Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj te zadevce????

Napisal/-a Nu-NRG Sr jan 14, 2004 10:07 am

mare23 je napisal/-a:Slika
LP, Mare23

Normalni zobniki na odmicni gredi so fixni. Luknja skozi luknjo. Torej direkt vijak pa ceprav vijak morda popusti sezme lezi kot ulito. Pri teh pa ce dobro pogledate se vidi pri nosilcu zobnika kjer je vijak na vsaki strani se plac. Ce ti zamaknes samo en zobnik je to ze prevec ali premal. Tako pa popustis vijake in zadevo zamaknes za eno stopinjo ali manj ce je treba :)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Re: Zakaj te zadevce????

Napisal/-a jky Če jan 15, 2004 2:48 pm

Nu-NRG je napisal/-a:Normalni zobniki na odmicni gredi so fixni. Luknja skozi luknjo. Torej direkt vijak pa ceprav vijak morda popusti sezme lezi kot ulito. Pri teh pa ce dobro pogledate se vidi pri nosilcu zobnika kjer je vijak na vsaki strani se plac. Ce ti zamaknes samo en zobnik je to ze prevec ali premal. Tako pa popustis vijake in zadevo zamaknes za eno stopinjo ali manj ce je treba :)


:?: a si bral kaj smo napisal do zdaj?
NO GO!
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj te zadevce????

Napisal/-a Nu-NRG Če jan 15, 2004 2:57 pm

jky je napisal/-a:
Nu-NRG je napisal/-a:Normalni zobniki na odmicni gredi so fixni. Luknja skozi luknjo. Torej direkt vijak pa ceprav vijak morda popusti sezme lezi kot ulito. Pri teh pa ce dobro pogledate se vidi pri nosilcu zobnika kjer je vijak na vsaki strani se plac. Ce ti zamaknes samo en zobnik je to ze prevec ali premal. Tako pa popustis vijake in zadevo zamaknes za eno stopinjo ali manj ce je treba :)


:?: a si bral kaj smo napisal do zdaj?

Ne .. samo pa dobr pogledas pa ves za kaj se gre .. pa nekoliko razumevanja o tem
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če jan 15, 2004 3:15 pm

pol si pa cudno napisal?!
NO GO!
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone So jan 17, 2004 12:35 pm

lazje so od navadnik jermenic pa lepse so drugega pomena pa nima
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Uporabniški avatar
AleX_79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: To jul 15, 2003 5:56 pm
Kraj: Lucija

Napisal/-a AleX_79 Ne jan 18, 2004 3:24 pm

Da napisem se jaz neki....
Tako je, s temi jermenicami ne dolocas koliko casa bo bil ventil zaprt oz. odprt !
S to jermenico samo dolocas kdaj se bo ventil odpru oz. zapru.
Ce hoces spremenit cas oz. koliko casa bo ventil odprt mores menjat ODMICNO gred!

Druga zadeva je da so mal lazje od originalnih, kar pa pripomore k temu da je motor bol poskocen! ker kot vemo, ce imas zelo zelo tezko jermenico pomeni to, da ona kr vstraja in jo mores krepko zagnat, da bo spremenila obrate.

Ce povem po kmecko glede teze jermenice je tako:
Original jermenic : pritisnes na gas in cez 0.5 sekunde imas npr ze 3000 ob/min
Lazja jermenica: Pritisnes na gas in cez 0.25 sekunde imas 3000 ob/min

... to je vsa umetnost :)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 18, 2004 4:28 pm

keylone je napisal/-a:lazje so od navadnik jermenic pa lepse so drugega pomena pa nima


ne, falil si.

teža niti ni faktor pri cestnih avtih, lepota tudi ne (vsaj ko se pelješ)

Pa imajo še kakšen pomen.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 18, 2004 4:31 pm

AleX_79 je napisal/-a:Da napisem se jaz neki....
Tako je, s temi jermenicami ne dolocas koliko casa bo bil ventil zaprt oz. odprt !
S to jermenico samo dolocas kdaj se bo ventil odpru oz. zapru.
Ce hoces spremenit cas oz. koliko casa bo ventil odprt mores menjat ODMICNO gred!

Druga zadeva je da so mal lazje od originalnih, kar pa pripomore k temu da je motor bol poskocen! ker kot vemo, ce imas zelo zelo tezko jermenico pomeni to, da ona kr vstraja in jo mores krepko zagnat, da bo spremenila obrate.

Ce povem po kmecko glede teze jermenice je tako:
Original jermenic : pritisnes na gas in cez 0.5 sekunde imas npr ze 3000 ob/min
Lazja jermenica: Pritisnes na gas in cez 0.25 sekunde imas 3000 ob/min

... to je vsa umetnost :)


glede teže si totalno falil.

Jermenice na gredi se vrtijo z 1/2 hitrosti glavne gredi!!!
Razlika v teži od originalne je praktično v gramih!!!
Ostale vrtljive stvari na gredi, menjalniku itd so v kilogramih
cel avto ima pa +/- tono

torej par gramov na jermenici ne naredi nobene razlike v realnem življenju.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 18, 2004 4:35 pm

Še enkrat poglejte sliko!!!

Pa si predstavljajte da se glava spusti za 1 mm.

torej se spremeni tudi razdalja med glavno osjo in jermenicami, kar spremeni kdaj odmična gred odpre oziroma zapre ventile.

Če imate nastavljive zobnike kot na sliki se odmična gred lahko zamakne nazaj da bo delovala kot je načrtovana!

Nič drugega ;)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne jan 18, 2004 4:57 pm

Seveda teža tudi vpliva. Pri teh vrljivih zadevah se pozna vsake 10dag. Če bi na avto montiral samo lažje jermenice se zadeva nebi dost poznala, pri takem hardcore tuningu pa vsaka malenkost prav pride.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 18, 2004 5:45 pm

iKst je napisal/-a:Seveda teža tudi vpliva. Pri teh vrljivih zadevah se pozna vsake 10dag. Če bi na avto montiral samo lažje jermenice se zadeva nebi dost poznala, pri takem hardcore tuningu pa vsaka malenkost prav pride.


brez zamere, ampak olajšanje teže ''specialnega'' zobnika proti navadnem ne vpliva na zmogljivosti avta.

Razmisli o teži vseh vrtljivih delov v avtu, pa razmisli koliko vpliva to na pospešek avta ki ima 1000 kg pa boš videl da par gramov na odmični gredi ne more imeti praktično merljivega vpliva.

Je pa res da se na dirkalnih avtih gleda na vsak gram. 1.000 x 1 gram = kg itd.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 18, 2004 5:58 pm

če mi pa kdo ne verjame in se mu ne da računat pa naj vzame svinčene uteži in naj jih prilepi po obodu jermenice pa naj pove koliko je razlika v pospeških če doda 10 gramov, itd

Isto bi se morali popraviti pospeški če bi se zmanjšala teža jermenice za 10 gramov!

Razlika je praktično nemerljiva.
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Ne jan 18, 2004 6:20 pm

AleX_79 je napisal/-a:Da napisem se jaz neki....
Tako je, s temi jermenicami ne dolocas koliko casa bo bil ventil zaprt oz. odprt !
S to jermenico samo dolocas kdaj se bo ventil odpru oz. zapru.
Ce hoces spremenit cas oz. koliko casa bo ventil odprt mores menjat ODMICNO gred!

Druga zadeva je da so mal lazje od originalnih, kar pa pripomore k temu da je motor bol poskocen! ker kot vemo, ce imas zelo zelo tezko jermenico pomeni to, da ona kr vstraja in jo mores krepko zagnat, da bo spremenila obrate.

Ce povem po kmecko glede teze jermenice je tako:
Original jermenic : pritisnes na gas in cez 0.5 sekunde imas npr ze 3000 ob/min
Lazja jermenica: Pritisnes na gas in cez 0.25 sekunde imas 3000 ob/min

... to je vsa umetnost :)


Matr si pameten. :twisted:

A si ti moj post prepisal(prvi odstavek)? :?

Predvsem je pa teža VZTRAJNIKA tista, ki vpliva na to kako hitro se bo mašina zavrtela.
 
Uporabniški avatar
AleX_79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: To jul 15, 2003 5:56 pm
Kraj: Lucija

Napisal/-a AleX_79 Ne jan 18, 2004 6:50 pm

Mondy:
NIc nisem prepisal :)

Pero:
Jaz vem da se odmicne gredi vrtijo pocasneje, ... samo tudi ti nisi dobro razumel!
Tezo jaz nisem primerjal z tezo avta in s tem povezanimi tudi pospeski ! Se strinjam da 10 g proti 1000 kg teze avta ne pomeni nic !
Samo ce ti vrtis motor v prostem teku z lazjimi jermenicami pa si lahko siguren da je razlika ! Motor je dalec bol zivahen in se takoj zavrti !
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po jan 19, 2004 7:14 am

Pero je napisal/-a:Še enkrat poglejte sliko!!!

Pa si predstavljajte da se glava spusti za 1 mm.

torej se spremeni tudi razdalja med glavno osjo in jermenicami, kar spremeni kdaj odmična gred odpre oziroma zapre ventile.

Če imate nastavljive zobnike kot na sliki se odmična gred lahko zamakne nazaj da bo delovala kot je načrtovana!

Nič drugega ;)



Zaradi tega obstaja zategovalnik jermenice !!!
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po jan 19, 2004 7:51 am

150+ KG pri avtu se olala pozna! ;)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po jan 19, 2004 9:41 am

johnyr je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:Še enkrat poglejte sliko!!!

Pa si predstavljajte da se glava spusti za 1 mm.

torej se spremeni tudi razdalja med glavno osjo in jermenicami, kar spremeni kdaj odmična gred odpre oziroma zapre ventile.

Če imate nastavljive zobnike kot na sliki se odmična gred lahko zamakne nazaj da bo delovala kot je načrtovana!

Nič drugega ;)



Zaradi tega obstaja zategovalnik jermenice !!!


NE!

Prenosno razmerje in cel prenosni sistem je skonstruiran tako da je na eni strani jermen raven na drugi pa zategnjen. Z zategovalnikom nimaš nobenega vpliva na čas delovanja oziroma odpiranja odmične gredi.

Zategovalnik je samo nuijno zlo ker jermen rabi nekaj sile da pravilno sede na zobnike, drugače bi preskočil!

Brez zategovalnika bi bilo pa zelo teško sestavit motor, če mora jermen pitiskat z določeno silo na jermenice.

sorry :-P
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po jan 19, 2004 9:46 am

Pero je napisal/-a:
johnyr je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:Še enkrat poglejte sliko!!!

Pa si predstavljajte da se glava spusti za 1 mm.

torej se spremeni tudi razdalja med glavno osjo in jermenicami, kar spremeni kdaj odmična gred odpre oziroma zapre ventile.

Če imate nastavljive zobnike kot na sliki se odmična gred lahko zamakne nazaj da bo delovala kot je načrtovana!

Nič drugega ;)



Zaradi tega obstaja zategovalnik jermenice !!!




NE!

Prenosno razmerje in cel prenosni sistem je skonstruiran tako da je na eni strani jermen raven na drugi pa zategnjen. Z zategovalnikom nimaš nobenega vpliva na čas delovanja oziroma odpiranja odmične gredi.

sorry :-P


nism mislu da z zategovalnikom spremeniš tajming, ampak da ga s puščanjem glave ne. Vsaj ne toliko da bi se poznalo.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po jan 19, 2004 9:56 am

Odvisno koliko spustiš glavo. Če jo pobrusiš samo za desetinko milimetra ne dobiš skoraj nič na kompresiji, gred se samo malenkostno zamekne... verjetno res ni občutne razlike.

Če glavo drastično spustiš za milimeter ali dva se pa gred kar orenk zamakne. Gred se vrtoi 1/2 počasneje kot glavna gred, kar pomeni 5% na odmični = 10% na glavni... potem pa prav pridejo nastavljivi zobniki.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po jan 19, 2004 10:00 am

Pero je napisal/-a:Odvisno koliko spustiš glavo. Če jo pobrusiš samo za desetinko milimetra ne dobiš skoraj nič na kompresiji, gred se samo malenkostno zamekne... verjetno res ni občutne razlike.

Če glavo drastično spustiš za milimeter ali dva se pa gred kar orenk zamakne. Gred se vrtoi 1/2 počasneje kot glavna gred, kar pomeni 5% na odmični = 10% na glavni... potem pa prav pridejo nastavljivi zobniki.


Sam če se že dela taka predelava je itak pametno nardit še par stvari ( recimo močnejše fedra za ventile, ... )
http://www.raceland.si
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov