Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Sr okt 20, 2010 2:22 pm

s takim katom itak ne boš čez emisije prišel ...pol je pa čist vseeno če ga sploh nimaš...
IMA SE...MOŽE SE...
 
Uporabniški avatar
corrado92
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe sep 17, 2010 9:06 am
Kraj: trzin

Napisal/-a corrado92 Sr okt 20, 2010 2:45 pm

modriDIRKAC je napisal/-a:čist na kratko...
akrapovič se ne bo lotu delat samo enga izdeljka sigurno pa ne za tok star avto...
devito je pjanc...dobr nardi sam je totalno neresen...skoda ga je...
fabijani izdeluje samo lonce in ne cevi za ispuhe
un hrvat pa tko nardi da je za zbruhat k vidš
se pa da dobit kvalitetne izdeljke v domačih delavnicah...tako po videzu kot po funkcionalnosti...
info na pm

hrvat čist dobr naredi če dela za rally vozila in meni je naredil cel inox izpuh za 750 e
in se zelo pozna na moči,važno je da je funkcijonalno in koga zanima če je lepo itak se vidi samo 10% izpuha pa še ta zaradi vročine pomodri ali porumeni kakšen si pa ti dirkač da to ne veš pa brez zamere)
devito nebi komentiral ker ne poznam
akrapovič bi ti naredil če maš dovolj denarja

Praviš da amaterji naredijo boljše kot ljudje ki se s tem ukvarjajo celo življenje si zgrešu napolno!lepo je že samo vprašanje koliko je funkcijonalno?za novo mašino mam kolektor v vrednosti 1900 e in boš rekel da se iz domače delavnice lahko primerja z mojim?izdelovati izpuhe je cela znanost in moraš marsikaj vedeti o njih ne pa samo znati variti.

na tvojem mestu bi poklical vse naštete in povprašal o ceni in kvaliteti inoxa(obstaja tudi kitajski inox ki ni ravno cenjen in tako bojo že vedeli da maš neki pojma o tem in te nebojo skušali nategnit)in preračunaj kaj se ti bol splača!če izbereš lastovčiča pokliči prvo kiss tuning !ko boš videl koliko stvari stanejo poglej še na e bay in boš videl kaj se ti bolj splača!
 
Uporabniški avatar
corrado92
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe sep 17, 2010 9:06 am
Kraj: trzin

Napisal/-a corrado92 Sr okt 20, 2010 2:52 pm

modriDIRKAC je napisal/-a:s takim katom itak ne boš čez emisije prišel ...pol je pa čist vseeno če ga sploh nimaš...


ja točno tako poleg tega ne boš toliko dobil na moči kot brez katalizatorja!katalizator duši!kupiš nov katalizator ki ga na flanže našvasaš pred tehničnem in potem dol!samo da te ne peljejo na izredni tp ker potem je pa piz....
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Sr okt 20, 2010 4:43 pm

modriDIRKAC je napisal/-a:s takim katom itak ne boš čez emisije prišel ...pol je pa čist vseeno če ga sploh nimaš...


baje z 200 celičnim gre... ker take uporablja tudi miltek recimo za svoje projekte.


lp
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Sr okt 20, 2010 5:56 pm

corrado...da se razumeva...jaz vem da je izdelovanje izpuhov velka znanost...ampak če se držimo teme in dotičnega davnpajpa...tukaj ni nobene znanosti...večji je bolje je...to pa se da nardit v domači delavnici...
pa se na kratko od hrvata...praviš da je naredu tebi zelo dobr izpuh...ok če je tak strokovnjak bi si pa res lahk prvošču tig varilni aparat...kaj pa vklučuje cena 750 eur sam to me zanima
IMA SE...MOŽE SE...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr okt 20, 2010 5:57 pm

v čem pa je sploh štos večjega downpipa? pridobivanje km? ali zakaj se to menja
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Sr okt 20, 2010 6:19 pm

mitjatu se negre za povecavo moci ampak zato da zmansa temperaturo na glavi...
Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr okt 20, 2010 7:26 pm

Lastovcic ima dober stroj za krivljenje cevi brez da se cev stisne. Ne vem kateri od izpuh mojstrov pri nas , ki delajo za tako ceno ima tak stroj na voljo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
hoomzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To feb 02, 2010 9:25 am

Napisal/-a hoomzi Če okt 21, 2010 4:17 pm

čist tko me zanima, kašna pa je razlika v prirastku na moči med MIG in TIG varjenim downpipe-om...
“Programming today is a race between software engineers stirring to build bigger and better idiot-proof programs, and the universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the universe is winning.”
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če okt 21, 2010 5:15 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:v čem pa je sploh štos večjega downpipa? pridobivanje km? ali zakaj se to menja


Pri turbo motorjih se lahko pridobi kar občutna konjenica. Tudi 20ps z komplet sistemom (po remapu)
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Če okt 21, 2010 7:15 pm

greddy je napisal/-a:Hi-end izpuhi se varijo po TIG postopku ne pa na CO2 in tudi cena je temu primerna.


Če variš s TIG postopkom moraš obvezno podpihavat, kar pa večina ne dela! V tem primeru je varjenje z MIG boljša izbira, ker je manj vdora vara v notranjost cevi. Potem so tudi ljudje, ki se izogibajo podpihovanju s tem, da varijo skupaj manjše kolobarje, ki jih sproti znotraj brusijo. Rezultat tega je slabši koren vara, ki pripelje do razpok.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov