Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a Courage™ Pe maj 20, 2011 3:36 pm

airmike je napisal/-a:
CockroaC je napisal/-a:Če si boš za prvi taki avto kupil projekt ki ga boš v štartu razkopal ti skorajda upam garantirat da se neboš nikol vozil.


Kje pa piše da bo to prvi avto? Na tem forumu je zgleda navada če kaj nestandardnega vprašaš te takoj vsi označijo za 18letnika :roll:


Zaj pa si se enkrat preberi njegov post pa bodi pozoren na besede PRVI TAKI AVTO
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
mlakerman1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr maj 18, 2011 3:15 pm

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a mlakerman1 Pe maj 20, 2011 3:55 pm

airmike je napisal/-a:
CockroaC je napisal/-a:Če si boš za prvi taki avto kupil projekt ki ga boš v štartu razkopal ti skorajda upam garantirat da se neboš nikol vozil.


Kje pa piše da bo to prvi avto? Na tem forumu je zgleda navada če kaj nestandardnega vprašaš te takoj vsi označijo za 18letnika :roll:


Točno tak. Moj prvi avto je renault 19 in ga že zmeraj vozim in ga še bom dokler bo šel ker je v nulo ohranjen sploh. Capri bi bil bolj ali manj bil kot hobi ne pa avto za vsak dan.
 
mlakerman1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr maj 18, 2011 3:15 pm

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a mlakerman1 Pe maj 20, 2011 3:57 pm

_BANDIT_ je napisal/-a:OK, še moj nasvet. kot so ti že dejali prej, kupi avto, ki bo imel čimbolje ohranjeno karoserijo. Pazi spodaj v pragovih in nosilcih. Če so nosilci pregniti, stran od njega.

Probaj nekje izvrtati kontakt od CapriBoya, ki je doma se mi zdi nekje iz Ajdovščine - Nove Gorice,... tam nekje. On ima Caprije v malem prstu.

Kar se tiče mašin, bi ti jaz svetoval al res 4.0 iz Explorerja, al 2.9i 24V iz Scorpio Cosworth al pa še najboljše 2.0 turbo iz Sierre cosworth. Zadnjega se da naviti do amena za malo denarja.

Če hočeš met noter dobro opremo, išči model Capri III, 2.8i z Ghia opremo. Pozoren bodi tudi na servo volan ter sprednje hlajene diske. Modeli z manjšim motorjem tega niso meli.

Upam, da nisem kaj zamešal, sem že malo pozabil tole okrog Caprijev.


Pa hvala za edini pametni nasvet. Ja za tega capri boya sem pa že slišal.
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a CockroaC Ne maj 22, 2011 12:17 am

airmike je napisal/-a:
CockroaC je napisal/-a:Če si boš za prvi taki avto kupil projekt ki ga boš v štartu razkopal ti skorajda upam garantirat da se neboš nikol vozil.


Kje pa piše da bo to prvi avto? Na tem forumu je zgleda navada če kaj nestandardnega vprašaš te takoj vsi označijo za 18letnika :roll:


Beri malo boljše ... in brez skrbi, dobro vem kaj pišem ... v tem trenutku ti lahko povem za 10 oldtimerjev po raznoraznih garažah v MB in okolici ki so tak razstavljeni že vrsto let.In to nima veze s tem da je bil označen za 18letnika.
Slika
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a cruiser1 Ne maj 22, 2011 2:12 pm

CockroaC je napisal/-a:
v tem trenutku ti lahko povem za 10 oldtimerjev po raznoraznih garažah v MB in okolici ki so tak razstavljeni že vrsto let.In to nima veze s tem da je bil označen za 18letnika.


Uh! Tule se ti pridružujem. Tudi jaz vem za take "projekte", tudi osebno poznam nekaj takih, imajo po garažah oldije za katere govorijo, da bodo zrihtani prihodnje leto. Problem je pa v tem, da to govorijo že 5 ali več let :EE in ves ta čas projekti nedotaknjeni samo čakajo v garažah. Saj tudi jaz nikoli nisem do konca spravil obnovo mojega Caprija oops , sem ga pa vsaj prodal nekomu, ki ga je končal.
 
abajc3
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: So apr 25, 2009 2:09 pm

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a abajc3 Po maj 23, 2011 9:12 pm

nevem zakaj je treba takoj skurcat človeka če o nečem sanjari/dela plane. tudi meni so se vsi za hrbtom smejali, ko sem imel še 16 let in sem točno vedel da ko naredim izpit bom kupu amerikanca in osmaka. so bli vsi češ kaj boš ti mulc, zbudi se in začni gledat za kakim normalnim avtom. so pa 2 leti po tistem lepo vsi utihnili...


če imaš plan se ga drži in ne pusti da te eni zagrenjenci odvrnejo od njega. je pa res da probaj poiskat čim boljšo osnovo, tudi če je kak euro več. ker ko enkrat sešteješ kolko bi zapravu za popravilo ene kante takoj vidiš da te pride še dražje.
2 litres is a drink size, not an engine!!!

77 chevy malibu classic 305 v8
 
Uporabniški avatar
eFxx
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po avg 14, 2006 1:20 pm

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a eFxx Po maj 23, 2011 11:20 pm

Zelo pomaga tudi, da si za prvega kupiš tak primerek ki je vozen in ga od začetka lahko vsaj malo koristiš; če ga takoj v štartu razkoplješ, imaš dobre šanse da te obnova po dolgotrajnosti in finančni plati precej preseneti in te prej mine, preden ga spraviš na cesto. Karkoli se spraviš delat, na koncu je vse vsaj dvakrat dražje in traja dlje kot planirano.

Je pa super hobi, če se najdeš v tem. Le bodi pripravljen, da deli dandanes pridejo v roku enega tedna od koderkoli, plača pa enkrat na mesec :mrgreen:
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a tristan01 To maj 24, 2011 8:04 am

mlakerman1 je napisal/-a:aha. torej jaz tu zdaj veljam za neko muho enodnevnico ko sanjam nekaj pa bo tak jutri drugače. O capriju sanjam že 5 let pa sem vsa leta deval dnar na stran. Tak da kaj se dnara tiče sem uresničo svoj cilj. Čakam samo da foter pride domu konc leta iz tujine da ga uvozima. Mislil sem se samo pozanimat o parih stvareh ker pač nevem natančno kako in kaj.


cruiser1 je napisal/-a: @ mlakerman1
Praviš, da bi kupil 2.3l ker je cenejši od 2.8l potem bi pa menjal motor. Zakaj potem ne kupiš Caprija z 1.3 ali 1.6l ali z zaribanim ali pa kar brez motorja, če ga misliš itak menjat? Slednji bodo gotovo še cenejši, kot 2.3l! Potem pa spet zakaj iskati avto s švoh motorjem potem si pa stroške delati s predelavo?


No edini pametni nasvet. Na to pa sploh nisem pomislil. Zato pa pišem sem kaj se bol splača. kak so kaj stroški s tem. Če pa nima kdo kaj pametnega za povedat pa ne rabi niti pisat


Mehanik ki nam že od nekdaj popravla naše domače avte je celo svetoval da kupim staro bmw5 z 2.0 al pa 2.5 motorjem. Pač je treba preverit prej če bi sploh menjava lahko uspela. To bi bla poceni varjanta.

------------------------
edit esem
mlakerman1 - po pravilniku se ne sme pisat več postov zaporedoma - torej vse v enem postu. Sem združil.


Preden pišeš neumnosti po forumu se malce zamisli nad svojim pisanjem (le dobronamerna kritika).

V svojih postih si napisal že kar nekaj nelogičnih stvari pa nimaš še niti 10 postov. Prvič: 5 let varčuješ da boš kupil avtomobil, v katerega boš seda vložil še XX denarja in časa da ga urediš po svojih željah. Koliko časa boš še moral varčevat, da bo avtomobil vozen in legalno na cesti??? Navsezadnje je nakup avtomobila pri takšnih posegih še daleč najmanjši strošek. Številke zletijo v nebo pri modfikacijah - nakup večjega motorja V8 ali kaj podobnega plus generalka, drug menjalnik in predelave podvozja.

Drugič: Avtomobil boš uvozil... Capriji so sicer na meji odltimerjev, vendar odvisno od letnika. Kako boš tak avtomobil uvozil, če nima statusa oldtimerja? V tem primeru mora ustrezati EURO 2 normam. Kar je prva resna ovira pri uvozu.

Tretjič: Vgradil bi motor tretjega proizvajalca, ali pa motor ki ni bil nikdar vgrajen v ta model avtomobila. Kako takšno zadevo homologirati? Glede predelav so pravila jasna - malce preveri razprave na temo homologacij.

Četrtič: Kot je razumeti sam nimaš izkušenj s predelavami in popravili, zato pa imaš mehanika ki bo to počel zate. Ali imaš dovolj globoko denarnico, da zadevo financiraš? Takole čez palec te bo zadeva z vsemi papirji, kakovostno izdelavo/predelavo in vsemi drobnarijami prišla cca 20 tisočakov oz. ceno novega lepo založenega avtomobila golfovega razreda.

Pa brez zamere, če te na forumu niso vzeli resno, saj je večini jasno kaj takšni podvigi prinesejo.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a 89gasper To maj 24, 2011 11:24 am

Lansko leto je nekdo spraševel po mini morrisu. to naj bi bil njegov prvi avto. ne vem kako se je vse skupaj razpletlo, ste ga pa kar precej dobro zatrli....

Če bi si jaz oblikoval svoje mnenje o Le Baronu, le na podlagi napisanega na tem forumu, si ga verjetno ne bi nikoli lastil...
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a Turbobitch Pe maj 27, 2011 7:07 pm

Stari nabav Caprija v dobrem stanju, predvsem pleh mora bit tip top. Google je tvoj prijatelj in se loti tega sam brez mehankarja. Samo stalo te bo in nobenega veselja neboš imel.
Zaradi komentarjev se ne sekiraj. Pa če res nabaviš Caprija definitivno temo odpri pa pokaž. IN če ga res nabaviš in boš resen kr še mal zatež Banditu. :twisted:

recmo: http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... n%3F&mid=0

mislim da bi se za spodoben denar dalo dat notri 2:0T od Sierre. Nevem kako je z Opel motorji..verjetno pašejo...
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a cruiser1 Pe maj 27, 2011 7:32 pm

Turbobitch je napisal/-a:mislim da bi se za spodoben denar dalo dat notri 2:0T od Sierre. Nevem kako je z Opel motorji..verjetno pašejo...



2.0l je prešvoh! Brez večjih težav, da lahko noter 2.8l V6 od sierre in bo avto prava raketa. Oplove motorje pa pozabi, brez veze pa še preveč dela in stroškov zaradi predelave bi bilo, to nima prav nobenega smisla!
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a nevermind Pe maj 27, 2011 7:36 pm

Turbobitch je napisal/-a:mislim da bi se za spodoben denar dalo dat notri 2:0T od Sierre. Nevem kako je z Opel motorji..verjetno pašejo...


4.0 iz Explorerja.
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a Turbobitch Pe maj 27, 2011 7:47 pm

2.0turbo se da za dober denar fajn natunat. Opelico pa tudi dobiš poceni.... v8 kračo s 180 konji notr tlačt pa res ni fora....če že daš v8 pol dej kej močnejšega, za manjši denar pa raje manjši motor
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a 89gasper So maj 28, 2011 8:30 am

4.0 je V6.

če bi ga kupil z 2.8 motorjem bi ga kar notri pustil en čas, pa se raje malo več vozil.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a AgitatoR Če jun 02, 2011 9:49 am

Kaj rabiš več kot 2.8 v ljubiteljskem avtu ?
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a eentox Če jun 02, 2011 10:18 am

tristan01 je napisal/-a: Četrtič: Kot je razumeti sam nimaš izkušenj s predelavami in popravili, zato pa imaš mehanika ki bo to počel zate. Ali imaš dovolj globoko denarnico, da zadevo financiraš? Takole čez palec te bo zadeva z vsemi papirji, kakovostno izdelavo/predelavo in vsemi drobnarijami prišla cca 20 tisočakov oz. ceno novega lepo založenega avtomobila golfovega razreda.
Pa brez zamere, če te na forumu niso vzeli resno, saj je večini jasno kaj takšni podvigi prinesejo.

Lp Tristan01


Bravo, odgovor povprečnega "zahojenega" Slovenclna :noro

Avtor, če imaš možnost nabavi Caprija in ga zrihtaj po svojih željah in zmožnostih.
V garaži imam razdrtega GC-ja 4,0 ki ga obnavljam, vsi domači in sosedje mi govorijo kako je to brezveze, neekonomično, blablabla... Avto mi je všeč, dobil sem ga za odličen denar, odlično ohranjen, od prvega lastnika, predelal ga bom v celoti zato ker so to moje želje in poščijem se na vsakega ki mi reče da sem zato neumen.
Chuck Norris je enkrat prišel dvakrat
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a tristan01 Če jun 02, 2011 6:39 pm

eentox je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a: Četrtič: Kot je razumeti sam nimaš izkušenj s predelavami in popravili, zato pa imaš mehanika ki bo to počel zate. Ali imaš dovolj globoko denarnico, da zadevo financiraš? Takole čez palec te bo zadeva z vsemi papirji, kakovostno izdelavo/predelavo in vsemi drobnarijami prišla cca 20 tisočakov oz. ceno novega lepo založenega avtomobila golfovega razreda.
Pa brez zamere, če te na forumu niso vzeli resno, saj je večini jasno kaj takšni podvigi prinesejo.

Lp Tristan01


Bravo, odgovor povprečnega "zahojenega" Slovenclna :noro

Avtor, če imaš možnost nabavi Caprija in ga zrihtaj po svojih željah in zmožnostih.
V garaži imam razdrtega GC-ja 4,0 ki ga obnavljam, vsi domači in sosedje mi govorijo kako je to brezveze, neekonomično, blablabla... Avto mi je všeč, dobil sem ga za odličen denar, odlično ohranjen, od prvega lastnika, predelal ga bom v celoti zato ker so to moje želje in poščijem se na vsakega ki mi reče da sem zato neumen.


Načeloma se ne spuščam v take debate, vseeno pa ti bom odgovoril na tvojo provokacijo.

Kot privič o zadevi sem govoril iz lastnih izkušenj, saj sem tudi sam že delal "sestavljanko" in precej dobro vem kaj vse potegne za sabo takšna predelava. Že v primeru, da se zamenja pogonski sklop za močnejšega in je donator avtomobil iste vrste je potrebno precej dela, malce iznajdljivosti in poznavanja vozila, da je končni izdelek uporaben in varen na cesti.

V zgoraj omenjenem primeru, pa ne govorimo več o zgolj dokaj preprosti presaditvi, temveč o konkretni predelavi z motorjem, ki ni bil nikdar v tej karoseriji ter vsemi potrebnimi predelavami in dodelavami. Za tak poseg je potrebno imeti precej znanja, časa, opreme in še morda česa.

Glede na avtorjeve poste sklepam, da njegov proračun ni neomejen saj že nekaj let varčuje in načrtuje nakup vozila, ki je šele začetek vse zgodbe. Če torej sešteješ 1 in 1 ugotoviš, da bi se rad lotil zadeve za katero nima ustreznega znanje, ne opreme in zelo verjetno niti sredstev. Če ob tem za nekoliko lažjo predstavo uporabim primerjavo z nakupom novega vozila še ne pomeni, da sem zaplankan. Temveč sem želel predvsem sanjačem prikazati koliko denarja in časa je potrebno v tak projekt vložiti.

Praviš, da si se tudi sam lotil obnove in predelave GC s 4.0l motorjem. Pohvalno, da si zbral pogum in voljo lotiti se projekta. Lahko prikažeš še realno sliko koliko ur lastnega dela si v predelavo do sedaj vložil? Morda hiter seznam predelav in stroškovnik? Bomo verjetno zelo hitro ugotovili, da sem stroške še podcenil - vsaj sodeč po lastnih izkušnjah in temah objavljenih na tem forumu (sam svoj mojster).

Škoda bi bilo, da nekdo ki nima predstave koliko dela in vsega je potrebno za izvedbo dobrega projekta za uresničitev svojih sanj uniči enega ali celo več primerkov že tako redkih vozil.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a eentox Pe jun 03, 2011 7:15 am

Brez hude krvi prosim, se oproščam nisem te mislil osebno napasti, poudarek je bolj na tem, da miselnost večine slovencev je, da vse kar ni wauve, beemve ali audi je šrot in zgolj samo prevozno sredstvo :roll:

Če si ravno vprašal: obnova in menjava pogonskih delov, mala "generalka" motorja, obnova in menjava gnilih pragov, obnova podvozja (brušenje, čiščenje, barvanje, zaščita,...), obnova karoserije (brušenje, kitanje, barvanje), dvig podvozja (amortizerji, fedri, + potrebne predelave), večje gume in platišča, zamenjava poškodovanih luči, bullbar... in še cel kup ostalih malenkosti...

Res je vse je strošek, v mojem primeru niti ne gre za nekega "eksota" in dele ni problem dobiti, vloženih je veliko ur truda in še veliko jih bo da bo zadeva taka kot sem si zamislil. Je pa res da sem večino delal sam in bi v primeru "outsorcinga" še dosti bolj izpraznil denarnico...


tristan01 je napisal/-a:Škoda bi bilo, da nekdo ki nima predstave koliko dela in vsega je potrebno za izvedbo dobrega projekta za uresničitev svojih sanj uniči enega ali celo več primerkov že tako redkih vozil.


:bow Tu se pa povsem strinjam s tabo.

lp
Chuck Norris je enkrat prišel dvakrat
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a tristan01 Pe jun 03, 2011 11:29 am

eentox je napisal/-a:Če si ravno vprašal: obnova in menjava pogonskih delov, mala "generalka" motorja, obnova in menjava gnilih pragov, obnova podvozja (brušenje, čiščenje, barvanje, zaščita,...), obnova karoserije (brušenje, kitanje, barvanje), dvig podvozja (amortizerji, fedri, + potrebne predelave), večje gume in platišča, zamenjava poškodovanih luči, bullbar... in še cel kup ostalih malenkosti...

Res je vse je strošek, v mojem primeru niti ne gre za nekega "eksota" in dele ni problem dobiti, vloženih je veliko ur truda in še veliko jih bo da bo zadeva taka kot sem si zamislil. Je pa res da sem večino delal sam in bi v primeru "outsorcinga" še dosti bolj izpraznil denarnico...


Želel sem opozoriti na odebeljeni del teksta. Večina se žal ne zaveda tega, le redki ki se lotijo takih projektov pa so v resnici tudi zmožni finančno prenesti tak podvig.

Kateri avto se nekdo odloči obuditi od mrtvih ali predelati, pa je stvar osebnih preferenc in ne more biti predmet debate - vsake oči imajo svojega malarja.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Re: Ford capri 2.3

Napisal/-a _BANDIT_ Če jun 09, 2011 1:10 pm

cruiser1 je napisal/-a:
Turbobitch je napisal/-a:mislim da bi se za spodoben denar dalo dat notri 2:0T od Sierre. Nevem kako je z Opel motorji..verjetno pašejo...



2.0l je prešvoh! Brez večjih težav, da lahko noter 2.8l V6 od sierre in bo avto prava raketa. Oplove motorje pa pozabi, brez veze pa še preveč dela in stroškov zaradi predelave bi bilo, to nima prav nobenega smisla!


2.0T ima minimalno 220 PS in to pomeni, da je vsaj za 100 PS močnejši od 2.8 motorja. Tudi 2.8i ma samo 160 PS, tako da ni blizu 2.0T.
Poleg tega se omenjeni turbo motor z lahkoto odpre na 300 PS, kar pa je že dovolj za Caprija.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov