Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr sep 22, 2004 10:32 am

andrazzz je napisal/-a:Ja jst mam pa tut eno vprašanje!
Nekej v tej temi sem prebral da s čipom ubistvu povečaš dovod goriva ? Se pravi da bo avto žru VEČ ne pa manj, kot vsi obljubljao?? Aja pa recimo da prej in po (čipanju) voziš enako (z isto težko nogo)??


Avto bo dejasnko pil manj ob isti voznji, kot si jo imel prej. Ce bo pa skoz PODN potem bo pa pil vec, vendar bo od prej ko je bil serijski tudi bolj letel. Vendar ni kake razlike. Se ti ce si pod vecjimi napori tudi rabis vec tekocine.
SlikaSlika
 
sixtoo
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Ne sep 05, 2004 5:05 pm

Napisal/-a sixtoo Sr sep 22, 2004 11:58 am

jst mam kolega k ma novga bmw 645ci.chip tuning je biu narjen pr oct-tuning u nemciji-kvalitetna stvar (po avto so prsli sm, oni nardijo vse meritve-poleg tega ga 2500 km vozjo na valarjih d vidjo kak to dela+meritve) iz njega je pa dubu 459 ps (al neki podobnga)

sva šla en krog po obvoznci u lj-fantje-to je noro kar so nardil s tem avtomobilom
 
xgapix
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če avg 05, 2004 2:35 pm

Napisal/-a xgapix To sep 28, 2004 9:05 am

Ali je Chip-tuning tako dober(varen) kot PBOX, RAPID?
Vem, da sta RAPID, PBOX nastavljiva in sta v tem pogledu dosti boljša. Z druge strani pa je Chip-tuning cenejši.

Zanima me vaše mnenje.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To sep 28, 2004 9:41 am

xgapix je napisal/-a:Ali je Chip-tuning tako dober(varen) kot PBOX, RAPID?
Vem, da sta RAPID, PBOX nastavljiva in sta v tem pogledu dosti boljša. Z druge strani pa je Chip-tuning cenejši.

Zanima me vaše mnenje.


Preberi celo debato, pa boš vidu razlike med obema :wink:
Powerboxi delajo tako da računalniku dajejo drugačne informacije, kot normalno in s tem odprejo dovod goria dodatno (pri Diesel avtih). Čip pa poveča pritisk turbine in dodaja dodatno gorio linearno potrebi avtomobila.
Slika
 
xgapix
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če avg 05, 2004 2:35 pm

Napisal/-a xgapix To sep 28, 2004 11:21 am

Tole sm najdu na VOLVO forumu:

We have chip tuned our car, That is a better solution in my opinion. You say that the power box only is connected between the engine control module and the injectors? in that case, tha power box will open the injectors for a longer time ( in stead of earlier and more pressure like with a tuning chip), and this can cause damage to the cylinder walls and fractures in the pistons. The combustion normally takes place completely in the recess in the top of the piston, the flame doesn't reaches the cylinder walls. with a power box it does..

The chip also gives a bit more power, We have got 198 hp and 430 Nm in our XC 70 D5. Hardly any smoke at full throttle.

Prosim za komentarje za tale članek.
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero To sep 28, 2004 11:49 am

sixtoo je napisal/-a:jst mam kolega k ma novga bmw 645ci.chip tuning je biu narjen pr oct-tuning u nemciji-kvalitetna stvar (po avto so prsli sm, oni nardijo vse meritve-poleg tega ga 2500 km vozjo na valarjih d vidjo kak to dela+meritve) iz njega je pa dubu 459 ps (al neki podobnga)

sva šla en krog po obvoznci u lj-fantje-to je noro kar so nardil s tem avtomobilom


Mater, pa kje eni živite.

BMW 645i ima v osnovi 333KM, ni turbo ampak navaden atmosferski motor.
Samo z čipom, bi pridobil ca. 5% moči, ker bi pomenilo približno 350 KM in nič več.
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid To sep 28, 2004 1:52 pm

Spet ena velika buča :? ko bi vsej napisal 380KM bi še reko
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
VECTRA 2.0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po sep 20, 2004 12:13 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a VECTRA 2.0 To sep 28, 2004 2:38 pm

pa kaj ga napadate sej je reku "al neki podobnga" bučeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid To sep 28, 2004 3:53 pm

Sej pa to ni bil napad a zgleda to tak :roll: če pa že napiše pa naj konkretno napiše
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Ne jan 02, 2005 6:47 pm

Avta se ne splača čipat ker ga sam uničuješ.
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe Ne jan 02, 2005 7:07 pm

MacAudio je napisal/-a:Avta se ne splača čipat ker ga sam uničuješ.


To je v Cicibanu pisalo ? :bonk
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
Uporabniški avatar
runner
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To dec 28, 2004 2:59 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a runner Ne jan 02, 2005 9:09 pm

VaLe je napisal/-a:
MacAudio je napisal/-a:Avta se ne splača čipat ker ga sam uničuješ.


To je v Cicibanu pisalo ? :bonk



:P :D
 
Uporabniški avatar
runner
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To dec 28, 2004 2:59 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a runner Ne jan 02, 2005 9:16 pm

Slišal sem, da je pri čip tuningu povečanje moči odvisno tudi od menjalnika -> avtomatski - ročni... Kako pa je to možno? Če se dva avta z enakim motorjem, samo z različnima menjalnikoma čipata; pri katerem je % večje povečanje moči?
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Ne jan 02, 2005 9:22 pm

povečanje moči je isto. drugače je samo pri prenosu te moči na cesto.
avtomobili imajo ponavadi slabše zmogljivosti(moč na kolesih) z avt. menjalnikom.
 
Uporabniški avatar
runner
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To dec 28, 2004 2:59 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a runner Ne jan 02, 2005 9:48 pm

vepar je napisal/-a:povečanje moči je isto. drugače je samo pri prenosu te moči na cesto.
avtomobili imajo ponavadi slabše zmogljivosti(moč na kolesih) z avt. menjalnikom.

Tnx.



Prijatelj ima MB C 270 CDI (170KM) z avtomatskim menjalnikom, pa bi si rad max. povečal zmogljivosti. Po moje je optimalna varijanta čip in šport filter.
Pa me zanima, že ima kdo (ve za koga) kakšne izkušnje s predelavo tega motorja? Na kakšno moč se pride s to predelavo pri tem avtu? Za koliko se bi izboljšal pospešek do 100 (zdaj je 9s) in max. hitrost (zdaj je 230km/h)?

Hvala vnaprej.
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Po jan 03, 2005 8:53 am

runner je napisal/-a:Prijatelj ima MB C 270 CDI (170KM) z avtomatskim menjalnikom, pa bi si rad max. povečal zmogljivosti. Po moje je optimalna varijanta čip in šport filter. Pa me zanima, že ima kdo (ve za koga) kakšne izkušnje s predelavo tega motorja? Na kakšno moč se pride s to predelavo pri tem avtu? Za koliko se bi izboljšal pospešek do 100 (zdaj je 9s) in max. hitrost (zdaj je 230km/h)?

Hvala vnaprej.


Živjo!

Glede razlike med ročnim in avtomatskim menjalnikom ti povem, da razlika JE. In to predvsem v OBČUTKU. Če meriš pospeške in prožnost avta z ročnim menjalnikom je to čisto enostavno. Vtakneš ga v 4. ali 5. prestavo in pomeriš pospešek od 1.500 do 3.000 o/min. Brez čipa in s čipom. Pa vidiš razliko. Avto z avtomatskim menjalnikom pa vmes malo dol pa gor prestavlja in ta razlika ni tako očitna. Dejstvo pa je, da je prirastek moči enak.
Če ima 270 CDI zdaj 125 NM navora in s PBox 150 NM, potem bo pospešek bistveno boljši, končna hitrost pa ne bo bistveno višja (morda 3 do 5 km/h). PBox namreč motorja ne sili v višje vrtljaje, temveč povečuje moč v spodnjem in srednjem območju.

LP
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Po jan 03, 2005 4:07 pm

runner je napisal/-a:
vepar je napisal/-a:povečanje moči je isto. drugače je samo pri prenosu te moči na cesto.
avtomobili imajo ponavadi slabše zmogljivosti(moč na kolesih) z avt. menjalnikom.

Tnx.



Prijatelj ima MB C 270 CDI (170KM) z avtomatskim menjalnikom, pa bi si rad max. povečal zmogljivosti. Po moje je optimalna varijanta čip in šport filter.
Pa me zanima, že ima kdo (ve za koga) kakšne izkušnje s predelavo tega motorja? Na kakšno moč se pride s to predelavo pri tem avtu? Za koliko se bi izboljšal pospešek do 100 (zdaj je 9s) in max. hitrost (zdaj je 230km/h)?

Hvala vnaprej.


konkretno sem pred kratkim meril pospeške pri tem avtu (enkrat E in ML) pred in po čipanju z Rapidom. Oba sta bila avtomatik. Avtomatika odnese precej občutka moči od čip tuninga, razen če preklopiš na menjalniku na opcijo Sport, potem je odlična razlika, pa tudi poraba je nižja po poročanju stranke.
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To jan 04, 2005 8:30 am

VaLe je napisal/-a:
MacAudio je napisal/-a:Avta se ne splača čipat ker ga sam uničuješ.


To je v Cicibanu pisalo ? :bonk


V Cicibanu najbrž ne, vendar o tem kdaj mašina zdrži dlje, ni potrebno posebej debatirati, kajne?
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Če jan 06, 2005 9:07 am

MacAudio je napisal/-a:Avta se ne splača čipat ker ga sam uničuješ.


Z avtom se ne splača hitro vozit čez ovinke, ker se zvija karoserija, nastajajo mikro razpoke v laku in začne rjavet. Pa še gume se hitreje obrabijo. Pa še goriva več pokuri. Pa še adrenalina ti telo več sprošča in potem se ga navadiš in ne moreš brez adrenalina, potem pa vedno hitreje in divje voziš in potem te enkrat fizika premaga (upam da ne v letu fizike 2005) in letiš ven iz ovinka in potem se ubiješ ali postaneš regrat. Ergo. Ne tega delat! :con
 
Uporabniški avatar
DoubleG
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DoubleG Sr jan 19, 2005 8:44 pm

Lep pozdrav!

Imam BMW 320i E46 in me moti ena stvar. Pri nizkih obratih ponavadi v drugi prestavi avto "zaklenkla" ko dodam gas. Kot da vbrizg goriva ni pravilen. Ali bi chip tuning to rešil? Zgodi se tudi, da avo, ko je hladen sploh ne laufa tko kt je treba. potem ga pa ugasneš (resetiraš računalnik) in potem lepo dela. Če bi chip tuning pomagal, kam ga pelem, de mi to upedenajo?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov