_B3yBo_ je napisal/-a:kaj bi vi na turbo motorju naredl. zadi je dirkalni lonc. Bi pred njim odstranili katalizator ali sredni lonc.....
oboje



_B3yBo_ je napisal/-a:kot prvo nocem preglasen avto.... vem da je turbo sam brez vsega je se zmeraj glasen dokler turbo ne piha
drugace sem imel na a3 1.8T vse odstranjen do zadnjega lonca (orginal) pa se ni nic poznalo
DJ-DUST je napisal/-a:ales: Če sem te prav razumel - RC nima turbine...
ales. je napisal/-a:DJ-DUST je napisal/-a:ales: Če sem te prav razumel - RC nima turbine...
http://www.siol.net/Avtomoto/Testi/Avto ... 06_RC.aspx
Po prodajnih statistikah zelo uspešnega peugeota 206 v različici RC poganja dvolitrski štirivaljnik s po štirimi ventili na valj, ki zmore 130 KW/177KM. Že pri nizkih vrtljajih ne skopari z željo po nekoliko močnejšem priganjanju, nad 3000 obratov v minuti pa se pravo veselje šele začne. Njegov največji navor znaša 202 Nm pri 4.750 obratih v minuti, solidna prožnost pa omogoča lagodno križarjenje z malo prestavljanja. Pa vendarle se je z malim športnikom najlepše peljati hitro. Motor sicer ob priganjaju zvočno ne skriva svoje prisotnosti, kar je seveda razumljivo in celo zaželjeno, zato mu pri orkestraciji pomaga športna izpušna cev z dvojnim zaključkom. Rezultat je rezek zvok s prevlado nizkih tonov, ki ne pušča dvoma o poreklu malega, a strupenega peugeota. Za učinkovito ustavljanje skrbi zelo lahek in učinkovit zavorni mehanizem podjetja ContiTeyes iz Frankfurta. Pri Peugeotu obljubljajo povprečno porabo v višini 8,6 l, kar je seveda nekoliko utopično, še posebej, če ostanemo zvesti filozofiji malega dirkalnika. Nam jih je uspelo nameriti 11,5.
peruccy je napisal/-a:Odvisno od avtoja. Eni majo srednji lonec oglušen, eni pa zadnjega ali pa kar oba.
@pskoda: Daj ne takih pisat no... Mašina nastavljena na katalizator?? Kat je mehanski del, kak lahko mašina ve, da je kat gor ali ne? Od lambde je odvisno, saj je le-ta povezana z ecu-jem. Ne pa kat...
V tem primeru pa lahko izgubiš na moči, če lambda ne "voha" pravilno kisika in se dela revna/bogata mešanica v motorju. Ampak izgube so minimalne...
Meni ni treba vozit na valje, ker so valji tak-tak. Na pol realni. Nikoli neboš meril v identičnih pogojih, tak da je že tu možnost napake. Ampak ok, ti verjami kar hočeš...
@beybo: Brez kat + oglušen srednji lonec + direkten zadnji lonec. Če bo pa preglasno, pa pusti zadnjega original.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov