Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ So dec 20, 2003 2:05 am

Pugi je napisal/-a:Sj je useen, isto boš zgubu, tud če jes štartam na 5:):)


sam ti ne ves kok sm jst dirty.

jst sm v osnovni soli pr (razrednem) teku na 60m cik cak teku, da me ni mogu prehitet (resno :lol: - jeb.iga, mladi, glupi, kaj sm jst vedu, da morem it naravnost v ene 2.-3. klasu :lol: )

:lol:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 20, 2003 2:07 am

zoranwagen je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Dobr da peugeot ne ve, da ima 130 konjske mašine in ne 110.


...hehehe...ej stari sem se ful nasmejo...


Ej eno foro: razumu bi glede na izkušnje, da bi mi prodali 75hp namesto 110. Če bi le oni vedl. Jim bom jutr telefoniral:
Mesjur Pužou! Le moteurs de Peugeot 307 haben an feler. Moi amour žusui haben 130 insted of 110pferd powers. Aj wont a zamenjavo..replacement - garancion? No? Serial 130? A ui! 130, merci, 100x merci pour extra 20 pferden! Muss ich a new štala bilden fur xtra horses?
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 20, 2003 2:09 am

Serđo, js sm v osnovni šoli teku 7.5, sm bil tko ko zoran na dragu. Auspuhi!
Slika
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax So dec 20, 2003 12:19 pm

Pugi je napisal/-a:če mene prašaš motor še lepše teče, manj je cukanja. vleče pa konstantno od 2700 do 5700, pa tud do 7000 ga z lahkoto nabiješ. Edin to ne smeš delat, da ga v obrate skoz tišiš, ker je takrat obraba materiala večja.


meni avto splohj ne cuka.
še vedno semskeptičen glede vzdržljivosti na dolgi rok.
glavno da si zadovoljen
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 20, 2003 12:37 pm

Ma sej vem. Na dolgi rok boste rabl pač počakat :) Glede na uporabljeno tehnologijo pa nima bit kej narobe. Edino kar se tiče blokade, ki je prestavljena, to pa itak nam tja tišov skoz, to je moja izbira kolk hočem motor obrabt.

Drugač pa: Js sm pomagal človeku, na katerega so se dragi slaboumni in nevoščljivi slovenčki, ki jih samo skrbi kdaj in kje jim bo nekdo vzel denar, spravili na najgrši možen način. Mislim, da to res ni vredu in da morala ni na nivoju.
To ne govorim za tale forum, ke je moram reči zelo civiliziran in umirjen. Tukej se res da pogovarjat, ampak na mobisuxu pa sam kdo bo koga bolj zdrkov. Hvala lepa, ampak men res ni treba dokazovat in se izpostavljat takim bedarijam kot so tam. Bom se sam bannal od tam :) Bom dal ene dve reklame gor, pa me nau več:
avtomobilizem.com - forum, ki je boljši :P
Slika
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho So dec 20, 2003 1:14 pm

Zanimivo morem rečt.

Človek sploh ne ve več kaj si naj misli. Moram pa rečt da sem bil močno presenečen nad tvojim DYNO testom pugi. Glede na prejšnje izjave sem pričakoval, da se DYNO test nebo kaj razlikoval glede na serijski DYNO test.

Važno da si zadovoljen.
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst So dec 20, 2003 1:24 pm

To da imajo avti natančno tolk konjev kot piše ni čist res. Clio RS je baje znan po tem da moč pošteno niha, slišal sem da so tut 140 konjev že izmerili (od cca 170 serijskih). Tudi par konjev večja moč ni nobena redkost.
Ne rečem da je bil tvoj avto močnejši že tovarniško, ampak odstopanja definitivno so.

Na grafu iz dynota ni meritve pred tuningom. To je bistven podatek za kakeršno koli razglabljanje o povečanju moči. Možnosti za napako je dost. Mogoče je avto bil močnejši, mogoče dyno kaže preveč (vsaka merilna naprava kaže drugač)...

Pa da nebo pomote. Nič nimam proti človeku ki ti je to tunal, nič nimam z nobenim tunerjem, ubistvu sploh nobenga ne poznam. Sam se ukvarjam s popolnoma drugačnimi stvarmi tko da me zaslužek slovenskih tunerjv prav nič ne zanima. Pa tudi vseh 130 konjev ti res privoščim.
Ampak, če se podatki že objavljajo na internetu naj se jih predstavi korektno, tako da nebo dvomov. Lahko ti naštejem 3 razloge zakaj sem jaz še vedno skeptičen do tega tuninga. 1. z dynotom se je precej časa odlašalo. 2. tale graf je pomankljiv. 3. Nisem še videl chip tuninga ki bi 110 konjskemu avtu dvignil moč za 20 konjev. To je ogromno za NA motor, 20 konjev se pridobi pri turbačih. In če tunerji z dynotom in drugo sodobno opremo ne dosežejo takšnih rezultatov, se mi zdi tolk bolj neverjetno da bi nekomu to uspelo "na pamet". Vse skup mi zveni ko en top shop, Martin Strel tut pravi da Dormeo dela čudeže...
 
MaTy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če dec 11, 2003 11:48 am
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a MaTy So dec 20, 2003 2:09 pm

Pozdravljeni,

Včeraj smo opravili nevtralne meritve na dveh serijskih ( MEHANSKO NEPREDELANIH )
avtomobilih in sicer :

PEUGEOT 206 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran tovarniški filter zraka
PEUGEOT 307 1.6 16v ( originalna moč motorja 107CV ) med meritvijo montiran športni filter zraka

Pri obeh avtomobilih gre za popolnoma enak motor, tudi letnika avtomobilov sta enaka !

Naj POUDARIM še nekaj stvari glede meritve P206, ki se je izvedla pri RSR Motoršport,
Ta avtomobil ni SERIJSKI, dva dni preden se je delal tuning so zamenjali DIFERENCIAL,
tako da razčistimo z tem "serijski" !
Med sami tuningom nismo opazili nobenega "cukanja" ali kakšnih drugih čudnih stvari med vožnjo.

Verjamem, da tole ne bo pokvarilo vašega piknika, je pa fer, da si ogledate današnje meritve na nevtralnih valjih pri DVEH enakih avtomobilih z podobno našo predelavo, kot omenjeni P206 (torej 1.6 16V, 110KS oz. 107KS po tehnično servisni dokumentaciji).

Omenil bi samo še to, da lastnik P206 ni konstruktivno sodeloval pri tuningu ter nas je o narejeni meritvi ni obvestil - kljub temu da smo se po tuningu 2x dobili "na kavi", kjer bi lahko omenil da avto cuka ali kaj podobnega in mu je bil tudi ponujen ponoven tuning (iz razloga ker je hotel hitrejši avto za drag), bilo je zmenjeno da pride ponovno, pa ni prišel ampak je "šokiral" z meritvijo na forumu.
Tudi težav z napakami na elektroniki ni bilo ! ( omenjena je bila napaka MAP sens,...)
Kaj je bil namen vsega tega, lahko le ugibam.

Tukaj pa so rezultati današnjih meritev, če pa ima kdo izrecno željo videti original
iz tiskalnika DYNA jih lahko vidi kadarkoli, kjerkoli !

Linki:
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p307vent.jpg
http://www.car-invent.com/razno/dyno/p206.jpg

Pa brez zamere !

Lep pozdrav,
Matjaz
DIMSPORT - CHIP TUNING MIKROTEHNIKA
ASSISTENZA TECNICA - SLOVENIA
Mobile: +386 40 715 715
 
MaTy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če dec 11, 2003 11:48 am
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a MaTy So dec 20, 2003 2:10 pm

Naj objasnim še nekaj stvari :

Upam, da bo zdaj vsaj približno jasno da se tudi na ATM motorju lahko
marsikaj postori v okviru predelave elektronike .....

Nikoli nismo obljubljali čudežnih številk kot se je govorilo, saj vsi vemo da
je max prirastek moči do 10% glede na serijski avtomobil ( brez mehanskih predelav ), ki pa lahko zelo varira glede na tip motorja, prožnost in pa seveda proizvajalca ......

Kar se tiče delovanja elektronike pa naj povem, da glede na 5letne izkušnje z področja servisiranja avtomobilske elektronike ( ECUji, AIRBAG kontrolerji, TRANSPONDERJI, ARMATURNE Plošče, ... ) vem kar dosti stvari tako, da je jasno kako se stvari streže. Nikoli nisem trdil, da sem "požrl" vso znanje in modrost tega sveta saj se vsi vsak dan učimo novih stvari tako na napakah kot tudi iz vsakdanjih problemov.


Lahko povem, samo to da se z kolegom g. CarInventom ne misliva nikoli
več spuščati na tako nizek nivo debate in "pljuvanja" ker z tem trativa samo predragocen čas in denar, ki ga tako ali tako nikoli ni dovolj !
Zahtevane meritve smo predložili tako, da mislim da sva naredila potrebno !


Če kogarkoli zanima karkoli v zvezi z tehničnim vprašanjem glede tuninga ali problematike z področja elektronike bo vedno dobrodošel ne prenašam pa nikakršnega poniževanja !


Upam da sem bil dovolj odkrit in jasen !

Lep pozdrav in srečno vožnjo vsem uporabnikom foruma !

Matjaz
DIMSPORT - CHIP TUNING MIKROTEHNIKA
ASSISTENZA TECNICA - SLOVENIA
Mobile: +386 40 715 715
 
MaTy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če dec 11, 2003 11:48 am
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a MaTy So dec 20, 2003 2:18 pm

iKst je napisal/-a:To da imajo avti natančno tolk konjev kot piše ni čist res. Clio RS je baje znan po tem da moč pošteno niha, slišal sem da so tut 140 konjev že izmerili (od cca 170 serijskih). Tudi par konjev večja moč ni nobena redkost.
Ne rečem da je bil tvoj avto močnejši že tovarniško, ampak odstopanja definitivno so.

Na grafu iz dynota ni meritve pred tuningom. To je bistven podatek za kakeršno koli razglabljanje o povečanju moči. Možnosti za napako je dost. Mogoče je avto bil močnejši, mogoče dyno kaže preveč (vsaka merilna naprava kaže drugač)...

Pa da nebo pomote. Nič nimam proti človeku ki ti je to tunal, nič nimam z nobenim tunerjem, ubistvu sploh nobenga ne poznam. Sam se ukvarjam s popolnoma drugačnimi stvarmi tko da me zaslužek slovenskih tunerjv prav nič ne zanima. Pa tudi vseh 130 konjev ti res privoščim.
Ampak, če se podatki že objavljajo na internetu naj se jih predstavi korektno, tako da nebo dvomov. Lahko ti naštejem 3 razloge zakaj sem jaz še vedno skeptičen do tega tuninga. 1. z dynotom se je precej časa odlašalo. 2. tale graf je pomankljiv. 3. Nisem še videl chip tuninga ki bi 110 konjskemu avtu dvignil moč za 20 konjev. To je ogromno za NA motor, 20 konjev se pridobi pri turbačih. In če tunerji z dynotom in drugo sodobno opremo ne dosežejo takšnih rezultatov, se mi zdi tolk bolj neverjetno da bi nekomu to uspelo "na pamet". Vse skup mi zveni ko en top shop, Martin Strel tut pravi da Dormeo dela čudeže...


-----------------------------------------------

Ikst poglej ....

Z DYNOtom se sploh ni nič odlašalo .... čakali smo kaj bo storila nasprotna stran !
Malo poglej .... P206 1.6 16V zmerjen pri RSR je imel 107.9 HP !
Sploh pa ta avto ni "serijski" ima predelan diferencial !!!!!!!
Ampak govorilo se je, da ta avto menda "pobija" tudi S16 PEUGEOTa in HONDO VTI ????!!!

Kaj ti to pove ?
PEUGEOT 1.6 16V ( Pa naj bo to 206, 307 ) ima serijsko dejansko 108CV ! Nikoli pa jih ne more imet 121CV oz. 129CV!
Ne mislim se kregat z nikomer .... dyno je pokazal svoje ! Ne razumem kaj bi še sploh radi ? Pa ne mi prosim spet metat naprej meritev pred tuningom .........
DIMSPORT - CHIP TUNING MIKROTEHNIKA
ASSISTENZA TECNICA - SLOVENIA
Mobile: +386 40 715 715
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen So dec 20, 2003 2:18 pm

iKst je napisal/-a:Clio RS je baje znan po tem da moč pošteno niha, slišal sem da so tut 140 konjev že izmerili (od cca 170 serijskih). Tudi par konjev večja moč ni nobena redkost.
...


Pri Cliotih je bla finta, da niso vsi dosegli 172hp! Tolk moči so propagirali itak samo pri nas drugod po evropi je obveljalo 169hp!
Sori ampak 140 je smešno 160 okej 155 zadnja meja! Ne poznam pa enega avta, ki bi mel serijsko 190hp????
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen So dec 20, 2003 2:22 pm

Pugi je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Dobr da peugeot ne ve, da ima 130 konjske mašine in ne 110.


...hehehe...ej stari sem se ful nasmejo...


Ej eno foro: razumu bi glede na izkušnje, da bi mi prodali 75hp namesto 110. Če bi le oni vedl. Jim bom jutr telefoniral:
Mesjur Pužou! Le moteurs de Peugeot 307 haben an feler. Moi amour žusui haben 130 insted of 110pferd powers. Aj wont a zamenjavo..replacement - garancion? No? Serial 130? A ui! 130, merci, 100x merci pour extra 20 pferden! Muss ich a new štala bilden fur xtra horses?


...hihihihihihi...pa ne več tole je tri much...presmejal se do onemoglosti...

btw: ko zberem dinari, ga dam temu mojstru čipat...jest ne rabim dynota...zame je Brnčičeva merodajna...in tam se bo lahko reklo gre boljši ali slabši!!!!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS So dec 20, 2003 2:47 pm

:D Ja Pugi, zdej ti lohk rečem welcome to the club :lol:

Posluši, a se lohk slišva preko PM-a, jst bi tud dal na moji
ibizi blokado vn, ker pr 6000 obratih je že blokada :? :cry:
pa bi jo prestavu na 8000 oz. kokr pač bi že šlo v max.

Lohk se dons tud oglasm kje pr teb v KR, da se mal pomenva,
dons mam namreč še preizkušnje velavne od petkovega A-Testa :D

TNX
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS So dec 20, 2003 2:55 pm

:D maš prov zoran, če se ne motim, maš zraven brnčičeve še Dinos,
tako da ga sprot, še tja dostavš... :D :twisted:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen So dec 20, 2003 5:46 pm

HUGO_BOSS je napisal/-a::D maš prov zoran, če se ne motim, maš zraven brnčičeve še Dinos,
tako da ga sprot, še tja dostavš... :D :twisted:


Hugoroza očitno se nisi nič naučil! Poskušam tvoja sranja ignorirat ampak tebi očitno ne uspe, da bi spregledal moje poste in se vedno v njih pikneš-serator!

Alfa je pripravljena, da te scat pelje ti tvojo rajnglo pa samo kiroplastiko rihtaš! Pridi pa pokaži kok si hiter. Alfa je mogoče res za dinos
(ta tvoja izjava spet dokazuje tvojo inteligenco in spoštovanje do tuje lastnine, mene z svojim leporečenjem nisi prepričal, da si se spremenil ampak si še vedno oni mali smrkavec)
ampak tebe naščijem kadarkoli.
Če je drugače dokaži!
Če pa nisi hitrejši pa drži gobec!
Gobcaj ko boš hitrejši-če boš!
Enkrat budalo vedno budalo!
Kurja pamet hugoroza!!!!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3369
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren So dec 20, 2003 5:54 pm

opet na novo :roll: :wink:
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen So dec 20, 2003 6:00 pm

McLaren je napisal/-a:opet na novo :roll: :wink:


Se opravičujem!
Se ga izogibam redko preberem kaj napiše!
Sam od ovega smrkavca kurja pamet hugoroza pa se tud nebom pustil zezat!
Naj ignorira moje poste! Če pa želi vojno pa jo ma!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax So dec 20, 2003 6:08 pm

eh pusti hugota saj veš kaki je. prvo napiše kolo ma z aavto keša pol napiše da je vseeno kolko stane,..

če bi imel tolko keša kot pravi bi mu en iz nemčije že zdavnaj vse naredo in homologiral, tudi pri nas!!
mi je pa dobro da ga povabiš na drag pol pa je kar tiho
ok pustimo sedaj to.
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst So dec 20, 2003 6:42 pm

MaTy je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:To da imajo avti natančno tolk konjev kot piše ni čist res. Clio RS je baje znan po tem da moč pošteno niha, slišal sem da so tut 140 konjev že izmerili (od cca 170 serijskih). Tudi par konjev večja moč ni nobena redkost.
Ne rečem da je bil tvoj avto močnejši že tovarniško, ampak odstopanja definitivno so.

Na grafu iz dynota ni meritve pred tuningom. To je bistven podatek za kakeršno koli razglabljanje o povečanju moči. Možnosti za napako je dost. Mogoče je avto bil močnejši, mogoče dyno kaže preveč (vsaka merilna naprava kaže drugač)...

Pa da nebo pomote. Nič nimam proti človeku ki ti je to tunal, nič nimam z nobenim tunerjem, ubistvu sploh nobenga ne poznam. Sam se ukvarjam s popolnoma drugačnimi stvarmi tko da me zaslužek slovenskih tunerjv prav nič ne zanima. Pa tudi vseh 130 konjev ti res privoščim.
Ampak, če se podatki že objavljajo na internetu naj se jih predstavi korektno, tako da nebo dvomov. Lahko ti naštejem 3 razloge zakaj sem jaz še vedno skeptičen do tega tuninga. 1. z dynotom se je precej časa odlašalo. 2. tale graf je pomankljiv. 3. Nisem še videl chip tuninga ki bi 110 konjskemu avtu dvignil moč za 20 konjev. To je ogromno za NA motor, 20 konjev se pridobi pri turbačih. In če tunerji z dynotom in drugo sodobno opremo ne dosežejo takšnih rezultatov, se mi zdi tolk bolj neverjetno da bi nekomu to uspelo "na pamet". Vse skup mi zveni ko en top shop, Martin Strel tut pravi da Dormeo dela čudeže...


-----------------------------------------------

Ikst poglej ....

Z DYNOtom se sploh ni nič odlašalo .... čakali smo kaj bo storila nasprotna stran !
Malo poglej .... P206 1.6 16V zmerjen pri RSR je imel 107.9 HP !
Sploh pa ta avto ni "serijski" ima predelan diferencial !!!!!!!
Ampak govorilo se je, da ta avto menda "pobija" tudi S16 PEUGEOTa in HONDO VTI ????!!!

Kaj ti to pove ?
PEUGEOT 1.6 16V ( Pa naj bo to 206, 307 ) ima serijsko dejansko 108CV ! Nikoli pa jih ne more imet 121CV oz. 129CV!
Ne mislim se kregat z nikomer .... dyno je pokazal svoje ! Ne razumem kaj bi še sploh radi ? Pa ne mi prosim spet metat naprej meritev pred tuningom .........


Na mobisuxu ste dobil vabilo za tuning contest pa ni blo nič. Sej men je vseen, ampak vam bi moralo bit v interesu da stranki date v roke konkretne dokaze o tem kako vaš izdelek deluje. Drugače je za mene to še vedno top shop varjanta.

Glede tega kolk ma kakšen avto serijsko se pa tudi jaz nebi kregal. Ampak dejansko iz tega dyno grafa o samem čip tuningu ne morš zvedet nič. To da se avto izmeri pred in po tuningu na isti merilni napravi je bistvena stvar. Ne da ti naprej to mečem ampak brez tega se pač ne da povedat koliko dejansko prinese čip.

Btw...prirastek moči naj bi bil 20 konjev ? To je pa mal več kot 10% ne ? S čim me lahko prepričaš da tudi tuji tunerji na valjih in vseh gizmotih ne dosežejo takšnega povišanja moči, medtem ko tebi to rata "na pamet" ? Takšni prirastki so ponavad pri turbo motorjih.

Pa upam da te jaz nisem užalil ali ponižal, ker nisem reku nič slabega in sigurno to ni moj namen. Moj namen je preprosto priti zadevi do dna in se pozanimati kako stvari delujejo. Če so rezultati res takšni kot so prikazani pol super, mogoče ti tudi sam avto pripeljem tunat. Če pa so vmes kakšni mutni posli pol pa tut prav da ljudje vedo pri čem so.
 
MaTy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če dec 11, 2003 11:48 am
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a MaTy So dec 20, 2003 7:46 pm

Ikst, poglej kdo je rekel da je bil tuning narejen na "pamet" !?

Kar pa se tiče tuning contesta, vem za tunerja v Sloveniji, ki je 5 let
delal tuning brez valjev oz. so se meritve izvajale drugje, ampak mene zanima če so tud čist vsako stranko merili oz. se je vsaka predelava izvajala z dyno-tom........ a takrat pa ni bilo nategovanja oz. kakor si ti
omenil mutnih poslov ???

Pri obeh avtih gre za predelavo elektronike za katero ni bila porabljena samo ena ura
ampak kr nekaj ur !!!!

No sicer pa sem itak povedal, da se ne mislim več kregat okrog tega !
Meritve so narejene zdaj pa si mislite svoje .......

Lp
Matjaž
DIMSPORT - CHIP TUNING MIKROTEHNIKA
ASSISTENZA TECNICA - SLOVENIA
Mobile: +386 40 715 715
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov