Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Če feb 05, 2009 12:57 pm

raznorazni tuning boxi, power boxi in podobno so sranje, da ga ni večjega, je kar veliko napisanega o tem. Chip tuning je veliko boljša rešitev, je pa seveda cena temu primerna.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 05, 2009 1:17 pm

jurcek3 je napisal/-a:kje si pa ti prebrau vecjo porabo :), itak kaj bo kle neki pametoval en student strojnistva :P , rekel sem da se poveca vbrisk goriva, ne da se poveca poraba.
pri uporabi power boxa se podaljsujejo casi vbrizga goriva tako da na konca dubimo vecjo moc in navor, s tem se pa nekak v zmirni voznji zmanjsa poraba.

ce mi najdes enga k je s cipanjem atmosferskega motorja zmansu porabo in povecu moc za vec kot 5KW ti dam za gajbo pira :)


Preber za sabo kaj pišeš.

"sj vem da se lahko cipara atmosferske motorje, tako da se poveca brisk goriva, na koncu imas pa samo vecjo porabo in 5KW vec, ne hvala "

Kaj zdej power box sm mečeš. Pr optimatizaciji NA motorja, brez predelave se nastavijo samo vsi parametri v nulo. Torej optimalna mešanica, kar lahko pomeni da manj kuri..
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe feb 06, 2009 12:24 am

Jurcek3 kaj se sploh hvališ če nimaš pojma...mene bi bilo sram take stvari pisat pa da sem povrhu še študent strojništva.
CupraR ti je lepo napisal, da se v večini primerov poraba zniža pri pravi optimizaciji. Pri dizlu je isto, samo da za reciva 30konjev prirastka ne moreš pridobit samo z zviševanjem/zmanjševanjem vbrizga goriva in je potrebno tudi boost dvignit, to je pri reciva temu "chip tuning" in pravtako pri power-boxu(oziroma kateremkoli boxu).
Ti pa sanjaš, da se chip tuning in powerbox razlikujeta...v čemu??? Oba opravljata enako funkcijo, s tem da razni powerbox-i delujejo na principu pigypack ecu-ja kar pa ni nič slabega.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe feb 06, 2009 12:39 am

drmocar je napisal/-a:Ti pa sanjaš, da se chip tuning in powerbox razlikujeta...v čemu??? Oba opravljata enako funkcijo, s tem da razni powerbox-i delujejo na principu pigypack ecu-ja kar pa ni nič slabega.

čisto nakratko: čip je na novo spisan program (ECU)

box je pa škatla, ki ni vredna niti 1 eur, dela pa na principu, da računalniku pošilja narobne podatke o toploti in količini nafte......... - sranje od sranja

P.S pa o tem maš cele študije, kakor tudi nekaj tem na forumu....(išči)..

CupraR je napisal/-a:
Torej optimalna mešanica, kar lahko pomeni da manj kuri..

že, že, samo če hočemo (med 5 in 7%) povečat moč atmosfercu, potem se te vrednosti nastavijo na "default" ....potem pa poraba nikakor ni manjša in ima Jurček nekak kr pra
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe feb 06, 2009 1:08 am

sašo5 je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:Ti pa sanjaš, da se chip tuning in powerbox razlikujeta...v čemu??? Oba opravljata enako funkcijo, s tem da razni powerbox-i delujejo na principu pigypack ecu-ja kar pa ni nič slabega.

čisto nakratko: čip je na novo spisan program (ECU)

box je pa škatla, ki ni vredna niti 1 eur, dela pa na principu, da računalniku pošilja narobne podatke o toploti in količini nafte......... - sranje od sranja

P.S pa o tem maš cele študije, kakor tudi nekaj tem na forumu....(išči)..

CupraR je napisal/-a:
Torej optimalna mešanica, kar lahko pomeni da manj kuri..

že, že, samo če hočemo (med 5 in 7%) povečat moč atmosfercu, potem se te vrednosti nastavijo na "default" ....potem pa poraba nikakor ni manjša in ima Jurček nekak kr pra
Zelo se motiš :) Malo si preberi o Unichip-u od Dasteka, ki je en izmed mnogih pigyback ecu-jev. Ga imam sam notri in ne pošilja samo napačnih podatkov v zvezi s temperaturo in vbrizgom. Box-i kolikor jaz vem delujejo na enak način, le da so že prednastavljeni za določen tip motorja, mislim pa da se jih da sprogramirat.

Pravtako se motiš glede atmosfercev :) Veliko atmosfercev (recimo raje večina :) ) je prezalitih, to pomeni da imajo AF ratio pod 12, nekateri tudi veliko manj. Z optimizacijo se poraba dejansko zmanjša, moč pa posledično naraste ker ni več odvečnega goriva in je mešanica optimalna. Recimo za primer serijska Integra TypeR od Erc-a je imela AFR 11:1...Toyota Supra supra turbo 9:1. Zakaj?
Preprost odgovor. Serijsko so motorji v tovarni nastavljeni da porabijo več goriva, ker naj bi bila povprečna življenska doba šob/injektorjev samo 100.000km. S starostjo začnejo šobe vbrizgavat manj goriva, zato tudi nekatera starejša vozila pokažejo na valjih dejasko več konj kot jih imajo tovarniško deklariranih. To je predvsem zaradi varnosti, ker če bi bil serijsko motor nastavljen optimalno bi ob okvari se afr povečal, kar pa bi lahko pomenilo tudi stopljen bat ali kaj drugega.
 
Uporabniški avatar
bronski1
Novinec
 
Prispevkov: 225
Pridružen: Pe mar 03, 2006 11:06 am

Napisal/-a bronski1 To feb 09, 2010 10:27 am

H komu chipati k RSR,ChipTuning,SKN katerega mi priporočate oz je kje kak še boljši in cenejši ?
Lp
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To feb 09, 2010 1:10 pm

9:1 na serijskem avtu iz tovarne? To bi blo pa zanimiv vidt mogoče je takšno kompresijsko razmerje ne pa AFR... To bi bil že velik problem da ne bi avto začel ribat ker bi spiralo cilindre!
Drugač pa tale tema je :roll:

bronski1 je napisal/-a:H komu chipati k RSR,ChipTuning,SKN katerega mi priporočate oz je kje kak še boljši in cenejši ?
Lp

A to se hecaš?

Volvo power je napisal/-a:raznorazni tuning boxi, power boxi in podobno so sranje, da ga ni večjega, je kar veliko napisanega o tem. Chip tuning je veliko boljša rešitev, je pa seveda cena temu primerna.

Piggy back je čist isto če ga premapiraš kot da bi premapiral ECU. nekateri ti omogočajo da še bolj natančno narediš mape ker imaš več polj. Recimo stock ECU jih ima 12x12 recimo en piggy back ki ga zdej delam ima pa 21x17 maps with configurable load and RPM breakpoints tko da emmmm ne štekam čist kaj je tuki slabšega?
To me pa res razpiiiipzdi....
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To feb 09, 2010 1:20 pm

hemingway je napisal/-a:9:1 na serijskem avtu iz tovarne? To bi blo pa zanimiv vidt mogoče je takšno kompresijsko razmerje ne pa AFR... To bi bil že velik problem da ne bi avto začel ribat ker bi spiralo cilindre!
Drugač pa tale tema je :roll:


Evo X pride iz fabrke vn z 9:1 AFR nad 6000 obrqtov. Ja, pretiraval so, ... Zarad tega ker vsak povprečen američan zamenja serijski airbox dol in zabije en konus filter gor, obenem da še en fi 76
izpuh in to v večini primerov mesece predn si grejo dejansko stunat avto tko kot mora bit. Kar so dosegl s tem je to da pride avto zarad modifikacij, ki tolk povečajo pretok zraka v motor da pridejo afrji nekje na 10.5-11:1.

Ni pa še noben zaribu zarad izpranih cilindrov k tega s svojim avtom ni naredu.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To feb 09, 2010 1:22 pm

LoCo je napisal/-a:
hemingway je napisal/-a:9:1 na serijskem avtu iz tovarne? To bi blo pa zanimiv vidt mogoče je takšno kompresijsko razmerje ne pa AFR... To bi bil že velik problem da ne bi avto začel ribat ker bi spiralo cilindre!
Drugač pa tale tema je :roll:


Evo X pride iz fabrke vn z 9:1 AFR nad 6000 obrqtov. Ja, pretiraval so, ... Zarad tega ker vsak povprečen američan zamenja serijski airbox dol in zabije en konus filter gor, obenem da še en fi 76
izpuh in to v večini primerov mesece predn si grejo dejansko stunat avto tko kot mora bit. Kar so dosegl s tem je to da pride avto zarad modifikacij, ki tolk povečajo pretok zraka v motor da pridejo afrji nekje na 10.5-11:1.

Ni pa še noben zaribu zarad izpranih cilindrov k tega s svojim avtom ni naredu.


To bi pa res enkat rat dubu pa zmeru... ne verjamem čist
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To feb 09, 2010 1:31 pm

hemingway je napisal/-a:To bi pa res enkat rat dubu pa zmeru... ne verjamem čist


Slika

Črtkana je stock mapa, črta ja pa samo tune, nobene modifikacije na avtomobilu - samo remap.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To feb 09, 2010 1:36 pm

wtf? in pol kdo dejansko kup ta avto. Se prav to kar si dal ti je evo X stock mapa pa stock kivulja konjev pa navora je črtkana? To neki ne more držat da te ni kdo nahecal da ti je dal čist stock avto a si preveril fuel pressure.
Mi poveš oznako motorja če je mogoče 4B11?
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To feb 09, 2010 1:44 pm

hemingway je napisal/-a:wtf? in pol kdo dejansko kup ta avto. Se prav to kar si dal ti je evo X stock mapa pa stock kivulja konjev pa navora je črtkana? To neki ne more držat da te ni kdo nahecal da ti je dal čist stock avto a si preveril fuel pressure.
Mi poveš oznako motorja če je mogoče 4B11?


To ni moj avto. To je primer pretty much vsakega stock evo X.

Črtkano je stock, polna črta je zmapiran.

Ja, 4B11.


Edit: aja vrednosti so WHP, ne crank HP kot to delamo pri nas, da ne bo pomote.
Zadnjič spremenil LoCo, dne To feb 09, 2010 1:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
silvekk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So feb 06, 2010 8:32 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a silvekk To feb 09, 2010 1:46 pm

hemingway je napisal/-a:wtf? in pol kdo dejansko kup ta avto. Se prav to kar si dal ti je evo X stock mapa pa stock kivulja konjev pa navora je črtkana? To neki ne more držat da te ni kdo nahecal da ti je dal čist stock avto a si preveril fuel pressure.
Mi poveš oznako motorja če je mogoče 4B11?


Ernest kupimo, kupimo brez skrbi :)
Lepo se vidi na 5700-6000 obratih kot da bi odrezal moč.Ko sem se prvič peljal sem bil prepričan,da bo moral najprej na tester.Še dobro da mamo LOCO-ta :)
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To feb 09, 2010 1:57 pm

Kr nov račun odpru :D
ja ne vem ok sm zdej mal pogledu na net k se prej za te evo X nism nč zanimal.
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... _Qax9Mj5CQ

Pa še mal na hitr forume preletu pa se najde kak engine failure:
4B11 engine failure documentation thread
I know quite a few have lost engines with piston issues and plugs hammering closed, overrevs, etc, but it would be cool to have a master thread where we could keep up with it.

To vsak LOCO lahko zrihta če ma lambdo. Fora je da sem presenečen nad tem AFR direkt iz tovarne. Torej je ta avto šele res dobr k ga natunaš pa neki dnarja še notr vržeš stock je pa skret glede nastavitev pa konc.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To feb 09, 2010 2:04 pm

hemingway je napisal/-a:Pa še mal na hitr forume preletu pa se najde kak engine failure:
4B11 engine failure documentation thread
I know quite a few have lost engines with piston issues and plugs hammering closed, overrevs, etc, but it would be cool to have a master thread where we could keep up with it.

To vsak LOCO lahko zrihta če ma lambdo. Fora je da sem presenečen nad tem AFR direkt iz tovarne. Torej je ta avto šele res dobr k ga natunaš pa neki dnarja še notr vržeš stock je pa skret glede nastavitev pa konc.


Sej vem jz za engine failurje itd... Sej se vedno dogaja to pr performance avtih k se jih navija, tko al pa drgač.

Drgač pa da se nisva narobe razumela slučajno, jz se 100% strinjam s tabo da je iz fabrke avto porazno nastavljen ampak sem ti že zgoraj napisal zakaj. Je pa res da kakorkoli obrneš - če lahko dobiš dodatne 20% moči samo z remapom je to žalostno. Ampak razumem pa logiko iz mitsubishijeve strani - average Joe k montira tist kar sm prej naštel in ne gre avta zmapirat tko k treba dobi performance iz tega, medtem ko če bi avto iz fabrke vn pršu namapiran u piko bi lahko pa average joe bil ob motor v dokaj kratkem času, na katerega mu potem normalno še garancije ne bodo priznal ker je modificiral avto za moč. Kaj rata iz tega?

Post na forumu da mitsubishi dela slabe motorje.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
silvekk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So feb 06, 2010 8:32 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a silvekk To feb 09, 2010 2:10 pm

Mislim,da tudi pri imprezi ni kaj boljše.Avta sta pač "zalita" zaradi varnosti.
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To feb 09, 2010 2:13 pm

LoCo je napisal/-a:
hemingway je napisal/-a:Pa še mal na hitr forume preletu pa se najde kak engine failure:
4B11 engine failure documentation thread
I know quite a few have lost engines with piston issues and plugs hammering closed, overrevs, etc, but it would be cool to have a master thread where we could keep up with it.

To vsak LOCO lahko zrihta če ma lambdo. Fora je da sem presenečen nad tem AFR direkt iz tovarne. Torej je ta avto šele res dobr k ga natunaš pa neki dnarja še notr vržeš stock je pa skret glede nastavitev pa konc.


Sej vem jz za engine failurje itd... Sej se vedno dogaja to pr performance avtih k se jih navija, tko al pa drgač.

Drgač pa da se nisva narobe razumela slučajno, jz se 100% strinjam s tabo da je iz fabrke avto porazno nastavljen ampak sem ti že zgoraj napisal zakaj. Je pa res da kakorkoli obrneš - če lahko dobiš dodatne 20% moči samo z remapom je to žalostno. Ampak razumem pa logiko iz mitsubishijeve strani - average Joe k montira tist kar sm prej naštel in ne gre avta zmapirat tko k treba dobi performance iz tega, medtem ko če bi avto iz fabrke vn pršu namapiran u piko bi lahko pa average joe bil ob motor v dokaj kratkem času, na katerega mu potem normalno še garancije ne bodo priznal ker je modificiral avto za moč. Kaj rata iz tega?

Post na forumu da mitsubishi dela slabe motorje.


Se strinjam. Motor je dober to nisem nikol reku da ni, sam nastavitve so me pa res presenetle je pa zanimiv da upoštevajo že to da se ga obvezno predeloval :)
Sam na stock na 9:1 pa res ne vem če bi zdržal 100 000 z lahkoto ker bi blo sigurno kar precej problematično za bate in cilindre. Sj nism reku da bi kr eksplodiral reku sm da to ni dobro za motor.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To feb 09, 2010 2:19 pm

Tudi Mini Copper S, ene par sem jih rihtal, ima serijsko 9.5:1 AF razmerje. Tako je pokazala wideband lambda.
Nic takega, normalno za turbo ali kompresor motorje.

Serijski avti so narejeni tako, da lahko peljes po avtocesti s polnim plinom 200+km/h recimo 100km brez prestanka. Zato tudi visek goriva. Vsak dan, ce je treba, 10 let zapored.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To feb 09, 2010 2:21 pm

Zanimiv.kok si jih pa že pelu vsak dan 100 km 200 na uro 10 let. Dj no ne se hecat :)
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To feb 09, 2010 2:28 pm

Pojdi na nemske avtoceste. Tam se ljudje lahko tako vozijo v sluzbo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov