Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr nov 19, 2003 8:48 am

Privatnik je napisal/-a:@Pero

A se kompresija racuna glede na prostornino (vrtina*gib) al je odvisna od prostornine izgorevalne komore ?? ker verjetno bi mogu izgorevalno komoro povecat. Sam kok pa bos izracunu prostornino izgorevalne komore ?
Pa se tist tvoj izracun. Jst sem zracunu, da je prostornina motorja 1763,9ccm (pi*8.2*8.2*8.35*4)/4 kok pa pol kompresijo zmanjsas za 2 atmosferi ?? jst zm zracunu da bi mogu prostornino zmanjsat na 1411.1ccm (s tem mislim povecat izgorevalni prostor za 1763.9-1411.1 ccm (352.8 ccm) pol nej bi blo za en valj 352.8/4 (=88.2ccm)iz tega pa sm zracunu, kolk bi mogu pol pobrusit bate h=88.2/(pi*8.2*8.2) pa pride h=0.42 cm. Ti si dobil malo manj pa me zanima ce sm kej zaj. pri izracunu al kok se nej bi to izracunal ?

Hvala za pomoc!


po pravici povedano sem prepisal iz ene knjige :oops: Motor (H.M.Cholet - TZS/79)

E = (Va / Ve) + 1

E = kompresijsko razmerje
Ve = prostornina zgorevalnega prostora
Va = prostornina valja

Bate ni šans da bi brusil ker so narejeni tako da so čim lažji (tanjši) in se vsak odbit milimeter pozna. Pa verjetno so še nepravilnih oblik na vrhu.

Če bi dal naredit posebno tesnilo glave imam pomisleke koliko bi zdržalo to tesnilo. Pri turbo motorju bodo pritiski veliko večji če želiš resen prirastek moči. Originalna tesnila so veliko tanjša (kar vpliva na to koliko prenesejo) narejena so bila pa ali iz bakra ali pa iz ene sorte azbesta z obročki okoli cilindrov iz ene litine). Zelo važno je tudi raztezanje materialov na določenih temperaturah.

Težak bo tale projekt, če računaš na kakšne hude prirastke moči. Zakaj bi pa tunal 16V motor? zakaj ne izbereš kakšnega 8V z manjšo kompresijo, pa še cenejši bo če ga razstreliš ;)
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr nov 19, 2003 9:01 am

Privatnik je napisal/-a: Sam kok pa bos izracunu prostornino izgorevalne komore ?


Izračunaš jo iz trenutnih podatkov motorja.

Če je kompresija 8:1 se pravi da je izgorevalna prostornina 1/7 delovne prostornine.
Osem delov je celotne prostornine, od tega je 7 delov delovne in 1 del izgorevalne. Če vemo delovno prostornino sledi:

V izgorevalna = Vdelovna / 7
Zadnjič spremenil JohnyR, dne Sr nov 19, 2003 12:47 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 19, 2003 9:09 am

Na turbaku (R5 GTT) sem imale dihtenge vse od R5 1.4 - nikol nisem dajal drugih.
Za Rclio ali R19 oba 16V, pa moraš prvo dat trojno dihtngo, ali pa da ti jo kdo naredi tok debelo, potem moraš dobiti bate, ki so v vrhnem delu zaobljeni navzgor in so narejeni za turbo - Renault jih ima, samo ne vem, če v sloveniji - pojdi prašat v nemčijo, po možnosti pošlji mail v firmo Elia-ag (http://www.elia-ag.de).

Videl sem že 1.8 16V mašino s turbino, samo je bila turbina od Saaba 2.0 turbo in bilo je par predelav.
- trojna dihtnga ali pa narejena tok debela po naročilu
- bati zaobljeni navzgor, da je kompresija manjša
- kiler drug ( v kilerju za vodo, je imel kiler za olje - turbina - takega ima petka turbo v a-netu stane 36k sit nov)

Če misliš to dajat v cliota, potem prvo kupi ta kiler ali pa dodaj dodatnega za olje - samo placa pa ni.

To je za minimalno predelavo, da boš dobil kakih 50KM
Bol se splača kompresor, da dobiš kakih 30KM, pa ni treba nič predelavat v mašini.

LP
Nebivedu

P.S. Najbol se ti splača dat v cliota od R5GTT mašino, pa jo mal naviješ in predelaš po navodilih na tejle strani in imaš 165KM
http://membres.lycos.fr/r5gt/gtt/gttintro.htm
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 19, 2003 11:10 am

nebivedu je napisal/-a: potem moraš dobiti bate, ki so v vrhnem delu zaobljeni navzgor in so narejeni za turbo - Renault jih ima, samo ne vem, če v sloveniji - pojdi prašat v nemčijo, po možnosti pošlji mail v firmo Elia-ag


Človek ne govori neumnosti, o teh batih, katerih govoris so visokokompresijski, turbo bati so nizkokompresijski, beri ravni ali koveksni (udolbeni)..
Vidis razliko med integrinim visokokompresijskim batom (levo) in nizko kompresijskim batom desno..
Slika
Visji kot je bat manjsi je zgorevalni prostor vecja kompresija je..
Recimo mugenov visoko kompresijski bat je narejen se bolj v spico, se vecja kompresija...itd..
Za turbo motorje pa vsi vemo, da rabim nizkokompresijske bate...kovane bate, kjer je proces obdelave bata drugacen, kot pa pri ulitih batih..
[/img]
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr nov 19, 2003 11:17 am

nebivedu je napisal/-a:Bol se splača kompresor, da dobiš kakih 30KM, pa ni treba nič predelavat v mašini.


A veš mogoče kje se da dobit kompresor ( po možnosti KIT ) in koliko dela oz koliko je treba motor predelati za teh 30 KM.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 19, 2003 11:33 am

nebivedu je napisal/-a:Bol se splača kompresor, da dobiš kakih 30KM, pa ni treba nič predelavat v mašini.


Jao jao..Kdo ti je pa zdej spet to reku..Od kej pobiras take cifre?Kje si nasel 30ps?
Pa kdo ti je reku, da ni potrebno nic menjat v motorju..Ubistvu res ni, ampak elektorniko bos pa vseeno moral spremenit..Drugace pa poglej, kaj se je naredilo z cliotu od cicera, ko so gor montirali kompresor od mecke..Razfukal mu je motor..ni tako enostavno..kot si eni predstavljate..
Tuning je pogojen z denarjem, to je dejstvo ni je stvari, da bos dal 50k SIT, pa bos dobil zraven 50ps..Edino ce menjas motor..
Drugace pa za turbino racunajte 4000EUR
Za supercharger pa malo manj..kar je manj je tezko izvedljivo..da pa se..ampak moras biti malo iznajdljiv, kupovati dele po ceni, kej rabljenega, skratka custom turbo kit se da malo ceneje narediti ampak dosti pa spet ne..

Pa se tole..Za hondo kot vidis da zraven + 58Hp oziroma drazji kit da + 117hp, pa malo poglej cene


99-00 Civic Si w/o Cooler
- 58hp Increase!!
Satin
#4HC218-010SQ $ 3,219.95


99-00 Civic Si w/o Cooler
- 58hp Increase!!
Polished
#4HC218-018SQ $ 3,399.95


99-00 Civic Si w/ Cooler
- 117hp Increase!!
Satin
#4HC218-020SQ $ 4,315.95


99-00 Civic Si w/ Cooler
- 117hp Increase!!
Polished
#4HC218-028SQ $ 4,499.95


S2000 w/ Cooler
- 108hp Increase!!
Satin
#4HS218-010SQ $ 4,769.95


S2000 w/ Cooler
- 108hp Increase!!
Polished
#4HS218-018SQ $ 4,949.95


Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 19, 2003 11:48 am

Greedy sam sem imel na petki bate kakršne sem opisal. Taki so bili notri in bili so kovani, brez vsake vdolbine - v primerjavi z bati za navadno petko pa je bil rob nižji in šele vrh bata(sredina) je bil enako visok kot navadni bat od R5 1.4 s 60KM. S tem je bilo najbrž tudi manj kompresije, zato so na avtomobilu tudi bile navadne dihtnge od R5 1.4.

Za kompresor ni potrebno fizično na mašini spreminjat, razen poseg v računalnik, kateraga pa clio ima. Zato sem napisal, da je brez sprememb.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 19, 2003 11:54 am

Greedy o cenah se nismo pogovarjali - povedal sem samo kako sem imel sam in kako je imel kolega - obe mašini sem sam razdiral in sam popravljel ter servisiral, zato vem s čim sem delal.

LP
Nebivedu

P.S. Z nastavitvijo računalnika, pa z kompresorjem lahko hitro dobiš 30KM, kok bo pa to škodovalo mašini je pa spet odvisno od težke noge posameznika in stila vožnje. Nekateri bodo to izrabljali samo za prehitevanja in večjo hitrost na avtocesti - tistim bo to delovalo kar nekaj časa - tisti ki bodo pa to nonstop tišali skozi ovinke in ga nopn stop gonili pa bo lahko že v parih dneh razneslo mašino.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik Sr nov 19, 2003 12:36 pm

@Pero Hvala zapojasnilo :) nisem tocno vedu kak se zracuna prostornina izgorevalnega prostora.

Tunal bomo 1.8 16V masino kr tak mal iz veselja :), V8 pa pomoje da nebi sla v petko :roll: ker smo se to komaj noter dobili. Turbina bi bla odprta maksimalno 0.5 bar. Kaj ti bati nikakor ne bojo zdrzali tega, tudi ce se da trojna gihtnga noter ? Ker ce ziher ne bojo zdrzal, pol bo tak treba druge najt, sploh ce struzenje nikakor ne pride v postev.

@nebivedu : ja killer je trenutno sam vodni od R19, ko bo prisla se turbina, pride pa se oljni killer posebej pa se intercooler. To bi mogl verjetno bit dost.

Ce se ma kdo kaksne predloge - izkusnje se nej kej napise.

Hvala zaenkrat in LP :)
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 19, 2003 3:07 pm

Če boste delali, tako kot si napisal, avto ne bo dolgo sel..Sigurno bo razneslo masino..sploh na 0.5 bara..Zanima me katero turbini mislite dat gor?

LP...
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr nov 19, 2003 3:24 pm

Privatnik:

nisem mislil V8 = 8 cilindrov na V

ampak 8V = 8 ventilov

Pri navadnih motorjih 4 ventile na cilinder pripomore k boljšemu in lažjemu polnenju/praznenju cilindrov = več moči

Pri kompresorskih ni takih zahtev ker se cilindri ''prisilno'' polnijo. No ja če delaš extremni motor potem je...

Po moje je bolje da najdeš kakšen motor ki mu boš lahko na preprost način zmanjšal kompresijo potem ga pa resno nafilaš s pritiskom, kot pa da bi vzel nekaj z visoko kompresijo in ne moreš kaj več kot samo malo pritiska kompresorja.

Problem ki sem se ga spomnil je tudi segrevanje/hlajenje motorja če bi dal PREdebelo tesnilo. Kako se bo obnašalo in kako bo prenašalo spremembe temperature ??? Trojno tesnilo pa po moje odpade...

Pa glej da ne boš naredil samo 50 konjev extra, ampak da bo res projekt za kakšnih 100-200 konjev več :wink:
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 19, 2003 3:53 pm

Pero je napisal/-a:
Pa glej da ne boš naredil samo 50 konjev extra, ampak da bo res projekt za kakšnih 100-200 konjev več :wink:


Optimist :lol:
Za take konje rabis vecjo pumpo za bencin, regulator pritiska bencina, vecje injektorje, kovane nizkokompresijske bate, konkreten intercooler, močnejšo sklopko, drug računalnik, skratka se in se stvari..Sploh pa si ne predstvljam, kje bos vse te dele dobil za renaulta..
pa da ne omenjam se vse oljne napeljave, oljnega hladilnika..vecji hladilnik za vodo..ojnice, vsi lezaji močnejši..in še in še..hehe
še recimo kakšna zapora diferenciala, da ne bo skoz v prazno vrtelo, oziroma kakšen traction control..potem kakšen turbo timer bi se tudi prilegel..vsi števci , da imaš pod nadzorom avto..in še bi se spomnil kaj..turbina ni samo to, da jo fizicno zmontiras gor na motor...turbina je še marsikaj drugega...Za te konje ko siti reku računaj okoli 5000 EUR (to pomeni, da bo avto delal tako kot mora)....da ne bo prihajalo do klenkanja...itd..S tem, da bos se moral malo pomatrati, da bos kupoval dele v akcijah, al pa kej rabljenega..Drugace pa da das h kaki firmi zrihtat, je pa se po moje drazje..ker je pac renault..
Zadnjič spremenil greddy, dne Sr nov 19, 2003 4:04 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 19, 2003 3:56 pm

Elia-AG je ena izmed firm, ki ti to vse nardijo - za dobro ceno seveda to stane 7000 evrov. Sam pol ima avto 230KM - tok so vsaj naredl enmu nemcu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 19, 2003 3:59 pm

nebivedu je napisal/-a:Elia-AG je ena izmed firm, ki ti to vse nardijo - za dobro ceno seveda to stane 7000 evrov. Sam pol ima avto 230KM - tok so vsaj naredl enmu nemcu.


Elia se lani ni imela vecjih injektorjev od 270cc ce se ne motim..Namrec cicero jih je iskal po celi evropi pa jih niso imeli za cliota RS..Na koncu je vlozil cca 1.500.000 miljona SIT v cliota pa je vseeno na koncu naredilo kabuummmmm...toliko o renaultu in tunanju le teh..Če hočete tunat avte si kupite opla (imate support pri oplovcih iz MS), ali pa kupite Mazdo, ali pa HONDO, vse ostalo je tezko tunat, pri nas...
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 19, 2003 4:05 pm

Res je mal težji tunat, sam tuki je človek že nekaj vložil, mogoče mu bo pa ratal - pa tut on ima staro mašino, za katero se več dobi, kot pa za novejše modele (CLIO RS)

LP
Nebivedu

P.S. Tut subaruja je težko tunat pr nas, pa ga je tip spedenal, da ima iz 135KM sedaj 300KM in to na 1.8 mašini.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr nov 19, 2003 5:31 pm

Greddy:

men je jasno koliko dela/truda/materiala/znanja/itd...se vloži v predelavo avta iz navadnega v turbo.

Ampak ne vidim smisla da bi iz že tako kar ornk sposobnega motorja iztisnil samo par KM ob velikem vložku.

Naj se potrudi še malo bolj in naj naredi res kakšno zverino! :twisted:
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 19, 2003 7:57 pm

Pero je napisal/-a:Greddy:

men je jasno koliko dela/truda/materiala/znanja/itd...se vloži v predelavo avta iz navadnega v turbo.

Ampak ne vidim smisla da bi iz že tako kar ornk sposobnega motorja iztisnil samo par KM ob velikem vložku.

Naj se potrudi še malo bolj in naj naredi res kakšno zverino! :twisted:


Dvomim, da bo sel na avto star 10 let vlagat cez miljon SIT..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik Sr nov 19, 2003 10:32 pm

nebivedu: R5GTT ma original 1.8 mm dihtungo, navadna 1.4 pa mislim da okol 0.7 mm. Tist mm pa verjetno tud kr mal zbije kompresijo motorja, + bati so taksni kot si napisal na sredini malo dvigjeni, ob robu pa nizji.
No zdej o 8V motorju ne bomo niti razmisljal, ker je blo ze tak dost dela, da se je ta 16V noter spravu. Ma probal bomo, pa ce bo ratal bo, cene pa BUM :D turbina se se ne ve od kerga avta bo, nekaj da bo dost za 1.8, pridobitev konjev pa pomoje ne bo blizu 50. Zaenkrat ma avto drugo elektroniko (okoli 150KM) pa se kakega s turbino gor. Ne bo tak extremno kot pri R5GTT, kjer z malo odpiranja turbine dosezes tudi vec kot 2x vecjo moc od navadnega 1.4 motorja.

Predlogi se vedno dobrodosli :)

Aja, vecina delov bo iz odpadov (ita)

LP
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 19, 2003 10:37 pm

Če ti bo uspelo svaka čast..

LP..
AUDI S2, little modified
 
Type-RCivic
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:58 am
Kraj: Prebold

Napisal/-a Type-RCivic Če nov 20, 2003 6:39 am

greddy je napisal/-a:Če ti bo uspelo svaka čast..

LP..


UPSSSS, tistele zadeve na slikcah sem pa ze nek videl :wink:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost