Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne maj 16, 2010 4:03 pm

mene pa zanima kako lahko odpove turbina zaradi čipanja ? :D saj pa nimaš po čipanju bang efekta (tega z serijskim ECU se ne da narediti ) , da pa ti poka nad izpuh pa mora tuner biti nor da naredi tako veliko napako .Normalno pa je da je turbina če je čipan avto bolj obremenjena ,samo to nima veze z nobenim tunerjem.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Ne maj 16, 2010 5:30 pm

adis je napisal/-a:niste resni! da preko pm izdajate poslovne informacije svojih strank ... :ne


na to pa verjetn tudi nisi pomislil da je CSS stranko povprašal če lahko posreduje njen kontakt? :)
no sj morda je ni, morda pa je :)
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Ne maj 16, 2010 6:41 pm

Seveda sem stranko povprašal če lahko posredujem telefon. ;)

Jaka, ni noben problem,povej kam pošljen avtovleko po avto.

Ko sva merila tvoj avto na valjih je že nagajala sklopka in moč je bila zelo slaba.Mislim,
da ta avto nikakor ne more imeti samo 117.000 km.Nacipan avto ima visji pritisk za 0,2 bar.To nikakor ni dosti da skoduje turbini.
Če misliš ,da je moj tuning odgovoren za tvoj turbo,lahko seveda poiščeš še drugo mnenje.

Jaz za svoje delo garantiram in od odgovornosti ne bežim.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Ne maj 16, 2010 7:11 pm

očitno sem pravilno sklepal 8)
 
Uporabniški avatar
Jaka156
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: To jan 09, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Jaka156 Ne maj 16, 2010 9:37 pm

CSS Tuning je napisal/-a:Seveda sem stranko povprašal če lahko posredujem telefon. ;)

Jaka, ni noben problem,povej kam pošljen avtovleko po avto.

Ko sva merila tvoj avto na valjih je že nagajala sklopka in moč je bila zelo slaba.Mislim,
da ta avto nikakor ne more imeti samo 117.000 km.Nacipan avto ima visji pritisk za 0,2 bar.To nikakor ni dosti da skoduje turbini.
Če misliš ,da je moj tuning odgovoren za tvoj turbo,lahko seveda poiščeš še drugo mnenje.

Jaz za svoje delo garantiram in od odgovornosti ne bežim.


Zdravo, upam da ne zameriš samo omenil sem...
Nisem nič slabega mislil, mislim da je problem neka napaka na turbini. Moč na stock preslaba? Saj je imela stock Alfa 117 KM na gredi namesto 120 KM. Problem je bil po čipanju.. Ampak ne iz tvoje strani! Nikoli te nisem obtožil, da si ti kriv!

Eno vprašanje. Ko se zamenja turbina, čip ostane ali se naloži stock software?

P.S: Ti avto deluje z realnimi kilometri glede na to, da je razlika 3 konje glede na novo..

Pa prosim brez zamere ker nisem nič slabega mislil.
Zadnjič spremenil Jaka156, dne Ne maj 16, 2010 9:41 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne maj 16, 2010 9:39 pm

Jaka156 je napisal/-a:Eno vprašanje. Ko se zamenja turbina, čip ostane ali se naloži stock software?


ostane, saj ni softwarskega posega v elektroniko ampak je samo poseg v mehaniko
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Po maj 17, 2010 8:50 am

Sploh ni zamere :D .

Zelo rad bi videl ta uničen turbo,zanima me namreč,zakaj ga je razneslo?

Ko boste namontirali drugo turbino, bi bilo dobro,da naredimo nekaj meritev pritiska in mogoče malo poravnamo morebitne konice v pritisku turbine.To je še posebej pomembno če je turbo rabljen oziroma obnovljen.

Zadeva vas ne bo nič koštala,jaz pa bom mirneje spal 8)

LP!
Alen
 
Uporabniški avatar
...:::Team:::...
Novinec
 
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr sep 26, 2007 12:47 pm
Kraj: ...It's Balkan you know, i change Bentley to Lada...

Napisal/-a ...:::Team:::... Po maj 17, 2010 10:29 am

kako pa je z optimiranjen N/A motorjev? zanima me predvsem za 1.6 16V, ki je vgrajen v Renaultih (K4MT7)
 
Uporabniški avatar
Jaka156
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: To jan 09, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Jaka156 Po maj 17, 2010 10:34 am

CSS Tuning je napisal/-a:Sploh ni zamere :D .

Zelo rad bi videl ta uničen turbo,zanima me namreč,zakaj ga je razneslo?

Ko boste namontirali drugo turbino, bi bilo dobro,da naredimo nekaj meritev pritiska in mogoče malo poravnamo morebitne konice v pritisku turbine.To je še posebej pomembno če je turbo rabljen oziroma obnovljen.

Zadeva vas ne bo nič koštala,jaz pa bom mirneje spal 8)

LP!
Alen


Seveda pridem, ker me tudi zanima meritev na valjih.
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Po maj 17, 2010 10:41 am

...:::Team:::... je napisal/-a:kako pa je z optimiranjen N/A motorjev? zanima me predvsem za 1.6 16V, ki je vgrajen v Renaultih (K4MT7)



Tuning ni problem.
To je Siemens Sirius motorni računalnik.Povečanje moči je med 6-10%.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Po maj 17, 2010 1:51 pm

...:::Team:::... je napisal/-a:kako pa je z optimiranjen N/A motorjev? zanima me predvsem za 1.6 16V, ki je vgrajen v Renaultih (K4MT7)

daj čipat pa poročaj :)
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Po maj 17, 2010 2:09 pm

a se je že kdo ukvarjal z 1.8 gdi mitsubishi motorjem?
ter kaj se da naredit ker ima neposredno visokotlačno vbrizgavanje..
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Po maj 17, 2010 2:39 pm

Koliko je meni znano te Japonce dela samo Piasini Serial Suite tuning flasher.
V SLO trenutno ni tunerja,ki bi imel to orodje.
Nekateri uporabljajo power box-e, vendar jaz osebno nisem naklonjen tej rešitvi.

LP!

Alen
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Po maj 17, 2010 10:10 pm

Jaka156 je napisal/-a:A sem napisal da je on kriv? Samo napisal sem v vednost... Noben nikogar ne blati...

Ker je že po čipanju kazalo čudno manj konjev kot predvideno...


meni je pred čipanjem takoj po servisu na 100k km počila cev za podmazovanje turbine in mi vn steklo litr olja, če bi se to zgodilo po tuningu bi zihr reku da je tuning kriv :)
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Po maj 17, 2010 10:22 pm

:lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Po maj 17, 2010 10:35 pm

vepar je napisal/-a:a se je že kdo ukvarjal z 1.8 gdi mitsubishi motorjem?
ter kaj se da naredit ker ima neposredno visokotlačno vbrizgavanje..

Povem ti iz mnogo prebranih forumov, da raje kupi Evota in se s tem ukvarjaj :D . Požrlo ti bo veliko manj živcev in denarja (če računaš čas=denar), ker bi predelava GDi motorja bila vrtoglava. Čip ali pač komponente motorja. Tja do nekih 140 konjev se še da prilezti, tudi več: a je preveč vložka. GDi je bil narejen za varčno vožnjo ob relativno dobri moči in žal se tu kaj veliko ne da postoriti ;) Pa še dokaj občutljiv motor na predelave je. Če bi že res želel močnejšo Carismo je najboljša rešitev engine swap :)
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
Jaka156
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: To jan 09, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Jaka156 To maj 18, 2010 9:07 am

No šel je ležaj, tako da so lopatice drgnile po ohišju turbine. Ta teden bo avto že na cesti, turbina se bo obnovila...
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet Sr maj 19, 2010 11:20 pm

Zanimivo, da Damir Kvakič aka www.chiptuning-files.net (dobavitel www.chiptuning.name) kar naenkrat javno ne prodaja več scrackanih programov za tuning (winols, map3d...) za 50 EUR :), katere je še pred kratkim imel ne web strani.

quote iz weba:
CSS Performance Tuning is company that specializates in you car software.
Our product is backed by our team of highly skilled tuners.
We can supply you with a full custum tune for your vehicle.
We don’t supply generic remaps, but with support from our CSS tuners,
our dealers can remap your car to your exact specifications.


A dejansko gre za one-man band subjekt, zanima me kje je ta highly skilled ekipa in katere projekte /izdelke ima za seboj, če je tako "highly skilled"?

Alen Aračič (chip-tuning.name) pa sploh ne posluje kot pravna oseba.

Resno me zanima, kje se nahaja (naslov poslovnih prostorov) in pod katerim podjetjem deluje.

Poceni je ok, siva ekonomija pa greni življenje vsem !

Lp
D.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Če maj 20, 2010 7:37 am

Vam pa res gre na živce,ker ne objavim podatkov o firmi oops .
To bom naredil,ko se bom sam odločil za to,ne vi ne vse inšpekcije,ki mi jih pošiljate me ne bodo v to prisilile.

Kar se tiče g.Damira,je tuner z 12 letnimi izkušnjami in v njegovem podjetju sta 2 tunerja.Koliko mislite da jih rabi?
Koliko tunerjev imajo velika tuning podjetja?

Če pa že spremljate www.chiptuning-files.net, lahko tudi vidite, da Damir nudi svojim strankam ves support ter orodja od vseh znanih proizvajalcev.Konec leta bo na voljo tudi Piasini, zaenkrat razvijajo fajle in ne prodajajo slave-ov.Koliko velikih tunerjev to isto ima?
Lahko tudi rečem, da Damir ima v SLO 4 redne stranke s katerim se trenutno dogovarjam, da bi skupno nastopili na našem trgu.Že zdaj je mogoče čipati na Gorenjskem,Dolenjskem in Mariboru.Cena je ista kot jo imam jaz, meritve so pa pri meni in so v ceni.

Kar se tiče mene osebno,ko se je začela ta tema ste me napadali,da prodajam ebay DVD fajle, zadovoljne stranke niso nič štele, ker zadeva ni izmerjena na valjih.Zdaj, ko imam valje pa nimam toliko izkušenj, kar je res.Morate pa vedeti, da je tuning dober samo toliko, kot je dober človek, ki ga naredi.Tudi opica z tuning flasherjem in dobrim tunerjem lahko dela vrhunske standardne ter stage tuninge in z dobrim supportom ter diagnostičnim testerjem lahko reši vse morebitne težave, ki bi jih lahko stranka imela.
Jaz sem v zadnjih dveh letih vložil veliko denarja ter svojega časa v tuning.Delam 16 ur na dan, da bi nadoknadil izgubljena leta, ki jih ima pred mano moja spoštovana konkurenca.Sem reden član checksumm.com ter pro-sekcije na chiptuners.org forumu, tam so resene debate o tuningu in to s strani profesionalnih tunerjev in ne končnih kupcev, ki o tuningu vedo zelo malo.Tam nisem zasledil nobenega slovenskega tunerja,smo pa zato vsi tukaj,da lahko strankam pokažemo kdo ima daljšega :shock: .
Počasi vam primankuje materijala s katerim bi me diskreditirali,kaj bo naslednje?
Da imam čevlje številka 42 in ne 44?


LP!

Alen
 
iLLy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: So mar 03, 2007 11:38 am

Napisal/-a iLLy Če maj 20, 2010 9:53 am

jz bom samo se to dodal... res da se ne tice chiptuninga... toda jz sm imel tezavo z abs modulom pri passatu... pri chiptuning.name so mi racunalnik odprli... preverili standardne napake... in ker napake ni bilo mogoce odpraviti niso zaracunali nic... zdi se mi zelo fer (na abs racunalniku je biu skurjen cip tako da mu ni bilo pomoci)... tako da ce bom kdaj cipiral avto bom z veseljem preveril pri njih kako in kaj... ker so totalno nasprotje vsem ki sm jih klical/kontaktiral ko sem imel tezavo z abs racunalnikom... vsi so rekli 250-350eur minimum, pri njih je pa bila cena zelooo nizja ce bi bilo mozno popraviti... tako da jz mam pozitivno izkusnjo z njimi...


p.s.: aja pa samo tok... potem sm dobil nov racunalnik z 2 letno garancijo za 300e... toliko o cenah popravila abs modulov... za primerjavo v lj so hoteli pri priznani firmi 300eur+ddv+delo za POPRAVILO starega modula!!!

LP illy
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost