Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo To okt 26, 2010 9:30 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:kaj bi vi na turbo motorju naredl. zadi je dirkalni lonc. Bi pred njim odstranili katalizator ali sredni lonc.....


oboje :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike To okt 26, 2010 9:32 pm

mr.ramo je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:kaj bi vi na turbo motorju naredl. zadi je dirkalni lonc. Bi pred njim odstranili katalizator ali sredni lonc.....


oboje :lol: :lol: :lol:


Hell yeah :twisted:
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To okt 26, 2010 9:38 pm

kot prvo nocem preglasen avto.... vem da je turbo sam brez vsega je se zmeraj glasen dokler turbo ne piha




drugace sem imel na a3 1.8T vse odstranjen do zadnjega lonca (orginal) pa se ni nic poznalo
Slika
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a To okt 26, 2010 10:19 pm

pskoda je napisal/-a:@a1986a mene ne boš prepričal, ker sem videl na lastne oči in to na valjih. Mogoče se bo uporabnik kaj oglasil in bo kaj več napisal.


ja na golfu se je fajn poznalo.lahko vidis na posnetku.
r5 five,punto gt,gti 16v,polo1.4,audi a4,volvo v70r...
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. To okt 26, 2010 10:23 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:kot prvo nocem preglasen avto.... vem da je turbo sam brez vsega je se zmeraj glasen dokler turbo ne piha




drugace sem imel na a3 1.8T vse odstranjen do zadnjega lonca (orginal) pa se ni nic poznalo


dej dol katalizator ker srednji lonci so vsi direktni tko da ne ovirajo kej velik v catu pa je tista mreža
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
scisco1
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: To dec 04, 2007 9:06 am
Kraj: Ljubljana&Dolina ljubavi

Napisal/-a scisco1 To okt 26, 2010 11:18 pm

pežo 1.4, direkt cev do konca, zadnji lonc z enormnim fi-jem... rohni kot da gre tank, ko šaltaš poči ko svinja 8)
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Sr okt 27, 2010 11:18 am

sej ce se nemotim so sredinski lonci samo zato da zmansajo hrup za neki decibelov?
Slika
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Sr okt 27, 2010 2:05 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:sej ce se nemotim so sredinski lonci samo zato da zmansajo hrup za neki decibelov?

ubistvu so da ni tistga zvoka kot bi scal po plehu
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Napisal/-a DJ-DUST Sr okt 27, 2010 5:10 pm

scisco1 je napisal/-a:pežo 1.4, direkt cev do konca, zadnji lonc z enormnim fi-jem... rohni kot da gre tank, ko šaltaš poči ko svinja 8)


Ninotov? Tisti dobro poka res je...
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy Sr okt 27, 2010 5:28 pm

Odvisno od avtoja. Eni majo srednji lonec oglušen, eni pa zadnjega ali pa kar oba.

@pskoda: Daj ne takih pisat no... Mašina nastavljena na katalizator?? Kat je mehanski del, kak lahko mašina ve, da je kat gor ali ne? Od lambde je odvisno, saj je le-ta povezana z ecu-jem. Ne pa kat...
V tem primeru pa lahko izgubiš na moči, če lambda ne "voha" pravilno kisika in se dela revna/bogata mešanica v motorju. Ampak izgube so minimalne...
Meni ni treba vozit na valje, ker so valji tak-tak. Na pol realni. Nikoli neboš meril v identičnih pogojih, tak da je že tu možnost napake. Ampak ok, ti verjami kar hočeš...

@beybo: Brez kat + oglušen srednji lonec + direkten zadnji lonec. Če bo pa preglasno, pa pusti zadnjega original.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr okt 27, 2010 5:42 pm

Jaz sem gledal ljudi, ki vejo kaj delajo in je tudi rekel da je velika možnosst da izgubiš na moči in v tem primeru tudi je in zame je konec debate, ker sem to videl na lastne oči (obakrat merjeno na istih valjih). Če ti občutiš 2 mogoče 3 konje razlike v vožnji, svaka ti čast. Osebno mislim da jih 99,9% ljudi ne čuti.
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Napisal/-a DJ-DUST Sr okt 27, 2010 5:51 pm

Pri P206 RC se tudi izgubi moč brez katalizatorja...
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Sr okt 27, 2010 5:56 pm

teško verjetno oz skoraj nemogoče je izguba moči zaradi tega ker odstraniš at pri turbaku pa itak dobiš :)
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy Sr okt 27, 2010 5:58 pm

Nisem napisal, da tuner ni znal kaj dela in nisem napisal, da občutim 3ps razliko. Napisal sem, da dyno ni 100% vir informacij in da mašina nemore "znat", če je kat gor ali ne, ker je mehanski. Lambda senzor je pa druga pesem. Ko boš znal kak dela otto motor, boš razumel. Ti si pa očitno to vzel, kot da nevem kaj pišem, da sem nek šolarček. Hvala :)
Zdaj pa samo gledaj, beri in poslušaj še naprej. Ko boš pa nekaj konkretnega naredu, pa upam da boš začel drugače pisat. Over & out...
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Napisal/-a DJ-DUST Sr okt 27, 2010 5:58 pm

ales: Če sem te prav razumel - RC nima turbine...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr okt 27, 2010 6:24 pm

@peruccy jaz te ne jemlem kot kakšnega šolarčka in mi je tudi vseno ali si star 5 ali 50 let in se tudi nočem s tabo kregat. Pač sva vsak v svoje prepričana.
Predvideval pa sem da čutiš tistik 2-3 konje, ker pišeš da ne rabiš iti na valje in tudi si rekel, da pridoiš konje kar je zame isto
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Sr okt 27, 2010 8:00 pm

DJ-DUST je napisal/-a:ales: Če sem te prav razumel - RC nima turbine...


http://www.siol.net/Avtomoto/Testi/Avto ... 06_RC.aspx

Po prodajnih statistikah zelo uspešnega peugeota 206 v različici RC poganja dvolitrski štirivaljnik s po štirimi ventili na valj, ki zmore 130 KW/177KM. Že pri nizkih vrtljajih ne skopari z željo po nekoliko močnejšem priganjanju, nad 3000 obratov v minuti pa se pravo veselje šele začne. Njegov največji navor znaša 202 Nm pri 4.750 obratih v minuti, solidna prožnost pa omogoča lagodno križarjenje z malo prestavljanja. Pa vendarle se je z malim športnikom najlepše peljati hitro. Motor sicer ob priganjaju zvočno ne skriva svoje prisotnosti, kar je seveda razumljivo in celo zaželjeno, zato mu pri orkestraciji pomaga športna izpušna cev z dvojnim zaključkom. Rezultat je rezek zvok s prevlado nizkih tonov, ki ne pušča dvoma o poreklu malega, a strupenega peugeota. Za učinkovito ustavljanje skrbi zelo lahek in učinkovit zavorni mehanizem podjetja ContiTeyes iz Frankfurta. Pri Peugeotu obljubljajo povprečno porabo v višini 8,6 l, kar je seveda nekoliko utopično, še posebej, če ostanemo zvesti filozofiji malega dirkalnika. Nam jih je uspelo nameriti 11,5.
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Sr okt 27, 2010 8:22 pm

ales. je napisal/-a:
DJ-DUST je napisal/-a:ales: Če sem te prav razumel - RC nima turbine...


http://www.siol.net/Avtomoto/Testi/Avto ... 06_RC.aspx

Po prodajnih statistikah zelo uspešnega peugeota 206 v različici RC poganja dvolitrski štirivaljnik s po štirimi ventili na valj, ki zmore 130 KW/177KM. Že pri nizkih vrtljajih ne skopari z željo po nekoliko močnejšem priganjanju, nad 3000 obratov v minuti pa se pravo veselje šele začne. Njegov največji navor znaša 202 Nm pri 4.750 obratih v minuti, solidna prožnost pa omogoča lagodno križarjenje z malo prestavljanja. Pa vendarle se je z malim športnikom najlepše peljati hitro. Motor sicer ob priganjaju zvočno ne skriva svoje prisotnosti, kar je seveda razumljivo in celo zaželjeno, zato mu pri orkestraciji pomaga športna izpušna cev z dvojnim zaključkom. Rezultat je rezek zvok s prevlado nizkih tonov, ki ne pušča dvoma o poreklu malega, a strupenega peugeota. Za učinkovito ustavljanje skrbi zelo lahek in učinkovit zavorni mehanizem podjetja ContiTeyes iz Frankfurta. Pri Peugeotu obljubljajo povprečno porabo v višini 8,6 l, kar je seveda nekoliko utopično, še posebej, če ostanemo zvesti filozofiji malega dirkalnika. Nam jih je uspelo nameriti 11,5.


Ne vem kaj hočeš povedat? 206 RC je atmosferc. Valda pa DJ-DUST ve kaj vozi ;)
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a Sr okt 27, 2010 10:05 pm

peruccy je napisal/-a:Odvisno od avtoja. Eni majo srednji lonec oglušen, eni pa zadnjega ali pa kar oba.

@pskoda: Daj ne takih pisat no... Mašina nastavljena na katalizator?? Kat je mehanski del, kak lahko mašina ve, da je kat gor ali ne? Od lambde je odvisno, saj je le-ta povezana z ecu-jem. Ne pa kat...
V tem primeru pa lahko izgubiš na moči, če lambda ne "voha" pravilno kisika in se dela revna/bogata mešanica v motorju. Ampak izgube so minimalne...
Meni ni treba vozit na valje, ker so valji tak-tak. Na pol realni. Nikoli neboš meril v identičnih pogojih, tak da je že tu možnost napake. Ampak ok, ti verjami kar hočeš...

@beybo: Brez kat + oglušen srednji lonec + direkten zadnji lonec. Če bo pa preglasno, pa pusti zadnjega original.


ja sm meu lambdo izklopjeno...
r5 five,punto gt,gti 16v,polo1.4,audi a4,volvo v70r...
 
lukavr6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne dec 06, 2009 11:27 pm

Re: brez katalizatorja direktno na zadnji lonec

Napisal/-a lukavr6 Ne okt 31, 2010 10:35 am

mah po mojih izkušnjah je tkole. na mojem corradu je sredinski lonc za dušenje brez pomena, tako da mam cev do konca (rostfrei) in original zadn lonc zdej gor. katalizator je ostal, če ne drugega zato ker drgač smrdi k pr norcih, največjo razliko pa nardi izpušni kolektor. in ja, tut men zna usekat kdaj ven iz auspuha, če ga ornk tišim ko zašaltam (oziroma je ko sem se še vozu :D ). je pa tko kot je en pred mano reku, odvisno od samega avta, ali srednji lonec duši zvok, ali zadnji, ali oba.


tale plehnat zvok (nekdo pred mano ga je povezal z odstranitvijo srednjega lonca)-jaz nisem pogruntal tega, avto je mogoče bil malenkost bolj glasen, ampak res ne veliko (punca ni pogruntala razlike). ko sem pa menjal kolektor, preden sem ga povil s trakom je bla pa veselica ja-kot da bi mi en kovance not v kolektor metal, in tudi veliko bolj glasno je bilo vseskupaj.


to so moje izkušnje, kaj več ne znam povedat ker nisem strojnik/mehanik. edino dodam še lahko da v trenutnku ko avto zložim skupaj do konca letim do lastovčiča na hrvaško po športni kat in rostfrei kopijo zadnjega lonca, le da bo bolj pretočen. kakšna odstranitev loncev se mi ni poznala na moči, ko sem pa menjal kolektor je bilo pa kar opazno.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov