Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Skot_Racing
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Pe dec 06, 2002 9:36 pm

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a Skot_Racing Ne feb 23, 2003 7:21 pm

Ma Techno,ne utrujej če sploh ne veš zakaj se gre.
To ste nekje slišal da je težko izvedljivo in posledično zarad tega se kr neda?
ma dejte no,lepo vas prosm,bodte pametni in preberte kaj smo kej napisal ne pa trdit da ne gre in pika. Pa čeprow o vsem tem nimaš pojma. Ah,res mi gre na jetra kej tazga ...
S&M Tunning.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a Pero Po feb 24, 2003 10:30 am

Samo ne se kregat...

navaden kompresor in turbo kompresor imajo različne lastnosti!

(v nadaljevanju: navaden kompresor = kompresor, turbo kompresor = turbo)

Kompresor se poganja z jermenice motorja in lahko deluje že pri zelo niskih obratih

Turbo se poganja z ispušnimi plini in za doseganje večjih moči rabi sorazmerno visoke obrate.

Torej bi se za dirkalne avte brez večjih problemov sestavil komplet ki bi imel kompresor za nižje obrate, in turbo za višje obrate, kaj pa je dodat par loputic, kakšno lamelo, malo elektronike itd....

Pa ne mislim da je to izvedljivo za vsakega začetnika amaterja, ampak predvsem za fabrike.

Zakaj se pa to ne uporablja na cestnih avtih: zadeva nebi bila poceni in poraba nebi bila majhna pa tudi na cesti ni potrebe po tisti desetinki sekunde ki se rabi na dirki.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a WhiteCell Po feb 24, 2003 1:32 pm

pokazi link kjer je kdo to naredu..poj verjamem.. (aja pa da je drasticno zbolsov rpeformance..) ne sam za 30KM (ce jih ma 500 po defaultu)
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a Pero Po feb 24, 2003 2:14 pm

Lancia je imela en rally avto v osemdesetih ;)

Pa če bi se potrudil bi verjetno še kaj našel,

ampak cena in smisel take izdelave ni hec. Če se kdo odpove nižjim obratom, potem ne rabi kompresorja, če pa nekdo rabi moč že pri manjših obratih pa ne rabi turbota.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a Pero Po feb 24, 2003 2:25 pm

eh, techno... vmes mam 3 telefone pa še link ti najdem :D

http://www.stormloader.com/groupb/lancia.html


The Lancia team was pinning their hopes on the new Delta S4, which was set to make its introduction late in the 1985 season. The team was not to be disappointed. The S4, one of the most advanced cars ever built, was the only car ever built with a turbo- and supercharged engine, in order to provide maximum boost at all RPM ranges. The complex system, developed in association with Abarth, used a supercharger to provide most of the boost at lower RPM (because a turbo suffers from lag at lower engine speeds), and a turbocharger pressurized the engine at higher RPMs (because a supercharger is less efficient at higher RPMs). The 500+ hp engine took time to perfect, but the results were worth waiting for. Lancia and Abarth managed to successfully synchronize the turbo- and supercharger, so there was a smooth transition from one to the other, and Markku Alen and Henri Toivonen were bestowed with the honour of driving for the Lancia factory during the 1986 season.

 
Uporabniški avatar
HPFreak
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Po feb 17, 2003 11:44 pm

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a HPFreak Po feb 24, 2003 2:26 pm

Jaz verjamem da bi se dalo zmontirat kompresor in turbo skup..ker je cisto logicno..kakor si ze povedal,da je kompresor za niske obrate in turbo za moč v višjih. Men se zdi, da bi za drag racing blo fantastično met kr kompresor + turbo, ker bi nasprotnika ze v prvih dveh metrih p***** (polulal) zarad kompresorja, pol bi pa se še turbo uklopu, tako da... :) za na mestne ulce se pa ne splača obeh štimat gor, al kompresor al turbo OZ. lahko tud oboje ce mas money!!!
aaaaaa...KONJA!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a Pero Po feb 24, 2003 3:33 pm

za navadne smrtnike se verjetno ne splača, za Drag pa uporabiš sklopko ;)

Teoretično se da, ampak uporaba v praksi je pa vprašljiva.
 
SPiDFRiK
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne feb 16, 2003 2:18 pm

Napisal/-a SPiDFRiK Če feb 27, 2003 1:50 pm

TechnoBoy

Pojma nimas o zadevah in ceprav ti je Skot_Racing vse lepo razlozil se vedno teras svoje.
Kompresor - najvecji izkoristek pri nizjih vrtljajih
Turbina- najvecji izkoristek pri visjih vrtljajih

Kaj teb ni jasn? Sej ti je dau se link od sajta na katerem je legendarna Lancia Delta S4, ki ji je uspelo zdruziti kompresor in turbino v delujoco harmonijo polno navora in moci.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če feb 27, 2003 3:04 pm

vsekakor nebom toleriral take uporabe besed :) in jo popravljam !
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če feb 27, 2003 3:06 pm

sem priznal napako in se mi ne bunit ! :twisted:
V8 POWER
 
Skot_Racing
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Pe dec 06, 2002 9:36 pm

Napisal/-a Skot_Racing Pe feb 28, 2003 9:31 pm

No Tehno_boy,tole mi je pa res všeč. Lepo poveš da priznaš napako in je rešeno. Na jetra mi gredo pa tisti ki niso zmožni priznat napake in te potem še začnejo napadati s kletvicami in podbno. Tega si noben ne želi.
Torej,problem rešen :D
 
Gargy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Ne feb 16, 2003 6:51 pm

Napisal/-a Gargy So mar 01, 2003 11:52 am

No, vsekakor se da združiti turbino in kompresor, vendar zato, da bi stvar delovala tako kot je treba, je potrebno ogromno znanja. Namreč mehanika tega mora biti izpeljana do potankosti. Premalo je samo to, da bi sklopka preklapljala pri določenih obratih. Tukaj je še kr nekja elektronike, pri hitrem menjavanju (torej hiter vzpon in padec obratov) pa bi kar hitro povzročil odpoved enega ali obeh delov (turbine ali kompresorja). Vzamimo na primer, da mora avto pospešiti do 100 km/h v 5 sec, torej prestavi 1 in 2. Najprej se vklopi kompresor, pol turbina, pol spet kompresor in potem spet turbina. In to v 5 sec!
Če bi bilo tako preprosto, potem bi se ta kombinacija pojavljala pogosto, tako smo pa omejeni na par avtomobilov, pa še ti so bili eksperimentni.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So mar 01, 2003 1:46 pm

zanimivo bi blo zak avto posusat.. predvsem turbino in kompresor
V8 POWER
 
primozb
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr avg 14, 2002 10:20 am

Napisal/-a primozb To jul 22, 2003 10:08 am

Malce stara tema samo vseen. Sigurno je, da so turbine v prednosti, če hočte pač več navora se da mal večjo kubikažo pa je. Zadeva se pa tud z elektroniko da ZELO velik nardit. V dokaz vam je lahko formula1 v 80 letih ko so iz 1000 Kubikov spravili 1000 konjev + ground effect = telenje skozi ovinke.
Ali kot je Gerhard Berger dejal, včasih smo vozili z jajci, iz ovinka si pritisnil na gas in zamižal, večinoma se je obneslo, včasih pa tudi ne 8)
Je pa dejstvo da je za dober motor potrebna dobra roke inženirja in ne domače predelave. Bistveni so preračuni in premišljene poteze v poseg motorja.
Vendar na srečo moč ni vse, je tu še aerodinamika, podvozje, difuzorji itd to je celoten paket k pomaga da je avto hiter. Moč je bila v 60 letih vse, danes pa na srečo ni več temu tako.
Za tiste cestne dirkače z totalno spušenimi avtomobili in preširokimi gumami je pa vedno enako, konji konji in spojlarji, nevedoč, da je avto če izuzamemo vzmetenje najbolje optimalno aerodinamično nastavljen. Vsak spojler vzamem kak KM/h.
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To jul 22, 2003 10:14 am

:vc :rofl :vc
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To jul 22, 2003 11:15 am

povzetek vsega in odgovor na prvotno vprašanje pa bi zdaj verjetno bil naslednji:

domač uporabnik (predelovalec) ne more ( in tudi bolje da ne proba ) združiti delovanje turbain mehanskega kompresorja.

Naj se vsi malo zamislijo koliko denarja sta lancia in abarth morala odšteti da sta avto skompletirala. Lahk pa tud iz slik vidimo da je tisti avo le podoben delti, kajti vse kar je pod školjko je narejeno na novo (zgleda bolj kot formula, kot avto).
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik To sep 16, 2003 10:08 pm

motorje v kombinaciji s kompresorjem in turbo-kompresorjem se izdeluje, kompresor deluje bolje v nižjih vrtljajih, kjer izpušni plini nimajo zadostne moči za učinkovito gnanje turbo-kompresorja. kompresor je gnan od motorja, zrak po kompresorju gre v kompresor turbo-kompresorja, ki je še istočasno gnan od turbine. taki motorji se uporabljajo večinoma pri letalskih batnih motorjih, kjer tlak z višino pada.
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik To sep 16, 2003 10:15 pm

je pa treba dost računanja, da se da to pravilno nardit, v eni domači delavnici bi blo to neizvedljivo
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik To sep 16, 2003 10:21 pm

:idea: še neki sm pozabil, pri takih motorjih je kompresor stalno gnan z nevariabilnim prenosnikom. tle se nč ne izklaplja al pa vklaplja kot eni pišejo
 
orlach
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr jan 22, 2003 3:50 pm

Napisal/-a orlach To sep 16, 2003 10:28 pm

sem slišal že tudi za avto (bmw serija 7-stara) ki naj bi imela 6-turbin!
+BMW+
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov