Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr dec 17, 2003 12:57 am

lisko1 je napisal/-a:OKI tega lih nem delu..... Ker ga mam preveč rad poleg tega ga ne mislim uničit ampak met dokler bo služil namenu, kar pa za zdej še.Edin mogoč ideja ki mi hodi po glav je da menjam motor z 1.9D iz r5 expres.



Ne morš tko na izi ker ma express drugač prednji koš od petke!
Je nam že padala na pamet ideja da bi prestavl 1.4 energy iz expressa v petko!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 17, 2003 1:03 am

TE bo pač od TT-ja 1.8T motor not dal pa navil na 300HP :D :D :har :rofl
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr dec 17, 2003 1:17 am

lisko1 je napisal/-a:TE bo pač od TT-ja 1.8T motor not dal pa navil na 300HP :D :D :har :rofl


Hudo kak bo to na homlogaciji zgledalo camus 1.8T :D :D :D :D
Na homlogacijskem kartoncku
Zmagovita kombinacija :)
hehe
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 17, 2003 1:26 am

Ja pa dva homotočnka bosta.... na prvem bo pisalo o motorju na drugem pa poraba


P.S. sej pa te veš kok 300KM spije-tak da morš posebej list met da lahk sploh spravš številko :D :D :D :D :D :D :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Sr dec 17, 2003 5:44 pm

Tole z zrakom mi ni še vedno jasno kako ga vleče skoz na polno. :? A ne potegne tolko zraka kolikor ga pač rabi, ker se mi ne zdi logično da bi skoz na polno vlekel zrak. :?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 17, 2003 9:41 pm

Ule od vstopnika za zrak do batov je prosta pot za zrak pri dizlu.Tko da ga potegne not kok ga rabi.... Valda da ne vleče pri nižjih vrtljajih več zraka ko pri višjih.Dejstvo pa je da zraka pri dizlu ne reguliraš.Reguliraš samo kolko nafte more špricnit u cilinder in s tem reguliraš obrate in moč.
Pri bencincu pa z dušilno loputo v frgazerju reguliraš količino mešenice zraka in bencina.Pri injektoin sistemu pa reguliraš samo zrak in pol rač. zračuna kok bencina more dodat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Če dec 18, 2003 9:17 am

Če je pa tako čudno napisano da skoz na polno vleče zrak. No zdej mi je vse jasno. :D
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo Če dec 18, 2003 10:56 am

Cuj lisko ti zdaj pospeske hoces zmanjsat al porabo? Ker oboje na enkrat ne bo slo :D :shock:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 18, 2003 1:53 pm

Jah tega se zavedam da oboje ne bo šlo. Sam če bi mogoče lahk na račun kake sekunde manjših pospeškov prišparal kake pol litra bi blo kr ql :wink:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če dec 18, 2003 5:45 pm

lisko1 je napisal/-a:Jah tega se zavedam da oboje ne bo šlo. Sam če bi mogoče lahk na račun kake sekunde manjših pospeškov prišparal kake pol litra bi blo kr ql :wink:


Lisko probaj se pelat po treh batih pa en kanal zadelaj!
po logiki 25% manjsa poraba, hehe probaj pa povej ce jev praksi tudi izvedljiva :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če dec 18, 2003 6:37 pm

Jaz sem golfa I, bencinar mislim da 1.3 spravil na 5,9.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 18, 2003 11:05 pm

Monster, če bi mal logike uporabo bi hitr pogrunto da bi na tako foro porabo krepko več goriva:)
Zakaj? ker bi ostali trije bati bli bolj obremenjeni in bi mogl gnat še četrtega poleg, ki pa ne bi dajal od sebe nč sam žrl bi moč ostalih treh.
Na tako foro bi sicer lahk prišo če bi vzel en bat stran pa prenardil motor na 3 cilindre.... sam te raj grem turbino gor monitrat me cenej z vsemi predelavami pride kot pa da nardim 3 cilindrski motor:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov