Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe avg 08, 2008 7:02 am

naliM je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
AudiFreak je napisal/-a:@kopron: koliko je zdaj avto hitrejši od Slovenj Gradca? Malenkost, občutno...?
... menda je - a koliko ne vem ... še vedno ni tisto pravo ... če bom priden bo upload filmčka danes na You-tube vendar je še kr.neki za popravit na avtomobilčku ...Hej - kje je ta presneta smodnišnica ? :) no Sablač imam doma - dva oljna hladilnika in enega prinesem v kratkem gor sicer je že bil gor pa je Boštjan reševal to drugače ( vodna cirkulacija) in za tlak 1.5 bar je bilo zadovoljivo sedaj pa je na robu ) verjetno prinesem v soboto gor 550 ccm injektorje in intercooler bo zrihtal Mitja (ta se je zaljubil v moj tekoči r.... ) ker z sedanjim zrak pod 80 stopinj ne uspemo več shladiti - no druge probleme bom poskušal rešit do ponedeljka malo tudi sam (nosilce) ... da nam ne pade motor iz vozila pred ponedeljkom ... upam, da bo rezultat vreden vložka in bodo ojnice zdržale - ker po občutku bi rekel, da že presegamo mejo zdržljivosti ojnic (230 km) :( in pričakujem da bo v kratkem kaj zaropotalo ... upam, da ne bo mogoče dobim ene močnejše v kratkem. L.p. M.

Filmček : http://uk.youtube.com/watch?v=Fjx09YzOwIg


Tale filmček je na 1.5bar nadtlaka in 230KM?

LP,

Milan
... 2.25 Bar cca koliko konjev ne vem točno mislim, da je čez 230 ... navor je ubijalski, ker to je blo v rahel klanec in klanca avto skoraj ne čuti :) naj pove Boštjan kaj več ...
L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 Pe avg 08, 2008 9:10 am

Dej kdaj "prisopihajte" v Trzin, da si enkrat pobliže ogledam zverinico!
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Pe avg 08, 2008 9:13 am

Mad je napisal/-a:
naliM je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
AudiFreak je napisal/-a:@kopron: koliko je zdaj avto hitrejši od Slovenj Gradca? Malenkost, občutno...?
... menda je - a koliko ne vem ... še vedno ni tisto pravo ... če bom priden bo upload filmčka danes na You-tube vendar je še kr.neki za popravit na avtomobilčku ...Hej - kje je ta presneta smodnišnica ? :) no Sablač imam doma - dva oljna hladilnika in enega prinesem v kratkem gor sicer je že bil gor pa je Boštjan reševal to drugače ( vodna cirkulacija) in za tlak 1.5 bar je bilo zadovoljivo sedaj pa je na robu ) verjetno prinesem v soboto gor 550 ccm injektorje in intercooler bo zrihtal Mitja (ta se je zaljubil v moj tekoči r.... ) ker z sedanjim zrak pod 80 stopinj ne uspemo več shladiti - no druge probleme bom poskušal rešit do ponedeljka malo tudi sam (nosilce) ... da nam ne pade motor iz vozila pred ponedeljkom ... upam, da bo rezultat vreden vložka in bodo ojnice zdržale - ker po občutku bi rekel, da že presegamo mejo zdržljivosti ojnic (230 km) :( in pričakujem da bo v kratkem kaj zaropotalo ... upam, da ne bo mogoče dobim ene močnejše v kratkem. L.p. M.

Filmček : http://uk.youtube.com/watch?v=Fjx09YzOwIg


Tale filmček je na 1.5bar nadtlaka in 230KM?

LP,

Milan
... 2.25 Bar cca koliko konjev ne vem točno mislim, da je čez 230 ... navor je ubijalski, ker to je blo v rahel klanec in klanca avto skoraj ne čuti :) naj pove Boštjan kaj več ...
L.p. M.


Meni se zdi, da ste se fantje zmotili v položaju decimalne vejice pri tlaku turbine, saj bi takšne čase pospeševanja moral tvoj Saxo doseči z 0.225bar ali kot NA.

O čem govorim? Video se prične pri cca. 40km/h. Recimo, da kot referenco gledamo števec hitrosti, kar je proti realnim meritvam z G-Tech ali GPS običajno precej optimistično. Pospeški so naslednji:

- 40-100km/h - cca. 5.2 sekunde
- 40-200km/h - cca. 28 sekund

Temu je treba dodati še vsaj 1 - 1.5 sekunde za pospešek od 0-40km/m, saj so takrat največje težave s trakcijo.

Za primerjavo naj povem, da je po teži, prostornini motorja in turbini (T3) podoben avto s popolnoma serijskim ostalim delom motorja (Twingo Turbo :) ) na 1.4bar nadtlaka pospeševal:

- 0-100km/h v 5.7 sekunde in
- 0-200km/h v dobrih 19 sekundah.

To pa je približno 10 sekund hitreje od posnetka, iz česar sklepam, da se kot pri ostalih Kopronovih projektih preveč pozornosti polaga na enormen tlak na katerem dela motor, a od tega tlaka ni pravega učinka. Takšen čas do 200km/h bi moral doseči 850kg NA avto s 140KM.


LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Pe avg 08, 2008 9:49 am

Milan, kdaj gremo na pir :pivo končno ena tehnična obrazložitev z dejstvi.
the brand with the three stripes :)
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Pe avg 08, 2008 10:36 am

Verjetno si tak mali motor ( 1.4) res ne more pomagati z 2.25bar-a pritiska ...
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned Pe avg 08, 2008 11:51 am

Bogokletno kar bom zdej izjavil optimum T3 je 1.4 bara z večjim icjem mogoče 1.5 turbo enostavno pregreje zrak toliko da imaš potem probleme z vsem tem sranjem. A to vi navajate aboslutni tlak ali samo nadtlak...... Če je 2.25 bara nadtlaka potem prossm ,da izvem kje ste dobili ležaje za ta t3 turbo in kateri model T3 je to. Potem se pa dalje pogovarjamo o trokiranju....


LP
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Pe avg 08, 2008 11:59 am

evo še en alfist se je javu, tud jst sm mel T3 in tud sam vem da je MAX kar je možno iztisnat iz tako male turbine 1.5 bar
the brand with the three stripes :)
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned Pe avg 08, 2008 12:56 pm

Ubistvu se da dosti več ampak pol pregreješ luft toliko da dobivaš noter v motor vroč zrak pol pa je klenkanje pa nič konjev........
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 Pe avg 08, 2008 1:01 pm

Nalim poznam oba avtomobila, tako tvojega twingeca (btw luškan avtek) kot tega Saxoja in mi ni jasno kako si izmeril 28 sekund do 200? Jaz sem izmeril 40-200 v 22s. Če dodamo še tisto sekundo in pol smo na slabih 24 in to z po mojem mnenju čisto predolgim menjalnikom. Avto dejansko leti.
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa Pe avg 08, 2008 1:35 pm

2.25 bara nadtlaka ne bom absolutno nikoli verjel...edino ce pustis turbino vrteti v nemilost in kakor je bruned rekel...zrak je komplte pregret ucinka od tega pa nobenga.
Da pa filas 1.25 bara nadtlaka...to pa verjamem brez problema.

Sam sem se fural skor 4 leta v avtomobilu z T3 turbino(prvo mi povej kateri TIP t3 je..TB0??) in vem da optimum je 1.4 bara...skrajni skrajni max je 1.6(ce si zamenju map senzor da ni prekinjalo vziga) pa ze takrat sam luft greje kot kaj drugega.

Pa da ne recem, da ta avtek bi moral za tak setup dosti bolj letet...zgleda da je neki al narobe nastelano al gre pa notri 0.25 bara sam :D :D.

v dokaz bi te prosil, ce snemas boost stevec med polnjenem in poskusi izmerit temp. zraka pri 1.25bara ter "2.25" bara ....!
Jazst
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 08, 2008 1:53 pm

Heh, a vam ni jasno, a, ... kako to leti pri 2,25 bara, a,a,a,... :P 8) :lol: 8) .

No, meni sicer kaže 2,0 bara, vendar je na računalniku Mitjatu pri MS-map senzorju pokazalo tudi čez 2,25 Bara.

Torej mi števec kaže 0,25 Bara manj kot pa je realno .

Prav ste prebrali, ja, ... 2,25 Bara .

No, resda pa je problem, da ta 1400 motorček še pri 2,25 Bara ne da veliko ven , sploh pa je problem pregrevanja zraka, ... kot ste že omenili ;) .

Namreč, sedaj imamo večji Intercooler, pa imamo še vedno temperaturo vstopnega zraka čez 80 Stopinj celzija ;) :cry: :? :( .

Sicer pa je že naročen večji Intercooler, z šobami vred .

Sem pa tudi jaz izmeril čas, tam okrog 30 sekund, kar res ni nek Bogvekak rezultat .

Da, ... navora manjka, pač/žal . In, lahko bi tudi to dobro rešili, vendar bomo prej še ... XX

No, pa drugič naprej, ...

lp

from Boštjan + #
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa Pe avg 08, 2008 2:31 pm

kopron je napisal/-a:Heh, a vam ni jasno, a, ... kako to leti pri 2,25 bara, a,a,a,... :P 8) :lol: 8) .

No, meni sicer kaže 2,0 bara, vendar je na računalniku Mitjatu pri MS-map senzorju pokazalo tudi čez 2,25 Bara.

Torej mi števec kaže 0,25 Bara manj kot pa je realno .

Prav ste prebrali, ja, ... 2,25 Bara .

No, resda pa je problem, da ta 1400 motorček še pri 2,25 Bara ne da veliko ven , sploh pa je problem pregrevanja zraka, ... kot ste že omenili ;) .

Namreč, sedaj imamo večji Intercooler, pa imamo še vedno temperaturo vstopnega zraka čez 80 Stopinj celzija ;) :cry: :? :( .

Sicer pa je že naročen večji Intercooler, z šobami vred .

Sem pa tudi jaz izmeril čas, tam okrog 30 sekund, kar res ni nek Bogvekak rezultat .

Da, ... navora manjka, pač/žal . In, lahko bi tudi to dobro rešili, vendar bomo prej še ... XX

No, pa drugič naprej, ...

lp

from Boštjan + #


Se zmeri mi nisi nic povedal glede turbine....kateri tip je TOCNO?Hybrid?...ko mi bos to povedal pol se bomo menili naprej.In ce dejansko res tolk polnis bi pol rajsi spustil pritisk turbine na nek njen optimum pa se grem stavit da bi avto sel isto ali boljse.
Jazst
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Pe avg 08, 2008 2:39 pm

robi1000 je napisal/-a:Nalim poznam oba avtomobila, tako tvojega twingeca (btw luškan avtek) kot tega Saxoja in mi ni jasno kako si izmeril 28 sekund do 200? Jaz sem izmeril 40-200 v 22s. Če dodamo še tisto sekundo in pol smo na slabih 24 in to z po mojem mnenju čisto predolgim menjalnikom. Avto dejansko leti.


Sem pomeril še enkrat in zopet je čas malo čez 28sekund.
Je pa res, da je približno, ker črte za 200km/h na števcu ni in jo je treba približno zastaviti. Zadnja številka je namreč 180km/h, potem sta še dve črtici (185 in 190 km/h). Če je skala linearna, potem gre avto malenkost preko 200km/h.

Glede T3 turbine so (žal) moje izkušnje podobne ostalim, pa še glede trajnosti lahko kaj povem - meni pri tlakih do 1.5bar ni nobena T3 zdržala več, kot 3000km.

Sicer pa če je Mitja zraven z laptopom in Megasquirtom, potem bodo tako odčitki senzorjev pokazali, kje je ozko grlo.

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW Pe avg 08, 2008 2:57 pm

axa je napisal/-a:2.25 bara nadtlaka ne bom absolutno nikoli verjel...edino ce pustis turbino vrteti v nemilost


Če ne vidiš, ne verjameš, ja tudi čudne reči se dogajajo po tem svetu, "fedr tuning" deluje. :lol: Kateri tip turbine je bo povedal Boštjan, res pa je da je tudi z 1,6bar letelo dobro, mislim pa da se na tem tlaku ta avto vozi že 10000km, in ne 3k, kot je nekdo omenil da bo zdržala turbina. Je pa pomoje razlika v vzdržjivosti, če primerjaš T3 na 1,8l 16v motorju, ali na 1,4 8v...

lp
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 08, 2008 3:01 pm

No ja, točno to ; Mitju na laptopu pokaže tudi do 2,3 bara .

Sicer pa se je moja Alfa vozila več kot 3 leta na 2,5 Bara , brez problema z T3 - usual formation .
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 08, 2008 3:04 pm

gregaVW je napisal/-a:
axa je napisal/-a:2.25 bara nadtlaka ne bom absolutno nikoli verjel...edino ce pustis turbino vrteti v nemilost


Če ne vidiš, ne verjameš, ja tudi čudne reči se dogajajo po tem svetu, "fedr tuning" deluje. :lol: Kateri tip turbine je bo povedal Boštjan, res pa je da je tudi z 1,6bar letelo dobro, mislim pa da se na tem tlaku ta avto vozi že 10000km, in ne 3k, kot je nekdo omenil da bo zdržala turbina. Je pa pomoje razlika v vzdržjivosti, če primerjaš T3 na 1,8l 16v motorju, ali na 1,4 8v...

lp

Točn' tko , ... namreč po prevoženih več kot 50000 Km , je T3 na 1,8 -8v motorju še vedno delovala brezhibno .
In, torej, če je šlo na 1,8 , potem bo tudi na 1,4 .

Hej, Grega, ... "fedrTurbotuning", ... dobr' si vidu / povedu 8) :lol: :P 8) .
(zdej je že taaak gor, da je že težek, heh...)

Ajd', grem še mal' delat' ...

bawčaw, ...

from Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa Pe avg 08, 2008 3:13 pm

Ammm no povej kateri tip turbine je no ze 1x? :)
-Iz katerega avta je?
-Velikost izpusnega,kompresorskega dela?
-Kroglicno vlezajena?
-A so pol vsaj 360 lezaji notri??
Jazst
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 08, 2008 3:57 pm

axa je napisal/-a:Ammm no povej kateri tip turbine je no ze 1x? :)
-Iz katerega avta je?
-Velikost izpusnega,kompresorskega dela?
-Kroglicno vlezajena?
-A so pol vsaj 360 lezaji notri??


Čuj, zdajle pa res ne bom bluzil po temle dežju tamle po dvorišču samo za oznako . Morda kasneje, takoj ko dež poneha .

Je pa turbina direkt iz Sierre Cosworth dol sneta za 250 EUR .

Drsno vležajenje rules / tekočinsko trenje .

Velikost = STD . 8)

Lp
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe avg 08, 2008 4:57 pm

Evo... Castim valarje, pa ce je vec kot 150 konj, dam se za pivo :D
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe avg 08, 2008 5:31 pm

MikeLima je napisal/-a:Evo... Castim valarje, pa ce je vec kot 150 konj, dam se za pivo :D
.. ok bomo vsaj eno pivo zaslužli :D hvala ... Kje se zdaj zmenimo - pri Branetu, pri Slugi ali pri Matjažu tam pri Cerknici ... al si boljši z Ervinom (Erc) ? L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost