

ON: Na projektu se dela,ampak je gužva,ker morjo najprej še moj avto dokončati

kinkyllama je napisal/-a:_B3yBo_ je napisal/-a:kinkyllama je napisal/-a:sam prepričujem krivoverce, če dovoliš?
please
Tako malo postov imas pa si ze ves pameten tukaj. Se vidi da sploh neves o cem govoris ker dajes res nesmislne primerjave!
tko da nehite smetit temo...
za razliko od tebe sem razpravljal argumentirano!
če je enostaven topic v temi tuning pretežka imamo tudi zabavni kotiček
očitno še vedno ni jasno, tako lahko tudi nadaljujemo pri abecedi tega kotička
no tisti "prvi post"
?
_B3yBo_ je napisal/-a:kinkyllama je napisal/-a:_B3yBo_ je napisal/-a:kinkyllama je napisal/-a:sam prepričujem krivoverce, če dovoliš?
please
Tako malo postov imas pa si ze ves pameten tukaj. Se vidi da sploh neves o cem govoris ker dajes res nesmislne primerjave!
tko da nehite smetit temo...
za razliko od tebe sem razpravljal argumentirano!
če je enostaven topic v temi tuning pretežka imamo tudi zabavni kotiček
očitno še vedno ni jasno, tako lahko tudi nadaljujemo pri abecedi tega kotička
no tisti "prvi post"
?
to kar si ti argomentiru je bolje malo vredno tist posnetek z smartom ni nc vreden ker ce si gledu predelavo tega smarta bi vidu da je smart oskubljen in da ima cca isto kilazo kot motor. tudi izrecno mejhn avto je in je zato tako okretn.
ce bi dv ta motor v kak vecji avto z vecjo maso (cca bmw5) bi biv ta avto nepremicnina, ze tko ga nebi mogu met za vsakodnevno uporabo ker rabis previsoke obrate za spelevanje in podobno.te predelave vzgejo samo v mejhnih avtih.
pol tist rajli kros ki si dal posnetek je tudi zelo za lase privlecen. predvidevam, da je bagi zadn pogon in na pasku, da bolje pospesi kot neki avto z izrecno dobrim 4x4 pogonom je zelo za lase privleceno. tudi ze med samo voznjo se vidi da tizga bagija gonijo na smrt dokler audi dobesedno kruza. poglej si posnetke grupe b pa bos videl kako se vozi ta avto na meji. ce bi biv bagi bolsi potem bi jih takrt uporablal nebi pa delal tekih avtov kokr je audi.
tovarnak z f1 motorjem nebi nic bolje spelu ker f1 ze nima primernih prenosov, prasane ce bi se sploh premaknu ko bi biv nalozen. pa tovarnak ma ze v malih obratih moc f1 mores pa gnati v visoke obrate da dobis kej vn.
se strinjam z @bigturbo-tom tudi sam peljem bencinarja v klanc komot v peti in pod 2000 obrati. res da je en turbo en ma pa menjalnik tak da ima odlicne prenose.
@bigturbo: imas mogoce kake slike ali pa ce jih lahko zaprosis da kaj apdejtajo temo ker me res firbec matra kako zadeva napreduje.
bigturbo je napisal/-a:OFF: Lancia HF,ta tema je namenjena projektu,ne pa tvojim neumesnim primerjavam,ki sploh niso smiselne.Delaš primerjavo 300ps in 600 ps ,pa da ni razlikeA ti povem kakšne je razlika,če vzameva isti avto,torej ista kilaža,oblika in recimo da je biturbo motor,pospešek od 0-200km/h,prvi 300konjski ima približno (masa 1600kg,praznega vozila) 23sekund,drugi 600konjski (ista masa,višji navor 100nm)ima 11sekund do 200km/h.Toliko o tvoji nerazliki med tema dvema konjenicama
Druga stvar,trojanski klanec ,sem se jst lahko z lahkoto peljal pod 2000vrt/min,6.prestava.
ON: Na projektu se dela,ampak je gužva,ker morjo najprej še moj avto dokončati
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov