Yoni je napisal/-a:Ne štekaš ti usega očitno. Če ti turbina fila več zraka, moraš ti filat več bencina. Vsak motor (tlačno polnjen pa sploh) mora imet vedno malo presežka goriva, ker ti to hladi motor. Manj bencina(bolj revna mešanica)--->bolj vroč motor, več bencina(bolj bogata mešanica)--->bolj hladen motor.
rokbrumen je napisal/-a:dBAss: Moj klega(ni nevem kak tesn kolega je pa znanec) lasti nasledne avte: Črn Nissan 350z predelan v zunanjosti, BMW coupe 3 in Carera s4 in ima okoli 340hp.
En znanec ima GT2 Porsche-ja ima v lasti večjo slastičarno in gostilno v portorožu itd, marsikaj se bi še dal naštet, kolega nad mano ima par tskih motorjev ki imajo 130konjev pa 160konjev itd, sosed dol ima gostilno in je vozil evolutiona 9ko, prodal v KP in tudi s tem imam moznost dirkat, kolega ima noto typer R smo ze probal in un avto ne gre nikamor ..itd. Vrjami da na obali ima marsikdo kaj samo vprasanje na kak nacin so do tega pršl.
Pa še en mlad fantina(tudi znanec ko gremo kdaj vn v tivoli in podobno) tukaj iz Izole lasti Hummerja H2 in Audia R8. Mislim da lahko neham nastevat.
wuky je napisal/-a:Yoni je napisal/-a:Ne štekaš ti usega očitno. Če ti turbina fila več zraka, moraš ti filat več bencina. Vsak motor (tlačno polnjen pa sploh) mora imet vedno malo presežka goriva, ker ti to hladi motor. Manj bencina(bolj revna mešanica)--->bolj vroč motor, več bencina(bolj bogata mešanica)--->bolj hladen motor.
To je najbolj osnovna teorija razmerja zraka in bencina... Pa daleč od resnice...
Yoni je napisal/-a:wuky je napisal/-a:Yoni je napisal/-a:Ne štekaš ti usega očitno. Če ti turbina fila več zraka, moraš ti filat več bencina. Vsak motor (tlačno polnjen pa sploh) mora imet vedno malo presežka goriva, ker ti to hladi motor. Manj bencina(bolj revna mešanica)--->bolj vroč motor, več bencina(bolj bogata mešanica)--->bolj hladen motor.
To je najbolj osnovna teorija razmerja zraka in bencina... Pa daleč od resnice...
Trdiš, da bolj revna mešanica pomeni bolj hladen motor? Čestitam, pravkar si izpodbil vse trditve, ki so do zdaj držale. Zdaj jih moreš pa še dokazat in utemeljit...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost