Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
tj
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr maj 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Polzela

Napisal/-a tj Sr nov 19, 2003 9:03 pm

sam tole se:
- kaj je supercharger (kako deluje?)?
- kaj je N/A in kaj turbo tuning?

lp
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Sr nov 19, 2003 9:14 pm

kupi knjigo Motorno Vozilo, tam je vse o avtu lepo razlozeno, oz. ce znas anglesko:
http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm,
in ja, to bi lahko sam prej prebral preden bi ustvaril ta topic. ;) hvala za trud
za tiste ki imate tezave z angleskimi strokovnimi besedami, obstaja tro-jezicni (ang, nem, slo) slovar z 8000 avtomehaniškimi gesli.
Zadnjič spremenil eXtreme, dne Sr nov 19, 2003 9:19 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 19, 2003 9:15 pm

tj je napisal/-a:sam tole se:
- kaj je supercharger (kako deluje?)?
- kaj je N/A in kaj turbo tuning?

lp


Supercharger je isto kot turbina, polz, ki polni motor z zrakom, s tem, da je turbina na izpusnem kolektorju in je gnana preko izpusnih plinov..
Kompresor ali supercharger je pa na sesalnem kolektorju in je gnan preko jermenice..

N/A natural aspired tuning, se pravi je to tuning brez turbine in brez kompresorja ampak se menjajo samo bati, elektornika, ojnice, glave, odmicne gredi, sesalni kolektorji itd..

Turbo tuning, ze ime ti pove vse..Tunanje avta s pomočjo turbine..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 20, 2003 7:56 am

[quote="greddy] 1.4 motor je premali za turbine, no je vredu, ampak nima smisla..saj vidis kako crkujejo te turbo 5ke, al pa unoti..Tle je dobr, da je vsaj 1.6.Na peugeote po navadi dajejo bolj superchargerje, ki pridejo na sesalni kolektor, ampak to na 1.6 motorje, al pa na 2.0..Pa peugeot ni avto za tuning..Za styl :P[/quote]

Greedy ne govori, da petke crkujejo men je ena turbina nardila 420.000km, pa sem res norel naokoli. Res pa je da dokler se ni ogrela nisem nikoli stisnu in da dokler se ni ohladila, nisem ugasnil mašine.
Taki avtomobili crkujejo tistim, ki jih ne čuvajo - tist ki pazi na te stvari, jo ima lahko res dolgo.

LP
Nebivedu

P.S. Poleg tega je T2 kr zlo trpežna turbina.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če nov 20, 2003 9:54 am

Tisci petko od ljubljane pa do črnega kala, pa bomo vidl, kolkrat jo bos, to hoče povedat.. :lol:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 20, 2003 10:44 am

Jst sm jo dostikrat tiščal. Malo preden sem jo zamenjal za saaba 2.0 turbo sem imel furo do minhna - 5 ur gor, ker je bila res gužva - nazaj pa 3 ure - je skos letel k pr norcih - vse skup pa sem bil v enem šihtu nazaj - 5ur gor 1 ura za nakup potapljaške obleke in 3 ure nazaj v slovenijo.
Pa ni bilo z avtom nič narobe. Tiščal sem pa jo zelo velikrat iz trsta do nm po avtocesti - ene pol leta vsako soboto, ker sem hodil na odpade razno robo iskat.
Pa nikoli nič. Avto je imel, ko sem ga prodajal 450.000km prevoženih, dobil sem ga z 129.000km Se pravi, da sem naredil 320.000 km - po prvih 40.000km mi je šel menjalnik, pa dihtnge na glavi, pa še oljni kiler v kilerju mi je shodu in je začel avto metat olje v vodo, potem je pa vseh 280.000km avto delal kot urca - probleme sem imel samo s prvim spojlerjem - vedno sem ga kam zapel. Pa enkart mi je crknu zadnji del lajtng za zavore.
Redno vzdrževanje ( menjava olja na vsakih 7500km, oljnega in zračnega filtra na vsakih 15.000km, potem pa še prvi diski na 75k km in zadnji na 150k km, ploščice pa na 40 - 50k km), mi je pa dost pomagalo pri tem.

LP
Nebivedu

P.S. Pa že kar nekaj let vozim avtomobile z turbinami(vsi moji avtomobili imajo turbine), pa nisem imel z nobeno nikoli problemov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če nov 20, 2003 10:47 am

Pol si pač mel srečo..
Sej ne govorim posplošeno o turbačih da crkujejo..Ampak te male mašince res ponavadi ne zdrzijo dolgo..
:lol:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 20, 2003 10:56 am

Vzdržijo tok časa kokr dobr dela lastnik z njimi. Sem vidu tipa k je avto kupu avgusta in imel turbino tko predelano, da ko je vžgal avto je imel pri 1000 obratih že turbino uklopljeno in se je u bistvu izstrelil z mesta kjer je stal - pospeški res hudi, sam kaj k mu je avto zarad tega delal samo do prvega resnega mraza v oktobru - se pravi 2 meseca, potem pa je moral menjat turbino pa dihtnge pa še kr neki stvari - avto pa šele komaj 46k km in to resničnih tok prevoženih.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če nov 20, 2003 10:58 am

To je dejstvo, zato pa obvezno rabiš turbo timer..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Sr nov 26, 2003 7:20 pm

glede turbo kolektorja:

''The power used to power a turbocharger is exhaust gas velocity. When temperature drops in an exhaust system, so does it's velocity. This is important when considering placement of a turbocharger because the farther the turbo is from the engine, the greater the temperature drop will be.''

kaksen je potem namen tistih krozno zavitih kolektorjev? v cem je trik? mogoce zaradi kota (cca 90°, ko pride kolektor od motorja in se obrne navzdol) - zaradi zaokrozenega prehoda manj upora plinom?

LP
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 26, 2003 7:26 pm

Eni so spiralni, to pomeni, da zrak dobi pospesek po cevi in tako je efekt ko pride v turbino se vecji..Drugace pa eni so speljani tako, da recimo 1 in 4 cilinder povezes v eno cev 2 in 3 pa v drugo cev..Eni turboti imajo 2 luknji za vhod plinov in ce povezes kolektor tako kot sem zgoraj napisal, bo turbina pri istem plinu dala vec od sebe...
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Sr nov 26, 2003 8:17 pm

glede tistega dvojnega downpipe-a, imas mogoce link do strani kjer je kaj opisano, ali so samo tiste slike?
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 26, 2003 8:20 pm

Honda-tech.com je ameriski forum, kjer pod rubriko forced induction debatirajo samo o turbo hondah..Tako da se odpravi na to stran, branja je na pretek, v search pa vpisi downpipe...
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če nov 27, 2003 2:13 pm

eXtreme je napisal/-a:glede turbo kolektorja:

.....
kaksen je potem namen tistih krozno zavitih kolektorjev? v cem je trik? mogoce zaradi kota (cca 90°, ko pride kolektor od motorja in se obrne navzdol) - zaradi zaokrozenega prehoda manj upora plinom?

LP


Prva stvar najbi bila da so dolžine cevi iz vsakega cilindra enako dolge. To ti zagotovi enako polnenje in praznenje vseh cilindrov in posledično več moči.

Druga stvar je pa da imajo ''kolena'' z večjim radijem manjši upor, kar naredi hitropst izpušnih plinov večjo ki potem bolj vrti turbino in je spet posledica več moči.

Tovarne pa ponavadi gledajo na ceno in je lažje naredit en odlitek kot pa na roke varit cevi... no ja pa v nižjih in srednjih obratih tako ali tako ni drastične razlike zaradi izpušnega kolektorja...
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Če nov 27, 2003 3:44 pm

Kolk pa pride ta T3 turbina

Ka pa intercoler je potreben ali zaželjen
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če nov 27, 2003 7:41 pm

glede intercoolerja:
je vazno kako dolga je cev oz napeljava zraka iz turbine do sesalnega kolektorja? so kaksne izgube v nevemcem ce bi imel cevi naprimer 4metre?
LP
 
dashi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So feb 22, 2003 5:12 pm

Turbo ali kompresor za AR 147 2.0 TS

Napisal/-a dashi So nov 29, 2003 11:14 pm

Pozdravljeni!
Prosil bi vas za nasvet: kaj priporočate za vgradnjo v Alfi 147 z motorjem 2.0 TS turbino (205 ali 230 KM autodelta) ali kompresor (208 KM Novitec)?
Kompresor stane 4600 € (208 KM), turbina 205 KM stane 3800 € in 230 KM stane 4600 €.
Za vsak namig se vam zahvaljujem
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr dec 03, 2003 11:05 pm

Ja izgube so, ampak naceloma, vsi speljujeo cevi, tam kjer je pac plac..se pac turbina bolj odpere, da dela pod vecjim pritiskom..to je to...
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Re: Turbo ali kompresor za AR 147 2.0 TS

Napisal/-a greddy Sr dec 03, 2003 11:10 pm

dashi je napisal/-a:Pozdravljeni!
Prosil bi vas za nasvet: kaj priporočate za vgradnjo v Alfi 147 z motorjem 2.0 TS turbino (205 ali 230 KM autodelta) ali kompresor (208 KM Novitec)?
Kompresor stane 4600 € (208 KM), turbina 205 KM stane 3800 € in 230 KM stane 4600 €.
Za vsak namig se vam zahvaljujem


Dejstvo je eno, da sam bi vzel turbino, kjer moc navzgor ni omejena..Ce kupis kompresor, si se odlocil za teh 208 konjev in konec..Naceloma se dajo se manjeati potem vtrnice pa to, da se malo izboljsas performance, ampak to stane spet dosti denarja..Je pa res, da je kompresor bolj uporaben, ob pritisku na plin, bos dobil zraven vse konje, ki ti jih nudi kompresor...Pri turbini pa konji narascajo z vrtlaji..Ampak ce te primer kdaj, da bi rad se malo potunal avto, odpres turbino, preprogramiras ecu in spet par konjev vec...Naprimer..Pri kompresoju si omejen, je pa vsekako bolj uporaben kot pa turbina..
Tako na hitro, ce te se kaj zanima vprasaj, drugace so mi alfe bolj spanska vas..ampak princip delovanja turbine na alfi je enak, kot pa na vseh ottovih motorjih..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Turbo ali kompresor za AR 147 2.0 TS

Napisal/-a Pero Če dec 04, 2003 8:48 am

dashi je napisal/-a:Pozdravljeni!
Prosil bi vas za nasvet: kaj priporočate za vgradnjo v Alfi 147 z motorjem 2.0 TS turbino (205 ali 230 KM autodelta) ali kompresor (208 KM Novitec)?
Kompresor stane 4600 € (208 KM), turbina 205 KM stane 3800 € in 230 KM stane 4600 €.
Za vsak namig se vam zahvaljujem


odvisno kaj vse dobiš v kompletu.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov