Privatnik je napisal/-a:@Pero
A se kompresija racuna glede na prostornino (vrtina*gib) al je odvisna od prostornine izgorevalne komore ?? ker verjetno bi mogu izgorevalno komoro povecat. Sam kok pa bos izracunu prostornino izgorevalne komore ?
Pa se tist tvoj izracun. Jst sem zracunu, da je prostornina motorja 1763,9ccm (pi*8.2*8.2*8.35*4)/4 kok pa pol kompresijo zmanjsas za 2 atmosferi ?? jst zm zracunu da bi mogu prostornino zmanjsat na 1411.1ccm (s tem mislim povecat izgorevalni prostor za 1763.9-1411.1 ccm (352.8 ccm) pol nej bi blo za en valj 352.8/4 (=88.2ccm)iz tega pa sm zracunu, kolk bi mogu pol pobrusit bate h=88.2/(pi*8.2*8.2) pa pride h=0.42 cm. Ti si dobil malo manj pa me zanima ce sm kej zaj. pri izracunu al kok se nej bi to izracunal ?
Hvala za pomoc!
po pravici povedano sem prepisal iz ene knjige

E = (Va / Ve) + 1
E = kompresijsko razmerje
Ve = prostornina zgorevalnega prostora
Va = prostornina valja
Bate ni šans da bi brusil ker so narejeni tako da so čim lažji (tanjši) in se vsak odbit milimeter pozna. Pa verjetno so še nepravilnih oblik na vrhu.
Če bi dal naredit posebno tesnilo glave imam pomisleke koliko bi zdržalo to tesnilo. Pri turbo motorju bodo pritiski veliko večji če želiš resen prirastek moči. Originalna tesnila so veliko tanjša (kar vpliva na to koliko prenesejo) narejena so bila pa ali iz bakra ali pa iz ene sorte azbesta z obročki okoli cilindrov iz ene litine). Zelo važno je tudi raztezanje materialov na določenih temperaturah.
Težak bo tale projekt, če računaš na kakšne hude prirastke moči. Zakaj bi pa tunal 16V motor? zakaj ne izbereš kakšnega 8V z manjšo kompresijo, pa še cenejši bo če ga razstreliš
