Pugi je napisal/-a:Sj je useen, isto boš zgubu, tud če jes štartam na 5:):)
sam ti ne ves kok sm jst dirty.
jst sm v osnovni soli pr (razrednem) teku na 60m cik cak teku, da me ni mogu prehitet (resno



zoranwagen je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Dobr da peugeot ne ve, da ima 130 konjske mašine in ne 110.
...hehehe...ej stari sem se ful nasmejo...
Pugi je napisal/-a:če mene prašaš motor še lepše teče, manj je cukanja. vleče pa konstantno od 2700 do 5700, pa tud do 7000 ga z lahkoto nabiješ. Edin to ne smeš delat, da ga v obrate skoz tišiš, ker je takrat obraba materiala večja.
iKst je napisal/-a:To da imajo avti natančno tolk konjev kot piše ni čist res. Clio RS je baje znan po tem da moč pošteno niha, slišal sem da so tut 140 konjev že izmerili (od cca 170 serijskih). Tudi par konjev večja moč ni nobena redkost.
Ne rečem da je bil tvoj avto močnejši že tovarniško, ampak odstopanja definitivno so.
Na grafu iz dynota ni meritve pred tuningom. To je bistven podatek za kakeršno koli razglabljanje o povečanju moči. Možnosti za napako je dost. Mogoče je avto bil močnejši, mogoče dyno kaže preveč (vsaka merilna naprava kaže drugač)...
Pa da nebo pomote. Nič nimam proti človeku ki ti je to tunal, nič nimam z nobenim tunerjem, ubistvu sploh nobenga ne poznam. Sam se ukvarjam s popolnoma drugačnimi stvarmi tko da me zaslužek slovenskih tunerjv prav nič ne zanima. Pa tudi vseh 130 konjev ti res privoščim.
Ampak, če se podatki že objavljajo na internetu naj se jih predstavi korektno, tako da nebo dvomov. Lahko ti naštejem 3 razloge zakaj sem jaz še vedno skeptičen do tega tuninga. 1. z dynotom se je precej časa odlašalo. 2. tale graf je pomankljiv. 3. Nisem še videl chip tuninga ki bi 110 konjskemu avtu dvignil moč za 20 konjev. To je ogromno za NA motor, 20 konjev se pridobi pri turbačih. In če tunerji z dynotom in drugo sodobno opremo ne dosežejo takšnih rezultatov, se mi zdi tolk bolj neverjetno da bi nekomu to uspelo "na pamet". Vse skup mi zveni ko en top shop, Martin Strel tut pravi da Dormeo dela čudeže...
iKst je napisal/-a:Clio RS je baje znan po tem da moč pošteno niha, slišal sem da so tut 140 konjev že izmerili (od cca 170 serijskih). Tudi par konjev večja moč ni nobena redkost.
...
Pugi je napisal/-a:zoranwagen je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Dobr da peugeot ne ve, da ima 130 konjske mašine in ne 110.
...hehehe...ej stari sem se ful nasmejo...
Ej eno foro: razumu bi glede na izkušnje, da bi mi prodali 75hp namesto 110. Če bi le oni vedl. Jim bom jutr telefoniral:
Mesjur Pužou! Le moteurs de Peugeot 307 haben an feler. Moi amour žusui haben 130 insted of 110pferd powers. Aj wont a zamenjavo..replacement - garancion? No? Serial 130? A ui! 130, merci, 100x merci pour extra 20 pferden! Muss ich a new štala bilden fur xtra horses?
HUGO_BOSS je napisal/-a::D maš prov zoran, če se ne motim, maš zraven brnčičeve še Dinos,
tako da ga sprot, še tja dostavš...![]()
MaTy je napisal/-a:iKst je napisal/-a:To da imajo avti natančno tolk konjev kot piše ni čist res. Clio RS je baje znan po tem da moč pošteno niha, slišal sem da so tut 140 konjev že izmerili (od cca 170 serijskih). Tudi par konjev večja moč ni nobena redkost.
Ne rečem da je bil tvoj avto močnejši že tovarniško, ampak odstopanja definitivno so.
Na grafu iz dynota ni meritve pred tuningom. To je bistven podatek za kakeršno koli razglabljanje o povečanju moči. Možnosti za napako je dost. Mogoče je avto bil močnejši, mogoče dyno kaže preveč (vsaka merilna naprava kaže drugač)...
Pa da nebo pomote. Nič nimam proti človeku ki ti je to tunal, nič nimam z nobenim tunerjem, ubistvu sploh nobenga ne poznam. Sam se ukvarjam s popolnoma drugačnimi stvarmi tko da me zaslužek slovenskih tunerjv prav nič ne zanima. Pa tudi vseh 130 konjev ti res privoščim.
Ampak, če se podatki že objavljajo na internetu naj se jih predstavi korektno, tako da nebo dvomov. Lahko ti naštejem 3 razloge zakaj sem jaz še vedno skeptičen do tega tuninga. 1. z dynotom se je precej časa odlašalo. 2. tale graf je pomankljiv. 3. Nisem še videl chip tuninga ki bi 110 konjskemu avtu dvignil moč za 20 konjev. To je ogromno za NA motor, 20 konjev se pridobi pri turbačih. In če tunerji z dynotom in drugo sodobno opremo ne dosežejo takšnih rezultatov, se mi zdi tolk bolj neverjetno da bi nekomu to uspelo "na pamet". Vse skup mi zveni ko en top shop, Martin Strel tut pravi da Dormeo dela čudeže...
-----------------------------------------------
Ikst poglej ....
Z DYNOtom se sploh ni nič odlašalo .... čakali smo kaj bo storila nasprotna stran !
Malo poglej .... P206 1.6 16V zmerjen pri RSR je imel 107.9 HP !
Sploh pa ta avto ni "serijski" ima predelan diferencial !!!!!!!
Ampak govorilo se je, da ta avto menda "pobija" tudi S16 PEUGEOTa in HONDO VTI ????!!!
Kaj ti to pove ?
PEUGEOT 1.6 16V ( Pa naj bo to 206, 307 ) ima serijsko dejansko 108CV ! Nikoli pa jih ne more imet 121CV oz. 129CV!
Ne mislim se kregat z nikomer .... dyno je pokazal svoje ! Ne razumem kaj bi še sploh radi ? Pa ne mi prosim spet metat naprej meritev pred tuningom .........
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov