Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po jan 07, 2008 4:56 pm

Kaj če bi vi malo prešli od besed k dejanjem, pa bi še kdo povedu kolk vas je dejansko čipiralo?;)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po jan 07, 2008 4:59 pm

Če bi čital vse poste in še kero drugo temo s čipanjem bi ugotovil, kdo je čipal vse in napisal občutke. :lol:

Se ti bom kar jaz oglasil..... JAZ :hi 3. avto že, nikol šparal, nikol crknilo zarad čipa nič v teh 4 letih, vsi so imeli čez 200k km prevoženih, eden čez 300k km, turbo nikol crknil.

Zadovoljen?Je pa res dost nabijanja vmes tud ja. Če nebi blo, nebi bil to A.com :twisted:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
TooOldVehicle
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr mar 21, 2007 7:25 pm

Napisal/-a TooOldVehicle Po jan 07, 2008 5:14 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Kaj če bi vi malo prešli od besed k dejanjem, pa bi še kdo povedu kolk vas je dejansko čipiralo?;)


ja se spomn da smo pred cca. 5 leti čipiral dva avta in z nobenmu nismo mel težav :

1.
Golf IV SDI 1896 ccm, 50 kW / 68 KM________majstr je mogu nabavt program ker smo bli pomoje prvi cepci k so SDI-ja čipiral, ampak se je potlej dalo avto malo bolj normalno peljat, še vedno si ga mogu pa prosit!
2.
Audi A6 Avant 1896 ccm, 85 kW / 116 KM_______ta je pa ratal zelo poskočen, lahko bi reku da se je kar prebudil.
Čipiral smo pa v črnučah v eni garaži kjer ma tud trgovino, ne vem kako se reče,

P.S. oba sta že odšla k novim lastnikom
Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po jan 07, 2008 5:34 pm

Lumpy nism mislu tebe, pa tud nič novga nisi povedu. Mislil sem na ostale paciente, pa še to zgolj s funkcionalnega vidika.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po jan 07, 2008 5:41 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Lumpy nism mislu tebe, pa tud nič novga nisi povedu. Mislil sem na ostale paciente, pa še to zgolj s funkcionalnega vidika.


Kaj pa ko bi bil ti malo bolj funkcionalen in bi odfunkcioniral do funkcijske rešitve RSR?!
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po jan 07, 2008 6:16 pm

FBR je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Lumpy nism mislu tebe, pa tud nič novga nisi povedu. Mislil sem na ostale paciente, pa še to zgolj s funkcionalnega vidika.


Kaj pa ko bi bil ti malo bolj funkcionalen in bi odfunkcioniral do funkcijske rešitve RSR?!


moder. sorry za off

Brez skrbi....obisk je bil že davno izpeljan. Tolk kompliciranga stavka brez pomena še živ dan nism vidu...Aja verjetn bo to zarad kompleksa francoskih parfumov...mal heca.

FBR..ti čist verjamem, da je hudič če ne obstaja program za avto, še hujše pa je če osnova ne zdrži niti posega v el. kaj šele kaj več.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po jan 07, 2008 7:18 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Brez skrbi....obisk je bil že davno izpeljan. Tolk kompliciranga stavka brez pomena še živ dan nism vidu...Aja verjetn bo to zarad kompleksa francoskih parfumov...mal heca.

FBR..ti čist verjamem, da je hudič če ne obstaja program za avto, še hujše pa je če osnova ne zdrži niti posega v el. kaj šele kaj več.


:cry



Pa nas potem še sam razsvetli z občutki po čipanju.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po jan 07, 2008 8:16 pm

Čipal sem pri avtoelektroniki, maja lani, od tega narejenih 15 kkm, vse je ok, ni pregrevanja, edini "problem" ki se pojavlja je ta, da se ob pospeševanju na območju od 2-3 obr/min in ob majhnem plinu pojavi nežno cukanje, niti ni cukanje, se pa opazi. Bodo fantje zrihtal, glede na to da je avto tak letnik se čip še lota v rač., zato bom raje še malo počakal na večjo turbino in izpuh, potem pa bo razlog za remap, hehe.

Aja še to, vem za primer čipanga passata (1.8t), l.99, čipan je bil takoj po preteku garancije, pred kratkim ga je lastnik dal iz rok pri 395.000 km, razlog ni bil motor, ampak drobne napake (benz pumpa, itd), ki so se začele pojavljati in s tem lastnika puščati za cesto.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Po jan 07, 2008 9:11 pm

jaz sem še pa vedno ponosni lastnik mojega 1. čipanega konjička in je zlo poskočen proti prej, ni mi žal da sem šel k RSR, pa če bi šel kam drugam čipat mi tui nei blo :)

čipal sem pa audija a4 1.8t (1997 letnik)


pa mam občutek da na tem portalu nas je kr precej ko smo čipali ;)


:twisted:
No Engine, Like Turbo Engine ;)
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
maks01
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po okt 29, 2007 12:48 pm

Napisal/-a maks01 Po jan 07, 2008 9:25 pm

Ma saj pravim. Jaz sem pred čipanjem že kar malo bil naveličan tega avta im sem že malo
gledal okrog če je kaj za zamenjat. Sedaj pa moram rečt, da me sploh več ne matra, da bi kaj menjal.
Me pa čudi, da je res zelo malo postov, kjer bi pisali o kakšnih okvarah po čipanju. Mojemu kolegu naprimer je na golfu IV TDI malo po čipanju pri 75k šlo vse u pm. Je pa res, da je bil čipan z 90 na 140 konjev in ne pri RSR-ju ali Avtoelektroniki ampak v Celju.
Pa še to kolk ga poznam bi prej reko, da je bil kriv njegov način vožnje kot pa čipanje.
Na srečo je bil avto še par dni v garanciji, oni tip mu je vse spravo nazaj v prvotno stanje in so mu garancijo tudi priznali. :D
Zadnjič spremenil maks01, dne Če jan 10, 2008 12:19 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Megane 1.9 dci
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6435
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po jan 07, 2008 10:47 pm

če me spomin ne vara, je varno čipat le do 30% (kao, da majo mašine še tok rezerve), od 90 do 140 konj je pa kr precej oz. preveč.
Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po jan 07, 2008 11:03 pm

Vasc0 je napisal/-a:pa mam občutek da na tem portalu nas je kr precej ko smo čipali ;)


res je..."nas" je veliko na tem forumu ki imamo čipane jeklene konjičke pa neglede na to kje je kdo čipal
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 To jan 08, 2008 2:32 pm

men pa sm zanima če je kakšna razlika na motorju od audija a4 model b5 in med modelom 8E (2001-2004)

kar se čipanja tiče seveda... baje ni treba menjati čipa ampak se originalni resetira al tak nekako pol pa se na isti čip napiše program
No Engine, Like Turbo Engine ;)
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To jan 08, 2008 3:24 pm

Poznam primer ko je en golfa 4 čipal iz 90 -> 150 in mu je utrgalo zobati jermen.
Poznam tudi enega ki ima a4 čipanega tudi iz 90->150 in še zaenkrat obratuje.

Ne vem pa kateri specijalist je to delal. :roll:
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo To jan 08, 2008 4:58 pm

adis je napisal/-a:
Vasc0 je napisal/-a:pa mam občutek da na tem portalu nas je kr precej ko smo čipali ;)


res je..."nas" je veliko na tem forumu ki imamo čipane jeklene konjičke pa neglede na to kje je kdo čipal


res je,eni že večkrat,pa še bomo!
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jan 08, 2008 5:31 pm

Vasc0 je napisal/-a:men pa sm zanima če je kakšna razlika na motorju od audija a4 model b5 in med modelom 8E (2001-2004)

kar se čipanja tiče seveda... baje ni treba menjati čipa ampak se originalni resetira al tak nekako pol pa se na isti čip napiše program


Fora je v tem, da je treba pri starejših tiphi motorjev VAG-a (AEB, AGU,...), čip fizično zamenjat, starega se vrže v kanto, na novega pa vstavjo program, zalotajo nazaj, sam to se ne more delat v nedogled, ker se uniči plošča na kateri je čip.
Novejše izvedenke pa se lepo preko porta preprogramirajo.

Kok pa si že naredu km po posegu?

A je kdo od vas šel še korak višje?

30 % prirastka moči je komercialna varianta, da se folku nakaže kako pa kaj...motorji kot sami zdržijo veliko več, problam je v raznih vitalnih delih kot so turbina, injektorji, intercooler, pretok izpuha, kvalitetnejše gorivo, itd(treba se je tud na cesti obdržat, pa kdaj pa kdaj ustavt).
RiDe hArD
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To jan 08, 2008 5:36 pm

Še en lastnik čipanega Gofla IV, in sicer 1.9 TDI pri RSRu iz 115 na 150KM. S čipom prevoženih čez 60kkm, skupno 180kkm brez problema.

Malo težko verjamem podatkom o čipanih navadnih 90 KM 1.9 TDI motorjih na 150 KM. Če je dvig moči resnično takšen, je to po mojem mnenju že nevarno za motor in nadaljnje pogonske sklope. Običajno se navadnega 90 KM 1.9 TDI čipa na 115 KM.
Slika
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 To jan 08, 2008 7:25 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
Vasc0 je napisal/-a:men pa sm zanima če je kakšna razlika na motorju od audija a4 model b5 in med modelom 8E (2001-2004)

kar se čipanja tiče seveda... baje ni treba menjati čipa ampak se originalni resetira al tak nekako pol pa se na isti čip napiše program


Fora je v tem, da je treba pri starejših tiphi motorjev VAG-a (AEB, AGU,...), čip fizično zamenjat, starega se vrže v kanto, na novega pa vstavjo program, zalotajo nazaj, sam to se ne more delat v nedogled, ker se uniči plošča na kateri je čip.
Novejše izvedenke pa se lepo preko porta preprogramirajo.

Kok pa si že naredu km po posegu?

A je kdo od vas šel še korak višje?

30 % prirastka moči je komercialna varianta, da se folku nakaže kako pa kaj...motorji kot sami zdržijo veliko več, problam je v raznih vitalnih delih kot so turbina, injektorji, intercooler, pretok izpuha, kvalitetnejše gorivo, itd(treba se je tud na cesti obdržat, pa kdaj pa kdaj ustavt).


em... meni so tui ven vrgli original pa novega not zalotali :)

s čipom sem pa do zdaj naredil že 15k km. pa še vedno lavfa ko ura


mam pa namen odmično menjat, intercooler, injektorje pa turbo kaki garet... (če bo dnar)
No Engine, Like Turbo Engine ;)
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 To jan 08, 2008 7:26 pm

Mate je napisal/-a:Še en lastnik čipanega Gofla IV, in sicer 1.9 TDI pri RSRu iz 115 na 150KM. S čipom prevoženih čez 60kkm, skupno 180kkm brez problema.

Malo težko verjamem podatkom o čipanih navadnih 90 KM 1.9 TDI motorjih na 150 KM. Če je dvig moči resnično takšen, je to po mojem mnenju že nevarno za motor in nadaljnje pogonske sklope. Običajno se navadnega 90 KM 1.9 TDI čipa na 115 KM.



če maš intercooler serijsko potem se lahko čipa - ni problema


če pa nima intercoolerja (ker sta baje 2 različici) potem pa se čipa na 115 oz 130 še gre

8)
No Engine, Like Turbo Engine ;)
Slika
Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jan 08, 2008 7:43 pm

Vasc0 je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Še en lastnik čipanega Gofla IV, in sicer 1.9 TDI pri RSRu iz 115 na 150KM. S čipom prevoženih čez 60kkm, skupno 180kkm brez problema.

Malo težko verjamem podatkom o čipanih navadnih 90 KM 1.9 TDI motorjih na 150 KM. Če je dvig moči resnično takšen, je to po mojem mnenju že nevarno za motor in nadaljnje pogonske sklope. Običajno se navadnega 90 KM 1.9 TDI čipa na 115 KM.



če maš intercooler serijsko potem se lahko čipa - ni problema


če pa nima intercoolerja (ker sta baje 2 različici) potem pa se čipa na 115 oz 130 še gre

8)


Ja kake pa ti klatiš? Vsak, tud 90 PS TDI ima intercooler, kaj pa bi po tvojem shladilo segret zrak od turbine?

Kaj pa bi pridobil z drugimi odmičnimi? Od navadnega 1.8 so za malenkost ostrejše, ampak jih do 300 PS nima pomena menjat.

Za Garretta boš mogu kr generalko delat, če hočeš da se ti vse ne sesuje kot hiša iz kart. Serijski Intercooler pri 1.8 t pa je drugače dober do 280 PS. Pa še vso to konjenico boš mogu nekak na podlago spravit, kolkr vem l.97 še niso imel programa proti zdrsu.
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov