

Yoni je napisal/-a:Najbolj smešno je brat ko si folk kupije evote pa sti-je, jih navije na 400+KM, potem pa se ti isti mandeljci pogovarjajo o porabi.....![]()
lancia hf je napisal/-a:Yoni je napisal/-a:Najbolj smešno je brat ko si folk kupije evote pa sti-je, jih navije na 400+KM, potem pa se ti isti mandeljci pogovarjajo o porabi.....![]()
SORRY: Samo tudi meni gre najbolj na "pitona"to, da se kupi avtomobil samo zato, da se piše o njem, o raznih predelavah grafih konjih in tako naprej. V resnici pa kot je napisal Yoni, samo jambranje glede porabe.
Osebno sem tudi jaz napisal kašno porabo ima moj avtomobil, samo otročje mi je pa pisati vseh predelav, saj če že kupiš enega od teh dveh, bi moral tudi vedeti zakaj taka poraba, OK, razen to, da imam jaz krajši menjalnik.
Za veliko večino je pa vse skupaj čisto "španska vas"
PS: Verjetno je bil gdo v Zapolju, ko je gledal "mici" vs Fiat uno T. V štirih krogih je bilo samo toliko razlike
http://www.youtube.com/watch?v=tZusb1Vy_Ms
Nesreča je pa bila po krivdi voznika, ker je preveč gledal "mici" ali bo šlo ali ne. Toliko o "mlinčkih", in "zverinah"![]()
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
lancia hf je napisal/-a:LoCo
Uno T. v linku ni star 25 let pa je tudi samo prednji pogon..
Pusti sedaj Delto, sploh 4X4 ker niso imeli ostali avtomobili+ bugy-ji za burek, dokler je vozil S. Valant. (Ni imel konkurence,zato tudi opustil IOC zapolje)
Probaj še zagovarjati glede Unota 1.4 T prednji pogon, proti vsemogoči "micki" 2.0 T. in z 4X4 pogonom.
Na to sem bolj ciljal "mlinček" proti "zverini"![]()
Temu je ogromno ljudi reklo SRAMOTA za "mici".
Samo LoCo, sprijazni se stem, da grafi in pisanje po forumu ne pomenijo povsem NIČ![]()
PS: Osebno takoj "micko" zakurim, da me neki "mlinček" lovi
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:
Ok... Na progi kjer je povprečna hitrost ene 40 na uro primerjaš 750 kilsko fwd kanto z micko. Pol primerje še micko s ferrarijem na avtocesti pa micko z buggyjem v blatu.
V nobeni disciplini ni micka zmagovalna, ampak ce pa nardis proti vsakemu od teh test na vseh treh ?
Dej tega unota v ravno črto proti micki, pol ga postavi še v en hrib kjer bojo konji že imel vlogo, potem pejta še en krog po blatu. Isto s ferrarijem...
Noben ni napisu da je micka(al pa impreza) boljša od vsega ostalega na tem svetu. V vsem se jo da premagat s specifiko, overall avtomobila ki bi bil pa bolj uporaben za vse to kar s naštel pa ni. Če pa misliš da bi morala na progi na kateri od micke obračalni krog komej čez ovinke pride micka dominirat eno škatlo ki je za to narejena, potem pa rabiš malo teoretične podlage najprej, preden se lahko vrneš v to debato.
lancia hf je napisal/-a:Kašnih 40 km/h Tu se govori v povprečju 100+ km/h.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Kašnih 40 km/h Tu se govori v povprečju 100+ km/h.
Povprečje okrog 100km/h ima WRC na hitrejših etapah, ti govoriš pa o gokart progi in obenem men govoriš da nimam pojma... Pa ti si legenda
lancia hf je napisal/-a:MacTron:
Sory, Samo meni pa verjetno še komu gre na![]()
Da je toliko strani napisano, pa povsem nič novega odkrito.
Saj nemorem verjeti, da se da o teh dveh avtomobilih toliko pisati.
PS: Še malo, pa bo že skoraj da evrosport prenašal LoCo-tovo vižnjo.
Bel-Tirid je napisal/-a:Da gremo spet mal k temi, je že kdo zakuril prednje diske in kaj je dal potem gor?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:Bel-Tirid je napisal/-a:Da gremo spet mal k temi, je že kdo zakuril prednje diske in kaj je dal potem gor?
Jz sm jih ... Mislm da troje že... Gor mam pa NAP diske (National autoparts - zastopništvo v motomatu, če boš slučajn kupval povej k po standardni ceni ni lih pocen) ki so ubistvu identični brembotom, navaden blank disk - preden so bli big brake kiti dovoljeni v grupi N so na micah in sti-jih vsi tole vozil - in pa Ferodo DS Performance (en razred nižje po toleranci kot so Ferodo DS25009). Ne cviljo prou dost, delajo pa zlo dobr, pa na racelandu sm jih do te mere segrel da sm stopil ventilčke na sprednjih gumah
ampak so še zmeri dobr bremzale, tko da sm kr zadovoljen. Mrzle pa tut primejo čist dovolj za dnevno rabo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov