Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen To sep 22, 2009 9:55 am

Yoni: Maš prav ja, bomo enga našl sj če se ne bom noben našu tu bom kolegu reku če ima tole.
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san To sep 22, 2009 10:51 am

Zelo lepo pospešuje, kar je na filmčku...... I like it !



Yagi-san
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen To sep 22, 2009 12:38 pm

Yagi-san: Nevem če si prebral post kjer je dan link filmčkov na kratko povedan gas je bil stiskan cca 50% do 0.8 sm vozu ker nesmem cez ker je razstelana elektronika..mi more postelat v soboto use.LP
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san To sep 22, 2009 12:41 pm

rokbrumen je napisal/-a:Yagi-san: Nevem če si prebral post kjer je dan link filmčkov na kratko povedan gas je bil stiskan cca 50% do 0.8 sm vozu ker nesmem cez ker je razstelana elektronika..mi more postelat v soboto use.LP



Vse sem videl in prebral in glede na videno je cool !


Yagi-san
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen To sep 22, 2009 12:44 pm

Yagi-san: Bo bolš ;).
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To sep 22, 2009 1:23 pm

Pa smo dočakali, super, lepo gre, pa čeprav s pol "gasa" :o Zdej še hitro ponovi slovnico OŠ, ker so tvoji dolgi posti res naporni za brat...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen To sep 22, 2009 1:36 pm

R 34 GT-R: Se opravičujem z slovnico ful hitro tipkam in se zatipkam in kaka črka umes prileti kjer ne bi glih rabla. Drugače ko bo pa v soboto narjena elektronika še 1x, bom pa v nedeljo ali ponedeljek se 1x posnel isto kot danes, z polnim gasom. Med naslednim tednom bo tudi posnetek proti kakem bolšem avtu in seveda evo 8.ka in 9ka.

Ampak vse bolj me prepričuje da dam te plastike z avta stran in dam kako JDM vrjanto gor MUGEN look in podobno. Bomo vidl kak je cena tega za nabavit..
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To sep 22, 2009 2:03 pm

rokbrumen je napisal/-a:Ampak vse bolj me prepričuje da dam te plastike z avta stran in dam kako JDM vrjanto gor MUGEN look in podobno.


No končno.
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky To sep 22, 2009 3:36 pm

Yoni je napisal/-a:Ne štekaš ti usega očitno. Če ti turbina fila več zraka, moraš ti filat več bencina. Vsak motor (tlačno polnjen pa sploh) mora imet vedno malo presežka goriva, ker ti to hladi motor. Manj bencina(bolj revna mešanica)--->bolj vroč motor, več bencina(bolj bogata mešanica)--->bolj hladen motor.


To je najbolj osnovna teorija razmerja zraka in bencina... Pa daleč od resnice...
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss To sep 22, 2009 4:13 pm

rokbrumen je napisal/-a:Itak pa bo tudi posnetek proti evolutionu, in če prepričam kolega ki ima Carero S4 bo tudi tale posnetek.


Tvoj kolega nima tega avta ;)
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen To sep 22, 2009 4:51 pm

dBAss: Moj klega(ni nevem kak tesn kolega je pa znanec) lasti nasledne avte: Črn Nissan 350z predelan v zunanjosti, BMW coupe 3 in Carera s4 in ima okoli 340hp.

En znanec ima GT2 Porsche-ja ima v lasti večjo slastičarno in gostilno v portorožu itd, marsikaj se bi še dal naštet, kolega nad mano ima par tskih motorjev ki imajo 130konjev pa 160konjev itd, sosed dol ima gostilno in je vozil evolutiona 9ko, prodal v KP in tudi s tem imam moznost dirkat, kolega ima noto typer R smo ze probal in un avto ne gre nikamor ..itd ;). Vrjami da na obali ima marsikdo kaj samo vprasanje na kak nacin so do tega pršl.

Pa še en mlad fantina(tudi znanec ko gremo kdaj vn v tivoli in podobno) tukaj iz Izole lasti Hummerja H2 in Audia R8. Mislim da lahko neham nastevat.
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen To sep 22, 2009 5:10 pm

Sm dobil ponudbo LSD-ja iz Italije 1100eur pride za moj avto, kje je še delo in ostalo :(.. tale je huda.. No najprej bom probu z gumam kaka bo razlika.
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss To sep 22, 2009 5:12 pm

rokbrumen je napisal/-a:dBAss: Moj klega(ni nevem kak tesn kolega je pa znanec) lasti nasledne avte: Črn Nissan 350z predelan v zunanjosti, BMW coupe 3 in Carera s4 in ima okoli 340hp.

En znanec ima GT2 Porsche-ja ima v lasti večjo slastičarno in gostilno v portorožu itd, marsikaj se bi še dal naštet, kolega nad mano ima par tskih motorjev ki imajo 130konjev pa 160konjev itd, sosed dol ima gostilno in je vozil evolutiona 9ko, prodal v KP in tudi s tem imam moznost dirkat, kolega ima noto typer R smo ze probal in un avto ne gre nikamor ..itd ;). Vrjami da na obali ima marsikdo kaj samo vprasanje na kak nacin so do tega pršl.

Pa še en mlad fantina(tudi znanec ko gremo kdaj vn v tivoli in podobno) tukaj iz Izole lasti Hummerja H2 in Audia R8. Mislim da lahko neham nastevat.


Svaka ti čast da poznaš vse te ljudi ampak tvoj kolega še zmeraj nima Carere s4 ;)
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen To sep 22, 2009 5:19 pm

Kake gume so dobre za vsako dnevno uporabo?
 
Uporabniški avatar
Yoni
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To jun 14, 2005 9:03 pm

Napisal/-a Yoni To sep 22, 2009 6:11 pm

wuky je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:Ne štekaš ti usega očitno. Če ti turbina fila več zraka, moraš ti filat več bencina. Vsak motor (tlačno polnjen pa sploh) mora imet vedno malo presežka goriva, ker ti to hladi motor. Manj bencina(bolj revna mešanica)--->bolj vroč motor, več bencina(bolj bogata mešanica)--->bolj hladen motor.


To je najbolj osnovna teorija razmerja zraka in bencina... Pa daleč od resnice...


Trdiš, da bolj revna mešanica pomeni bolj hladen motor? Čestitam, pravkar si izpodbil vse trditve, ki so do zdaj držale. Zdaj jih moreš pa še dokazat in utemeljit...
 
rožlek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe mar 09, 2007 9:37 am
Kraj: Laško

Napisal/-a rožlek To sep 22, 2009 6:18 pm

rokbrumen je napisal/-a:Kake gume so dobre za vsako dnevno uporabo?


Dunlop sp sportmaxx
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To sep 22, 2009 6:29 pm

Yoni je napisal/-a:
wuky je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:Ne štekaš ti usega očitno. Če ti turbina fila več zraka, moraš ti filat več bencina. Vsak motor (tlačno polnjen pa sploh) mora imet vedno malo presežka goriva, ker ti to hladi motor. Manj bencina(bolj revna mešanica)--->bolj vroč motor, več bencina(bolj bogata mešanica)--->bolj hladen motor.


To je najbolj osnovna teorija razmerja zraka in bencina... Pa daleč od resnice...


Trdiš, da bolj revna mešanica pomeni bolj hladen motor? Čestitam, pravkar si izpodbil vse trditve, ki so do zdaj držale. Zdaj jih moreš pa še dokazat in utemeljit...


No, pisal sm jz na wukovem raucnalniku pa se mi ni dal logirat se enkrat...

1. Več bencina hladi motor - do neke mere, če je bencina preveč nepopolno izgoreva, posledično izgoreva v izpušnem kolektorju in izpuhu - pregreje vse to in posledično začne pregrevati turbino. Bolj vroča turbina - bolj vroč zrak. Bolj vroč zrak - bolj vroč motor.

2. S pravilnim razmerjem zraka in bencina in premalo predvžiga se prav tako poveča temperatura izpuha - iste posledice kot sem jih naštel prej.


V splošnem tvoja trditev drži za človeka ki mu za mizo ob kosilu razlagaš kako deluje bencinski motor. Ker smo pa na specifičnem forumu ti pa lahko povem tkole (o turbincih govorimo):

Cruise AFR - 14.7 do 15.3
Spool: AFR pade od 14.7 na približno 11.8
Full boost: 11.8 ki pada tja do 11.3 na redline

Na te številke si lahko sedaj predstavljaš takole - pri full boostu bi na 400 konjskem avtomobilu ce bi namesto 11.5 imel recimo 13.0 afr pridobil priblizno 30 konjev, vendar bos izpusno temperaturo povečal tako visoko da tak avto ne bo preživel 3 kroge na grobniku. Če boš AFR imel na 10.0 bo avto zgubil približno 30 konjev, bo preživel kaj več kot 3 kroge na grobniku, vendar bo menjal svečke na 2500km. Če bi razmerje znižal na 9:1 avto zgubi še kakih 30 konjev in zaradi preveč bencina pride na višjih obratih do napačnega prižiganja svečk (misfire), avto poskakuje, izpušne temperature se povečajo tudi za 300-400 stopinj.

Bo vredu al rabš še negacij tvoje teorije?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen To sep 22, 2009 6:45 pm

LoCo: Zelo dobr razložen :clapclap
 
Uporabniški avatar
Yoni
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To jun 14, 2005 9:03 pm

Napisal/-a Yoni To sep 22, 2009 6:56 pm

Prvič, ni se treba obnašat kot da razlagaš človeku ki je v 7. razredu osnovne šole oz. nastopat tako prepotentno. ;) Peace.

Drugič. O specifičnosti tega foruma je škoda izgubljat besede, ker je ogromno nebuloz gor.

Tretjič. Ne dvomim v tvoje znanje, se strinjam s tvojim postom. Razlika med tvojim in mojim odgovorom pa je ta, da sem jaz govoril v splošnem, tako da bo razumel tudi kak kmet, ti si se pa bolj "zapičil" v detajle. Ampak žal, v splošnem moje teorije še vedno nisi izpodbil.

Zdaj pa živimo v miru naprej... Volk sit, koza cela...
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen To sep 22, 2009 7:50 pm

Yoni: Ta je dobra ko si jo napisu : Volk sit, koza cela... to si bom zapomnu :).
Drugače pa upam da ne bo kreganja do zdj smo super in trudmo se tko ostat. Hvala
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost