Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
danijelg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr avg 17, 2011 12:42 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a danijelg Če avg 18, 2011 10:02 pm

Ste se pa razpisali.
Na tem forumu nisem še sodeloval, ljubši mi je od ARTASa (HR), kjer si ljudje izmenjujejo informacije o vsem kar se tiče električnih vozil.
Večinoma so vprašanja in odgovori, ki pomagajo ali usmerjajo v pravo rešitev. In ni nikakšnih domnev, dogm, pametovanja, ...

Ko sem videl, da tukaj nekdo sprašuje po izkušnji kupca ali kakšni pristni informaciji, sem se prijavil.
Če vas to moti, vam pa ne morem pomagat.

Ko sem jaz vprašal zakaj ni serijsko vgrajeno je bil odgovor, da stvar je na nemškem trgu že pet let in dokler ne preteče pravica patenta je ne mislijo prodajati naprej.

Da ne pozabimo, to vpliva na gorivo, kakovost gorljivosti goriva.
A veste, da obstajajo magnetni ionizatorji vode in se potem neha nabirati vodni kamen na kotliček ali pralni stroj?

Srečno v vašem ugibanju.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a airmike Če avg 18, 2011 10:19 pm

A ti veš kakšna magnetna sila je potrebna da namagneti nekaj kar ni magnetno?
 
danijelg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr avg 17, 2011 12:42 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a danijelg Če avg 18, 2011 10:43 pm

Kaj sedaj pišemo o vodnemu kamnu? Če ne poznaš ionizatorjev vode, si sedaj zvedel zanje.
Stanejo od 50 Eur dalje in dobiš jih že v vsaki tehnični trgovini. Evro gor ali dol.
LP
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a ~toMmy~ Če avg 18, 2011 10:59 pm

A če jih 5 zmontiraš, maš 100% nižjo porabo?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
danijelg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr avg 17, 2011 12:42 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a danijelg Če avg 18, 2011 11:17 pm

Za konec vam posredujem še konkurenta od Drion_a.
To je Supertech in uvoznik je v Izoli.
Drion se na nemškem ponaša z referenco DB Schenkerja in ducate drugih avtoprevoznikov ter velikih ogrevalnih sistemov.
Supertech je pa pri nas pridobil SiQ certifikat pri uradu za meroslovje (standard SAE_J1321 ). Ima pa domačo referenco v Streetouru iz Portoroža.
Če je Streetour potrdil prihranek goriva na vožnji do Španije in nazaj je pa že nekaj.
Tako, da pojdite na net in poglejte njihove reference.
Sladokuscem pa prilagam eno ameriško stran, kjer je en zavod, ki testira dobesedno vse legende in ideje, ki jim pridejo na trg v ZDA.
Meni je najljubša tista, ko centrirajo gume na priklopnikih in prikolicah tovornjakov ter s tem prihranijo 2,2% goriva. Priznavajo pa 0,2% napako v meritvi.
Pri nas se to ne izvaja.
www.pavetrack.com
Splet je prav lepa stvar, če iščeš, najdeš.
LP vsem.
Uživajte.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a tristan01 Pe avg 19, 2011 8:36 am

danijelg je napisal/-a:Za konec vam posredujem še konkurenta od Drion_a.
To je Supertech in uvoznik je v Izoli.
Drion se na nemškem ponaša z referenco DB Schenkerja in ducate drugih avtoprevoznikov ter velikih ogrevalnih sistemov.
Supertech je pa pri nas pridobil SiQ certifikat pri uradu za meroslovje (standard SAE_J1321 ). Ima pa domačo referenco v Streetouru iz Portoroža.
Če je Streetour potrdil prihranek goriva na vožnji do Španije in nazaj je pa že nekaj.
Tako, da pojdite na net in poglejte njihove reference.
Sladokuscem pa prilagam eno ameriško stran, kjer je en zavod, ki testira dobesedno vse legende in ideje, ki jim pridejo na trg v ZDA.
Meni je najljubša tista, ko centrirajo gume na priklopnikih in prikolicah tovornjakov ter s tem prihranijo 2,2% goriva. Priznavajo pa 0,2% napako v meritvi.
Pri nas se to ne izvaja.
http://www.pavetrack.com
Splet je prav lepa stvar, če iščeš, najdeš.
LP vsem.
Uživajte.


Zelo zanimivo razmišljanje ni kaj... A so te meritve opravljene v laboratoriju ali na cesti? Kako je z meritvami na cesti vemo vsi. Obstaja kup spremenljivk na katere ne moremo vplivati, lahko pa močno spremenijo povprečno porabo. Tu govorim o zračnem tlaku, vlagi, vetru, padavinah, tlaku gum, osebi ki vozi, prometu, zastojih..... Vsi faktorji lahko prinesejo razliko v porabi več kot 10%....

Po drugi strani pa.... avtomobilska industrija že desetletja izboljšuje avtomobile na take in drugačne načine pa so prihranki marsikdaj prav banalno majhni, ali pa so vidni le pri določenem tipu vozila... Potem pa se pojavi podjetje X, ki kar naenkrat najde rešitev, ki jo ne prinesejo miljarde vložene v razvoj. No ja v zgodovini so se že pojavile takšne ideje in celo uspele, vendar zelo redko. Če je zadeva res tako učinkovita kot obljubljajo zakaj ni nikjer rezultatov testiranj kakšnega neodvisnega inštituta? Poleg tega mi tudi pristop k prodaji takšnega izdelka ni jasen.... Patent gor ali dol... zadeva bo zmanjšala porabo goriva glede na omenejen zaloge nafte omogočila človeštvu precej daljše obdobje "lagodne odvisnosti od nafte".

Skratka če zadeva res deluje je tole rešitev za cel svet in zlata jama za izumitelje. Se pa bojim, da je vse skupaj le še eno izmed mnogih čudežnih zdravil za tegobe tega sveta, ki so pozdravila predvsem žep izumitelja, ostalim pa prinesla razočaranje.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
dottore
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 552
Pridružen: Ne nov 14, 2010 5:58 pm
Kraj: "sončna stran Slavnika"

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a dottore Pe avg 19, 2011 8:41 am

Hitra vožnja in majhna poraba ne gresta skupaj! Če hočeš majhno porabo enostavno voziš NEdinamično in jo tudi dobiš. Zdi se mi, da je ta DrionPower neka neumnost, katere ne bi namontiral niti če mi plačajo 1000€ :twisted:
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Bor Pe avg 19, 2011 8:51 am

Nisem nek strokovnjak vendar dopuščam možnost, da bi to v teoriji lahko delovalo.

Že prej je bil dan primer z ionizatorji vode, ki ti razbijejo vodni kamen, da se ne odlaga več. In tista stvar res deluje. Predvidevam, da je potem možno tudi drugje.

Ko je pa govora o nafti in porabi. Naftni industriji ni v interesu, da se kar naenkrat vsi vozimo v super varčnih avtih. In pomojem je avtomobilska industrija kej podmazana, da ne razvija prehitro eko avtov.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a cruiser1 Pe avg 19, 2011 9:49 am

@danijelg
Tvoji posti so prav zabavni :lol:



danijelg je napisal/-a:Imam dva.
Na dizlu (P206) mi pije za 9% manj.
Na bencinarju (Clio) mi pije za 12% manj.

Kako si ti zdaj tako natančno izračunal odstotke?




Bor je napisal/-a:Nisem nek strokovnjak vendar dopuščam možnost, da bi to v teoriji lahko delovalo.

Že prej je bil dan primer z ionizatorji vode, ki ti razbijejo vodni kamen, da se ne odlaga več. In tista stvar res deluje. Predvidevam, da je potem možno tudi drugje.


Tale naprava za manjšo porabo verjetno v teoriji res deluje. Pri preizkusih lahko dokažejo delovanje in zmanjšanje porabe (tako zadovoljijo inšpektorje in razne ustanove za zaščito potrošnikov) ampak v praksi z avtomobilom na cesti je pa to tako zanemarljivo, da je škoda tako denarja, kot časa za te neumnosti.
Kdor verjame pa naj kar kupi! Jaz si bom pa za ta denar s punco raje privoščil en zanimiv in zabaven vikend, ki je pred nami. Sem že enkrat v podobni temi omenil, da pri meni na porabi to tudi deluje pa mi tega sploh ni bilo potrebno ne kupit ne montirat ;) .
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a hippo Pe avg 19, 2011 9:53 am

Pri tuningboxu se tudi poraba zniža, lahko več kot 10%.
Cena je pol manjša, ampak samo znižanje porabe je stranski učinek, ker se ga ne kupuje prvenstveno za to. :lol:
 
danijelg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr avg 17, 2011 12:42 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a danijelg Pe avg 19, 2011 2:12 pm

Živijo!

Polno vprašanj. In jaz nimam vseh odgovorov.

Slovenski Urad za meroslovje je neodvisna inštitucija.
Dvomim, da jih sponzorira Petrol, Zlatarna Celje, … Unior.
Preden sem jaz to kupil, so mi pokazali potrdila iz laboratorijskega testiranja pri Eutropa.de in Boschu. Testirano na Fordu, BMWju in Audiju. Ampak papir je pač papir.

Kot mi je znano po standardu SAE_J1321 se testira vozilo z zunanjim rezervoarjem.
Pri notranjih rezervoarjih je večja negotovost, ker so običajno tako oblikovani, da je na vrhu zrak, če pa se vozilo malo ''preruka'' se potem ta zrak izpodrine in se gorivo zapolni. Težko je ugotoviti, kdaj je zrak v celoti odšel ven in koliko goriva smo dodali. Negotovost je s tem večja.
Pri preizkušnjah na cesti je dobro opraviti progo vsaj nekje okoli 450 km.
Nato je potrebno to ponoviti, ko je (čarobna) naprava vgrajena na vozilo.
Torej je veliko spremenljivk, kot pri vsakodnevni, običajni vožnji.

Potrebno je samo spremljati porabo pred in po vgradnji. Če polniš rezervoar dvakrat tedensko in imaš običajno vedno isto pot in enako vožnjo, se razlika opazi.
Drugače pa pojdi na tehnični servis in naj ti izmerijo moč motorja in izpušne pline pred in po vgradnji naprave.

Kako potekajo testiranja pa lahko vidiš na www.pavetrack.com

Če pa kdo misli, da industrija dela za dobrobit človeka in da avtomobilistične revije objavljajo članke brez, da zaračunajo zanje, se hudo moti.

Za vsa ostala vprašanja nimam odgovorov.
Sem napisal vse kar mi je znanega.

Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a cruiser1 Pe avg 19, 2011 2:19 pm

danijelg je napisal/-a:
Če pa kdo misli, da industrija dela za dobrobit človeka in da avtomobilistične revije objavljajo članke brez, da zaračunajo zanje, se hudo moti.



In ta tvoja naprava je pa narejena za dobrobit človeka?? :lol:
 
danijelg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr avg 17, 2011 12:42 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a danijelg Pe avg 19, 2011 2:47 pm

Čau, Cruiser 1.
Z odstotki je pa tako. Eno povprečje nečesa.
Če mi je prej P206 dizel pil 5,5 - 5,9 l/100km, mi sedaj pije 5,0 - 5,4 l/100 km. torej 9% in 8,5%.
Če pa ugotoviš, da ti pije manj kot 8%, ti vrnejo teh ogromnih 240 eur vloženega denarja.
Poleg vseh nam znanih spremeljivk v vsakodnevni vožnji, je stvar odvisna tudi od Petrol/OMV goriva.
Naprava je pa njihova. Ljudje smo samo kupci. Mogoče jo pa bomo videli na TOPSHOPu.
In smo spet tam.

Lep vikend vsem.
 
danijelg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr avg 17, 2011 12:42 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a danijelg Pe avg 19, 2011 2:53 pm

Živijo!
Je kakšen kupec Supertech_a, ki lahko posreduje svoje izkušnje?
Ali so vsa potrdila in reference, ki jih imajo na spletni strani (http://prihranigorivo.si) zanesljiva?
No, pa naj gre žogica od Driona na Supertech.
Srečno.
LP
 
Uporabniški avatar
Zommby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To dec 29, 2009 2:30 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Zommby Pe avg 19, 2011 3:14 pm

http://www.videojug.com/film/how-to-dou ... as-mileage

Tale video je zanimiv, še posebej tisto z acetonom, samo ne vem zakaj pri Mythbusterjih ne učinkuje mogoče ni čisti aceton? Bi blo za probat samo mam dizla oops
2 fast 2 rust
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3103
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a mrtwelvetrees Pe avg 19, 2011 5:33 pm

jaz sem gledal oddajo pred leti, so testirali 10 avtov (najključnim osebam so to vgradili notr) od tega je bilo 5 napravic fake (ampak folk ni vededu katere so fake)
čez mesec dni so bili rezultati; poraba je bila nizja za za 5 in 7% pri dveh avtomobilih ki je bila fake napravica
v avtih z pravo napravo pa je bila poraba manjsa samo v enem avtu za 3%

zaključek: placebo

žal linka ne najdem več na youtube
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Vikking Pe avg 19, 2011 6:47 pm

ADAC test: http://www.adac.de/infotestrat/tests/au ... tabid=tab1

še video: http://www.youtube.com/watch?v=8udrCrbX ... FFF2150E47

Mogoče dodam še pomenljivo izjavo sicer iz Wikipedije:

"Magnets" Fuel saving device

Magnets attached to a vehicle's fuel line have been claimed to improve fuel economy by aligning fuel molecules, but because motor fuels are non-polar, no such alignment or other magnetic effect on the fuel is possible. When tested, typical magnet devices had no effect on vehicle performance or economy


Dodam še to, da to sploh ni nekaj novega. Te zadeve so na tržišču že več kot 30let. Pojavljajo se v lepših škatlah s še lepšimi imeni ki kar kličejo po nakupu, a učinek imajo vse isti. Pa jih naštejem nekaj: Petro-Mizer, Polarion-X, Super-Mag Fuel Extender, Wickliff Polarizer... Vsi delujejo po istem principu delovanja, z urejanjem molekul v gorivu. Te ki sem jih zgoraj naštel je tudi testirala tudi EPA (US Environmental Protection Agency) v kontroliranih pogojih. Tako kot ADAC so ugotovili da pri testiranju v nadzorovanem okolju ni popolnoma nobene razlike v porabi.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a fare Pe avg 19, 2011 7:28 pm

Pa točno to!
100 imen za enako zadevo nobena pa ne deluje.
Imam pa eden super predlog da za vse veke razbijemo to famo in sicer:
Dne xx:yy:2011 pač po dogovoru se dobimo recimo v LJ kjer bo uporabnik danijelg pršel in prinesel tole zadevo. Pol izberemo enga dizelčka in benzinčka ki recimo da jima lastnika vseskozi merita porabo in sta natančna glede tega. Pol pač naredimo test drive vsaj 100km z tole zadevo in brez,pri skoraj identični vožnji.
Če zadeva pokaže znaten prihranek bom jaz prvi to kupil če pa ne pa nam ti danijelg plačaš: gorivo, hrano, pijačo.
Upaš?
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a lizard Pe avg 19, 2011 10:08 pm

Naj da en človek strokoven test kako naprava deluje, ker sem gledal razlage po slovenskih straneh in so tako banalne napake notri, ki pričajo o popolnem neznanju kemije, da se že na daleč vidi, da nič ne drži.

Kakorkoli že, najbolj smešni so s temi ionizacijami. Molekule v bencinu so povečini aciklični in tudi ciklični ogljikovodiki, ki nimajo na sebi polarnih skupin, ki bi se jih dalo ionizirat, torej gre za nepolarne molekule.
In konec koncev če bi dejansko želeli ionizirati skupine, bi potrebovali bazične ali kisle pogoje. Kisle skupine ostanejo neionizirane v kislem v bazičnem pa se nabijejo negativno, obratno velja za bazične skupine, ki so neionizirane v bazičnem in ionizirane v kislem. Ampak ne bazičnih ne kislih skupin ni v bencinu/nafti, tako bazične kot kisle skupine spadajo v polarne skupine, ki zaradi svojih lastnostih na molekuli povzročijo območja z večjo in območja z manjšo elektronsko gostoto. Konec koncev velja da se polarno topi v polarnem, in če je neka polarna skupina nabita (kation, anion) je še dodatno bolj topna v vodi in še manj v nepolarnih topilih.

Tisti ionizatorji vode so drugi stvar, v vodi imamo raztopljenih precej ionov (nekatri med njimi spadajo tudi med minerale) - kako točno delujeju tile ionizatorji (čeprav mi je že ime malce sumljivo) vode nimam pojma. A voda je na drugi strani polarna molekula in ima povsem druge lastnosti kot gorivo. Tako, da ne nasedajte temu kar je napisal danijelg ko je primerjal ionizatorje vode s temi napravami za zmanjševanje porabe.


Vsepovsod pa se tudi omenja van der Waalsove sile in njihovo rahljanje. To so medmolekulske interakcije oz. medmolekulske vezi in so zelo šibke napram ostalim vezem. Van der Waalsove interakcije tako delimo na tri večje skupine. S tem vas zdaj ne bom obremenjeval. A med nepolarnimi molekulami obstjajao samo ene van der Waalsove vezi/interakcije, to so vezi, ki nastanejo zaradi induciranih električnih dipolov, tem vezem rečemo Londonove disperzijske sile. Te sile najdemo med vsemi molekulami, a jih upoštevamo šele ko ni nobenih drugih močnejših vezi med molekulami. In ker med nepolarnimi molekulami, ki predstavljajo večinski delež v fosilnih gorivih, ni drugih vezi so to edine vezi ki jih povezujejo.
Kakrokoli že, ne vem kako in niti čemu bi te vezi kakorkoli razlahljal kot piše pri opisih delovanja teh magičnih naprav, saj te vezi nastanejo zaradi statičenga gibanja elektronov okoli atomskega jedra, in ker ta oblak elektronov nikoli ni povsem simetričen pride do začasnih dipolov, in ti dipoli povzročijo šibek privlak med molekulami. Ampak govorimo o res res šibkih dipolih in posledično šibkih interakcijah, ki trajajo zelo malo časa in se ves čas pojavljajo in izginjajo, molekule pa so zaradi tega stalno v gibanju. Tile začasni dipoli so seveda neprimerno bolj šibki od stalnih dipolov ki jih imajo polarne molekule.

Zatorej niti v teoriji kaj šele v praksi ni podlage da bi te "mumbo jumbo" naprave delovale. Ker če bi zgoraj omenjene disperzijske interakcije zmanjšal bi pomojem naredil več škode kot koristi. Te vezi so med drugim tudi edine vezi ki pveozujejo atome intertnih plinov (recimo dušik), in so vzrok, da zelo ohlajen dušik ostane skupaj in lahko teče kot tekočina.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a fare Pe avg 19, 2011 10:44 pm

lizard je napisal/-a:Naj da en človek strokoven test kako naprava deluje, ker sem gledal razlage po slovenskih straneh in so tako banalne napake notri, ki pričajo o popolnem neznanju kemije, da se že na daleč vidi, da nič ne drži.

Kakorkoli že, najbolj smešni so s temi ionizacijami. Molekule v bencinu so povečini aciklični in tudi ciklični ogljikovodiki, ki nimajo na sebi polarnih skupin, ki bi se jih dalo ionizirat, torej gre za nepolarne molekule.
In konec koncev če bi dejansko želeli ionizirati skupine, bi potrebovali bazične ali kisle pogoje. Kisle skupine ostanejo neionizirane v kislem v bazičnem pa se nabijejo negativno, obratno velja za bazične skupine, ki so neionizirane v bazičnem in ionizirane v kislem. Ampak ne bazičnih ne kislih skupin ni v bencinu/nafti, tako bazične kot kisle skupine spadajo v polarne skupine, ki zaradi svojih lastnostih na molekuli povzročijo območja z večjo in območja z manjšo elektronsko gostoto. Konec koncev velja da se polarno topi v polarnem, in če je neka polarna skupina nabita (kation, anion) je še dodatno bolj topna v vodi in še manj v nepolarnih topilih.

Tisti ionizatorji vode so drugi stvar, v vodi imamo raztopljenih precej ionov (nekatri med njimi spadajo tudi med minerale) - kako točno delujeju tile ionizatorji (čeprav mi je že ime malce sumljivo) vode nimam pojma. A voda je na drugi strani polarna molekula in ima povsem druge lastnosti kot gorivo. Tako, da ne nasedajte temu kar je napisal danijelg ko je primerjal ionizatorje vode s temi napravami za zmanjševanje porabe.


Vsepovsod pa se tudi omenja van der Waalsove sile in njihovo rahljanje. To so medmolekulske interakcije oz. medmolekulske vezi in so zelo šibke napram ostalim vezem. Van der Waalsove interakcije tako delimo na tri večje skupine. S tem vas zdaj ne bom obremenjeval. A med nepolarnimi molekulami obstjajao samo ene van der Waalsove vezi/interakcije, to so vezi, ki nastanejo zaradi induciranih električnih dipolov, tem vezem rečemo Londonove disperzijske sile. Te sile najdemo med vsemi molekulami, a jih upoštevamo šele ko ni nobenih drugih močnejših vezi med molekulami. In ker med nepolarnimi molekulami, ki predstavljajo večinski delež v fosilnih gorivih, ni drugih vezi so to edine vezi ki jih povezujejo.
Kakrokoli že, ne vem kako in niti čemu bi te vezi kakorkoli razlahljal kot piše pri opisih delovanja teh magičnih naprav, saj te vezi nastanejo zaradi statičenga gibanja elektronov okoli atomskega jedra, in ker ta oblak elektronov nikoli ni povsem simetričen pride do začasnih dipolov, in ti dipoli povzročijo šibek privlak med molekulami. Ampak govorimo o res res šibkih dipolih in posledično šibkih interakcijah, ki trajajo zelo malo časa in se ves čas pojavljajo in izginjajo, molekule pa so zaradi tega stalno v gibanju. Tile začasni dipoli so seveda neprimerno bolj šibki od stalnih dipolov ki jih imajo polarne molekule.

Zatorej niti v teoriji kaj šele v praksi ni podlage da bi te "mumbo jumbo" naprave delovale. Ker če bi zgoraj omenjene disperzijske interakcije zmanjšal bi pomojem naredil več škode kot koristi. Te vezi so med drugim tudi edine vezi ki pveozujejo atome intertnih plinov (recimo dušik), in so vzrok, da zelo ohlajen dušik ostane skupaj in lahko teče kot tekočina.
:bow :bow :bow
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov