Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr jan 27, 2010 3:31 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:aha, praviš identični, za kakšne luknjane diske se pa nisi odločil, pa zakaj ? :)
dej mi prosim še ceno napiši magari na ZS.


Naluknjani diski so slabi ker ubiješ strukturo površine diska na keri bremzaš... Nej bi mel nek učinek pri odvajanju plinov ki se sproščajo pri zaviranju ampak pač po domače... Ti pa jz tega ne rabiva. Če pa že uzameš narezane diske, ne navrtane.

Sem že napisal enkrat v en topic nekje - naluknjan disk je slab, je samo šminka. Brembov inženir je javno povedal da naluknjan disk je slabši v vseh pogledih ampak če folk hoče to kupvat jih bojo oni pač proizvajal naprej ker jim je to biznis.

Za avto k gre pa kdaj na pisto oz. hrib ali karkoli kjer se bremze večkrat prtiska tko kt je mišljeno, za to navrtan disk ni primeren ker je samo vprašanje časa kdaj začne pokat okrog lukenj.

Slika
Slika
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr jan 27, 2010 4:13 pm

lancia hf je napisal/-a:peroRS: Vabljen v IOC Zapolje, boš dobil vse odgovore na dlan. ;)

LoCo je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Kašnih 40 km/h Tu se govori v povprečju 100+ km/h.


Povprečje okrog 100km/h ima WRC na hitrejših etapah, ti govoriš pa o gokart progi in obenem men govoriš da nimam pojma... Pa ti si legenda :D


Pa saj nisi normalen :roll: To sploh ni gokart proga :lol:

Kaj ti izgleda
http://www.youtube.com/watch?v=-GfZ2-4f2XA&feature=player_embedded


Moti te "nabijanje" o micki in imprezi, a ti še največ nabijaš, pa tlačiš lancio v vsako temo.
Glej s tem ne delaš koristi ne sebi ne lancii ne forumu.
Lancia je legenda in samo to. Za po cesti je ne bi imel nikoli, ker zgleda ko poširjena lada samara z armaturo iz nikakve plastike (postavljam 155 q4 pred lancio in po izgledu in po voznosti)
Če ti ta tema ni všeč potem je ne odpiraj.

Pa u Zapolju 100 povprečna :lol: Še končna je komaj kaj čez 100 (mogoče pri 4x4 tam do 120-130)
Kot je že Boy36 napisal, za povprečje okoli 60kmh je že treba met konkreten avto in znanje.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi Sr jan 27, 2010 5:01 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:Da gremo spet mal k temi, je že kdo zakuril prednje diske in kaj je dal potem gor?
Ker menjati za boljše brembo je pa takoj 5-7k.


Jst mam Performance friction spredaj diske ter ploscice, zadaj samo ploscice, ker diskov za prezo ne delajo. Z njimi izredno zadovoljen! Napram serijskim so kot noc pa dan, ker serijske so se prehitro pregrele. pa se velik plus je to, da tudi hladne dobro primejo. Bremze, ki so me razocarale so bile EBC red stuff(diski, ploscice). Bile so na Cliotu RS in ne na imprezi, ampak bremze so bremze, tako da neke razlike pomojem ni.
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Sr jan 27, 2010 5:08 pm

Loco
Sosed vrta v aftermarket diske za ferarri pa porše in če bi hotel prednje diske me pridejo 9k :shock: , sam so pa lahki k fizbi, res top. Ali narezane tudi lahko zrihtaš? :)

Urshy_sti
Zgledajo dobr, kolk si plačov za tvoj komplet?
thx
Zadnjič spremenil Bel-Tirid, dne Sr jan 27, 2010 5:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Sr jan 27, 2010 5:11 pm

Yoni je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:
Pa u Zapolju 100 povprečna :lol: Še končna je komaj kaj čez 100 (mogoče pri 4x4 tam do 120-130)
Kot je že Boy36 napisal, za povprečje okoli 60kmh je že treba met konkreten avto in znanje.


lancia hf verjetno ni mislil te proge kjer danes wannabe drifterji "driftajo"... Najbrž je imel v mislih tisto progo, ki je obdana z ograjo in so bile včasih na njeh krožne dirke(kaj je danes z njo nevem, vem pa da so ograje še postavljene). ;) Malo pomisli, preden napišeš izpad in začneš kreg... ;)

edit...tole...
Slika


meni ne zgleda ta proga na posnetku enaka tej ko si ti sliko nalimal.....
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr jan 27, 2010 5:16 pm

Yoni je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:
Pa u Zapolju 100 povprečna :lol: Še končna je komaj kaj čez 100 (mogoče pri 4x4 tam do 120-130)
Kot je že Boy36 napisal, za povprečje okoli 60kmh je že treba met konkreten avto in znanje.


lancia hf verjetno ni mislil te proge kjer danes wannabe drifterji "driftajo"... Najbrž je imel v mislih tisto progo, ki je obdana z ograjo in so bile včasih na njeh krožne dirke(kaj je danes z njo nevem, vem pa da so ograje še postavljene). ;) Malo pomisli, preden napišeš izpad in začneš kreg... ;)

edit...tole...
Slika


Kaj si nisi pogledal nejgovega posta? Saj je dal video, in ja on misli notranjo progo za PRK.
Zunanja pa že dolgo ni v uporabi, pa tudi ni bila dostikrat v uporabi (bolj v začetku samo)
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Sr jan 27, 2010 5:21 pm

Yoni je napisal/-a:Eh, nisem videl posnetka. No, vseeno, bo pa vsaj folk videl kako je zgledala original proga na CPL ringu...


bom kr tebe citiral:

Malo pomisli, preden napišeš izpad in začneš kreg... ;)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr jan 27, 2010 5:24 pm

Res ni to ta proga, saj je bila upirabljena samo 2X in je vozilo več dirkačev hkrati. Opustili so jo pa zaradi pritožb dirkačev, da nebolo vozili med ograjami, in še firme so bile nezadovoljne z "plačilom" saj so oni financirali asfalt. Dobili so 1 tekma 4X vip karte, 2 tekma 2X vip karte. Nato niso več podpisali uporabe te proge.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi Sr jan 27, 2010 5:35 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:Loco
Sosed vrta v aftermarket diske za ferarri pa porše in če bi hotel prednje diske me pridejo 9k :shock: , sam so pa lahki k fizbi, res top. Ali narezane tudi lahko zrihtaš? :)

Urshy_sti
Zgledajo dobr, kolk si plačov za tvoj komplet?
thx


cca 900€ z oljem. odstej cca 50€ ce olja ne bos menjal. Se pa naroci z anglije in je to ze cena s postnino.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr jan 27, 2010 6:02 pm

lancia hf je napisal/-a:Res ni to ta proga, saj je bila upirabljena samo 2X in je vozilo več dirkačev hkrati. Opustili so jo pa zaradi pritožb dirkačev, da nebolo vozili med ograjami, in še firme so bile nezadovoljne z "plačilom" saj so oni financirali asfalt. Dobili so 1 tekma 4X vip karte, 2 tekma 2X vip karte. Nato niso več podpisali uporabe te proge.


Pa še spomin na prvo dirko IOC Zapolje.
Priponke
IMG_2397.jpg
IMG_2398.jpg
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
šinki
Novinec
 
Prispevkov: 358
Pridružen: Ne mar 30, 2008 5:43 pm
Kraj: idrija

Napisal/-a šinki Pe jan 29, 2010 8:33 pm

Še mal offa če ga je že tolk: tisti uno je bil 1.6T z okrog 240KM. Marc tud ni lih kakšen dober voznik, so ga na rallyjih običajno prehitevale N3 grupe...
Aja, S.Valant ni odšel iz PRK-ja zato, ker ni imel konkurence, jo je mel, kar dost pa še samo prvo leto je tam vozil, ko še ni bilo takih buggyjev kot so zdaj. Odšel je zato, ker njegova lancia po predelavi v F grupo ni bila več konkurenčna v PRK-ju zaradi moči ki jo je dosegla šele na za PRK previsokih obratih.
Kar se tiče pa micke in impreze pa raj nebom komentiral, saj se pač ne spoznam na te avte kaj dost, vem le, da se nobenga nebi branu.
okužen z Rallyus virusom
 
Uporabniški avatar
dawet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr jan 17, 2007 10:26 pm
Kraj: SG, MB
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So feb 06, 2010 10:52 pm



39 minut ampak vredno ogleda... Škoda k so samo do evo 7 pa sti bugeye :(
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ So feb 06, 2010 11:01 pm

To je to!

Hud video 8)
555
 
Uporabniški avatar
ijuvan
Novinec
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe okt 12, 2007 4:19 pm
Kraj: SG

Napisal/-a ijuvan So feb 06, 2010 11:02 pm

LoCo je napisal/-a:


39 minut ampak vredno ogleda... Škoda k so samo do evo 7 pa sti bugeye :(

Se vidi kakšna je komaj razlika med tema avtoma. Vsak ima svoje drobne prednosti in slabosti. Škoda ker jih niso zapodili še na makedam, ampak tu se pojavi nov problem: tu je še bolj pomemben človeški faktor.
Slika
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet So feb 06, 2010 11:14 pm

ijuvan je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:


39 minut ampak vredno ogleda... Škoda k so samo do evo 7 pa sti bugeye :(

Se vidi kakšna je komaj razlika med tema avtoma. Vsak ima svoje drobne prednosti in slabosti. Škoda ker jih niso zapodili še na makedam, ampak tu se pojavi nov problem: tu je še bolj pomemben človeški faktor.


Na makadamu bi prednjačila Impreza v kolikor bi postavili človeški faktor na skupni imenovalec.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 So feb 06, 2010 11:21 pm

Yoni je napisal/-a:Najbolj smešno je brat ko si folk kupije evote pa sti-je, jih navije na 400+KM, potem pa se ti isti mandeljci pogovarjajo o porabi..... :lol: :bonk


Pa kako jih pol v dežju ex-hair šola z golfom II. Unim pa nč jasn...
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
bostjanITR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr avg 12, 2009 11:21 pm
Kraj: Valhalla

Napisal/-a bostjanITR Ne feb 07, 2010 12:01 am

primozek68 je napisal/-a:[Pa kako jih pol v dežju ex-hair šola z golfom II. Unim pa nč jasn...

Seveda, še malo pa se lahko kosa z Chuck Norrisom. Upam da bo Raceland kmalu, ker to pravljico bi rad videl, očitno še vedno ne dojameš da se ni pelalo na cajt takrat.
Ampak, kakorkoli, besede na stran, bodo dejansko dejanja pokazala svoje. Če ga pa res šola tud na nasledenjem racelandu, bomo imeli pa s sabo gajbo piva katero ti brez besed izročim v primeru x-hairovega šolanja Locota. Ne rečem da je X-hair slab voznik, ravno nasprotno. Samo ko bo čas tak kot je bil od črne micke ki je bilA takrat 100% stock bom vrjel da je hitrejši s svojim Golfom. Do takrat je pa vse ostalo opletanje s kur*em po koprivah.
ITR ~241 NA hp built/tuned by TUNERC-sold in Austria
Civic EG6 195 NA hp tuned by TUNERC-sold
what next?
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Ne feb 07, 2010 2:44 am

primozek68 je napisal/-a:Pa kako jih pol v dežju ex-hair šola z golfom II. Unim pa nč jasn...


http://www.youtube.com/watch?v=fmAazF83Dck

Štej si mal sekunde pa zračuni čase krogov. X-Hair je postavil najboljši čas dneva 1:08 kot se je sam pohvalil na favdl forumu.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
mropc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 603
Pridružen: So feb 06, 2010 3:36 pm

Napisal/-a mropc Ne feb 07, 2010 7:11 am

[quote="kopron"]EdinA Prednost Subaruja pred Micko je v težišču , ker ima Boxer nižjega z ležečimi valji intako z nižjim težiščem motorja, pa še v uravnoteženosti motorja z nasproti ležečimi valji, ... drugače pa je vseskupaj en kompleten "minus" pri Subaruju, pa še precej grši je od Micke ( razen ta zadnje Mice, ki žal tudi ni preveč posrečeno oblikovana, tako kot npr 6 ) .
Drugače pa ima Subaru manj powerja + večjo porabo goriva, zaradi povečanega trenja v valjih ki ležijo , namesto stojijo, čeprav ima precej izmaknjene valje iz sredine vrtišča proti obrabi.
Subaru je lahko zelo dober edinole za v ovinke, potem pa se zgodba neha .

Enostavno .

ja ponavadi sta te2 avta ravno za čez uvinke.zame tud kraljuje evo.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov