pod ne vem ker hrib spustiš zgleda da ga elektronika bremza.Varnost je na 1 mestu .


ma si siguren da imajo kaj skupnega 1.6 tdi in stari iz golfa II? Poleg naštetega so spremenili kompresijsko razmerje, bate, ojnice, verjetno tudi ročično gred, bral sem, da so za 1.6 tdi uporabili neko posebno reč za zmanjšat trenje med batom in cilindrom(diamond like coating). Drugačen je tudi vztrajnik. Iz napisanega bi rekel da če imajo kaj skupnega so kakšni vijaki, tisti so ostali nespremenjeni :D


Pa sej to ma golf 2 tudi :lol:
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: CHIP TUNING ZA VW GOLF VI

Napisal/-a uros11 Če jan 20, 2011 10:34 pm

Že po ccm sta različna. Po tolerancah izdelave pa itak. Verjetno jima je skupna samo številka 1.6
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Re: CHIP TUNING ZA VW GOLF VI

Napisal/-a im nobody Če jan 20, 2011 10:39 pm

ga ni bolj robustnega motorja od golfa 2...skup zmetan pa tak kokr da bi ga delali mehaniki z dvema levima rokama pa še tistimi zlomljenimi...sam klepal pa je klepal :D :D :D :D ;) ;) ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
tomazpog
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Sr jun 16, 2010 7:58 am

Re: CHIP TUNING ZA VW GOLF VI

Napisal/-a tomazpog Pe jan 21, 2011 3:15 pm

vwafn je napisal/-a:Za chip tuning 1.6 tdi potrebuješ čitalnik z Can-Bus s katerim lahko potegneš dol program iz računalnika ki je v avtomobilu in naložiš novega s katerim chipaš avto.Takšna naprava stane 3700€ tako da ko bodo chiptunerji tole imeli bodo pa lahko chipali te novejše motorje.Drugače pa sam 1.6 tdi mislim da ne bo delal problemov.Samo jedro motorja je isto kot v golfu 2 razen dodali so 16 ventilsko glavo pa seveda elektroniko ,drugačen vbrizg...itd.Tako da po mojem mnenju bo zdržal,in potegnil bo konkretno saj ima 1600ccm in se motor zelo hitro zvrti če primirjaš kakšnega 2.5 tdi. Je pa res da končna ne bo neki velika. Original 1.6 tdi 105km gre 198! pa niti milimetra ne več. pa če ga pod ne vem ker hrib spustiš zgleda da ga elektronika bremza.Varnost je na 1 mestu .


oprosti VWAFN, ampak že v par temah o tuningu te "berem", pa moram vprašat: Pa ti res veš, kaj tipkaš ??
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov