R 34 GT-R je napisal/-a:Kaj če bi vi malo prešli od besed k dejanjem, pa bi še kdo povedu kolk vas je dejansko čipiralo?;)
FBR je napisal/-a:R 34 GT-R je napisal/-a:Lumpy nism mislu tebe, pa tud nič novga nisi povedu. Mislil sem na ostale paciente, pa še to zgolj s funkcionalnega vidika.
Kaj pa ko bi bil ti malo bolj funkcionalen in bi odfunkcioniral do funkcijske rešitve RSR?!
R 34 GT-R je napisal/-a:Brez skrbi....obisk je bil že davno izpeljan. Tolk kompliciranga stavka brez pomena še živ dan nism vidu...Aja verjetn bo to zarad kompleksa francoskih parfumov...mal heca.
FBR..ti čist verjamem, da je hudič če ne obstaja program za avto, še hujše pa je če osnova ne zdrži niti posega v el. kaj šele kaj več.
Vasc0 je napisal/-a:men pa sm zanima če je kakšna razlika na motorju od audija a4 model b5 in med modelom 8E (2001-2004)
kar se čipanja tiče seveda... baje ni treba menjati čipa ampak se originalni resetira al tak nekako pol pa se na isti čip napiše program
R 34 GT-R je napisal/-a:Vasc0 je napisal/-a:men pa sm zanima če je kakšna razlika na motorju od audija a4 model b5 in med modelom 8E (2001-2004)
kar se čipanja tiče seveda... baje ni treba menjati čipa ampak se originalni resetira al tak nekako pol pa se na isti čip napiše program
Fora je v tem, da je treba pri starejših tiphi motorjev VAG-a (AEB, AGU,...), čip fizično zamenjat, starega se vrže v kanto, na novega pa vstavjo program, zalotajo nazaj, sam to se ne more delat v nedogled, ker se uniči plošča na kateri je čip.
Novejše izvedenke pa se lepo preko porta preprogramirajo.
Kok pa si že naredu km po posegu?
A je kdo od vas šel še korak višje?
30 % prirastka moči je komercialna varianta, da se folku nakaže kako pa kaj...motorji kot sami zdržijo veliko več, problam je v raznih vitalnih delih kot so turbina, injektorji, intercooler, pretok izpuha, kvalitetnejše gorivo, itd(treba se je tud na cesti obdržat, pa kdaj pa kdaj ustavt).
Mate je napisal/-a:Še en lastnik čipanega Gofla IV, in sicer 1.9 TDI pri RSRu iz 115 na 150KM. S čipom prevoženih čez 60kkm, skupno 180kkm brez problema.
Malo težko verjamem podatkom o čipanih navadnih 90 KM 1.9 TDI motorjih na 150 KM. Če je dvig moči resnično takšen, je to po mojem mnenju že nevarno za motor in nadaljnje pogonske sklope. Običajno se navadnega 90 KM 1.9 TDI čipa na 115 KM.
Vasc0 je napisal/-a:Mate je napisal/-a:Še en lastnik čipanega Gofla IV, in sicer 1.9 TDI pri RSRu iz 115 na 150KM. S čipom prevoženih čez 60kkm, skupno 180kkm brez problema.
Malo težko verjamem podatkom o čipanih navadnih 90 KM 1.9 TDI motorjih na 150 KM. Če je dvig moči resnično takšen, je to po mojem mnenju že nevarno za motor in nadaljnje pogonske sklope. Običajno se navadnega 90 KM 1.9 TDI čipa na 115 KM.
če maš intercooler serijsko potem se lahko čipa - ni problema
če pa nima intercoolerja (ker sta baje 2 različici) potem pa se čipa na 115 oz 130 še gre
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov