Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Po jan 25, 2010 9:35 pm

gledaš morda še za kakšnimi boljšimi sedeži?


lp
evo4fun
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po jan 25, 2010 10:23 pm

kingroad je napisal/-a:gledaš morda še za kakšnimi boljšimi sedeži?


lp


Notranjost imam načeloma odlično ohranjeno, na velurju pa tudi ne bežim nikamor, več oprijema bi bilo dobrodošlo.Tudi sem že gledal, ampak ne paše kaj veliko križem, od stare Octavie baje pašejo, mogoče od RS-ke, golf IV, če pa bi se predlovalo, pa kak R32 ali S4, ampak kaj ko je vse to pregrešno drago, s kakimi odpadi v tujini pa tudi nimam izkušenj...
Da pa se vse še vklopi v barvni koncept notranjosti, je pa tudi loterija.
RiDe hArD
 
zoddimmortal
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Pe feb 29, 2008 8:08 am

Napisal/-a zoddimmortal Če jan 28, 2010 6:28 am

brez panike sj se da očistit :) to pomeni samo da ima mucka rada avto ;)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne jan 31, 2010 2:46 pm

Zopet se je investiralo v preventivo. Roke so sicer prišle napačne, vendar jih bodo zamenjali. Kupil sem še malo rabljene vžigalne tuljave. Ter par drobnarij za karoserijo.

Aquamist se ni montiral, ker je v čet. zopet zalilo avto:(
Priponke
DSC_0179.JPG
DSC_0178.JPG
RiDe hArD
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne jan 31, 2010 7:07 pm

Lepo da napreduje - si resil tisto zagato vceraj?

LpF
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne jan 31, 2010 7:16 pm

gofra je napisal/-a:Lepo da napreduje - si resil tisto zagato vceraj?

LpF


Sem ja, treba je bilo le na Rudnik :roll: Je pa malo počival od četrtka, oz od ponedeljka 8) Sem dal sedaj Platin notri.
RiDe hArD
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr mar 03, 2010 10:41 pm

Zimskega spanja je konec, avto je na montaži Aquamist-a in še ene lambde.
Priponke
DSC_0014.JPG
DSC_0013.JPG
DSC_0012.JPG
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr mar 03, 2010 11:09 pm

Rokce, rokce, rokce :D .....jebemti in inženirji gor na severu. :?
SlikaSlika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr mar 03, 2010 11:15 pm

X-Hair je napisal/-a:Rokce, rokce, rokce :D .....jebemti in inženirji gor na severu. :?


Potrošni material pr Passatu :? Bomo vidl kolk bodo dale tele od sebe.
X misliš da je možno, da čutim malo migajoč volan pri pospeševanju zaradi slabih rok in/ali distančnikov?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če mar 04, 2010 3:19 pm

takega passata bi pa tut js mel. Sem na začetku spremljal temo, potem pa ne več. Zdej pa vidim, da je čisti sleeper :shock: Ta avto je kot drugi avto pri hiši, ker vidim da še ma malo "porodnih" težav.

Glede občutka na volanu pri pospeševanju pa so skoraj 100% roke. že tdi v6 da tak občutek na volanu pri pospeševanju pri zluftanih rokah. Pa podoben občutek je pri močnem zaviranju.
LP Rok
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če mar 04, 2010 5:02 pm

Drocky je napisal/-a:takega passata bi pa tut js mel. Sem na začetku spremljal temo, potem pa ne več. Zdej pa vidim, da je čisti sleeper :shock: Ta avto je kot drugi avto pri hiši, ker vidim da še ma malo "porodnih" težav.

Glede občutka na volanu pri pospeševanju pa so skoraj 100% roke. že tdi v6 da tak občutek na volanu pri pospeševanju pri zluftanih rokah. Pa podoben občutek je pri močnem zaviranju.


Si me kr pomiril, hehe. Porodnih težav niti ni bilo, prisotna je le povečana previdnost, so se pa nekateri elementi zaradi finačnega taktiziranja vgrajevali kasneje in zato je avto včasih malo izpregel (kolektor, sklopka, aquamist).

Konec koncev, v osnovi ne gre 2 leti star avto s 30kkm ;)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Če mar 04, 2010 5:14 pm

Jaz sem kupil cel komplet isktih rok. Končnika sta mi po 10.000 km že kaputt, roke pa mi še držijo.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če mar 04, 2010 6:26 pm

AudiFreak je napisal/-a:Jaz sem kupil cel komplet isktih rok. Končnika sta mi po 10.000 km že kaputt, roke pa mi še držijo.


Se pravi si v splošnem zadovoljen z rokami od Febija? Koliko km pa že imaš sedaj z njimi?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Če mar 04, 2010 6:41 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
AudiFreak je napisal/-a:Jaz sem kupil cel komplet isktih rok. Končnika sta mi po 10.000 km že kaputt, roke pa mi še držijo.


Se pravi si v splošnem zadovoljen z rokami od Febija? Koliko km pa že imaš sedaj z njimi?


Jaz sem kupil 13 delni komplet, se pravi vse kar je na prednjih kolesih. Vse je zaenkrat ok, razen končnikov. Desni ima že ogromno zračnost, levi je malo boljši. Se pravi, da mora biti desni že lep čas zanič in da je vzdržal samo kakšnih 7-8 tisoč km.

Se pa vozim z tem kompletom nekje 12.000 km. Od tega 7.000 km na 195/ 65/15, ostalo na 215/45/17.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
mali00
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Pe jan 22, 2010 2:31 pm

Napisal/-a mali00 To apr 27, 2010 7:15 pm

si resil zdaj vse tezave???
aquamist je vgrajen???
kako je s posnetkom kako avto ???

LP Mali00
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po jul 12, 2010 8:51 pm

Projekt se približuje koncu....Aquamist je zmontiran, ampak je začel nekaj nagajat že tretji dan po vgradnji, pri high-speed valve se ustavi, to je zadnja postaja pred šobico na IC cevi...
Priponke
DSC_0044.JPG
DSC_0043.JPG
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
\OnlyME/
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Ne okt 14, 2007 11:10 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a \OnlyME/ Po jul 12, 2010 9:29 pm

avto je na montaži Aquamist-a in še ene lambde


Spremljam projekt, do zdaj mi je vse jasno, razen tega kar sem citiral. Mi lahko kdo pojasni prosim kaj je v bistvu naloga tega kaj se montira.

Pa še to mi povej, hladilna ti je puščala, kolk si dal za duhtungo?
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po jul 12, 2010 10:29 pm

\OnlyME/ je napisal/-a:
avto je na montaži Aquamist-a in še ene lambde


Spremljam projekt, do zdaj mi je vse jasno, razen tega kar sem citiral. Mi lahko kdo pojasni prosim kaj je v bistvu naloga tega kaj se montira.

Pa še to mi povej, hladilna ti je puščala, kolk si dal za duhtungo?


Aquamist (www.aquamist.co.uk) je sistem za vbrizg vode v motor. Ta princip vbrizga je poznan že kar nekaj časa, naj bi izhajal iz aviacije. Ima ločen sistem za vodo oz. vodo.metanol, odvisno od tega kaj naliješ notri. Ima stikalo za boost, ki ga aktivira in ventil, ki je povezan z injektorjem in kopira njegov duty cicle, torej odpira dovod vode, glede na vbrizgano gorivo...na tej poti sta še 2 "postojanki", na cevi za IC pa šobica (0,7;0,8 ali 0,9mm). Črpalka ustvari 100 psi tlaka. Fora vsega je, da dobiva motor hladnejši zrak, ob remapu se lahko pridobi tudi na moči, ker je zaradi večjega oktanskega števila goriva, več rezerve na predvžigu.
Namontirana je tudi širokopasovna lambda, ki je namenjena kontroli trenutnega razmerja gorivo/zrak (AFR).

Hladilna zopet pušča, hehe. No curi že po malem, kar nekaj časa. Tisti Oringi niso dragi, tudi tista plastika, ki je puščala ni draga, par €. Zamenjal sem tudi vsa tesnila okrog oljnega filtra in pokrov ventilov motorja.
RiDe hArD
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To jul 13, 2010 8:51 am

Ti brizga vodo direkt v valje tole ali pred njih? Meni je bilo receno, da so vbrizgi direkt v valj tvegani, ce zadeva res ni top kvalitete...

Sicer pa, si sprobal ze tole kaj bolj konkretno? Cutis kaksno razliko? Sklepam, da bi se moral motor krepko manj segrevat?

Drugace pa - platisca - posten izbor!

Lp

F
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jul 13, 2010 4:12 pm

Z vbrizgom je tako, lahko pride na cev, pred loputo, v tem primeru senzor na loputi že zazna padec T. Lahko pa pride po 1 šobica, na vsako cev sesalnega kolektorja. V tem primeru avto po potrebi vzame predvžig.

Platišča sem sicer hotelimet v grafit sivi, vendar v tej barvi naj ne bi bila več dobavljiva. Črne bi pa izpadle pri dimenziji 17", optično premajhne.
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov