Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jan 25, 2004 7:26 pm

tornado je napisal/-a:samo nebi potem pri tako hladnem gorivu bil nemiren prosti tek??????


nemirni prosti tek je posledica nabiranja bencina na svečkah kar privede do ispuščanja vžigov. Pri toplem motorju ni šans da bi imel take probleme.

Moram jet poiskat točen podatek kdaj začne bencin zmrzovat, ampak kolikor se spomnim je nekje okoli -40-50 stopinj. Ne me prijet za besedo.

Dirkalni avti pa nimajo hladilnikov za bencin ker je razlika res majhna, pa še da se marsikaj kompenzirat z nastavitvijo mešanice glede na temperaturo zraka, vlago, itd...

Z dušikom bi se teško nastavljala temperatura, pa dodatna teža jeklenke plina bi izničila prihranek na malo večji moči. Z hladilniki bi pa le te zaradi slabih iskoristkov odvzeli več moči kot bi jo pa lahko pridobili z hlajenjem bencina.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 25, 2004 10:11 pm

Tole z ogrevanjem bencina sem hotu jaz sprobat na moji prejšni petki.Zrak bi hladil, bencin pa ogreval.Predvsem zarad tega ker če ga zagreješ se raztegne kar pomen manjšo porabo.In to je bil men cilj.
Drgač zdej na dizlašu pa mam že u originalu narjeno ogrevanje nafte.Sam je pa fora. Kao ma narjen gretje nafte ampak ne na 90 stopinj (tko kot je temp. motorja) ampak ma grelec nafte svoj termostat ki izključi kroženje vode ko se segreje na 60 stopinj.
Drgač pa sem nardil poskus in gretje odklopu...... poraba se je dvignila za 3-4 dcl na 100 km. pa tudi šel je mal slabše.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Ne jan 25, 2004 10:20 pm

lisko1 je napisal/-a:Drgač pa sem nardil poskus in gretje odklopu...... poraba se je dvignila za 3-4 dcl na 100 km. pa tudi šel je mal slabše.


Ja sej to sem hotel probat da bi nafto malo segrel, kar ni problem nardit. A si siguren da je termostat na 60 stopinj, ker bi jaz probal na 90? Sam nisem glih prepričan kaj bo zaradi nafte pa samovžiga.
Pa če kdo ve pri kateri temperaturi se nafta sama vžge?
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne jan 25, 2004 10:52 pm

pri 90 stopinjah ne bi prišlo do samovžiga.V cilindru pa se tu tak vbrizga nafta direktno v cilinder in to ne bi bilo problem.Stisne se samo zrak in ne kot pri bencinarih mešanica.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 25, 2004 11:54 pm

Ule ti maš golfa ane? Okol naftnega filtra navij eno bakreno cev premera okol 1cm in pol spel nekam na motor tko da bo voda krožla. Je pa res termostat na 60 stopinj ja. Pa niti men nijasn zakaj se ne sme kao segret na 90 stopinj sam neka fora verjetn že more bit. Mogoč da se pumpa ne bi pregrela pa da res kao ne bi pršlo do predčasne explozije......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Po jan 26, 2004 6:21 am

Ja sej to sem mislu (cevko) :D
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Po jan 26, 2004 10:55 pm

TUNAT dizle je brezsmiselno, saj se zelo poveča navor,gredi v mašini pa so preslabe in tako življensko dobo mašine hitro skrajšamo za 20%-50%. :idea: :idea: :idea:

V eni nemški reviji sem zasledil da, z čiptuningom VW 1.9TDI (100KM) na 130KM zmanjšamo življensko dobo za 50%.Čeprav so po zunanjosti mašine enake ,so pa v originalni 130KM mašini debelejše gredi.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 27, 2004 12:27 am

Kdo pa se tle meni o tunanjo?:) men je cilj zmanjšat porabo ne pa nardit neki močn stroj:) :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule To jan 27, 2004 7:43 am

lisko1 je napisal/-a:Kdo pa se tle meni o tunanjo?:) men je cilj zmanjšat porabo ne pa nardit neki močn stroj:) :D

:D :wink:
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr avg 17, 2005 11:02 pm

jst mam to že na vseh dizelaših do zdj in se pozna(bakrena cev)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov