menda imate Flow-meter ... Bo šlo?
Žal ne, ker ga nimamo...

Pugi je napisal/-a:menda imate Flow-meter ... Bo šlo?
Žal ne, ker ga nimamo...Me veseli da ti je page všeč. Ko bo malček več časa bo tudi bolj ažurirana. Ravno sedaj pišem članek o nitroju.
Mad je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:menda imate Flow-meter ... Bo šlo?
Žal ne, ker ga nimamo...Me veseli da ti je page všeč. Ko bo malček več časa bo tudi bolj ažurirana. Ravno sedaj pišem članek o nitroju.
V Novi Gorici mi je tip pred par leti prodajal doma narejen sistem za Ax-a in je hotel 60000 sit baje je polnil sam iz jeklenke od varjenja - dušik zato nisem kupil polnil je pa boco od CO2 aparata ki jo je imel v prtljažniku ...![]()
![]()
L.p. Max
Pugi je napisal/-a:Mad je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:menda imate Flow-meter ... Bo šlo?
Žal ne, ker ga nimamo...Me veseli da ti je page všeč. Ko bo malček več časa bo tudi bolj ažurirana. Ravno sedaj pišem članek o nitroju.
V Novi Gorici mi je tip pred par leti prodajal doma narejen sistem za Ax-a in je hotel 60000 sit baje je polnil sam iz jeklenke od varjenja - dušik zato nisem kupil polnil je pa boco od CO2 aparata ki jo je imel v prtljažniku ...![]()
![]()
L.p. Max
Popoln recept za uničen motor če je mel kake hude cevke pa zanič ventile...
Upam da se vidimo potem, looking foreward!
kopron je napisal/-a:Kot po vrsti : 1,nimamo skrivnosti, 2: zanima nas vse, najbolj pa duhovnost ! Torej, podvozje je originalno vendar izboljšano . Pojačano, kot sem že prej omenil, + amortizerji utrjeni, z vzmetmi vred. Kakopak nas tudi tvoje roke zanimajo, ampak zaradi "odpad varijante" izpadejo iz "naše" grupe , ker so predrage, oz. ni naš stil . V naši firmi , Kopron d.o.o. , improviziramo tudi tisto kar se ne da ...Toliko v skrajnosti pa spet ne gremo, ker imamo še kak drug posel poleg tuninga, ki je bolj pomemben, svetovnega merila . Tuning je le stranski produkt !
Light is life .
drsokodj je napisal/-a:sm tole je pa EXTREME predelava AX-a tale se more držat ceste ...
http://koti.mbnet.fi/css/ax/others.html
l.p. drsokodj
Mad je napisal/-a:drsokodj je napisal/-a:sm tole je pa EXTREME predelava AX-a tale se more držat ceste ...
http://koti.mbnet.fi/css/ax/others.html
l.p. drsokodj
... Anže... Saj jo tudi rabi ... Na tvojem bivšem Ax-u pa je šla glava dol - včeraj sem jo odprl raztavil in povečal kanale sedaj jo moram samo še spolirat, poravnat in upam naslednji vikend bo gor pa brez injectiona ... Karburator... Nisem našel svojega starega bom dal začasno od Gt-ja ... in en lep konus od K&N Cca 90 km( ostane mi "samo še" . menjat kolektorja in dodat (menjati) karburatorje , 4v2v1 Supersprint,terminal grupa N eno leepo inox cev ... spulirat olajšat in balansirat vztrajnik motorno gred in ojnice ... menjat odmično 285 stopinjsko in jo nastavit -menjati zobnik distribucije iz Ergala nastavljiv - 4 stopinje premaknjena naprej (povečan čas srečanja) za hitrejši flow skozi glavo ... Pospešek dobi, ker so kanali malo več časa odprti in prej odpre sesalne... (dobra izmenjava medijev in boljši termični izkoristek motorja ... manj izgub ... Nastavitev karburatorjev (vaakum) in vžiga 7 stopinj predvžiga ... glave ne upam nižati, ker imam slabe izkušnje (jo zvija) samo minimalno - brušenje in tanko jekleno tesnilo... novi vijaki glave -stare vržeš proč, ko menjaš tesnilo... novi fedri na ventilih mogoče kak boljši material dročnikov (bom videl kaj bo svetoval Vito... sestavit pri Frankotu " Adriatika d.o.o " v Šmarjah - pri Kopru ...ima rokico potem pa gremo ... L.p. - Če ne bankrotiram prej ... Podvozje in ostalo že imam...
L.p. Mad
Mad je napisal/-a:Mad je napisal/-a: ...Anže - to bo za cca 115 km bi stisnil lahko več če bi večal kompresijo a je blok aluminijast in se vse povija ... meni bo čisto dovolj...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov