__PAJSAR__ je napisal/-a:Dej Woolf nehej no, k nimaš pojma. Prosim te, k težko berem take oslarije.
Pri NOSu je zelo pomembo predvsem vse drugo, kar si ti napisal. Kakšen turbo lader no?!?!?
NOS in turbo ne gresta prav fino skupaj, ker imata oba isti učinek na motor. Oba poskrbita za večjo količino zraka v valjih.
Torej, če kuriš NOS na turbinarju, je skoraj isto kot turbo na turbo.
Pri NOS je pomembno, da ti sistem deluje res tako kot je treba, ker če ti vmes recimo zmanjka benza v NOS sistemu, adijo bati, ker ti jih enostavno stopi zaradi previsokih temperatur, ki nastanejo pri izgorevanju mešanice s prebogatim deležem kisika.Pomembno pri NOSu je vedeti tudi to, da je benz potreben v veliki meri tudi za hlajenje. Pomembno je izbrati prave svečke za uporabo NOS sistema, ker le te morajo imeti višjo toplotno vrednost, drugače jih enostavno odžge. Pomembno je, da NOS prožiš šele v višjih obratih, kjer ponavadi motorjem moč že upada. Pa če boš NOS prožil v nizkih obratih, kjer se motor ne more zvrteti, ti bo ali zvilo ojnice ali pa stopilo bate. Predvsem pa je treba NOS uporabljati zmerno in čimkrajši čas. Da bi uporabljal NOS za samo +20 % je brezveze, ker je ta sistem enostavno predrag in preveč škodljiv za samo tako majhno povečanje moči. Povrhu tega je potrebno precej predpriprave preden sprožiš NOS shot. Poskrbeti je treba, da je v jeklenki ravno pravšnji tlak (zeleno območje), ker drugače ali NOS ne bo imel učinka(prenizek tlak) ali pa bo v zmesi presiok odstotek N20 ja, kar pomeni preveč kisika v zmesi, to pa vodi k previsoki temperaturi izgorevnaja to pa naprej v okvaro motorja >> stopi bate. Woolf, ni vse samo črno in belo. In ni vse tako izi kot v unih filmih F&F in podobnih risankah, kjer imajo na volalnu poljubno število tipk in vsaka proži dodatni NOS, ki vsakič doda dodatnih 150 PS.
Pravilna montaža in kasneje tudi uporaba NOS ni tako enostavna kot si nekateri tukaj na tem forumu predstavljajo.
Woolf, po tem, ko boš kdaj mogoče videl od blizu kakšen NOS sistem ali celo kakega zmontiral in stestiral, se boš smejal svojim izjavam.
Lepo se mejte še naprej.
Blue Bug je napisal/-a:Dragi kr3mn1!
Teorijo si lahko vtakneš nevem kam. Dosti stvari, ki so v teh knjigah opisane se v praksi bistveno razlikujejo. Tako kot dejstvo da z vbrizgavanjem N2O mamo nižje temperature zgorevanja (bullshitt). Če bi ti videl dobljene rezultate, bi se zjokal zraven, verjemi mi!!!!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost