Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Free Styler
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: So avg 30, 2003 9:35 pm

Napisal/-a Free Styler Sr jan 21, 2004 4:27 pm

Ma sej ni problem dobit NOS-a , problem je pol k vse hudic vzame, a ne zastopis SLO!Glej ti si zmontiraj NOS , pa bos ti vesel , k bos avto sraufal , mi pa k bomo mel mir pred tabo... Aja pa kako lahko reces , da se pri NOS-u ne kvari avto...
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Sr jan 21, 2004 5:13 pm

__PAJSAR__ je napisal/-a:Dej Woolf nehej no, k nimaš pojma. Prosim te, k težko berem take oslarije.

Pri NOSu je zelo pomembo predvsem vse drugo, kar si ti napisal. Kakšen turbo lader no?!?!?
NOS in turbo ne gresta prav fino skupaj, ker imata oba isti učinek na motor. Oba poskrbita za večjo količino zraka v valjih.
Torej, če kuriš NOS na turbinarju, je skoraj isto kot turbo na turbo.
Pri NOS je pomembno, da ti sistem deluje res tako kot je treba, ker če ti vmes recimo zmanjka benza v NOS sistemu, adijo bati, ker ti jih enostavno stopi zaradi previsokih temperatur, ki nastanejo pri izgorevanju mešanice s prebogatim deležem kisika.Pomembno pri NOSu je vedeti tudi to, da je benz potreben v veliki meri tudi za hlajenje. Pomembno je izbrati prave svečke za uporabo NOS sistema, ker le te morajo imeti višjo toplotno vrednost, drugače jih enostavno odžge. Pomembno je, da NOS prožiš šele v višjih obratih, kjer ponavadi motorjem moč že upada. Pa če boš NOS prožil v nizkih obratih, kjer se motor ne more zvrteti, ti bo ali zvilo ojnice ali pa stopilo bate. Predvsem pa je treba NOS uporabljati zmerno in čimkrajši čas. Da bi uporabljal NOS za samo +20 % je brezveze, ker je ta sistem enostavno predrag in preveč škodljiv za samo tako majhno povečanje moči. Povrhu tega je potrebno precej predpriprave preden sprožiš NOS shot. Poskrbeti je treba, da je v jeklenki ravno pravšnji tlak (zeleno območje), ker drugače ali NOS ne bo imel učinka(prenizek tlak) ali pa bo v zmesi presiok odstotek N20 ja, kar pomeni preveč kisika v zmesi, to pa vodi k previsoki temperaturi izgorevnaja to pa naprej v okvaro motorja >> stopi bate. Woolf, ni vse samo črno in belo. In ni vse tako izi kot v unih filmih F&F in podobnih risankah, kjer imajo na volalnu poljubno število tipk in vsaka proži dodatni NOS, ki vsakič doda dodatnih 150 PS.
Pravilna montaža in kasneje tudi uporaba NOS ni tako enostavna kot si nekateri tukaj na tem forumu predstavljajo.

Woolf, po tem, ko boš kdaj mogoče videl od blizu kakšen NOS sistem ali celo kakega zmontiral in stestiral, se boš smejal svojim izjavam.

Lepo se mejte še naprej.


BRAAAVOOO!!! *plosk* *plosk* BRAAVOOO!!
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Vesi
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: Ne dec 29, 2002 2:26 pm

Napisal/-a Vesi Sr jan 21, 2004 7:00 pm

Ma Pajser čist prav, v osnovi je res precej butasto vprašanje.
Lp
 
Uporabniški avatar
Free Styler
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: So avg 30, 2003 9:35 pm

Napisal/-a Free Styler Sr jan 21, 2004 7:11 pm

Vesi je napisal/-a:Ma Pajser čist prav, v osnovi je res precej butasto vprašanje.
Lp
:har Ya , pa butasti odgovori tud , k jih nekateri talajo ( sej sami vedo kdo so ) :har
Nato vse tiho je bilo....................... :P
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider Sr jan 21, 2004 7:56 pm

wolf k sm začeu brat tole temo sm mislu da se zajebavaš, sam pol sm vidu da je bl una varianta k pr dumb&dumber k je un blond model reku bejbi da se ne morta vidt 7.45, ampak šele petnajst do osmih. No jst sm biu zdej tko k una ženska na začetku k sm bral to temo.
LoL, pa kaj bluzim no, zgleda da sm se nalezu volčje trapavosti :noro

Volf kaj pa ti mislš, če bi jst dal peskat vrata a bi kej škodval mojmu laku al bi prdobu na sijaju :?:
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Sr jan 21, 2004 7:59 pm

:P
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Blue Bug
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če feb 27, 2003 11:41 pm

Napisal/-a Blue Bug Sr jan 21, 2004 9:59 pm

Zdravo fantje!

Jaz sem naredil diplomsko nalogo iz tako imenovanega NOS-a. Jaz ga raje imenujem smejalni plin, N2O ali didušikov oksid.(Prodajno ime dušikov oksidul). Dejstvo je, da dodatek tega plina škodi motorju. Ampak brez dodatnega goriva ni nobenega efekta. Če bi dodal samo plin bi prišlo do prevelikih temperatur zgorevanja (hudo velikih). Poleg tega je dejstvo tudi (izmerjene temperature izpuha), da tudi z dodatnim gorivom se povečajo termične obremenitve in to fejst. Podatek pri 3500 o/min in približno 15% povečani moči je bila temperatura z N2O in dod. gorivom večja za okoli 60°C. To pa ni malo. Upoštevati je potrebno tudi energijo sproščeno pri razpadu plina! V primeru, da se pa sistem aktivira pri prenizkih vrtljajih pride do prevelikega porasta tlaka v zgorevalnem prostoru. Primer pri 4000 o/min, povečana moč za 38%, porast tlaka za 89%!!!!!!!!!!!!!!!! Je pa tako, dokler je mašina vredu, se kaj dosti ne more zgodit, glede na to, da smo pri testiranjih imeli sistem aktiviran približno eno do dve minuti!!!!. Ja pa še to, v kombinaciji s turbinskimi polnilniki se uporablja samo tako dolgo, da turbina doseže svoje vrtljaje, nato se pa izklopi.
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Če jan 22, 2004 11:14 am

kva ste eni fejst. dobr da se ne vzgete od tega. blu bugec..to tud v moj knjig pise :) pa sm ze nekaj sistemov zmontiral pa se dons vsi delajo. osnove teh sistemov so v knjigah ki stanejo par tisocakov, vi si pa s svojo neumnostjo delate neocenljivo skodo.

---------------

neumen si lahko, samo znajti se moras

lp, kr3mn1
 
Uporabniški avatar
Gigen
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:09 am
Kraj: Izola/Portorož

Napisal/-a Gigen Če jan 22, 2004 11:32 am

Preberi si tu kako si ga sam montiras:
http://www.toyotacelicaonline.com/nos1.htm
in se je dry shot, da ne rabis kolektorjev luknjat.
Made in Japan
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Če jan 22, 2004 12:21 pm

Jp jaz sem tega že tudi veliko prebral, pa mi tukaj nihče noče nič verjeti. To je še en naslov iz moje strani. :wink: Čez čas pa bom poskušal pripraviti še slikce in malo boljši opis:

http://www.corsa-gsi-tuning.de/html/hau ... tunig.html

Pa ne se okrog tega toliko prepirati, ker je dosti različnih sistemov z raznimi varovalkami itd. Pa lep pozdrav
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če jan 22, 2004 12:27 pm

teorija ni enako praksa!!!!!
:!: :!: :!: :!: :!:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Če jan 22, 2004 12:41 pm

Se strinjam. :-P
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Blue Bug
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če feb 27, 2003 11:41 pm

Napisal/-a Blue Bug Če jan 22, 2004 4:39 pm

Dragi kr3mn1!

Teorijo si lahko vtakneš nevem kam. Dosti stvari, ki so v teh knjigah opisane se v praksi bistveno razlikujejo. Tako kot dejstvo da z vbrizgavanjem N2O mamo nižje temperature zgorevanja (bullshitt). Če bi ti videl dobljene rezultate, bi se zjokal zraven, verjemi mi!!!!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če jan 22, 2004 5:14 pm

Blue Bug je napisal/-a:Dragi kr3mn1!

Teorijo si lahko vtakneš nevem kam. Dosti stvari, ki so v teh knjigah opisane se v praksi bistveno razlikujejo. Tako kot dejstvo da z vbrizgavanjem N2O mamo nižje temperature zgorevanja (bullshitt). Če bi ti videl dobljene rezultate, bi se zjokal zraven, verjemi mi!!!!

lol!!!
za kremnega vem da ga je že montiral... si ga ti že???
SlikaSlika
 
Blue Bug
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če feb 27, 2003 11:41 pm

Napisal/-a Blue Bug Če jan 22, 2004 5:30 pm

Ja. Na motor Renault 25, 2.2 l.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če jan 22, 2004 5:32 pm

Blue Bug je napisal/-a:Ja. Na motor Renault 25, 2.2 l.

kakšen shoot?
kakšn sistem?mokri ali suhi?
kolko časa ti je delal?
SlikaSlika
 
Blue Bug
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če feb 27, 2003 11:41 pm

Napisal/-a Blue Bug Če jan 22, 2004 5:44 pm

glede na veliko porabo plina in dolgotrajno delovanje (1-2 min!!), okoli 15% večja moč. Sistem je bil mokri. 38% povečanje moči je bilo z enako količino edino pri 4000 vrtljajih. Ker smo delali na delni karakteristiki, je imel motor na teh vrtlajih nekakšno luknjo. Z dodatkom je bila ta luknja izničena. Drugače je bilo pri okoli 15% povečani moči povečanje tlaka za okoli 30-38%. Več o tej temi z rezultati se bo kaj kmalu dalo ogledati na izmed avtomobilskih spletnih revij.
 
Uporabniški avatar
Zorqon
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če jan 15, 2004 7:41 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a Zorqon Če jan 22, 2004 6:56 pm

Alo...Blue Bug je delal diplomsko nalogo o N2O. To pomeni de je kar nekaj 10 strani mogel napisat o tem...tak da po mojem tip ve kaj govori :!:

P.S.
brez zamere..to je moje mnenje
Policaj: " boste pihali??? "
Voznik: " ne, bruhal bom "
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če jan 22, 2004 9:52 pm

odlično, za kok denarja pa sta prpravljena NOS zmontirat?
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Pe jan 23, 2004 12:16 am

Zanimivo kake teorije. :D :D :D ....Imam Toyoto Supro z dvema turbopolnilnikoma in z NOS sistemom z ločenimi injektorji.Ne mi govorit takih bedarij ,da NOS in turbo ne gresta skup.NOS brez turbo nima smisla, saj dobimo premalo moči.Tisti ki se hvali koliko NOS sistemov je že zmontiral, pa se naj prepriča ,da je potrebno zamenjati tudi vžigalni del, saj se pri preveč povečanem kompresijskem razmerju ne more vžgati mešanica goriva in zraka in pride do ,,klenkanja,, .Blokado imam prestavljeno na 8000vrt./min pa sem že porabil veliko jeklenk NOS-a, motor pa še deluje kot je treba.Glede tega ali se motor kvari ali ne : že pri vžigu kateregakoli motorja pride do obrabe ....

Uporabiti je treba dobro sintetično olje in večji hladilnik (vsaj pol večji) , saj se povečajo temperature.
Pa še glede tega vsi tako imenovani NOS plini niso enaki, razlikujejo se glede količine vsebnosti kisika, ki pa ne sme biti večja kot 25%, saj drugače imamo premalo dušika ki bi preprečil eksplozije in pripomogel k izgorevanju.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost